1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību, kādā Bauskas novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) piešķir līdzfinansējumu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju (turpmāk – māju) energoefektivitātes pasākumu veikšanai un atjaunošanai, nolūkā nodrošināt energoresursu patēriņa samazinājumu un piešķiramā līdzfinansējuma apmēru, kā arī finansējuma piešķiršanas kārtību un apmēru mājas atjaunošanai, ja tās tehniskais stāvoklis normatīvajos aktos noteiktā kārtībā atzīts par bīstamu cilvēku dzīvībai vai veselībai.
2. Saistošajos noteikumos lietotie termini:
2.1. pašvaldības līdzfinansējums – pašvaldības līdzfinansējums mājas energoefektivitātes pasākumu veikšanai mājā vai tās atjaunošanai Bauskas novada administratīvajā teritorijā;
2.2. māja – Bauskas novada pašvaldības administratīvajā teritorijā esoša dzīvojamā māja, kas nodota ekspluatācijā un saskaņā ar kadastrālās uzmērīšanas lietu mājā ir ne mazāk kā četri dzīvokļi, t.i., četras dzīvojamo telpu grupas;
2.3. projekta iesniedzējs – mājas dzīvokļu īpašumu īpašnieki;
2.4. projekta iesniedzēja pilnvarotā persona – mājas dzīvokļu īpašnieku izveidota sabiedrība, biedrība vai cita reģistrēta dzīvokļu īpašumu īpašnieku apvienība, vai fiziska vai juridiska persona, kurai dzīvokļu īpašumu īpašnieki, slēdzot pārvaldīšanas līgumu, ir uzdevuši pārvaldīt 2.2. apakšpunktā minēto dzīvojamo māju, vai līdzšinējais pārvaldnieks, kurš darbojas uz likuma, "Par valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizāciju" 50. panta septītās daļas pamata;
2.5. projekta iesniedzēja līdzfinansējums – projekta iesniedzēja finansējuma daļa energoefektivitātes pasākumu veikšanai vai mājas atjaunošanai;
2.6. atbalstāmie pasākumi – energoefektivitātes pasākumi, kuru veikšanai pašvaldība saskaņā ar noteikumiem var piešķirt līdzfinansējumu;
2.7. komisija – pašvaldības izveidota māju energoefektivitātes un atjaunošanas pasākumu izvērtēšanas komisija.
3. Pašvaldības līdzfinansējums mājas energoefektivitātes vai atjaunošanas pasākumiem tiek piešķirts atbilstoši pašvaldības budžetā šim nolūkam paredzēto līdzekļu apmēram.
4. Mājas energoefektivitātes pasākumu veikšanai atbalstāmie pasākumi:
4.1. energoaudita un tehniskās apsekošanas veikšana līdz 80 % no izmaksām, bet ne vairāk kā 2 000 euro;
4.2. tehniskās dokumentācijas sagatavošana:
4.2.1. paskaidrojuma raksta izstrādāšana atbilstoši energoaudita atskaitē minētajiem pasākumiem līdz 70 % no izmaksām, bet ne vairāk kā 3 000 euro;
4.2.2. būvprojekta izstrādāšana atbilstoši energoaudita atskaitē minētajiem pasākumiem līdz 50 % no izmaksām, bet ne vairāk kā 10 000 euro;
4.3. energoefektivitātes pasākumu kopuma realizācija atbilstoši izstrādātajam būvprojektam vai paskaidrojuma rakstam:
4.3.1. ārdurvju bloku, logu atjaunošana vai nomaiņa koplietošanas telpās;
4.3.2. fasādes siltināšana;
4.3.3. norobežojošo konstrukciju, pagraba, bēniņu vai pēdējā stāva griestu pārseguma siltināšana;
4.3.4. karstā ūdens un apkures sistēmu cauruļvadu siltināšana (izolācijas atjaunošana vai ierīkošana) koplietošanas telpās;
4.3.5. siltumapgādes sistēmas (siltumavota vai siltummezgla) atjaunošana vai pārbūvēšana;
4.3.6. citi šajos saistošajos noteikumos neminētie, bet energoaudita atskaitē minētie pasākumi;
4.3.7. būvuzraudzība.
5. Līdzfinansējuma apjoms ir 15 % no noteikumu 4.1.–4.3. apakšpunktos minēto atbalstāmo pasākumu kopējām izmaksām, bet ne vairāk kā 15 000 euro vienai mājai.
6. Līdzfinansējumu nepiešķir, ja projekta iesniedzējs pašvaldības līdzfinansējumu jau iepriekš saņēmis 5. punktā minētajā apmērā pašvaldības līdzfinansēta mājas energoefektivitātes pasākuma (pasākumu kopuma) veikšanai.
7. Līdzfinansējums mājas atjaunošanai tiek piešķirts projekta iesniedzējam, ja mājas, tās daļas vai atsevišķu tehnisko ierīču tehniskais stāvoklis normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atzīts par bīstamu cilvēku dzīvībai vai veselībai, ir jālikvidē terora akta, avārijas, stihiskas nelaimes vai citas katastrofas sekas vai jānovērš ārkārtas situācija. Šajā gadījumā noteikumu 10. punktā noteiktā komisija sniedz atzinumu un iesniedz lēmuma projektu Bauskas novada domes sēdē par līdzfinansējuma piešķiršanu un tā apmēru, bet ne vairāk kā 5000 euro.
8. Līdzfinansējumu var piešķirt mājas energoefektivitātes pasākumu veikšanai, kurās dzīvokļa īpašumi iegūti saskaņā ar likumu "Par valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizāciju", likumu "Par kooperatīvo dzīvokļu privatizāciju" vai likumu "Par lauksaimniecības uzņēmumu un zvejnieku kolhozu privatizāciju" un tās atbilst šādiem nosacījumiem:
8.1. dzīvojamās mājas kopējā platība nav mazāka par 200 m² un tajā esošo nedzīvojamo telpu platība nepārsniedz 25 % no mājas kopējās platības;
8.2. māja ir sadalīta dzīvokļu īpašumos un vienai personai pieder ne vairāk kā 25 % no mājā esošajiem dzīvokļa īpašumiem, izņemot pašvaldības vai valsts īpašumā esošos dzīvokļu īpašumus;
8.3. māja ir pārņemta dzīvokļu īpašnieku valdījumā (kopīpašumā esošās daļas pārvaldīšanai un apsaimniekošanai izveidota dzīvokļu īpašnieku kooperatīvā sabiedrība, biedrība vai cita reģistrēta dzīvokļu īpašnieku apvienība) vai par mājas pārvaldīšanu noslēgts pilnvarojuma līgums, vai māju pārvalda pārvaldnieks, kurš darbojas, pamatojoties uz likuma "Par valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizāciju" 50. panta septīto daļu;
8.4. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir pieņemts lēmums veikt mājas energoauditu un/vai mājas energoefektivitātes pasākumus, nodrošinot mājas dzīvokļu īpašnieku līdzfinansējuma daļu un nepieciešamības gadījumā – arī kredītiestādes finanšu līdzekļus, ja kopsapulcē "par" nobalsojuši vismaz 51 % no mājas dzīvokļu īpašniekiem;
8.5. mājas 85 % (astoņdesmit pieciem procentiem) dzīvokļu un nedzīvojamo telpu īpašniekiem nav nekustamā īpašuma nodokļa parāda uz projekta pieteikuma iesniegšanas laiku;
8.6. mājas 85 % (astoņdesmit pieciem procentiem) dzīvokļu un nedzīvojamo telpu īpašniekiem nav komunālo maksājumu (apkure, aukstais ūdens, kanalizācija, sadzīves atkritumu izvešana, apsaimniekošanas maksa) parādu uz projekta pieteikuma iesniegšanas laiku;
8.7. pilnvarotajai personai (ja tā ir juridiska persona), kura dzīvokļu īpašnieku vārdā iesniedz pieteikumu pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanai, nedrīkst būt nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, tā nav ar tiesas lēmumu atzīta par maksātnespējīgu, tai skaitā ar tiesas lēmumu noteikts tiesiskās aizsardzības process, vai, saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju, tā neatrodas likvidācijas procesā.
9. Lai pieteiktos pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanai projekta iesniedzēja pilnvarotā persona iesniedz pieteikumu un tam pievienojamos dokumentus (1. un 2. pielikums) jebkurā no Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā vai ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@bauskasnovads.lv.
10. Pieteikumu un tam pievienoto dokumentu izvērtēšanu par līdzfinansējuma apmēru izskata ar Bauska novada domes priekšsēdētāja rīkojumu apstiprināta komisija.
11. Komisija izskata iesniegtos pieteikumus viena mēneša laikā un sagatavo atzinumu. Komisijai ir tiesības ar motivētu lēmumu pagarināt pieteikumu izskatīšanas termiņu.
12. Pieteikumu izvērtēšana notiek to reģistrācijas secībā. Komisija katram projekta iesniedzējam piešķiramo pašvaldības līdzfinansējuma daļu euro nosaka, pamatojoties uz atbalstāmo izmaksu aprēķinu, nepārsniedzot noteikumos noteiktos līdzfinansējuma apmērus.
13. Atbilstoši noteikumu prasībām, komisija sagatavo vienu no šādiem atzinumiem:
13.1. par līdzfinansējuma piešķiršanu, ja pieteikums un tam pievienotie dokumenti, kā arī projekta iesniedzējs un tā pilnvarotā persona atbilst noteikumu prasībām;
13.2. par atteikumu piešķirt līdzfinansējumu, ka pieteikums un tam pievienotie dokumenti, kā arī projekta iesniedzējs un/vai tā pilnvarotā persona neatbilst noteikumu prasībām vai gadījumā, ja sniegtas nepatiesas ziņas.
14. Gadījumā, ja, vērtējot pieteikumu un tam pievienotos dokumentus, komisijai rodas šaubas par izmaksu atbilstību vidējām tirgus izmaksām, tā ir tiesīga pieprasīt projekta iesniedzējam un/vai tā pilnvarotajai personai sniegt paskaidrojumus, kā arī pieaicināt ekspertu atzinuma sniegšanai. Ja izmaksu atbilstība netiek pierādīta, komisija, aprēķinot līdzfinansējuma apjomu, var izslēgt neatbilstošās izmaksas.
15. Komisijai, vērtējot pieteikumu un tam pievienotos dokumentus, ir tiesības pieprasīt no projekta iesniedzēja un/vai tā pilnvarotās personas precizējošu informāciju. Projekta iesniedzējam un/vai tā pilnvarotajai personai komisijas pieprasītā informācija jāsniedz komisijas norādītajā termiņā.
16. Ja komisijas atbalstāmo pieteikumu kopējais līdzfinansējuma apmērs pārsniedz attiecīgajam gadam pašvaldības budžetā paredzētos līdzekļus, pretendents līdzfinansējumu var saņemt tiklīdz šim mērķim budžetā ir iedalīti (papildus attiecīgajā gadā vai nākamajā gadā) līdzekļi.
17. Komisija atzinumu un lēmuma projektu par pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanu iesniedz izskatīšanai Bauskas novada domē.
19. Līgumā iekļauj vismaz šādus noteikumus:
19.1. apstiprinātā projekta īstenošanas sākuma un beigu termiņu;
19.2. līguma izpildi apliecinošos dokumentus, to iesniegšanas kārtību un termiņu;
19.3. līguma izpildes kontroles kārtību;
19.4. apstiprinātā projekta nosacījumu iespējamo grozījumu apjomu un to veikšanas kārtību;
19.5. komisijas atzinumā par apstiprināto projektu noteiktās maksimālās līdzfinansējuma summas neizmaksāšanas (samazināšanas) gadījumus un nosacījumus līguma daļējas izpildes gadījumā;
19.6. iesniedzēja atbildību par projekta īstenošanu un projekta ietvaros radīto materiālo vērtību saglabāšanu pēc projekta īstenošanas;
19.7. līguma pirmstermiņa izbeigšanas nosacījumus un līdzfinansējuma atmaksāšanas nosacījumus;
19.8. pašvaldības tiesības vienpusēji atkāpties no Līguma.
20. Līgums ar pašvaldību jānoslēdz 15 dienu laikā no paziņošanas brīža. Ja projekta iesniedzēja kavējuma dēļ noteiktajā laikā līgums nav noslēgts, projekta iesniedzējs zaudē tiesības slēgt līgumu.
21. Visus izdevumus, ko veicis līdzfinansējuma saņēmējs, pamato ar juridiski saistošiem līgumiem un grāmatvedības dokumentiem.
22. Lai saņemtu līdzfinansējumu, līdzfinansējuma saņēmējam pašvaldībā jāiesniedz dokumenti, kas apliecina veicamos darbus un to izmaksas, atbilstoši veiktās iepirkuma procedūras rezultātiem.
23. Līdzfinansējuma saņēmējam pašvaldībā jāiesniedz atskaite un atskaitē minēto izmaksu pamatojošo dokumentu kopijas līgumā par daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas energoefektivitātes un/vai atjaunošanas pasākumu veikšanas noteiktajā termiņā.
24. Iesniegtos dokumentus pārbauda un lēmumu par izlietotā līdzfinansējuma izlietošanas pamatotību pieņem Komisija 10 darba dienu laikā no atskaites un attiecīgo dokumentu saņemšanas.
25. Iesniegto dokumentu pārbaudes laikā komisijai ir tiesības pieprasīt papildu informāciju un dokumentus.
26. Komisijai ir tiesības pārbaudīt saņemto maksājumu dokumentu atbilstību faktiskajiem sniegto pakalpojumu, piegādāto preču vai veikto būvdarbu apjomam, attiecīgo līgumu un normatīvo aktu noteikumiem.
27. Ja starp pieteikumā norādītajām un iesniegtajos dokumentos uzrādītajām attiecināmajām izmaksām konstatē atšķirības, komisija var pārskatīt lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu. Šajā gadījumā līdzfinansējuma apmērs nevar būt lielāks par sākotnēji piešķirto.
28. Ja komisija konstatē, ka netiek īstenoti pretendenta pieteikumā minētie atbalsta saņemšanas pasākumi, līdzfinansējums ir jāatmaksā pašvaldības budžetā līgumā noteiktajā kārtībā.
29. Ja pēc pašvaldības piešķirtā līdzfinansējuma pārskaitīšanas projekta iesniedzējs pieņem lēmumu atteikties no energoefektivitātes uzlabošanas pasākumu īstenošanas, tad pašvaldības piešķirtais finansējums pilnā apmērā jāatmaksā pašvaldības budžetā līgumā noteiktajā kārtībā.
(Nodaļa Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
30. Saimnieciskās darbības veicējiem, kuri mājā vai tās daļā veic saimniecisko darbību, komisija piešķir līdzfinansējumu kā de minimis atbalstu, ievērojot Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – regula Nr. 2023/2831) nosacījumus.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
31. Komisija veic atbalsta pretendenta izvērtēšanu atbilstoši regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
32. De minimis atbalstu uzskata par piešķirtu ar dienu, kad komisija pieņēmusi lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
33. Piešķirot de minimis atbalstu, komisija pārbauda, vai plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trīs gados, skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas, piešķirto de minimis atbalstu viena vienota uzņēmuma līmenī nepārsniedz regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā noteiktajam.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
34. De minimis atbalstu saskaņā ar regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja atbalsta pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja atbalsta pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar noteikumiem.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
35. Noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu var apvienot ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā, par vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām līdz regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %. Noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām nedrīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, izņemot de minimis atbalstu, citu atbalsta programmu vai ad-hoc atbalsta projekta ietvaros, neatkarīgi no finansējuma avota.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
36. Pašvaldība uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus, sākot no dienas, kurā saskaņā ar šajos noteikumos noteikto piešķirts pēdējais de minimis atbalsts atbilstoši regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktam.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
37. De minimis atbalsta saņēmējs uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus no de minimis atbalsta piešķiršanas dienas atbilstoši regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktam.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
38. De minimis atbalsta piešķiršana un uzskaite tiek veikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību:
38.1. atbalsta pretendents atbalsta pieteikumam pievieno De minimis atbalsta uzskaites sistēmā (turpmāk – sistēma) sagatavotās veidlapas par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta uzskaitei un piešķiršanai izdruku vai atbalsta pieteikumā norāda sistēmā aizpildītās veidlapas identifikācijas numuru;
38.2. Pašvaldība vienas darba dienas laikā pēc atbalsta piešķiršanas veic piešķirtā de minimis atbalsta reģistrāciju sistēmā.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
39. Ja tiek pārkāpti Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumi, de minimis atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt pašvaldībai šo noteikumu ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
40. De minimis atbalstu noteikumu ietvaros piešķir līdz 2031. gada 30. jūnijam.
(Bauskas novada domes 29.08.2024. saistošo noteikumu Nr. 16 redakcijā)
Dzīvojamās mājas | |
(adrese) | |
(iesniedzēja tiesiskais statuss/amats) | |
(vārds uzvārds/nosaukums) | |
(personas kods/reģistrācijas Nr.) | |
(iesniedzēja adrese) | |
(tālrunis) |
PIETEIKUMS
Lūdzu piešķirt pašvaldības līdzfinansējumu dzīvojamajai mājai | |
(adrese) |
dzīvojamās mājas atjaunošanas pasākuma veikšanai.
energoefektivitātes pasākumu veikšanai.
Dzīvokļu skaits _____________;
Dzīvokļu (atsevišķais īpašums) kopējā platība ______________________ m2;
Mājas apkurināmā platība ______________________ m2;
Kopējā ieguldījumu summa (EUR) ______________________ euro;
Plānotais pašvaldības līdzfinansējuma apjoms
atbalstāmajām aktivitātēm (EUR) ______________________ euro;
Plānotais/veiktais atjaunošanas darbu ilgums (mēnešos) _____________ mēn.
Iesniegtie obligātie pielikumi:
1. Reģistrācijas anketa.
2. Pārvaldīšanas pilnvarojuma līguma kopija.
3. Pārvaldnieka / apsaimniekotāja reģistrācijas apliecības kopija.
4. Dzīvokļu īpašnieku kopības lēmuma kopija, par mājas energoefektivitātes pasākuma veikšanu.
5. Apsaimniekotāja, pakalpojuma sniedzēja izsniegtā izziņa par apsaimniekošanas maksas un komunālo pakalpojumu parāda apmēru par pēdējiem 12 mēnešiem.
6. Sertificēta būvinženiera apstiprināts kopējo darbu izmaksu aprēķins.
7. Uzrādīt būvprojektu (oriģinālu), kas saskaņots Bauskas novada būvvaldē vai norādīt BIS sistēmā iesniegto informāciju.
8. Energoaudita atskaite vai energosertifikāts (ja ir).
9. Bauskas novada būvvaldes saskaņojumi veicamajiem darbiem.
____. _________. 202____.
(amats) | (paraksts) | (vārds uzvārds) |
1. Mājas kadastra apzīmējums |
2. Mājas adrese |
3. Mājas sērijas Nr. |
4. Atsevišķa īpašuma (dzīvokļu) kopējā platība (m2) |
5. Koplietošanas īpašuma (nedzīvojamās) platība (m2) |
6. Mājas pārvaldnieks: Dzīvokļu īpašnieku kopība, Pilnvarota persona, Biedrība |
7. Pārvaldnieka vārds, uzvārds/ nosaukums |
8. Pārvaldnieka personas kods/ reģistrācijas Nr. |
9. Pārvaldnieka adrese/ juridiskā adrese |
10. Pārvaldnieka e-pasta adrese |
11. Pārvaldnieka telefons |
12. Pārvaldnieka bankas konta rekvizīti: Banka Kods Konta Nr. |
13. Mājas apsaimniekotājs – Pats pārvaldnieks, Cita persona |
14. Apsaimniekotāja vārds, uzvārds/ nosaukums |
15. Mājas apkurināmā platība (m2) |
16. Mājas kopējā platība (m2) |
17. Siltummezgla tips – Automatizēts, Neautomatizēts |
18. Energoaudits – Ir veikts _____________ (gads), Nav veikts |
19. Siltumenerģijas patēriņš apkurei (MWh) iepriekšējā gadā: |
20. Esošā maksa par apsaimniekošanu (EUR / m2) |
21. Mājas kopējie ieņēmumi par iepriekšējo gadu (EUR) |
22. Mājas uzkrāto līdzekļu apjoms uz pieteikuma iesniegšanas dienu (EUR): |
23. Mājas dzīvokļu īpašnieku parādi uz pieteikuma iesniegšanas dienu (EUR) |
24. Iepriekš saņemtais finansējums no citiem finanšu avotiem – Ir saņemts (aizpilda 25. punktu), Nav saņemts |
25. Informācija par jau veiktajiem aktivitātēm un to izmaksām: ES fondi (gads, aktivitāte, finansējumu apjoms): – Valsts (gads, aktivitāte, finansējumu apjoms): – Pašvaldība (gads, aktivitāte, finansējumu apjoms): – – Kredītiestāde (gads, aktivitāte, finansējumu apjoms): – No uzkrātajiem līdzekļiem (gads, aktivitāte, finansējumu apjoms): |
Ar savu parakstu apliecinu sniegto datu pareizību
202____. _________. _____________.
(amats) | (paraksts) | (vārds uzvārds) |