1. Noteikumi nosaka kārtību un nosacījumus, kādā notiek pašvaldību institūciju, finanšu, mantas, tiesību un saistību pārdale pēc administratīvo teritoriju robežu grozīšanas vai sadalīšanas.
2. Noteikumos lietotie termini:
2.1. reorganizējamā pašvaldība – pašvaldība, kas pēc administratīvo teritoriju robežu grozīšanas vai sadalīšanas nodod tai piekrītošās institūcijas, finanses, mantu, tiesības un saistības iegūstošajai pašvaldībai;
2.2. iegūstošā pašvaldība – pašvaldība, kas pēc administratīvo teritoriju robežu grozīšanas vai sadalīšanas pārņem tai piekrītošās reorganizējamās pašvaldības institūcijas, finanses, mantu, tiesības un saistības.
3. Reorganizējamās pašvaldības reorganizācijas plāna (turpmāk – reorganizācijas plāns) izstrādi uzsāk pēc tam, kad stājies spēkā normatīvais akts par attiecīgās administratīvās teritorijas robežu grozīšanu vai sadalīšanu, ja citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi.
4. Reorganizācijas plāns sastāv no konstatējumu daļas, lēmumu daļas un pielikumiem, kuros norādīta informācija par administratīvo teritoriju robežu grozīšanas vai sadalīšanas dēļ skartajām reorganizējamās pašvaldības institūcijām (1. pielikums), mantu (2. pielikums) un saistībām (3. pielikums).
5. Reorganizācijas plāna sagatavošanu un izpildi koordinē un organizē reorganizējamās pašvaldības domes priekšsēdētājs.
6. Reorganizējamā pašvaldība mēneša laikā pēc tam, kad stājies spēkā normatīvais akts par attiecīgās administratīvās teritorijas robežu grozīšanu vai sadalīšanu, izstrādā reorganizācijas plāna konstatējumu daļu, ja citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi.
7. Lai sagatavotu reorganizācijas plāna konstatējumu daļu, reorganizējamā pašvaldība ir tiesīga piesaistīt zvērinātu revidentu.
8. Reorganizējamās pašvaldības dome izskata un mēneša laikā ar lēmumu apstiprina reorganizācijas plāna konstatējumu daļu. Minēto lēmumu piecu darbdienu laikā publicē attiecīgās pašvaldības tīmekļvietnē, nosūta zināšanai iegūstošās pašvaldības domei un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija to publicē savā tīmekļvietnē.
9. Pēc reorganizācijas plāna konstatējumu daļas sagatavošanas reorganizējamā pašvaldība sagatavo reorganizācijas plāna lēmumu daļu. Lai sagatavotu reorganizācijas plāna lēmumu daļu, reorganizējamā pašvaldība izveido reorganizācijas komisiju, kuras sastāvā iekļauj vienādu skaitu amatpersonu no reorganizējamās pašvaldības un iegūstošās pašvaldības. Reorganizācijas komisiju vada reorganizējamās pašvaldības priekšsēdētājs, un tās sēdes tiek protokolētas.
10. Reorganizācijas komisija izvērtē reorganizācijas plāna konstatējumu daļu un mēneša laikā sagatavo reorganizācijas plāna lēmumu daļas projektu.
11. Ja reorganizācijas komisija nevar vienoties par reorganizācijas komisijas sastāvu vai par kādu no reorganizācijas plāna lēmumu daļas projekta punktiem, to norāda sēdes protokolā un reorganizējamā pašvaldība piecu darbdienu laikā par to rakstiski informē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju un iegūstošo pašvaldību.
12. Reorganizācijas komisija, izstrādājot reorganizācijas plānu, un reorganizējamās pašvaldības dome, lemjot par to, ievēro šādus institūciju, mantas, finanšu, tiesību un saistību sadales principus un nosacījumus:
12.1. pašvaldības iestāde nav dalāma, izņemot gadījumu, ja tai ir teritoriāla struktūrvienība attiecīgajā teritorijā;
12.2. pirms reorganizācijas atbilstoši normatīvajiem aktiem tiek veikta visu nododamo objektu – pašvaldības institūciju, mantas, tiesību un saistību – inventarizācija, ietverot attaisnojuma dokumentu inventarizāciju un sagatavošanu nodošanai iegūstošajai pašvaldībai;
12.3. pašvaldības iestāžu un struktūrvienību kustamā manta un valdījumā un turējumā esošā nekustamā manta nav dalāma, un saskaņā ar reorganizācijas plānu to pārņem tā pašvaldība, kurai nodod iestādi vai struktūrvienību;
12.4. pašvaldībai piederošs vai piekrītošs nekustamais īpašums un no tā izrietošās tiesības un saistības piekrīt tai pašvaldībai, kuras administratīvajā teritorijā tas atradīsies;
12.5. no pašvaldības līgumiem izrietošās tiesības un saistības pārņem tā pašvaldība, kuras administratīvajā teritorijā ir līguma izpildes vieta;
12.6. ja tiek reorganizēts valsts budžeta, Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu finansējuma saņēmējs, tiek grozīts līgums vai vienošanās par projekta īstenošanu, aizstājot finansējuma saņēmēju ar tā tiesību un saistību pārņēmēju, kas atbilst Ministru kabineta nosacījumiem par attiecīgā specifiskā atbalsta mērķa vai pasākuma, vai programmas īstenošanu. Ja nepieciešams, ieinteresētās puses atsevišķi vienojas par mantas nodošanu, kompensēšanu vai citām darbībām, kuras veic pēc projekta uzraudzības perioda beigām, ņemot vērā, kuras pašvaldības teritorijā ir projekta vai tā daļas īstenošanas vieta;
12.7. tiesības un saistības, kuras izriet no pašvaldības iestādes darbības nodrošināšanas, pārņem reorganizācijas plānā noteiktā pašvaldība, kurai iestādi nodod;
12.8. ja nepieciešams, var veikt tiešās līdzdalības pārvērtēšanu kapitālsabiedrībās atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumam un kapitālsabiedrības reorganizēšanu sadalīšanas procesā, noslēdzot reorganizācijas līgumu atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumam un Komerclikumam.
13. Reorganizējamās un iegūstošās pašvaldības domes lēmumu par reorganizācijas plāna lēmumu daļas apstiprināšanu pieņem ne vēlāk kā četrus mēnešus līdz kārtējā saimnieciskā gada beigām. Minēto lēmumu piecu darbdienu laikā nosūta zināšanai administratīvo teritoriju robežu grozīšanā iesaistītajai pašvaldībai un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai publicēšanai tās tīmekļvietnē, kā arī publicē attiecīgo pašvaldību tīmekļvietnēs.
14. Lai nodrošinātu darbības nepārtrauktību un veiktu citus normatīvajos aktos noteiktos pienākumus, iegūstošā pašvaldība nodrošina reorganizējamās pašvaldības domes pieņemtā lēmuma izpildi.
16. Pēc tam kad reorganizējamās un iegūstošās pašvaldības domes priekšsēdētāji ir parakstījuši pieņemšanas un nodošanas aktus un nodevuši attaisnojuma dokumentu atvasinājumus, reorganizējamās pašvaldības institūcijas, finanses, manta, tiesības un saistības pāriet iegūstošajai pašvaldībai.
17. Iegūstošajai pašvaldībai piekrītošos reorganizējamai pašvaldībai piederošos nekustamos īpašumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nostiprina zemesgrāmatā uz iegūstošās pašvaldības vārda, nostiprinājuma lūgumam pievienojot pieņemšanas un nodošanas aktu par attiecīgajiem nekustamajiem īpašumiem.
18. Iegūstošajai pašvaldībai piekrītošos kadastra objektus, kas nav ierakstīti zemesgrāmatā, vispārējā kārtībā reģistrē nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā uz iegūstošās pašvaldības vārda, iesniegumam pievienojot izziņu, kas apliecina, ka kadastra objekts ir pašvaldības bilancē, pieņemšanas un nodošanas aktu, kā arī sarakstu par kadastra objektiem atbilstoši šo noteikumu 2. pielikumam.
19. Ja reorganizējamā pašvaldība nespēj vienoties ar iegūstošo pašvaldību par kādu reorganizācijas plāna lēmumu daļas punktu, šo jautājumu izlemj Ministru kabinets.
20. Reorganizējamās pašvaldības dome pēc reorganizācijas plāna izpildes pabeigšanas piecu darbdienu laikā iesniedz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai publicēšanai tās tīmekļvietnē informāciju par iegūstošajai pašvaldībai nodotajām institūcijām, mantu, tiesībām un saistībām, norādot to nodošanas datumu, kā arī publicē to reorganizējamās pašvaldības tīmekļvietnē.
21. Reorganizējamās pašvaldības slēguma pārskatu sagatavo iegūstošā pašvaldība, ja reorganizācijas periods atšķiras no gada pārskata perioda. Ja darbības periodi sakrīt, iegūstošā pašvaldība sagatavo reorganizējamās pašvaldības gada pārskatu.
22. Administratīvi teritoriālās reformas īstenošanas ietvaros pašvaldību institūciju, mantas, tiesību un saistību nodalīšanai atbilstoši Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likumā noteiktajam teritoriālajam iedalījumam Aglonas novada pašvaldība attiecībā uz Grāveru pagastu, Kastuļinas pagastu un Šķeltovas pagastu, Inčukalna novada pašvaldība attiecībā uz Vangažu pilsētu un Limbažu novada pašvaldība attiecībā uz Skultes pagastu veic nodalītu 2021. gada budžeta plānošanu un grāmatvedības uzskaiti, kā arī, veicot 2020. gada inventarizāciju, norāda mantas šķirtību.
23. Administratīvi teritoriālās reformas īstenošanas ietvaros apvienojamās pašvaldības atbilstoši šo noteikumu I un II nodaļas nosacījumiem sagatavo reorganizācijas plāna konstatējumu daļu, informāciju iekļaujot par pozīcijām, kuru vērtība pārsniedz 1000 euro, un līdz 2021. gada 1. martam iesniedz tai pašvaldībai, kurā ir lielākais iedzīvotāju skaits atbilstoši Iedzīvotāju reģistra datiem uz 2021. gada 1. janvāri. Sagatavojot jaunveidojamā novada pašvaldības administratīvās struktūras projektu, apvienojamās pašvaldības izvērtē reorganizācijas plāna konstatējumu daļā ietverto informāciju. Apvienojamo pašvaldību domju priekšsēdētāji ir atbildīgi, lai tiktu sniegta visa informācija, kas nepieciešama kopīga jaunveidojamā novada pašvaldības administratīvās struktūras projekta izstrādei.
(Grozīts ar MK 17.12.2020. noteikumiem Nr. 761)
23.1 Administratīvi teritoriālās reformas īstenošanas ietvaros apvienojamās pašvaldības, pieņemot attiecīgu lēmumu apvienojamo pašvaldību finanšu komisijā, var šo noteikumu 2. un 3. pielikuma tabulās sniedzamo informāciju sagatavot un iesniegt citā formā.
(MK 17.12.2020. noteikumu Nr. 761 redakcijā)
1. Apstiprināt ____________ pašvaldības reorganizācijas plāna konstatējošo/lemjošo daļu (pielikums).
2. Piecu darbdienu laikā par pieņemto lēmumu informēt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju un iegūstošo pašvaldību (______________ pašvaldības domi), kā arī publicēt informāciju pašvaldības tīmekļvietnē.
Lēmuma pielikums
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||
institūcijas veids (iestāde, struktūrvienība, kapitālsabiedrība, cits) | nosaukums, reģistrācijas numurs, atrašanās vieta (adrese) | kompetence un darbības teritorija | finansējuma apjoms (euro) un pašvaldības budžeta avots ____.gadā | esību pamatojošie grāmatvedības attaisnojuma dokumenti | cita būtiska informācija (piem., ietekme uz institūcijas darbību un tās darbiniekiem, ietekmes sekas) | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | nododamais finansējuma apjoms (euro) | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
… |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītus "paraksts" un "datums" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu."
I. Būves
1. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | ||||||||||
kadastra apzīmējums | adrese | nosaukums | galvenā lietošanas veida kods, nosaukums | piederošās domājamās daļas | sākotnējā uzskaites vērtība (euro) | uzkrātais nolietojums (euro) | atlikusī uzskaites vērtība (euro) | esību un vērtību pamatojošie grāmatvedības attaisnojuma dokumenti | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |
1. | ||||||||||||
2. | ||||||||||||
... |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
II. Dzīvokļa īpašumi
2. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||||
kadastra numurs | zemesgrāmatas nodalījuma numurs | telpu grupas adrese | sākotnējā uzskaites vērtība (euro) | uzkrātais nolietojums (euro) | atlikusī uzskaites vērtība (euro) | piederošās domājamās daļas | esību un vērtību pamatojošie grāmatvedības attaisnojuma dokumenti | cita būtiska informācija (piemēram, kādam mērķim izmanto) | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
III. Zemes vienības
3. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||||
kadastra apzīmējums | adrese | zemes vienības statuss | platība (ha) | sākotnējā uzskaites vērtība (euro) | uzkrātais nolietojums (euro) | atlikusī uzskaites vērtība (euro) | esību un vērtību pamatojošie grāmatvedības attaisnojuma dokumenti | cita būtiska informācija (piemēram, kādam mērķim izmanto) | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
IV. Kustamie īpašumi
4. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | ||||||||
kustamā īpašuma (transports, iekārtas u. c.) nosaukums | inventarizācijas Nr. | izmantošanas mērķis (iestādei, struktūrvienībai, citai institūcijai u. c.) | sākotnējā uzskaites vērtība (euro) | uzkrātais nolietojums (euro) | atlikusī uzskaites vērtība (euro) | esību un vērtību pamatojošie grāmatvedības attaisnojuma dokumenti | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītus "paraksts" un "datums" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
I. Aizņēmumi, galvojumi un citas ilgtermiņa saistības
1. Aizņēmumi
1. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||
aizņēmuma mērķis (saskaņā ar noslēgto līgumu) | aizdevējs | līguma noslēgšanas datums (dd.mm.gg.) | atmaksas termiņš (dd.mm.gg.) | saistību apmērs uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | aizņēmuma daļas parāds uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
… | |||||||||
Kopā | Kopā |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
2. Galvojumi
2. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||
galvojuma mērķis (saskaņā ar noslēgto līgumu) | aizdevējs | līguma noslēgšanas datums (dd.mm.gg.) | atmaksas termiņš (dd.mm.gg.) | saistību apmērs uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | galvojuma daļas parāds uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
… | |||||||||
Kopā |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
3. Citas ilgtermiņa saistības
3. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||
citu ilgtermiņa saistību mērķis (saskaņā ar noslēgto līgumu) | dokuments, kurā noteiktas citas ilgtermiņa saistības | dokumenta numurs un datums (dd.mm.gg.) | atmaksas termiņš (dd.mm.gg.) | saistību apmērs uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | pašvaldības pārņemto saistību apmērs (euro) | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
… | |||||||||
Kopā |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
II. Eiropas Savienības fondu un citas ārvalstu finanšu palīdzības projekti
1. Projekti, kuru īstenošana pabeigta pēdējo piecu gadu laikā
1. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||||||||
projekta nosaukums un mērķis, līguma noslēgšanas datums, numurs un līgumslēdzēja institūcija | projekta īstenošanas termiņš (no–līdz) | finansējums (euro) | saistības, ko pašvaldība uzņēmusies ar projekta īstenošanas līgumu par projektā radīto vērtību uzturēšanu/saglabāšanu | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | nodod | cita būtiska informācija | ||||||||
no finanšu instrumenta | no valsts budžeta | no pašvaldības līdzfinansējuma | saistību apmērs (euro) | saistību ilgums pēc projekta īstenošanas | saistības (euro) | dokumentāciju | mantu (norāda, kādu) | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
I. Finanšu instrumenta nosaukums | |||||||||||||||
1. | |||||||||||||||
… | |||||||||||||||
II. Finanšu instrumenta nosaukums | |||||||||||||||
1. | |||||||||||||||
… |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
2. Projekti, kuru īstenošana ir uzsākta un tiek turpināta
2. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||||||||
projekta nosaukums un mērķis, līguma noslēgšanas datums, numurs un līgumslēdzēja institūcija | projekta īstenošanas termiņš (no–līdz) | finansējums (euro) | saistības, ko pašvaldība uzņēmusies ar projekta īstenošanas līgumu par projektā radīto vērtību uzturēšanu/saglabāšanu | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | nodod | cita būtiska informācija | ||||||||
no finanšu instrumenta | no valsts budžeta | no pašvaldības līdzfinansējuma | saistību apmērs (euro) | saistību laikposms pēc projekta īstenošanas | saistības (euro) | dokumentāciju | mantu (norāda, kādu) | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
I. Finanšu instrumenta nosaukums | |||||||||||||||
1. | |||||||||||||||
2. | |||||||||||||||
… | |||||||||||||||
II. Finanšu instrumenta nosaukums | |||||||||||||||
1. | |||||||||||||||
2. | |||||||||||||||
… |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
3. Iesniegtie projekti, par kuriem nav zināmi rezultāti vai nav noslēgti līgumi
3. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||||
projekta nosaukums, mērķis un līgumslēdzēja institūcija | projekta īstenošanas termiņš (no–līdz) | plānotais finansējums (euro) | saistības, ko pašvaldība uzņemsies ar projekta īstenošanas līgumu par projektā radīto vērtību uzturēšanu/saglabāšanu | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | nododamā dokumentācija | cita būtiska informācija | ||||
no finanšu instrumenta | no valsts budžeta | no pašvaldības līdzfinansējuma | saistību apmērs (euro) | saistību laikposms pēc projekta īstenošanas | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
3. | |||||||||||
… |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
III. Īstermiņa saistības
1. tabula
Nr. p. k. | Konstatējumu daļa | Lēmumu daļa | |||||||
īstermiņa saistību mērķis | dokuments, kurā noteiktas īstermiņa saistības | dokumenta numurs, datums (dd.mm.gg.) | atmaksas termiņš (dd.mm.gg.) | saistību apmērs uz dd.mm.gg. (euro) | cita būtiska informācija | plānotais nodošanas datums (dd.mm.gg.) __________ pašvaldībai | pašvaldības pārņemto īstermiņa saistību apmērs (euro) | cita būtiska informācija | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
… | |||||||||
Kopā |
Apstiprināts ar ____________ domes ____.gada ___. ___________________ lēmumu
Domes priekšsēdētājs | |||||
(vārds, uzvārds) | (paraksts*) | (datums*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītus "paraksts" un "datums" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.