Tiesību akts: spēkā esošs
Talsu novada domes saistošie noteikumi Nr. 38

Talsos 2022. gada 15. novembrī (prot. Nr. 27, 27. p., lēmums Nr. 522)
Par Talsu novada pašvaldības līdzfinansējumu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai
Izdoti saskaņā ar likuma "Par palīdzību dzīvokļa jautājumu
risināšanā
" 27.2 panta otrās daļas 4. punktu un piekto daļu
I. VISPĀRĪGIE JAUTĀJUMI

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību, kādā Talsu novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) piešķir līdzfinansējumu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai, kā arī līdzfinansējuma apmēru un tā piešķiršanas nosacījumus.

2. Noteikumos lietotie termini:

2.1. Atbalstāmās izmaksas – izmaksas, kuru segšanai Pašvaldība saskaņā ar šiem noteikumiem var piešķirt līdzfinansējumu.

2.2. Pašvaldības līdzfinansējums – Pašvaldības budžeta finanšu līdzekļu daļa energoefektivitātes pasākumu veikšanai dzīvojamā mājā.

2.3. Energoaudits – sistemātiska procedūra, kuras mērķis ir iegūt pareizu informāciju par esošo enerģijas patēriņu ēkā un noteikt faktorus, kas ietekmē šo patēriņu, kā arī noteikt un salīdzināt ekonomiski izdevīgākos energoefektivitātes pasākumus.

2.4. Pretendents – daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieki vai dzīvokļu īpašnieku kopība.

3. Noteikumu mērķis ir sekmēt mājokļu energoefektivitātes paaugstināšanu daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās, lai nodrošinātu dzīvojamā fonda ilgtspēju un energoresursu efektīvu izmantošanu.

4. Pašvaldības līdzfinansējums tiek piešķirts Pretendenta daudzdzīvokļu dzīvojamai mājai (turpmāk – Dzīvojamā māja), kas atrodas Talsu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā.

II. PRETENDENTIEM IZVIRZĀMĀS PRASĪBAS

5. Pašvaldības līdzfinansējumu var piešķirt, ja Dzīvojamā mājā esošie dzīvokļu īpašumi iegūti Pretendenta īpašumā saskaņā ar likumu "Par valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizāciju" vai likumu "Par kooperatīvo dzīvokļu privatizāciju" un kas atbilst šādiem nosacījumiem:

5.1. Dzīvojamās mājas kopējā platība ir lielāka par 300 kvadrātmetriem un tajā esošo nedzīvojamo telpu platība nepārsniedz 25 procentus no mājas kopējās platības;

5.2. vienai personai pieder ne vairāk kā 25 procenti no Dzīvojamā mājā esošajiem dzīvokļa īpašumiem. Norādītais procentuālais sadalījums neattiecas uz Pašvaldībai piederošiem dzīvokļu īpašumiem;

5.3. Dzīvojamā māja ir nodota ekspluatācijā laikā līdz 2000. gadam;

5.4. Dzīvojamās mājas pārvaldīšanai un apsaimniekošanai izveidota dzīvokļu īpašnieku sabiedrība vai Civillikumā noteiktajā kārtībā noslēgts savstarpējs līgums par mājas kopīpašumā esošās daļas pārvaldīšanu un apsaimniekošanu, vai dzīvojamo māju apsaimnieko līdzšinējais pārvaldnieks vai apsaimniekotājs, kurš darbojas, pamatojoties uz likuma "Par valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizāciju" 50. panta septīto daļu;

5.5. Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā pieņemts dzīvokļu īpašnieku kopības lēmums veikt energoefektivitātes pasākumus Dzīvojamai mājai, nodrošinot Pretendenta līdzfinansējuma daļu un nepieciešamības gadījumā uzņemties saistības, piesaistot kredītiestādes finanšu līdzekļus un nodrošinot Pretendenta līdzfinansējumu.

III. Atbalstāmās izmaksas un pašvaldības līdzfinansējuma apjoms

6. Pašvaldības līdzfinansējuma atbalstāmās izmaksas Dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumiem tiek attiecinātas uz energoaudita veikšanu, būvniecības ieceres dokumentācijas izstrādi un energoauditā minēto energoefektivitātes pasākumu veikšanu.

7. Dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu atbalstāmās izmaksas ir ēkas pamatu, ārējo sienu un jumtu siltināšana, koplietošanas telpu ārdurvju un logu bloku nomaiņa, norobežojošo konstrukciju (pagraba un bēniņu vai mājas pēdējā stāva griestu) pārseguma siltināšana.

8. Pašvaldības līdzfinansējums Dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai tiek piešķirts Pašvaldības attiecīgā gada budžetā paredzēto finanšu līdzekļu apmērā.

9. Pašvaldības līdzfinansējums energoefektivitātes pasākumiem tiek piešķirts:

9.1. energoaudita veikšanai – 100 % apmērā no mājas energoaudita izmaksām, bet ne vairāk kā 700,00 EUR;

9.2. būvniecības ieceres dokumentācijas izstrādei – 50 % apmērā, bet ne vairāk kā 3500,00 EUR;

9.3. energoauditā minēto energoefektivitātes pasākumu veikšanai – 50 % apmērā no kopējām attiecināmām izmaksām, bet ne vairāk kā 10000,00 EUR, sasniedzot primārās enerģijas ietaupījumu ne mazāku kā 1 kWh gadā uz katru Pašvaldības līdzfinansējuma attiecināmo izmaksu 5,00 EUR apmērā.

IV. pieteikšanās kārtība un iesniedzamie dokumenti

10. Līdzfinansējuma saņemšanai pretendents iesniedz Pašvaldībai adresētu iesniegumu (1. pielikums) un reģistrācijas anketu finansējuma saņemšanai (2. pielikums).

11. Pretendents ir tiesīgs pretendēt uz pašvaldības līdzfinansējumu noteikumu 9. punktā norādītām aktivitātēm ne biežāk kā vienu reizi 3 (trīs) gadu laikā, termiņu skaitot no iepriekš līdzfinansētās aktivitātes realizācijas termiņa beigām.

V. Iesnieguma izskatīšana un lēmuma pieņemšana

12. Iesniegumu izskata un lēmumu pieņem Talsu novada pašvaldības Centrālā administrācija, turpmāk – Centrālā administrācija.

13. Centrālās administrācijas lēmumu var apstrīdēt Talsu novada pašvaldības nolikumā noteiktajā kārtībā.

VI. līdzfinansējuma piešķiršanas kārtība

14. Pēc lēmuma par līdzfinansējuma piešķiršanu pieņemšanas Centrālā administrācija piedāvā pretendentam noslēgt līgumu par līdzfinansējuma piešķiršanu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai. Līgumā tiek noteikta līdzfinansējuma piešķiršanas kārtība, atbildība, sankcijas, pienākumus sniegt informāciju publikācijai pašvaldības izdevumā un tīmekļvietnē par piešķirto līdzfinansējumu, pašvaldības tiesības pieprasīt paskaidrojumus un informāciju, bet pretendentam pienākums nekavējoties sniegt paskaidrojumus un informāciju, kā arī citi noteikumi.

15. Pretendenta pienākumos ir 30 (trīsdesmit) darba dienu laikā pēc Centrālās administrācijas lēmuma paziņošanas parakstīt sagatavoto līgumu par Pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanu.

16. Pašvaldības līdzfinansējums tiek izmaksāts pretendentam, pārskaitot to uz pretendenta norādīto norēķinu kontu 20 (divdesmit) darba dienu laikā no noteikumu 19. punktā, 20. punktā vai 21. punktā noteikto dokumentu saņemšanas Pašvaldībā.

17. Pēc līguma ar Pašvaldību par līdzfinansējuma piešķiršanu Dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai piešķiršanu, pretendents kļūst par līdzfinansējuma saņēmēju un ir atbildīgs par visu nodokļu nomaksu atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai.

VII. Līdzfinansējuma izlietošanas kontrole

18. Līdzfinansējuma saņēmējam pēc Pašvaldības pieprasījuma ir pienākums rakstiski informēt par atbalstīto darbu izpildes gaitu.

19. Pretendents 3 (trīs) mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas par Pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanu energoaudita veikšanai, pabeidz darbus un iesniedz Pašvaldībai:

19.1. darbu izpildītāja rēķina par energoaudita veikšanu kopiju (uzrādot oriģinālu);

19.2. veiktā energoaudita dokumentācijas kopiju (uzrādot oriģinālu).

20. Pretendents 10 (desmit) mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas par Pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanu energoefektivitātes pasākumu būvniecības ieceres dokumentācijas izstrādei, pabeidz darbus un iesniedz Pašvaldībai:

20.1. izpildītāja rēķina par būvniecības ieceres dokumentācijas izstrādi kopiju (uzrādot oriģinālu);

20.2. būvniecības ieceres dokumentācijas nodošanas-pieņemšanas akta kopiju (uzrādot oriģinālu).

21. Pretendents 10 (desmit) mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas par Pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanu energoauditā minēto energoefektivitātes pasākumu veikšanai, pabeidz noteikumu 9.3. punktā minētos darbus un iesniedz Pašvaldībai:

21.1. darbu izpildītāja rēķina par energoefektivitātes pasākumu veikšanu kopiju (uzrādot oriģinālu);

21.2. veikto energoefektivitātes pasākumu dokumentācijas kopijas (uzrādot oriģinālu);

21.3. dokumentāciju par energoauditā minēto energoefektivitātes pasākumu izpildi, kas sastāv no veiktā energoaudita dokumentācijas, veikto energoefektivitātes pasākumu pieņemšanas-nodošanas aktiem un tāmēm par veiktajiem energoefektivitātes pasākumiem.

22. Pretendentam ir pienākums informēt Pašvaldību par būvniecības ieceres dokumentācijas iesniegšanu ALTUM vai citā finanšu institūcijā vai daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumu būvniecības ieceres realizācijas uzsākšanu.

23. Ja 2 (divu) gadu laikā no līdzfinansējuma saņemšanas par 9.1. punktā un 9.2. punktā minētajiem energoefektivitātes pasākumiem pretendents nav iesniedzis būvniecības ieceres dokumentāciju ALTUM vai citā finanšu institūcijā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumu īstenošanai vai uzsācis energoefektivitātes pasākumu īstenošanu par saviem līdzekļiem, pretendents atmaksā Pašvaldības samaksāto līdzfinansējumu pilnā apjomā 1 (viena) mēneša laikā no Pašvaldības pieprasījuma saņemšanas dienas.

24. Gadījumā, ja iesniegumam pievienotajos dokumentos uzrādītajās atbalstāmajās izmaksās un darbu pieņemšanas-nodošanas aktā norādītajās izmaksās ir konstatēta atšķirība, Centrālā administrācija atkārtoti izskata lēmumu par Pašvaldības līdzfinansējuma apjomu. Šajā gadījumā Pašvaldības līdzfinansējuma apjoms nevar būt lielāks par sākotnēji piešķirto.

25. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt piešķirtā līdzfinansējuma izlietošanas atbilstību jebkurā brīdī un 5 gadus pēc projekta pabeigšanas. Pretendentam ir pienākums nekavējoties sniegt paskaidrojumus un informāciju (tajā skaitā pēc savas iniciatīvas nekavējoties sniegt informāciju par izmaiņām projekta īstenošanā).

VIII. DE MINIMIS ATBALSTA SAŅEMŠANAS NOSACĪJUMI

26. Pretendentiem, kuri konkrēto objektu vai tā daļu izmanto saimnieciskās darbības veikšanai, piešķirtais līdzfinansējums kvalificējams kā de minimis atbalsts, kas tiek piešķirts saskaņā ar Eiropas Komisijas 2013. gada 18. decembra regulas Nr. 1407/2013 "Par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam" (turpmāk – Regula) nosacījumiem līdz tās darbības termiņa beigām.

27. Ievērojot Regulas 5. panta 1. un 2. punktu de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu līdz Regulas 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu valsts atbalstu, tai skaitā, attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja šīs kumulācijas rezultātā netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta valsts atbalsta programmā vai Eiropas Komisijas lēmumā.

28. De minimis atbalsts netiek piešķirts Regulas 1. panta 1. punktā noteiktajām nozarēm un darbībām. Ja saimnieciskās darbības veicējs vienlaikus darbojas vienā vai vairākās nozarēs vai veic citas darbības, kas minētas Regulas 1. panta 1. punktā, tad tā nodrošina šo nozaru darbību vai izmaksu nošķiršanu no tām darbībām, kurām piešķirts de minimis atbalsts, nodrošinot, ka darbības minētajās nozarēs negūst labumu no piešķirtā atbalsta.

29. Saimnieciskās darbības veicējam saistošo noteikumu ietvaros plānotais de minimis atbalsta apmērs kopā ar attiecīgajā fiskālajā gadā un iepriekšējos divos fiskālajos gados piešķirto de minimis atbalstu nepārsniedz Regulas 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru viena vienota uzņēmuma līmenī. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Regulas 2. panta 2. punktā noteiktajai vienai vienota uzņēmuma definīcijai.

30. Pretendenti, kas ir saimnieciskās darbības veicēji, de minimis atbalsta uzskaites sistēmā aizpilda un apstiprina veidlapu par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta uzskaitei un piešķiršanai kā noteikts Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumu Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" 21. punktā. Pretendents iesniedz Pašvaldībai minētajā tiesību normā noteiktās veidlapas izdruku vai norāda sistēmā izveidotās un apstiprinātās pretendenta veidlapas identifikācijas numuru.

31. De minimis atbalsta piešķiršanas brīdis ir diena, kad pieņem lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu.

32. Atbilstoši Regulas 6. panta 4. punktam datus par piešķirto atbalstu Pašvaldība glabā 10 fiskālos gadus no dienas, kurā saskaņā ar saistošajiem noteikumiem piešķirts pēdējais atbalsts, bet saimnieciskās darbības veicējs glabā 10 fiskālos gadus no atbalsta piešķiršanas dienas.

33. Ja tiek pārkāptas šajos noteikumos noteiktās komercdarbības atbalsta kontroles normas, tostarp nosacījumi, kas izriet no Regulas, saimnieciskās darbības veicējam (atbalsta saņēmējam) ir pienākums atmaksāt atbalsta sniedzējam visu šo noteikumu ietvaros saņemto de minimis komercdarbības atbalstu no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem.

IX. NOSLĒGUMA JAUTĀJUMS

34. Ar šo noteikumu spēkā stāšanās dienu atzīt par spēku zaudējušiem Talsu novada domes 2017. gada 30. novembra saistošos noteikumus Nr. 34 "Par Talsu novada pašvaldības līdzfinansējumu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai".

Talsu novada domes priekšsēdētāja E. Kārkliņa
1. pielikums
Talsu novada domes
15.11.2022. saistošajiem noteikumiem Nr. 38
"Par Talsu novada pašvaldības līdzfinansējumu daudzdzīvokļu
dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai"

Talsu novada pašvaldībai

 

(juridiskās personas nosaukums, fiziskās personas vārds, uzvārds)

 

(adrese)

 

(reģistrācijas Nr., kontaktpersona, tālr. Nr.)

20 _____ . gada _____________ . _________________________

IESNIEGUMS

Lūdzu piešķirt līdzfinansējumu dzīvojamai mājai 
 

(adrese)

energoefektivitātes pasākumu veikšanai

Iesniegtie obligātie pielikumi:

Reģistrācijas anketa

________ lpp.

Dzīvojamās mājas pārvaldīšanas līguma kopija

________ lpp.

Pārvaldnieka reģistrācijas apliecības kopija

________ lpp.

Pārvaldnieka statūtu kopija

________ lpp.

Dzīvokļu īpašnieku kopsapulces vai aptaujas protokola kopija

________ lpp.

Pārvaldnieka izsniegta izziņa par apsaimniekošanas maksas un komunālo pakalpojumu parāda apmēru par pēdējiem 12 mēnešiem

________ lpp.

Pretendentiem, kuru ēkās atrodas īpašumi, kas tiek izmantoti saimnieciskās darbības veikšanai, kam atbalsts kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, jāiesniedz vai nu de minimis atbalsta uzskaites veidlapas numurs (ja pretendē uz atbalstu, ievērojot de minimis atbalsta regulējumu), vai apliecinājums, ka konkrēto līdzfinansējuma summu saimnieciskās darbības veicējs/i, kam atbalsts kvalificētos kā komercdarbības atbalsts, segs no saviem privātiemlīdzekļiem (ja nepretendē uz atbalstu).

________ lpp.

Energoefektivitātes pasākumu veikšanai iesniegtie dokumenti:

Energoaudita atskaite vai energopase (ja attiecināms)

________ lpp.

Tāme plānotajam energoauditam (ja attiecināms)

________ lpp.

Būvniecības lietas numurs Būvniecības informācijas sistēmā (ja attiecināms)

________ lpp.

Plānoto energoefektivitātes pasākumu raksturojums

________ lpp.

Tāme plānotajiem energoefektivitātes pasākumiem

________ lpp.

Apliecinājums, ka 2 gadu laikā no līdzfinansējuma saņemšanas par noteikumu 9.1. punktā un 9.2. punktā minētajiem energoefektivitātes pasākumiem tiks iesniegta būvniecības ieceres dokumentācija ALTUM vai citā finanšu institūcijā daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumu īstenošanai vai tiks uzsākta energoefektivitātes pasākumu īstenošana par saviem līdzekļiem.

Pretendents:

(paraksta atšifrējums)paraksts
Talsu novada domes priekšsēdētāja E. Kārkliņa
2. pielikums
Talsu novada domes
15.11.2022. saistošajiem noteikumiem Nr. 38
"Par Talsu novada pašvaldības līdzfinansējumu daudzdzīvokļu
dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai"
REĢISTRĀCIJAS ANKETA FINANSĒJUMA SAŅEMŠANAI
1.
Mājas kadastra apzīmējums
 
2.
Mājas adrese
 
3.
Mājas sērijas nr.
 
4.
Mājas stāvu skaits
 
5.
Mājas kopējā platība (m2)
 
6.
Dzīvokļu īpašumu platības:
Dzīvojamās telpas (m2):
Nedzīvojamās telpas (m2):
7.
Pārvaldnieks:
Dzīvokļu kooperatīvā sabiedrība

 

Biedrība

 

 

Pilnvarota persona

 

8.
Pārvaldnieka nosaukums/vārds uzvārds
 
9.
Pārvaldnieka reģistrācijas nr. / personas kods
 
10.
Pārvaldnieka adrese
 
11.
Pārvaldnieka e-pasta adrese
 
12.
Pārvaldnieka telefons
 
13.
Pārvaldnieka bankas konta rekvizīti

 

(atsaucoties uz 7. punktu)

 

Banka:

 

Konta nr.:

 

14.
Apsaimniekotājs:
Pats pārvaldnieks Cita persona
15.
Apsaimniekotāja nosaukums/ vārds uzvārds
 
16.
Energoaudits
ir veikts
nav veikts
17.
Esošā maksa par apsaimniekošanu (EUR/m2)
 
18.
Mājas uzkrāto līdzekļu apjoms uz iesnieguma iesniegšanas dienu (EUR)
 
19.
Mājas parādi uz iesnieguma iesniegšanas dienu (EUR)
 
20.
Iepriekš saņemtais finansējums no citiem finansēšanas avotiem
ir saņemts nav saņemts (aizpildīt 21. punktu)
21.
ES fondi (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
 
 
Valsts (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
 
Pašvaldība (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
 
Kredītiestāde (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
 
No uzkrātajiem līdzekļiem (gads, aktivitāte, finansējuma apjoms)
 

Ar savu parakstu apliecinu sniegto datu pareizību:

Pretendents:  
 

(nosaukums)

 
  

(Pārstāvja vārds, uzvārds)

 

"____"._________.20____ .

Talsu novada domes priekšsēdētāja E. Kārkliņa
Talsu novada domes 15.11.2022. saistošo noteikumu Nr. 38 "Par Talsu novada pašvaldības līdzfinansējumu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanai"
paskaidrojuma raksts

Sadaļas nosaukums

Sadaļas paskaidrojums

1. Projekta nepieciešamības pamatojumsLikuma "Par palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā" 27.2 panta otrās daļas 4. punkts un piektā daļa nosaka, ka pašvaldība var sniegt palīdzību dzīvojamās mājas īpašniekam (īpašniekiem) vai dzīvokļu īpašniekiem, piešķirot finansējumu energoefektivitātes pasākumu veikšanai dzīvojamā mājā. Kārtību, kādā tiek sniegta šā panta trešajā daļā noteikto palīdzību, pašvaldība ievēro komercdarbības atbalsta kontroli regulējošos normatīvos aktus. Lai sekmētu mājokļu energoefektivitātes paaugstināšanu daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās, lai nodrošinātu dzīvojamā fonda ilgtspēju un energoresursu efektīvu izmantošanu, Talsu novada pašvaldība ir izstrādājusi attiecīgu saistošo noteikumu projektu.
2. Īss projekta satura izklāstsSaistošie noteikumi nosaka Talsu novada pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanas nosacījumus, kārtību un apmēru, kādā Talsu novada dome līdzfinansē daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumus. Pašvaldības līdzfinansējuma kopējais apjoms viena gada ietvaros tiek noteikts saskaņā ar pašvaldības budžetu. Pašvaldības līdzfinansējums energoefektivitātes pasākumiem tiek piešķirts energoaudita veikšanai – 100 % apmērā no mājas energoaudita izmaksām, bet ne vairāk kā EUR 700,00, būvniecības dokumentācijas izstrādei – 50 % apmērā, bet ne vairāk kā EUR 3500,00 un energoauditā minēto energoefektivitātes pasākumu veikšanai – 50 % apmērā, bet ne vairāk kā EUR 10000,00.
3. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz pašvaldības budžetuLīdzfinansējums tiek piešķirts gadskārtējā pašvaldības budžeta paredzēto līdzekļu apjomā.
4. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijāNav attiecināms.
5. Informācija par administratīvajām procedūrāmSaskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 9. panta pirmās daļas 1. punktu, saistošo noteikumu piektā nodaļa ir saskaņota ar Finanšu ministriju. Saistošie noteikumi pēc apstiprināšanas domē tiks nosūtīti atzinuma saņemšanai VARAM. Pēc pozitīva atzinuma saņemšanas tiks publicēti oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis", informatīvajā izdevumā "Talsu Novada Ziņas" un Talsu novada pašvaldības mājaslapā www.talsunovads.lv.

Līdzfinansējuma saņemšanai pretendents iesniedz iesniegumu (1. pielikums) un reģistrācijas anketu finansējuma saņemšanai (2. pielikums) pašvaldībā. Lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu pieņem Talsu novada dome.

6. Informācija par konsultācijām ar privātpersonāmKonsultācijas notika ar SIA "Talsu namsaimnieks" speciālistiem.
Talsu novada domes priekšsēdētāja E. Kārkliņa
10.12.2022