Tiesību akts: spēkā esošs
Ropažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 25/24

Ulbrokā 2024. gada 29. maijā
Par Ropažu novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību Ropažu novada pašvaldībā
Apstiprināti ar Ropažu novada pašvaldības domes
29.05.2024. sēdes lēmumu Nr. 3291 (prot. Nr. 95/2024)


Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma
44. panta otro daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Šie saistošie noteikumi nosaka kārtību, kādā notiek Ropažu novada mobilās lietotnes (turpmāk – Mobilā lietotne) izmantošana un Ropažu novada iedzīvotāja kartes (turpmāk – Iedzīvotāja karte) izsniegšana un lietošana Ropažu novada pašvaldībā (turpmāk – Pašvaldība).

2. Mobilā lietotne un Iedzīvotāja karte ir paredzēta personām, kuras ir deklarētas vai tām pieder nekustamais īpašums Pašvaldības administratīvajā teritorijā (gan īpašuma īpašnieks, gan tiesiskais valdītājs). Mobilās lietotnes iespējas ierobežotā apjomā var izmantot arī personas, kuras nav deklarētas vai tām nepieder nekustamais īpašums Pašvaldības administratīvajā teritorijā.

3. Mobilā lietotne ir lietojumprogrammatūra, kas darbojas viedtālruņos, planšetdatoros, e-lasītājos, u.c. ierīcēs. Lietotne darbojas neatkarīgi no citām ierīcēm vai sistēmām. Mobilo lietotni var lejupielādēt bez maksas App Store (iOS ierīcēm) un Google Play (Android ierīcēm).

4. Iedzīvotāja karte ir personalizēta karte, uz kuras norādīts QR kods, kartes numurs, vārds un uzvārds, kas apliecina Ropažu novada iedzīvotāja statusu Pašvaldībā, tās iestādēs un pie sadarbības partneriem.

5. Mobilo aplikāciju un Iedzīvotāja karti administrē Ropažu novada Centrālā administrācija (turpmāk – Centrālā administrācija). Iedzīvotāja karte ir Pašvaldības īpašums, kas nodots personām turējumā.

6. Ropažu novada Mobilās lietotnes un Iedzīvotāju kartes saņemtie fizisko personu dati tiek apstrādāti atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) "Par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)", Fizisko personu datu apstrādes likuma un citu normatīvo aktu prasībām.

7. Personas datu apstrāde tiek veikta, lai identificētu Mobilās lietotnes un Iedzīvotāju kartes lietotāju un sniegtu lietotāju priekšrocības, atbilstoši noteikumos minētajiem datu apstrādes nolūkiem, apstrādājot datus pēc iespējas minimālākā apjomā, kāds ir nepieciešams, lai sasniegtu attiecīgo datu apstrādes nolūku, saskaņā ar Pašvaldības Datu privātuma politiku.

II. Iedzīvotāju kartes izsniegšanas kārtība

8. Iedzīvotāja karti izsniedz, ja persona nevar vai nevēlas lejupielādēt Mobilo lietotni savā mobilajā vai citās ierīcēs, vai vēlas izmantot plastikāta karti.

9. Maksa par Iedzīvotāju kartes izgatavošanu un izsniegšanu ir 5 (pieci) euro, kas tiek ieskaitīti Pašvaldības budžetā.

10. Lai saņemtu Iedzīvotāja karti, persona iesniedz pieteikumu (1. pielikums) (turpmāk – Pieteikums):

10.1. vēršoties kādā no Pašvaldības Klientu apkalpošanas centriem līdzi ņemot:

10.1.1. personu apliecinošu dokumentu (pasi vai personas apliecību);

10.1.2. persona, kura iegādājas Ropažu novada iedzīvotāja karti par samaksu – maksājumu apliecinošu dokumentu par samaksas veikšanu 5 (pieci) euro apmērā par Iedzīvotāja kartes izgatavošanu;

10.1.3. statusu apliecinošu dokumentu no Iedzīvotāju kartes izsniegšanas maksas atbrīvotām personām;

10.1.4. personām līdz 15 (ieskaitot) gadu vecumam Pieteikumu paraksta tās likumiskais pārstāvis;

10.2. elektroniski iesniedzot Pieteikumu nosūtot uz e-pastu: novada.dome@ropazi.lv.

11. No Iedzīvotāju kartes izsniegšanas maksas ir atbrīvoti:

11.1. novadā deklarētie bērni līdz 18 gadu vecumam;

11.2. novadā deklarētie pensionāri, politiski represētas personas, trūcīgas un maznodrošinātas personas, personas ar invaliditāti, daudzbērnu ģimenes (3 un vairāk bērni).

12. Pirms pieteikuma sagatavošanas personalizētās Iedzīvotāju kartes informācijas sistēmā, Klientu apkalpošanas centra darbinieks veic personas iesniegto personas datu atbilstības pārbaudi valsts nozīmes reģistros.

13. Pamatojoties uz iesniegtajiem dokumentiem, pieteikuma apstrādi veic Klientu apkalpošanas centra darbinieks.

14. Pēc pieteikuma sagatavošanas personalizētās Iedzīvotāju kartes informācijas sistēmā, Klientu apkalpošanas centra darbinieks aktivizē Iedzīvotāju kartes QR kodu un 5 (pieci) darba dienu laikā izsniedz to personai Pieteikumā norādītajā veidā.

15. Iedzīvotāja karte netiek izsniegta gadījumā, ja tiek konstatēts, ka personas norādītā informācija Pieteikumā nav patiesa vai persona nav veikusi maksājumus par Iedzīvotāja kartes izgatavošanu.

16. Iedzīvotāju karti izgatavo un izsniedz bez maksas vienai personai, šādos gadījumos:

16.1. iepriekš izsniegtā Iedzīvotāju karte nav tehniskā vai lietošanas kārtībā, kas radusies Centrālās administrācijas vainas dēļ un lietotāja turējumā esošā Iedzīvotāja karte tiek nodota atpakaļ kādā no Klientu apkalpošanas centriem;

16.2. Iedzīvotāja kartes nomaiņa nepieciešama sakarā ar personas datu izmaiņām, tās derīguma termiņa ietvaros un iepriekš izsniegtā Iedzīvotāju karte tiek nodota atpakaļ kādā no Klientu apkalpošanas centriem.

17. Lai atkārtoti saņemtu Iedzīvotāja karti, persona vēršas Pašvaldībā šo noteikumu 10. punktā norādītajā kārtībā.

III. Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes izmantošanas un lietošanas kārtība

18. Mobilās lietotnes lietotājs ir Pašvaldības iedzīvotājs vai tās viesis, kurš uzstādījis mobilo lietotni savā mobilā iekārtā.

19. Ja Mobilo lietotni izmanto persona jaunāka par 16 gadiem, tad par Mobilās lietotnes lejupielādi un izmantošanu atbildīgs ir personas likumiskais pārstāvis. Mobilās lietotnes izmantošanas kārtību nosaka Pašvaldība.

20. Mobilajā lietotnē paredzēta divu līmeņu autentifikācija:

20.1. lietotāja identifikācija, izmantojot tālruņa aparāta numuru, jeb vieglā autentifikācija. Izmantojot šo autentifikāciju, lietotājam nav iespēja izmantot tās Mobilās lietotnes iespējas, kuras ir paredzētas personām, kuras ir deklarētas vai tām pieder nekustamais īpašums Pašvaldības administratīvajā teritorijā (var izmantot tikai šo noteikumu 21.1.2., 21.1.5. un 21.1.7. apakšpunktos noteiktās iespējas);

20.2. Mobilās lietotnes lietotāja identifikācija, izmantojot uzticamu identifikācijas līdzekļa sniedzēju – Latvija.lv vienotās pieteikšanās moduli, jeb stingrā autentifikācija, kas sniedz iespēju izmantot visas Mobilās lietotnes iespējas, kuras ir paredzētas personām, kuras ir deklarētas vai tām pieder nekustamais īpašums Pašvaldības administratīvajā teritorijā.

21. Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotājiem tiek dotas iespējas:

21.1. izmantojot Mobilo lietotni:

21.1.1. iesniegt ziņojumus Pašvaldībai par dažādām problēmām un saimnieciskiem jautājumiem un Pašvaldības noteiktajā kārtībā saņemt atbildi;

21.1.2. sazināties ar Pašvaldības iestādēm;

21.1.3. iesniegt iesniegumus Pašvaldībai, izmantojot sagatavotās formas;

21.1.4. saņemt priekšrocības un atlaides Pašvaldības iestādēs un pie sadarbības partneriem;

21.1.5. sekot līdzi jaunumiem, pasākumiem;

21.1.6. piedalīties aptaujās un publiskajās apspriešanās;

21.1.7. uzzināt par tūrisma pakalpojumiem un piedāvājumiem, izmantot interaktīvu novada tūrisma objektu karti;

21.2. izmantojot Iedzīvotāja karti saņemt priekšrocības un atlaides Pašvaldības iestādēs un pie sadarbības partneriem.

22. Iedzīvotāju karti drīkst lietot tikai tā persona, kurai tā ir izsniegta, un kuras datus satur QR kods uz Iedzīvotāja kartes.

23. Iedzīvotāja karte iedzīvotāja statusu apliecina tikai gadījumos, kad tas nepieciešams pakalpojumu sniedzēju vajadzībām.

24. Ja pakalpojumu sniedzējam ir radušās aizdomas par Iedzīvotāju kartes lietotāja neatbilstību patiesajam turētājam, viņš ir tiesīgs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

25. Ja persona atsakās uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, pakalpojumu sniedzējam ir tiesības atteikt piešķirt noteiktās priekšrocības vai atlaides.

26. Iedzīvotāju kartes atrašanas gadījumā personai ir jāvēršas kādā no Pašvaldības Klientu apkalpošanas centriem un tā jānodod Klientu apkalpošanas centra darbiniekam.

27. Ja Iedzīvotāju karte ir nozaudēta, nozagta vai citu iemeslu dēļ netiek nodota atpakaļ kādā no Pašvaldības Klientu apkalpošanas centriem nomaiņai, tad par jaunas Iedzīvotāju kartes izgatavošanu veicams maksājums 5 (pieci) euro apmērā. Maksājums nav jāveic no Iedzīvotāku kartes maksas atbrīvotām iedzīvotāju grupām.

IV. Sadarbības partneru un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu iesniegšana priekšrocībām un atlaidēm Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotājiem

28. Mobilās lietotnes un Iedzīvotāju kartes lietotāji saņem Pašvaldības iestāžu noteiktās priekšrocības, atlaides un pakalpojumus.

29. Priekšrocības un atlaides Mobilās lietotnes un Iedzīvotāju kartes lietotājiem var piedāvāt jebkurš uzņēmums vai pakalpojumu sniedzējs, noslēdzot vienošanos par sadarbību Ropažu novada iedzīvotāju mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes ietvaros ar Pašvaldību (turpmāk – Vienošanās) (2. pielikums), pirms tam iesniedzot pieteikumu sadarbības piedāvājumam Pašvaldībai uz e-pastu: aplikacija@ropazi.lv.

30. Vienošanās noslēgšanas procesu organizē Pašvaldības Centrālās administrācijas Sabiedrisko attiecību nodaļa.

31. Sadarbības partneriem ir iespēja publicēt informāciju Mobilajā lietotnē un Pašvaldības tīmekļa vietnē www.ropazi.lv par partnera organizētajiem pasākumiem, iesniedzot pasākuma publicēšanas pieteikumu uz e-pastu: aplikacija@ropazi.lv.

32. Pašvaldība izskata Sadarbības partnera piedāvājuma un/vai pasākuma publicēšanas pieteikumu un publicē to Mobilajā lietotnē un Pašvaldības tīmekļa vietnē www.ropazi.lv.

33. Pašvaldībai ir tiesības atteikt piedāvājuma un/vai pasākuma publicēšanu, pamatojot atteikuma iemeslu.

V. Noslēguma jautājums

34. Ar šo saistošo noteikumu spēkā stāšanos atzīt par spēku zaudējušiem Ropažu novada pašvaldības domes 2022. gada 17. augusta saistošos noteikumus Nr. 34/22 "Par Ropažu novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību Ropažu novada pašvaldībā".

Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
1. pielikums
Ropažu novada pašvaldības domes
2024. gada 29. maija saistošajiem noteikumiem
Nr. 25/24 "Par Ropažu novada mobilās
lietotnes izmantošanas un personalizētās
iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas
kārtību Ropažu novada pašvaldībā"

Ropažu novada pašvaldībai

PIETEIKUMS
Ropažu novada iedzīvotāja kartes saņemšanai

1. Informācijas par Iedzīvotāja kartes lietotāju:
Vārds, uzvārds: 
Personas kods: 

Deklarētā dzīvesvieta/ nekustamā īpašuma adrese Ropažu novada administratīvajā teritorijā:

 
E-pasta adrese: 
Tālruņa numurs: 

Informācija: aizpildot pieteikuma laukus par kontaktinformāciju, persona apliecina, ka ir informēta ka uz norādītajiem saziņas kanāliem pašvaldība var nosūtīt informāciju par Iedzīvotāja kartes derīguma termiņu, izmantošanas nosacījumiem.

Ja pieteikumu aizpilda par nepilngadīgu personu, likumiskais pārstāvis apliecina tiesības būt par likumisko pārstāvi (dokumenta nosaukums, numurs, izdevējiestāde):

 

2. Informācija par personas statusu:

nepilngadīga persona pensionārs
politiski represēta persona trūcīga vai maznodrošināta persona
daudzbērnu ģimene persona ar invaliditāti

3. Iedzīvotāja kartes saņemšanas iemesls:

pirmreizēja saņemšana iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nozaudēta, nozagta vai citu iemeslu dēļ netiek nodota pašvaldības administrācijai
iepriekš izsniegtās Iedzīvotāja kartes nomaiņa sakarā ar personas datu izmaiņām iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nav tehniskā vai lietošanas kārtībā lietotāja vainas dēļ
iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nav derīga cita attaisnojoša iemesla dēļ 

4. Parakstot šo pieteikumu, apliecinu, ka:

4.1. šajā pieteikumā norādītās ziņas ir patiesas;

4.2. esmu iepazinies/usies ar Iedzīvotāja kartes lietošanas kārtību apņemos tos ievērot;

4.3. apņemos Iedzīvotāja karti nenodot citām personām lietošanā;

4.4. esmu informēts/ta, ka personas datu apstrāde tiek veikta, lai identificētu kartes lietotāju un sniegtu karšu lietotāju priekšrocības, atbilstoši noteikumos minētajiem datu apstrādes nolūkiem, apstrādājot datus pēc iespējas minimālākā apjomā, kāds ir nepieciešams, lai sasniegtu attiecīgo datu apstrādes nolūku, saskaņā ar Ropažu novada pašvaldības Datu privātuma politiku;

4.5. man ir pienākums nomainīt Iedzīvotāja karti, ja mainījušies personas dati;

4.6. esmu informēts/ta, ka informācija par Iedzīvotāja kartes noformēšanas, izsniegšanas un lietošanu kārtību Ropažu novada pašvaldībā ir atrodama www.ropazi.lv vai zvanot pa tālruni 66954851.

Pieteikuma iesniedzēja paraksts: ____________________________ Datums: _______________

Karti vēlos saņemt ____________ (norāda Kartes saņemšanas veidu – pa pastu vai klātienē).

5. Informācija par Iedzīvotāja kartes izsniegšanu:

Pieteikuma iesniedzējam izsniegta Ropažu novada iedzīvotāja karte ar Nr. _______________________

Pieteikuma iesniedzējam ir atteikts izsniegt personalizēto viedkarti, jo ____________________________________________________

2. pielikums
Ropažu novada pašvaldības domes
2024. gada 29. maija saistošajiem noteikumiem
Nr. 25/24 "Par Ropažu novada mobilās
lietotnes izmantošanas un personalizētās
iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas
kārtību Ropažu novada pašvaldībā"
Vienošanās par sadarbību Ropažu novada iedzīvotāju mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes ietvaros
Ropažu novadā,

20__.gada __.______

Ropažu novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000067986, juridiskā adrese Institūta iela 1a, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130, kuras vārdā uz Ropažu novada pašvaldības nolikuma pamata rīkojas izpilddirektors Maksims Griščenko, (turpmāk – Pašvaldība), no vienas puses, un

_______________________, reģ.Nr.________________, juridiskā adrese: _______________________________________________________ tās _______________________________________, personā, kura darbojas saskaņā ar statūtiem (turpmāk – Sadarbības partneris), no otras puses, noslēdz vienošanos par sadarbību (turpmāk – Vienošanās):

1. Pašvaldība un Sadarbības partneris noslēdz savstarpēju vienošanos par sadarbību Ropažu novada iedzīvotāju Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes ietvaros.

2. Sadarbības partneris piedāvā dažādas priekšrocības un atlaides Mobilās lietotnes un Iedzīvotāju kartes lietotājiem, sagatavojot savus piedāvājumus un iesniedzot Pašvaldībai e-pastā: aplikacija@ropazi.lv.

3. Sadarbības partnerim ir iespēja publicēt informāciju par saviem organizētajiem pasākumiem, iesniedzot pasākuma publikācijas pieteikumu Pašvaldībai e-pastā: aplikacija@ropazi.lv.

4. Pirms publicēšanas Pašvaldība izskata saņemtos pieteikumus un apstiprina tos publicēšanai.

5. Pēc Vienošanās noslēgšanas Pašvaldība nodrošina Sadarbības partnerim iespēju informācijas ievietošanai Mobilajā lietotnē, pasākumu un piedāvājumu datu sagatavošanai un pārskata par lietotāju QR kodu pārbaudi sagatavošanai.

6. Lai saņemtu Sadarbības partnera piedāvājumus, iedzīvotājam ir jāuzrāda Mobilās lietotnes QR kods vai Iedzīvotāja karte Sadarbības partnera pārstāvim.

7. Sadarbības partnerim pirms atlaides piešķiršanas ir tiesības pārliecināties par personas identitāti, ja atlaide ir paredzēta tikai personām, kuras ir deklarētas vai tām pieder nekustamais īpašums Pašvaldības administratīvajā teritorijā (gan īpašuma īpašnieks, gan tiesiskais valdītājs).

8. Ja persona atsakās uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, Sadarbības partnerim ir tiesības atteikt piešķirt noteiktās priekšrocības vai atlaides.

9. Sadarbības partneris var izbeigt Vienošanos iepriekš par to brīdinot Pašvaldību.

Pušu rekvizīti un paraksti:

Pašvaldība:

Nosaukums:

Reģ. nr.:

Juridiskā adrese:

Tālr.:

E-pasts:

_________________________

Sadarbības partneris:

Nosaukums:

Reģ. nr.:

Juridiskā adrese:

Tālr.:

E-pasts:

_________________________

Paskaidrojuma raksts
Ropažu novada pašvaldības domes 2024. gada 29. maija saistošajiem noteikumiem Nr. 25/24 "Par Ropažu novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību Ropažu novada pašvaldībā"

Paskaidrojuma raksta sadaļa

Norādāmā informācija

1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums 1.1. Saskaņā ar Pašvaldību likuma pārejas noteikumu 6. pantu dome izvērtē uz likuma "Par pašvaldībām" normu pamata izdoto saistošo noteikumu atbilstību šim likumam un izdod jaunus saistošos noteikumus atbilstoši šajā likumā ietvertajam pilnvarojumam.

Ņemot vēra, ka Ropažu novada pašvaldības domes 2022. gada 17. augusta saistošie noteikumi Nr. 34/22 "Par Ropažu novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību Ropažu novada pašvaldībā" ir izdoti uz likuma "Par pašvaldībām" pamata, ir nepieciešams izdot jaunus saistošos noteikumus.

1.2. Saistošo noteikumu mērķis ir noteikt kārtību, kādā notiek Ropažu novada mobilās lietotnes izmantošana un Ropažu novada iedzīvotāja kartes izsniegšana un lietošana Ropažu novada pašvaldībā.

Mobilā lietotne un Iedzīvotāja karte prioritāri ir paredzēta personām, kuras ir deklarētas vai tām pieder nekustamais īpašums Ropažu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā (gan īpašuma īpašnieks, gan tiesiskais valdītājs). Mobilās lietotnes iespējas ierobežotā apjomā var izmantot arī personas, kuras nav deklarētas vai tām nepieder nekustamais īpašums Ropažu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā (gan īpašuma īpašnieks, gan tiesiskais valdītājs).

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu Saistošo noteikumu izpildei nav būtiska finansiāla ietekme uz pašvaldības kārtējā gada budžetu.
3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci 3.1. Sociālā ietekme – sekmēs sabiedrības līdzdalību pašvaldības funkciju nodrošināšanā, veicinās iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu pieejamību un saņemšanu, kā arī nodrošinās operatīvāku savstarpējo saziņu.

3.2. Ietekme uz vidi – šo saistošo noteikumu izpilde neietekmēs vidi.

3.3. Ietekme uz iedzīvotāju veselību – šo saistošo noteikumu izpilde neietekmē iedzīvotāju veselību.

3.4. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā – šo saistošo noteikumu izpilde neietekmēs uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā.

3.5. Ietekme uz konkurenci – šo saistošo noteikumu izpilde neietekmē konkurenci.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām 4.1. Saistošo noteikumu piemērošanā personas var vērsties Ropažu novada pašvaldības Centrālā administrācijā.

4.2. Ar šiem saistošajiem noteikumiem netiek paredzētas papildus administratīvo procedūru izmaksas.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem Saistošo noteikumu īstenošana neparedz papildus cilvēkresursu iesaisti, saistošo noteikumu īstenošanā tiks iesaistīti Ropažu novada pašvaldības Centrālās administrācijas darbinieki.
6. Informācija par izpildes nodrošināšanu Saistošo noteikumu izpildi nodrošinās Ropažu novada pašvaldības Centrāla administrācija, līdz ar to nav nepieciešama jaunu institūciju izveide.
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana Saistošo noteikumi sekmēs iedzīvotāju informētību par pašvaldības un to sadarbības partneru sniegtajiem pakalpojumiem un plānotajiem pasākumiem, atvieglos un paātrinās savstarpējo komunikāciju un veicinās pašvaldības iedzīvotāju līdzdalību pašvaldības funkciju izpildē.
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām Sabiedrības līdzdalības veids – priekšlikumu un iebildumu izvērtēšana un iekļaušana pēc projekta publicēšanas pašvaldības tīmekļa vietnē internetā www.ropazi.lv.

Saistošo noteikumu projekts sabiedrības viedokļa noskaidrošanai tika publicēts pašvaldības tīmekļa vietnē internetā www.ropazi.lv no 2024. gada 3. maijam līdz 20. maijam. Šajā laika periodā netika saņemti priekšlikumi no iedzīvotājiem saistošo noteikumu precizēšanai.

Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
07.06.2024