Darbības ar dokumentu

Tiesību akts: zaudējis spēku
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Skatīt Ministru kabineta 1999. gada 7. decembra noteikumus Nr. 402 "Integrētās valsts nozīmes informācijas sistēmas uzraudzības padomes nolikums".

Ministru kabineta noteikumi Nr. 288

Rīgā 1998.gada 4.augustā (prot. Nr. 42, 15.§)

Valsts ieņēmumu dienesta Informatizācijas projekta uzraudzības padomes nolikums

Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma 14.panta 3.punktu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Valsts ieņēmumu dienesta Informatizācijas projekta uzraudzības padome (turpmāk - Padome) ir Ministru kabineta izveidota institūcija bez juridiskas personas tiesībām, kura koordinē un pārrauga Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projekta realizāciju. Padome ir Finansu ministrijas pārraudzībā.

2. Padomei ir šādas funkcijas:

2.1. uzraudzīt Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projekta realizācijas gaitu;

2.2. koordinēt valsts nozīmes reģistru un citu valsts institūciju sadarbību Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projekta ietvaros.

3. Padome ne retāk kā divas reizes gadā Ministru kabinetam sniedz pārskatu par savu darbību.

4. Padomei ir tiesības pieprasīt valsts vai pašvaldību institūcijām informāciju, kas saistīta ar Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projektu.

II. Padomes sastāvs

5. Padomes sastāvā ir 11 Padomes locekļu, no kuriem ievēlē Padomes priekšsēdētāju un priekšsēdētāja vietnieku, un Padomes sekretārs.

6. Padomes locekļi ir:

6.1. Finansu ministrijas pārstāvis;

6.2. Satiksmes ministrijas pārstāvis;

6.3. Uzņēmumu reģistra pārstāvis;

6.4. Iekšlietu ministrijas pārstāvis;

6.5. Valsts informācijas tīkla aģentūras pārstāvis;

6.6. Tieslietu ministrijas pārstāvis;

6.7. Valsts zemes dienesta pārstāvis;

6.8. Ekonomikas ministrijas pārstāvis;

6.9. Valsts statistikas komitejas pārstāvis;

6.10. Labklājības ministrijas pārstāvis;

6.11. Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projekta Pasaules bankas koordinācijas vienības vadītājs.

7. Padomes sastāvu apstiprina Ministru kabinets .

8. Padome atsevišķu jautājumu risināšanai var pieaicināt ekspertus. Izdevumus, kas saistīti ar ekspertu darba samaksu, ja tiek izdarītas kompleksās ekspertīzes (bet ne vairāk kā divas ekspertīzes gadā), sedz no Valsts ieņēmumu dienesta informatizācijas projekta līdzekļiem.

III. Padomes darbība

9. Padomes kompetencē esošie jautājumi tiek risināti, pieņemot attiecīgus lēmumus un sniedzot rekomendācijas.

10. Padomes darbu vada Padomes priekšsēdētājs, viņa prombūtnes laikā - priekšsēdētāja vietnieks.

11. Padomes priekšsēdētājs veic šādas funkcijas:

11.1. sagatavo un apstiprina Padomes sēdes darba kārtību;

11.2. sasauc un vada Padomes sēdes;

11.3. paraksta Padomes lēmumus, sēžu protokolus un citus Padomes dokumentus;

11.4. kontrolē Padomes lēmumu izpildi.

12. Padomes priekšsēdētājs sēdes sasauc pēc savas iniciatīvas vai vismaz trīs Padomes locekļu ierosinājuma, bet ne retāk kā reizi ceturksnī.

13. Padomes priekšsēdētājs var pilnvarot priekšsēdētāja vietnieku sagatavot un apstiprināt Padomes sēdes darba kārtību.

14. Padomes sekretārs vismaz piecas dienas pirms Padomes sēdes nosūta padomes locekļiem Padomes sēdē izskatāmo jautājumu sarakstu un atbilstošos dokumentus.

15. Padomes sēdes tiek protokolētas. Protokolā ieraksta darba kārtības jautājumus, pieņemtos lēmumus, norāda personas, kuras piedalījušās sēdē, kā arī personas, kuras uzstājušās par attiecīgo jautājumu. Protokolu paraksta Padomes priekšsēdētājs vai priekšsēdētāja vietnieks un Padomes sekretārs.

16. Padomes lēmumi tiek pieņemti, atklāti balsojot, ar vienkāršu balsu vairākumu. Ja balsis sadalās līdzīgi, izšķirošā ir sēdes vadītāja balss.

17. Ja kāds no Padomes locekļiem nepiekrīt lēmumam, viņam ir tiesības izteikt savu viedokli rakstiski un pievienot Padomes sēdes protokolam.

18. Padome ir lemtties īga, ja sēdē piedalās Padomes priekšsēdētājs vai priekšsēdētāja vietnieks un vismaz puse no Padomes locekļiem.

19. Padomes lēmumi tās kompetencē esošajos jautājumos ir saistoši Valsts ieņēmumu dienestam, visiem Padomes locekļiem un institūcijām, kuras ir pārstāvētas Padomē. Attiecīgās institūcijas pārstāvis nākamajā Padomes sēdē informē Padomi par iepriekšējā sēdē pieņemto lēmumu realizāciju.

20. Padomes sekretārs septiņu darba dienu laikā pēc Padomes sēdes nosūta Padomes sēdes protokola kopiju visiem Padomes locekļiem, kā arī nosūta Padomes lēmumus visām ieinteresētajām institūcijām un amatpersonām.

21. Padomes darbu tehniski nodrošina Finansu ministrija. 

Ministru prezidents G.Krasts 

Satiksmes ministrs V.Krištopans

08.08.1998