Tiesību akts: zaudējis spēku
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ropažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 50/22

Ulbrokā 2022. gada 26. oktobrī
Par pašvaldības atbalstu kultūras un mākslas veicināšanai Ropažu novadā
Apstiprināti ar Ropažu novada pašvaldības domes
26.10.2022. sēdes lēmumu Nr. 1666 (prot. Nr. 51/2022)


Izdoti saskaņā ar likuma "Par pašvaldībām"
43. panta trešo daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību, kādā Ropažu novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) atbalsta kultūras un mākslas veicināšanu novadā.

2. Pašvaldības atbalsta kultūras un mākslas veicināšanai (turpmāk – pašvaldības atbalsts) mērķis ir sekmēt novada iedzīvotāju ieinteresētību kultūras procesos, to popularizēšanu pašvaldības administratīvajā teritorijā, amatiermākslas kolektīvu radošo aktivitāti un dalību kultūras aktivitātēs Latvijā un ārvalstīs.

3. Tiesības saņemt pašvaldības atbalstu ir šādiem pretendentiem:

3.1. fiziskai pilngadīgai personai, kura Ropažu novada administratīvajā teritorijā deklarējusi savu dzīvesvietu vismaz vienu gadu pirms iesnieguma pašvaldības atbalsta saņemšanai iesniegšanas vai fiziskai nepilngadīgai personai (līdz 17 gadu vecumam (ieskaitot)), ja nepilngadīgai personai un vismaz viena viņa vecāka vai likumiskā aizbildņa dzīvesvieta vismaz vienu gadu pirms iesnieguma pašvaldības atbalsta saņemšanai iesniegšanas ir deklarēta Ropažu novada administratīvajā teritorijā (attiecināms individuālo dalībnieku gadījumā) – var pretendēt uz finansējuma saņemšanu noteikumu 7.2. apakšpunkta gadījumā;

3.2. pašvaldības kultūras iestāžu amatiermākslas kolektīviem vai kolektīviem, kuri piedalās Latvijas Nacionālā kultūras centra rīkotajās skatēs un konkursos, pārstāvot novada pašvaldību – var pretendēt uz finansējuma saņemšanu noteikumu 7.1. apakšpunkta gadījumā;

3.3. fiziska vai juridiska persona, kura iesniegusi pieteikumu kultūras projektu īstenošanai Ropažu novadā – var pretendēt uz finansējuma saņemšanu 7.3. apakšpunkta gadījumā.

II. Pašvaldības atbalsta veidi

4. Pašvaldība, izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā gadā, var sniegt šādu finansiālo atbalstu:

4.1. dalībai konkursos Latvijā un ārvalstīs individuālajiem dalībniekiem un kolektīviem;

4.2. dalībai festivālos un koncertturnejās;

4.3. kultūras un mākslas projektu realizēšanai Ropažu novada administratīvajā teritorijā;

4.4. naudas balvas piešķiršana par izciliem sasniegumiem.

III. Finansējums dalībai konkursos, festivālos, koncertturnejās, kultūras un mākslas projektos

5. Finansiālā atbalsta lietderību pretendentu pieteikumiem izvērtē pēc šādiem kritērijiem:

5.1. pieteikumos definēto mērķu aktualitāte un to sasniedzamība;

5.2. atbilstība novada iedzīvotāju interesēm un pašvaldības definētajām kultūras prioritātēm;

5.3. pašvaldības tēla atpazīstamības popularizēšana;

5.4. realizētā mākslas projekta pieejamība sabiedrībai, proritāri novada iedzīvotājiem.

6. Finansiālais atbalsts paredzēts transporta izdevumu, dalības maksu, telpu nomas, apdrošināšanas un citu normatīvajos aktos pieļaujamu izdevumu segšanai.

7. Dalībai Latvijas vai starptautiskajos konkursos, kultūras un mākslas projektu realizēšanai kalendārā gada ietvaros, kolektīvam vai individuālajam dalībniekam, kurš pārstāv Ropažu novadu un atbilst noteikumu 5. punktā noteiktajiem kritērijiem, atbalsts tiek piešķirts šādos apmēros:

7.1. kolektīvam (juridiskai personai) līdz 3000,00 (trīs tūkstoši euro), (līdz 100,00 euro (viens simts euro) vienam dalībniekam), ja tam iepriekšējā kalendārā gada laikā bijuši sasniegumi Latvijas reģionu un valsts nozīmes skatēs – iegūts augstākās pakāpes diploms, starptautiskos vai valsts nozīmes konkursos – iegūtas no 1. līdz 3. vietai;

7.2. individuālajam dalībniekam (fiziskai personai) līdz 500,00 euro (pieci simti euro) ja iepriekšējā kalendārā gada laikā bijuši sasniegumi starptautiskajos, Latvijas reģionu un valsts nozīmes konkursos, iegūtas no 1. līdz 3. vietai;

7.3. kultūras un mākslas projektiem līdz 2000,00 euro (divi tūkstoši euro) – fiziskai vai juridiskai personai, kas iesniegumu pašvaldības atbalsta saņemšanai, projekta idejas aprakstu, norisi un tāmi iesniegusi pēc savas iniciatīvas (piemēram, filmas uzņemšana, grāmatas izdošana, svētku pasākuma rīkošana u.c.).

8. Dalībai Latvijas vai starptautiskajos festivālos vai koncertturnejās kalendārā gada ietvaros atbalsts tiek piešķirts šādos apmēros:

8.1. kolektīvam (juridiskai personai) līdz 1500,00 (viens tūkstotis pieci simti euro), (līdz 50,00 euro (piecdesmit euro) vienam dalībniekam), ja tam iepriekšējā kalendārā gada laikā bijuši sasniegumi starptautiskajos konkursos, Latvijas reģionu un valsts nozīmes skatēs – iegūts augstākās pakāpes diploms, starptautiskos vai valsts nozīmes konkursos – iegūtas no 1. līdz 3. vietai;

8.2. individuālajam dalībniekam (fiziskai personai) līdz 250,00 euro (divi simti piecdesmit euro), ja iepriekšējā kalendārā gada laikā bijuši sasniegumi starptautiskajos, Latvijas reģionu un valsts nozīmes konkursos iegūtas no 1. līdz 3. vietai.

9. Lai saņemtu finansiālo atbalstu, pretendents iesniedz rakstveida iesniegumu pašvaldības atbalsta saņemšanai (1. pielikums) pašvaldībai ne vēlāk kā divus mēnešus pirms plānotās dalības konkursā, festivālā vai kultūras un mākslas projekta realizēšanas uzsākšanai.

10. Iesniegumu iesniedz pašvaldībā klātienē vai, izmantojot oficiālo elektronisko adresi, vai elektroniskā veidā ar drošu elektronisko parakstu sūtot uz e-pasta adresi novada.dome@ropazi.lv vai nosūta pa pastu.

11. Finansiālā atbalsta saņēmējs atskaitās par piešķirtajiem līdzekļiem ne vēlāk kā vienu mēnesi pēc pasākuma norises dienas un piešķirtā finansiālā atbalsta izlietošanas, iesniedzot pašvaldībā finanšu atskaiti (2. pielikums) un attaisnojuma dokumentus.

12. Gadījumā, ja finansiālā atbalsta saņēmējs nav piedalījies pasākumā, vai tas nav noticis, vai arī finansējums nav ticis izmantots šajos noteikumos noteiktajiem mērķiem, finansējuma saņēmējs finansējumu pilnā apmērā (vai neizlietotā finansējuma daļu, ja finansējums nav ticis izlietots pilnā apmērā) ieskaita pašvaldības norēķinu kontā viena mēneša laikā no pasākuma norises brīža.

IV. Naudas balva par izciliem sasniegumiem konkursā vai skatē

13. Pašvaldība, izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā gadā, var piešķirt finansējumu – naudas balvu, par pretendenta izciliem sasniegumiem konkursā vai skatē.

14. Naudas balvas (pēc nodokļu nomaksas) par izciliem sasniegumiem var piešķirt šādā apmērā:

14.1. Latvijas konkursi vai skates kolektīviem līdz:
 

Pakāpe / vietaEUR
Augstākā pakāpe
 
800.00
I vieta
 
600.00
II vieta
 
500.00
III vieta
 
300.00
14.2. Latvijas konkursi vai skates individuālajiem dalībniekiem līdz:
 
Vieta
 
Pieaugušie (EUR)(personas no 18 gadu vecuma)
 
Bērni (EUR)(nepilngadīgas personas līdz 17 gadu vecumam)
 
I vieta
 
300.0060.00
II vieta
 
200.0040.00
III vieta
 
100.0020.00
14.3. Starptautiskie konkursi vai skates kolektīviem līdz:
 
Vieta
 
EUR
I vieta
 
1000.00
II vieta
 
800.00
III vieta
 
600.00
14.4. Starptautiskie konkursi vai skates individuālajiem dalībniekiem līdz:
 
Vieta
 
Pieaugušie (EUR)(personas no 18 gadu vecuma)
 
Bērni (EUR)(nepilngadīgas personas līdz 17 gadu vecumam)
 
I vieta
 
500.00100.00
II vieta
 
400.0075.00
III vieta
 
300.0050.00

15. Izglītības, kultūras, sporta un jaunatnes lietu komiteja var izskatīt jautājumu un sniegt domei priekšlikumu par papildus naudas balvas piešķiršanu līdz 800,00 euro (astoņi simti euro) Ropažu novada kolektīviem, kolektīvu vadītājiem, māksliniekiem, individuālajiem dalībniekiem par ieguldījumu Ropažu novada kultūras, mākslas u.c. attīstībā.

16. Neatkarīgi no godalgoto vietu skaita individuālie dalībnieki un kolektīvi saņemt naudas balvu var pretendēt tikai vienu reizi kalendārā gada laikā.

17. Lai saņemtu naudas balvu, pretendents vai pretendenta pārstāvis iesniedz rakstveida iesniegumu (3. pielikums) viena mēneša laikā, kad iegūtas godalgotās vietas, vai līdz nākamā gada 1. martam.

18. Iesniegumu iesniedz pašvaldībā klātienē vai, izmantojot oficiālo elektronisko adresi, vai elektroniskā veidā ar drošu elektronisko parakstu sūtot uz e-pasta adresi novada.dome@ropazi.lv vai nosūta pa pastu.

V. Finansējuma piešķiršanas, izmaksas un izlietojuma kontroles kārtība

19. Iesniegumu un tam pievienotos dokuments izskata un atbilstību noteikumiem izvērtē pašvaldības Izglītības, jaunatnes lietu, kultūras un sporta departaments (turpmāk – Departaments).

20. Departaments pēc dokumentu izvērtēšanas sniedz atzinumu pašvaldības domes Izglītības, kultūras, sporta un jaunatnes lietu komitejai un vajadzības gadījumā pašvaldības domei. Lēmumu pieņem pašvaldības dome.

21. Departamentam ir tiesības pārbaudīt iesniegumā norādītās ziņas un pieprasīt papildu informāciju. Papildu informāciju iesniedzējam jāiesniedz ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no pieprasījuma saņemšanas dienas.

22. Pašvaldības domei ir tiesības:

22.1. izvērtējot Departamenta iesniegto atzinumu, pieņemt lēmumu piešķirt vai nepiešķirt finansiālo atbalstu;

22.2. atteikt piešķirt finansiālo atbalstu vai naudas balvu gadījumos, ja:

22.2.1. ja noteikumu 4. punktā minētajās pozīcijās finansiālais atbalsts ir ieplānots pašvaldības kultūras iestādes kārtējā gada budžetā;

22.2.2. iesniegumā nav norādītas visas nepieciešamās ziņas vai nav pievienoti dokumenti atbilstoši noteikumiem, kā arī, ja pēc papildu informācijas pieprasīšanas, iesniedzējs noteiktajā termiņā nav iesniedzis prasīto informāciju;

22.2.3. iesniegumā norādītās ziņas ir nepatiesas;

22.2.4. finansiālā atbalsta saņēmējs vai naudas balvas pretendents neatbilst šajos noteikumu prasībām;

22.2.5. pretendents pārkāpis iepriekš piešķirtās finansējuma izmantošanas un atskaišu iesniegšanas kārtību.

23. Līdzekļi finansiālajam atbalstam un naudas balvām tiek paredzēti Departamenta budžetā.

24. Pašvaldība pārskaita finansējumu to saņēmējiem 10 (desmit) darbdienu laikā uz iesniegumā norādīto kredītiestādes kontu pēc lēmuma pieņemšanas. Piešķirtās naudas balvas pārskaitīšanas nosacījumi kolektīviem:

24.1. ja kolektīvs ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrēta sabiedrība, biedrība vai nodibinājums – pašvaldība naudas balvu pārskaita juridiskai personai uz norādīto kredītiestādes kontu;

24.2. ja kolektīvs nav Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrēta sabiedrība, biedrība vai nodibinājums un darbojas pašvaldības kultūras iestādes ietvaros – pašvaldība naudas balvu pārskaita attiecīgai pašvaldības kultūras iestādei. Saņemto finansējumu pašvaldības kultūras iestādei ir jāizmanto viena gada laikā no saņemšanas brīža.

25. Šo noteikumu III nodaļā piešķirtā finansējuma izlietojuma kontroles kārtība:

25.1. Departaments izvērtē finansējuma saņēmēja iesniegto atskaiti (2. pielikums) un tai pievienotos dokumentus, un finansējuma izlietojuma atbilstību šo noteikumu prasībām;

25.2. Departamentam ir tiesības pieprasīt papildus informāciju vai paskaidrojumus par piešķirtā finansējuma izlietojumu;

25.3. ja konstatē, ka piešķirtais finansējumus nav izlietots noteikumos noteiktajiem mērķiem, departaments sniedz atzinumu pašvaldības domes Finanšu komitejai un Izglītības, kultūras, sporta un jaunatnes lietu komitejai, un pašvaldības domei. Lēmumu par turpmāko rīcību pieņem pašvaldības dome.

VI. Noslēguma jautājumi

26. Pašvaldības domes lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajonā tiesā normatīvajos aktos noteiktā kārtībā.

27. Ar šo noteikumu spēkā stāšanos spēku zaudē Stopiņu novada pašvaldības domes 2015. gada 16. decembra saistošie noteikumi Nr. 26/15 "Par atbalsta sniegšanu mūzikas, mākslas, zinātnes un citu sasniegumu veicināšanai Stopiņu novadā".

Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
1. pielikums
Ropažu novada pašvaldības domes
2022. gada 26. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 50/22
"Par pašvaldības atbalstu kultūras un
mākslas veicināšanai Ropažu novadā"

Ropažu novada pašvaldībai

Pieteikums
pašvaldības finansiālam atbalstam konkursiem, festivāliem, koncertturnejām, kultūras un mākslas projektiem

Lūdzu piešķirt pašvaldības finansiālo atbalstu dalībai:
Pasākuma nosaukums 
mērogs (vajadzīgo atzīmēt ar X):  Latvijas starptautisks

norises vieta, laiks __________________________________________

šādiem mērķiem (vajadzīgo atzīmēt ar X):

transporta izdevumiem _____________EUR;

dalības maksai __________________ EUR;

apdrošināšanai __________________ EUR;

citiem ar dalību pasākumā saistītiem izdevumiem ________ EUR.

Kopējā summa:

____________________ (__________________________________ euro ,____ centi) apmērā.
(atbalsta apmērs vārdiem)

Ziņas par finansiālā atbalsta pretendentu: 
 

(norādīt individuālā dalībnieka vārdu un uzvārdu, personas kodu, deklarētās dzīvesvietas adresi vai kolektīva nosaukumu, tās dalībnieku vārdus un uzvārdus, personas kodus, dalībnieku deklarētās dzīvesvietas adreses)

Dokuments, kas apliecina uzaicinājumu dalībai starptautiska mēroga festivālā vai konkursā.

Dokumenti, kas apliecina sasniegumus iepriekšējā kalendārajā gadā (uzskaitīt un kopijas pievienot pielikumā)

 
 

Iepriekš piešķirtais pašvaldības finansiālais atbalsts (norādīt datumu, apmēru, mērķi, iesniegtās atskaites datumu)

 
 
 
Piešķirto finansiālo atbalstu pārskaitīt uz norēķinu kontu: 

Esmu informēts par Ropažu novada pašvaldības veikto personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) nosacījumiem. Ar Ropažu novada pašvaldības datu privātuma politiku var iepazīties pašvaldības tīmekļvietnē https://www.ropazi.lv/

Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas pašvaldības saistošo noteikumu prasības.

Datums _____________________

Vārds, Uzvārds* __________________________ Paraksts _________________________

*Ja iesniegumu iesniedz nepilngadīgas personas likumiskais pārstāvis, tad norāda likumiskā pārstāvja vārdu, uzvārdu, parakstu.

2. pielikums
Ropažu novada pašvaldības domes
2022. gada 26. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 50/22
"Par pašvaldības atbalstu kultūras un
mākslas veicināšanai Ropažu novadā"

Ropažu novada pašvaldībai

FINANŠU ATSKAITE
par Ropažu novada pašvaldības finansējuma izlietojumu

Atskaites iesniedzējs:
 
 
Finansējuma izlietojuma apraksts/pamatojums:
 
 
 
 
 

Līdzekļu apmērs EUR___________ par kuriem iesniegta atskaite.

Finansējuma izlietojums:

Nr.

Attaisnojuma dokumenti

Maksājuma saņēmējs

Summa
EUR

Par ko maksāts

EEK
(čeki)

datums

nosaukums un numurs

1.

      

2.

      

3.

      

PAVISAM KOPĀ: ___________ EUR

  

(summa vārdiem)

 

Pielikumā pievienoti: izdevumu attaisnojuma dokumenti.

Apstiprinu, ka Ropažu novada pašvaldības finansējums tika izlietots tikai tās piešķiršanas mērķiem, atbilstoši iesniegumam un šai atskaitei.

Datums ______________________

Iesniedzējs:     
 

(vārds, uzvārds)

 

(paraksts)

 

 
3. pielikums
Ropažu novada pašvaldības domes
2022. gada 26. oktobra
saistošajiem noteikumiem Nr. 50/22
"Par pašvaldības atbalstu kultūras un
mākslas veicināšanai Ropažu novadā"

Ropažu novada pašvaldībai

Iesniegums
Par naudas balvas piešķiršanu par sasniegumiem konkursā vai skatē

Naudas balvu lūdz piešķirt par sasniegumiem (vajadzīgo atzīmē):

O individuālajam dalībniekam

O kolektīvam (pielikumā – kolektīva dalībnieku saraksts)

 
 
(vārds, uzvārds vai kolektīva nosaukums) ,
   
 , (personas kods) (adrese)
  
kas piedalījās (mēroga, pasākuma nosaukums) ,
   
kuras norisinājās (vieta) 
  
20__. gada___.___________, un tika izcīnīta (izcīnītā vieta) 

Pasākumā pārstāvēja (atzīmēt ar X): novadu valsti

Pielikumā dokumenti, kas apliecina sasniegumus (atzīmēt ar X):

diploma (atzinības raksta u.tml.) kopija;

kolektīva dalībnieku saraksts

Piešķirto finansiālo atbalstu pārskaitīt uz norēķinu kontu: 

Esmu informēts par Ropažu novada pašvaldības veikto personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) nosacījumiem. Ar Ropažu novada pašvaldības datu privātuma politiku var iepazīties pašvaldības tīmekļvietnē https://www.ropazi.lv/

Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas pašvaldības saistošo noteikumu prasības.

Datums* _________________________

Vārds, Uzvārds** ___________________________ Paraksts ____________________________

* Iesniegumu iesniedz par sasniegumu tekošā gada laikā, kad iegūtas godalgotās vietas, vai līdz nākamā gada 1. martam.

**Ja iesniegumu iesniedz nepilngadīgas personas likumiskais pārstāvis, tad norāda likumiskā pārstāvja vārdu, uzvārdu, parakstu.

Saistošo noteikumu Nr. 50/22 "Par pašvaldības atbalstu kultūras un mākslas veicināšanai Ropažu novadā"
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļas

Norādāmā informācija

1. Projekta nepieciešamības pamatojums1.1. Likuma "Par pašvaldībām" 15. panta pirmās daļas 5. punkts noteic pašvaldību autonomo funkciju rūpēties par kultūru un sekmēt tradicionālo kultūras vērtību saglabāšanu un tautas jaunrades attīstību.

Likuma "Par pašvaldībām" 12. pants paredz, ka pašvaldības attiecīgās administratīvās teritorijas iedzīvotāju interesēs var brīvprātīgi realizēt savas iniciatīvas ikvienā jautājumā, ja tas nav Saeimas, Ministru kabineta, ministriju, citu valsts pārvaldes iestāžu, tiesas vai citu pašvaldību kompetencē vai arī ja šāda darbība nav aizliegta ar likumu.

Pašvaldības pilnvarojums izstrādāt saistošos noteikumus (turpmāk Noteikumi) izriet no likuma "Par pašvaldībām" 43. panta trešās daļas, kas nosaka, ka pašvaldības dome ir tiesīga izdot saistošos noteikumus, lai nodrošinātu pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu izpildi.

1.2. Ņemot vērā spēkā esošo tiesisko regulējumu, Ropažu novada dome, atbilstoši normatīvajos tiesību aktos noteiktajai pašvaldības kompetencei, ir tiesīga izdot noteikumus par Ropažu novada kultūras veicināšanu. Tostarp, nosakot mūzikas un mākslas sasniegumu finansiālo atbalstu un naudas balvu apmērus, lai nodrošinātu sabiedrības vajadzības novada administratīvajā teritorijā.

1.3. Saskaņā ar administratīvi teritoriālo reformu, atbilstoši Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likumam, no 2021. gada 1. jūlija ir izveidots jauns Ropažu novads. Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likuma Pārejas noteikumu 17. punktā ir noteikts, ka 2021. gada pašvaldību vēlēšanās ievēlētā novada dome izvērtē novadu veidojošo bijušo pašvaldību pieņemtos saistošos noteikumus un pieņem jaunus novada saistošos noteikumus.

2. Īss projekta satura izklāsts2.1. Saistošo noteikumu izdošanas mērķis ir veicināt kultūras attīstību un novada iedzīvotāju piedalīšanos kultūras pasākumos, tajā skaitā konkursos, skatēs, popularizējot Ropažu novadu un nodrošinot tam finansiālu atbalstu.

2.2. Saistošo noteikumu tiesiskais regulējums nodrošinās vienlīdzīgas iespējas visā Ropažu novada pašvaldības teritorijā saņemt pašvaldības finansiālo atbalstu kultūras un mākslas aktivitāšu realizācijai, paaugstinās novada iedzīvotāju dzīves kvalitāti, uzlabos sabiedrības informētību par pašvaldības autonomo funkciju un uzdevumu īstenošanu.

2.3. Saistošie noteikumi nosaka kārtību, kādā pašvaldība veicina novada iedzīvotāju iesaistīšanos kultūras pasākumos, piešķir finansiālo atbalstu dalībai konkursos, festivālos, koncertturnejās, kultūras un mākslas projektos, piešķir naudas balvas par izciliem sasniegumiem konkursā vai skatē, kā arī nosaka finansiālā atbalsta un naudas balvas pretendenta un saņēmēja pienākumus un tiesības.

2.4. Saistošie noteikumi paredz arī apstiprināt finansiālā atbalsta un naudas balvas pretendentu iesniegumu formas, lai atvieglotu personām veicamās administratīvās procedūras finansiālā atbalsta pieprasīšanai.

3. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz pašvaldības budžetu3.1. Saistošo noteikumu izpildei ir finansiāla ietekme uz pašvaldības kārtējā gada budžetu. Nav plānota būtiska ietekme uz pašvaldības budžeta palielinājumu.

3.2. Saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai nav nepieciešams veidot pašvaldības jaunas institūcijas, darba vietas vai paplašināt esošo institūciju kompetenci.

4. Informācija par plānoto projekta ietekmi uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijāSaistošo noteikumu tiesiskais regulējums nodrošinās vienlīdzīgas iespējas visos Ropažu novada pašvaldības pagastos saņemt līdzvērtīgu pašvaldības finansiālo atbalstu.
5. Informācija par administratīvajām procedūrāmPersonu iesniegumus pieņem Ropažu novada pašvaldība.

Iesniegumus un tam pievienotos dokuments izskata un atbilstību noteikumiem izvērtē Ropažu novada pašvaldības Izglītības, jaunatnes lietu, kultūras un sporta departaments.

6. Informācija par konsultācijām ar privātpersonām6.1. Pēc saistošo noteikumu projekta un tam pievienotā paskaidrojuma raksta izskatīšanas domes pastāvīgās komitejas sēdē un publicēšanas pašvaldības tīmekļvietnē www.ropazi.lv un saņemto sabiedrības pārstāvju izteikto priekšlikumu vai iebildumu apkopošanas, izvērtējot lietderības apsvērumus, tie tiks iekļauti saistošajos noteikumos.

6.2. Sabiedrības līdzdalības veids – informācijas publicēšana pašvaldības mājaslapā internetā un iesniegto priekšlikumu izvērtēšana.

Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
17.11.2022
UZMANĪBU! Vietnei pielāgotais Google meklētājs (ātrais meklētājs) meklēšanas rezultātos šobrīd neietver daļu tiesību aktu. Problēma tiek risināta, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka tiešā veidā Google meklētāja darbību ietekmēt nevaram. Aicinām izmantot vietnes izvērsto meklētāju.