Tiesību akts: spēkā esošs
Attēlotā redakcija: 05.11.2024. - ... / Spēkā esošā
Ministru kabineta noteikumi Nr.242

Rīgā 2003.gada 29.aprīlī (prot. Nr.23 66.§)
Satiksmes ministrijas nolikums
Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 16.panta pirmo daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Satiksmes ministrija (turpmāk – ministrija) ir vadošā valsts pārvaldes iestāde transporta politikas un sakaru politikas jomā.

(MK 29.10.2024. noteikumu Nr. 690 redakcijā)

2. Ministrija ir tieši pakļauta satiksmes ministram (turpmāk — ministrs).

3. Ministrija ir augstākā iestāde ministrijas padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm.

II. Ministrijas funkcijas, uzdevumi un kompetence

4. Ministrijas funkcijas:

4.1. izstrādāt politiku šādās nozarēs:

4.1.1. dzelzceļa nozarē;

4.1.2. ceļu nozarē;

4.1.3. ceļu digitalizācijas nozarē;

4.1.4. autotransporta nozarē;

4.1.5. ceļu satiksmes drošības nozarē;

4.1.6. sabiedriskā transporta nozarē;

4.1.7. jūrniecības nozarē;

4.1.8. kuģošanas informācijas aprites nozarē;

4.1.9. aviācijas nozarē;

4.1.10. starppilsētu gaisa mobilitātes nozarē;

4.1.11. bezpilota gaisa kuģu sistēmas nozarē;

4.1.12. gaisa telpas pārvaldības nozarē;

4.1.13. lidostu darbības nozarē;

4.1.14. elektronisko sakaru nozarē;

4.1.15. pasta nozarē;

4.1.16. ostu pārvaldības un attīstības nozarē;

4.1.17. starptautisko kravu un pasažieru pārvadājumu nozarē;

4.1.18. multimodālo pārvadājumu un transporta loģistikas nozarē; 

4.1.19. alternatīvo degvielu infrastruktūras nozarē.

4.2. organizēt un koordinēt politikas īstenošanu šo noteikumu 4.1. apakšpunktā minētajās nozarēs; 

4.2.1 veikt Eiropas Elektronisko sakaru regulatoru iestādes (BEREC) atbalsta aģentūras Atbalsta sekretariāta funkcijas;

4.3. veikt citas ārējos normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.

(Grozīts ar MK 11.01.2005. noteikumiem Nr. 36; MK 29.10.2024. noteikumiem Nr. 690)

5. Lai nodrošinātu funkciju izpildi, ministrija:

5.1. pārstāv valsts intereses starptautiskajās transporta un sakaru organizācijās;

5.2. pilda Elektronisko sakaru likumā noteiktos uzdevumus, tostarp:

5.2.1. Elektronisko sakaru likuma 4. panta otrās daļas 1., 2., 3., 5. un 6. punktā noteiktos uzdevumus, kurus tai ir tiesības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā deleģēt valsts akciju sabiedrībai "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs", noslēdzot deleģēšanas līgumu;

5.2.2. Elektronisko sakaru likuma 4. panta otrās daļas 4. punktā noteiktos uzdevumus, kurus tai ir tiesības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā deleģēt valsts akciju sabiedrībai "Elektroniskie sakari", noslēdzot deleģēšanas līgumu;

5.2.3. Elektronisko sakaru likuma 4. panta trešajā daļā noteikto uzdevumu;

5.3. pilda platjoslas kompetences centra funkcijas Latvijā;

5.4. veicina publisko elektronisko sakaru tīklu un valsts elektronisko sakaru pakalpojumu centra infrastruktūras attīstību un pieejamību;

5.5. plāno ierobežoto resursu izmantošanu elektronisko sakaru nozarē;

5.6. veicina pasta pakalpojumu attīstību un pieejamību;

5.7. koordinē vienotās transporta sistēmas (ieskaitot maģistrālo naftas un naftas produktu cauruļvadu transportu) darbību;

5.8. analizē situāciju transporta loģistikas nozarē, koordinē un kontrolē transporta loģistiku un ostu attīstību veicinošu pasākumu sagatavošanu un izpildi;

5.9. organizē un koordinē politikas izstrādi un īstenošanu ostu pārvaldības un attīstības nozarē;

5.10. izstrādā priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai ostu un transporta loģistikas nozaru konkurētspējas palielināšanai nacionālā un starptautiskā līmenī;

5.11. plāno elektronisko sakaru un vienotas transporta infrastruktūras attīstību un risina infrastruktūras finansēšanas jautājumus;

5.12. pilda likuma "Par autoceļiem7. panta trešajā daļā noteiktos uzdevumus, kurus tā ir deleģējusi valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "Latvijas Valsts ceļi", un pārrauga pašvaldību ceļus;

5.13. risina ar starptautiskās autosatiksmes nodrošināšanu saistītos jautājumus;

5.14. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu ceļu satiksmes drošības nozarē;

5.15. organizē un koordinē starptautisko kravu un pasažieru autopārvadājumu, vadītāja apliecību savstarpējas atzīšanas un apmaiņas nolīgumu projektu sagatavošanu, saskaņošanu un parakstīšanu, kā arī nodrošina to izpildes uzraudzību;

5.16. koordinē velotransporta un mikromobilitātes attīstību;

5.17. atklāj (slēdz) dzelzceļa stacijas un pieturas punktus visu vai atsevišķu pārvadājumu veikšanai;

5.18. risina sabiedriskā transporta pakalpojumu finansēšanas jautājumus;

5.19. izstrādā Latvijas Republikas ūdeņu izmantošanas kārtību attiecībā uz kuģošanas drošību;

5.20. nodrošina Starptautiskās Jūrniecības organizācijas (IMO) dalībvalsts audita norisi Latvijā;

5.21. nodrošina Jūrlietu pārvaldes un jūras drošības likuma 5. panta 6.1 punktā noteikto funkciju izpildi;

5.22. izstrādā starptautiskās un vietējās gaisa satiksmes nodrošināšanas un attīstības politiku un veic pasākumus tās īstenošanai;

5.23. sagatavo informāciju aeronavigācijas informācijas izdevumam;

5.24. apkopo un analizē statistikas datus atbilstoši Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas prasībām;

5.25. sniedz institucionālu atbalstu, lai nodrošinātu Latvijas gaisa pārvadātāju tiesību aizsardzību un darbības atbalstu ārvalstīs;

5.26. norīko gaisa pārvadātājus regulāru lidojumu veikšanai un izsniedz tiem licenci par tiesībām veikt lidojumus attiecīgajā maršrutā;

5.27. saskaņā ar ministrijas darbības stratēģiju plāno likumā par valsts budžetu kārtējam gadam iekļaujamās budžeta programmas, analizē un kontrolē to izpildi;

5.28. atbilstoši kompetencei organizē Eiropas Savienības fondu finansēto projektu ieviešanu transporta, sakaru un kiberdrošības jomā;

5.29. pārzina esošo specializēto būvniecību transporta jomā;

5.30. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu bīstamo kravu pārvadājumu nozarē;

5.31. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu alternatīvo degvielu infrastruktūras un elektromobilitātes nozarē un deleģē valsts akciju sabiedrībai "Ceļu satiksmes drošības direkcija" pienākumu izveidot un uzturēt elektrotransportlīdzekļu uzlādes infrastruktūru;

5.32. veic Rail Baltica projekta vadību un kopējo projekta uzraudzību, lai nodrošinātu Rail Baltica valsts publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izveidi un projekta īstenošanu, ievērojot Eiropas Savienības, Saeimas, Ministru kabineta un citu kompetento institūciju saistošos lēmumus, un deleģē sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "Eiropas dzelzceļa līnijas" un akciju sabiedrībai "RB Rail" izveidot Eiropas standarta platuma publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūru un ar to saistītos objektus;

5.33. atbilstoši kompetencei nodrošina valsts materiālo rezervju veidošanu un pārvaldīšanu;

5.34. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu intelektisko transporta sistēmu jomā un deleģē valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "Latvijas Valsts ceļi" izveidot un uzturēt transporta jomas informācijas nacionālo (valsts) piekļuves punktu;

5.35. atbilstoši kompetencei koordinē Latvijai saistošo starptautisko divpusējo un daudzpusējo līgumu saistību izpildi;

5.36. atbilstoši kompetencei koordinē aviācijas drošības, civilmilitārās sadarbības, meklēšanas un glābšanas procesus, kā arī uzrauga valsts budžeta programmas ietvaros piešķirtā finansējuma izlietojumu;

5.37. nodrošina Latvijas aviācijas nozares intereses klimatneitralitātes sasniegšanai līdz 2050. gadam, kā arī piedalās atbilstošo Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādē;

5.38. atbilstoši kompetencei nodrošina sankciju noteikto ierobežojumu ievērošanu;

5.39. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu pasažieru komercpārvadājumu ar taksometru un vieglo automobili nozarē, kā arī tīmekļvietņu un mobilo lietotņu pakalpojumu autotransporta nozarē;

5.40. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu kravu pārvadājumu dokumentu digitalizācijas un elektroniskā kravas starptautiskā autopārvadājumu līguma (e-CMR pavadzīmes) nozarē;

5.41. izstrādā, organizē un koordinē valsts nodevu politiku ceļu, autotransporta, dzelzceļa un aviācijas nozarē;

5.42. piedalās valsts nodokļu politikas izstrādē, organizēšanā un koordinēšanā ceļu, autotransporta, dzelzceļa un aviācijas nozarē;

5.43. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu transportlīdzekļu vadītāju apmācības, kvalifikācijas iegūšanas un vadītāju veselības pārbaužu nozarē;

5.44. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu mehānisko transportlīdzekļu, izņemot traktortehniku, reģistrācijas, kā arī velosipēdu un elektroskrejriteņu reģistrācijas nozarē;

5.45. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu transportlīdzekļu tipa apstiprinājumu, transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates un tehniskā stāvokļa kontroles nozarē;

5.46. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu administratīvo pārkāpumu ceļu satiksmē ar tehniskiem līdzekļiem nozarē;

5.47. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanā ar autobusiem un pa dzelzceļu;

5.48. organizē un koordinē valsts politikas izstrādi un īstenošanu sabiedriskā transporta biļešu uzskaites un tirdzniecības, braukšanas maksas atvieglojumu, kā arī autoostu darbības nozarē;

5.49. veic citus normatīvajos aktos noteiktos uzdevumus.

(MK 29.10.2024. noteikumu Nr. 690 redakcijā)

6. Ministrija:

6.1. izstrādā attiecīgo nozari reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus;

6.2. sniedz atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem;

6.3. ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos izdod administratīvos aktus;

6.4. nodrošina attiecīgās nozares politikas īstenošanu ministrijas padotībā esošajās valsts pārvaldes iestādēs un valsts kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja;

6.5. sagatavo un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sniedz priekšlikumus par normatīvajos aktos un attiecīgajos politikas plānošanas dokumentos paredzēto pasākumu realizācijai un ministrijas uzdevumu veikšanai nepieciešamo finansējumu no valsts budžeta;

6.6. savas kompetences ietvaros pārstāv valsts intereses starptautiskajās organizācijās un Eiropas Savienības institūcijās;

6.7. valsts vārdā veic privāttiesiskus darījumus, kas nepieciešami ministrijas darbības nodrošināšanai;

6.8. veic funkciju izpildes, kā arī citas pārbaudes ministrijas padotībā esošajās valsts pārvaldes iestādēs;

6.9. nodrošina valsts pasūtīto pētījumu pieteikumu izstrādi, kā arī veicina pētījumu rezultātu efektīvu izmantošanu nozares politikas izstrādē;

6.10. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sadarbojas ar citām valsts pārvaldes iestādēm vienotas valsts politikas izstrādāšanā un īstenošanā;

6.11. informē sabiedrību par attiecīgās nozares politiku un ministrijas padotībā esošo iestāžu darbību, konsultējas ar nevalstiskajām organizācijām lēmuma pieņemšanas procesā, veicina sociālo dialogu jautājumos, kas saistīti ar politikas izstrādi un īstenošanu, kā arī iesaista sabiedrības pārstāvjus valsts pārvaldē.

(Grozīts ar MK 11.01.2005. noteikumiem Nr.36)

7. Ministrijas tiesības:

7.1. ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pieprasīt un bez maksas saņemt no fiziskajām un privāto tiesību juridiskajām personām ministrijas uzdevumu izpildei nepieciešamo informāciju un dokumentus;

7.2. (svītrots ar MK 23.10.2012. noteikumiem Nr.716);

7.3. iesaistīt nozares politikas jautājumu risināšanā ministriju, citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību un citu institūciju pārstāvjus;

7.4. piedalīties starptautisku organizāciju rīkotajos pasākumos, izstrādāt un noslēgt starptautiskās sadarbības līgumus un koordinēt starptautisko sadarbību;

7.5. veikt finanšu revīziju ministrijas padotībā esošajās valsts pārvaldes iestādēs;

7.6. īstenot citas normatīvajos aktos noteiktās tiesības.

(Grozīts ar MK 29.10.2024. noteikumiem Nr. 690)

III. Ministrijas struktūra un amatpersonu kompetence

8. Ministrijas darbu vada ministrs.

9. Ministrs:

9.1. bez īpaša pilnvarojuma pārstāv ministriju;

9.2. dod rīkojumus valsts sekretāram un ministrijas politiskajām amatpersonām;

9.3. dod rīkojumus ministrijas pārvaldes amatpersonām un darbiniekiem, kuri par to informē augstāku amatpersonu;

9.4. dod rīkojumus ministra un ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu pārvaldes amatpersonām un darbiniekiem un izdod tiem saistošus iekšējos normatīvos aktus, ciktāl ārējos normatīvajos aktos nav noteikts citādi;

9.5. ārējos normatīvajos aktos noteiktās kompetences ietvaros uzrauga ministra vai ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu darbību, kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, kā arī amatpersonu darbību vai pilnvaro tam attiecīgu ministrijas amatpersonu;

9.6. var atcelt parlamentārā sekretāra, valsts sekretāra un citu ministrijas pārvaldes amatpersonu izdotos iekšējos normatīvos aktus, lēmumus un rīkojumus, izņemot administratīvos aktus;

9.7. var atcelt ministra un ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu pārvaldes amatpersonu izdotos iekšējos normatīvos aktus, lēmumus un rīkojumus, izņemot administratīvos aktus, ja normatīvajos aktos nav noteikts citādi;

9.8. ieceļ amatā un atbrīvo no amata ministrijas valsts sekretāru un ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu vadītājus, ciktāl ārējos normatīvajos aktos nav noteikts citādi;

9.9. nosaka iekšējā audita sistēmu ministrijā;

9.10. ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā slēdz starptautiskos līgumus;

9.11. veic citas normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.

(Grozīts ar MK 11.01.2005. noteikumiem Nr.36)

10. Parlamentārais sekretārs pilda Valsts pārvaldes iekārtas likumā un citos normatīvajos aktos noteiktos pienākumus.

11. Valsts sekretārs:

11.1. organizē nozaru politikas un stratēģiju izstrādi un nozaru politikas īstenošanu;

11.2. vada iestādes administratīvo darbu un nodrošina ministrijas funkciju izpildi;

11.3. nodrošina ministra un parlamentārā sekretāra rīkojumu izpildi;

11.4. izveido racionālu struktūru ministrijas funkciju izpildei;

11.5. nodrošina finanšu resursu plānošanu ministrijā un tās padotībā esošajās valsts pārvaldes iestādēs;

11.6. pieņem pārvaldes lēmumus un izdod iekšējos normatīvos aktus;

11.7. bez īpaša pilnvarojuma pārstāv ministriju, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pilnvaro citas personas;

11.8. dod tiešus rīkojumus ministrijas pārvaldes amatpersonām un darbiniekiem;

11.9. nodrošina ministrijas darbības nepārtrauktību, ja notikusi ministrijas politiskās vadības maiņa;

11.10. veic citas Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktās tiešās valsts pārvaldes iestādes vadītāja funkcijas un citos normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.

(Grozīts ar MK 24.03.2009. noteikumiem Nr.249)

12. Valsts sekretāram ir vietnieki. Valsts sekretāra vietnieka kompetenci, kā arī attiecīgajam valsts sekretāra vietniekam tieši pakļautās ministrijas struktūrvienības nosaka valsts sekretārs.

13. Ministrijas struktūrvienības ir departamenti, to nodaļas un patstāvīgās nodaļas. Departamentus, to nodaļas un patstāvīgās nodaļas izveido, reorganizē un likvidē valsts sekretārs. Departamentu un patstāvīgo nodaļu reglamentus pēc saskaņošanas ar valsts sekretāru izdod attiecīgās struktūrvienības vadītājs.

14. Departamenti un patstāvīgās nodaļas ir pakļautas valsts sekretāram vai viņa vietniekam saskaņā ar valsts sekretāra noteikto funkciju sadalījumu.

15. Departamentu vada departamenta direktors. Departamenta direktoram var būt vietnieki. Departamenta direktora un viņa vietnieku kompetenci nosaka ierēdņa amata aprakstā vai darba līgumā.

16. Patstāvīgo nodaļu vada nodaļas vadītājs. Patstāvīgās nodaļas vadītājam var būt vietnieks. Nodaļas vadītāja un viņa vietnieka kompetenci nosaka ierēdņa amata aprakstā vai darba līgumā.

17. Ministrs un valsts sekretārs ministrijā var izveidot padomes, darba grupas un komisijas. Minētajās institūcijās var iesaistīt citu institūciju pilnvarotos pārstāvjus, kā arī privātpersonas. Institūciju nolikumus apstiprina attiecīgi ministrs vai valsts sekretārs.

IV. Ministrijas darbības tiesiskuma nodrošināšanas mehānisms un pārskati par ministrijas darbību

18. Ministrijas darbības tiesiskumu nodrošina valsts sekretārs. Valsts sekretārs ir atbildīgs par pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas izveidošanu un darbību.

19. Valsts sekretāram ir tiesības atcelt ministrijas pārvaldes amatpersonu lēmumus un iekšējos normatīvos aktus.

20. Valsts sekretārs pieņem lēmumu par privātpersonas apstrīdēto ministrijas pārvaldes amatpersonas izdoto administratīvo aktu vai pārvaldes amatpersonas un darbinieka faktisko rīcību, ja ārējos normatīvajos aktos nav noteikts citādi.

21. Valsts sekretāra izdotos administratīvos aktus un faktisko rīcību privātpersona var pārsūdzēt tiesā.

22. Ministrija ne retāk kā reizi gadā sniedz ministram pārskatu par nozares politikas īstenošanu, ministrijas funkciju izpildi un budžeta līdzekļu izlietojumu, kā arī normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavo gada publisko pārskatu par nozares politikas īstenošanu.

23. Ministram ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt pārskatu par nozares vai atsevišķas jomas politikas īstenošanu, kā arī par ministrijas padotībā esošas valsts pārvaldes iestādes darbību.

V. Ministrijas padotībā esošās valsts pārvaldes iestādes un kapitālsabiedrības, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja

(Nodaļas nosaukums grozīts ar MK 11.01.2005. noteikumiem Nr.36)

24. Ministrijas padotībā ir:

24.1. valsts aģentūra "Civilās aviācijas aģentūra";

24.2. Valsts dzelzceļa administrācija;

24.3. Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija;

24.4. (svītrots ar MK 10.08.2010. noteikumiem Nr.752);

24.5. (svītrots ar MK 23.10.2012. noteikumiem Nr.716);

24.6. Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs.

(MK 11.01.2005. noteikumu Nr.36 redakcijā, kas grozīta ar MK 20.09.2005. noteikumiem Nr.718; MK 20.12.2005. noteikumiem Nr.975; MK 19.09.2006. noteikumiem Nr.773; MK 26.06.2007. noteikumiem Nr.431)

25. Ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja šādās kapitālsabiedrībās:

25.1. valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Autotransporta direkcija";

25.2. valsts akciju sabiedrībā "Ceļu satiksmes drošības direkcija";

25.3. valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Latvijas Valsts ceļi";

25.4. valsts akciju sabiedrībā "Latvijas autoceļu uzturētājs";

25.5. (svītrots ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr. 773);

25.6. (svītrots ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr. 773);

25.7. (svītrots ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr. 773);

25.8. (svītrots ar MK 24.03.2009. noteikumiem Nr. 249);

25.9. valsts akciju sabiedrībā "Starptautiskā lidosta "Rīga"";

25.10. valsts akciju sabiedrībā "Latvijas gaisa satiksme";

25.11. valsts akciju sabiedrībā "Latvijas dzelzceļš";

25.12. valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Latvijas Jūras administrācija";

25.13. (svītrots ar MK 14.09.2010. noteikumiem Nr. 871);

25.14. (svītrots ar MK 23.10.2012. noteikumiem Nr. 716);

25.15. valsts akciju sabiedrībā "Latvijas Pasts";

25.16. valsts akciju sabiedrībā "Latvijas valsts radio un televīzijas centrs";

25.17. (svītrots ar MK 28.07.2015. noteikumiem Nr. 426);

25.18. (svītrots ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr. 773);

25.19. (svītrots ar MK 23.10.2012. noteikumiem Nr. 716);

25.20. akciju sabiedrībā “Pasažieru vilciens”;

25.21. sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Eiropas dzelzceļa līnijas";

25.22. akciju sabiedrībā "Ventas osta".

(MK 11.01.2005. noteikumu Nr. 36 redakcijā, kas grozīta ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr. 773; MK 24.03.2009. noteikumiem Nr. 249; MK 10.08.2010. noteikumiem Nr. 752; MK 28.07.2015. noteikumiem Nr. 426; MK 11.02.2020. noteikumiem Nr. 79; MK 29.10.2024. noteikumiem Nr. 690)

26. Ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja šādās privātās kapitālsabiedrībās:

26.1. akciju sabiedrība "Air Baltic Corporation";

26.2. (svītrots ar MK 26.06.2007. noteikumiem Nr.431);

26.3. (svītrots ar MK 24.03.2009. noteikumiem Nr.249).

(Grozīts ar MK 19.09.2006. noteikumiem Nr.773)

Ministru prezidents E.Repše

Satiksmes ministrs R.Zīle
05.11.2024