1. Lai apkopotu pieredzi ierobežotas pieejamības statusa piešķiršanā dokumentiem un identificētu šādu dokumentu aprites problēmas, kā arī sagatavotu priekšlikumus to novēršanai, izveidot darba grupu šādā sastāvā:
E.Ektermane — Valsts kancelejas direktora vietniece tiesību aktu lietās
A.Adamoviča — Satversmes aizsardzības biroja darbiniece
E.Ālers — Datu valsts inspekcijas direktora padomnieks
I.Dravniece — Ekonomikas ministrijas Juridiskā departamenta Kancelejas un arhīva nodaļas vadītāja
L.Eriņa — Ārlietu ministrijas Dokumentācijas pārvaldības departamenta direktora vietniece
G.Kauliņš — Tieslietu ministrijas Tiesību teorijas nodaļas vadītāja pienākumu izpildītājs
E.Kļaviņa — Aizsardzības ministrijas Lietvedības nodaļas vadītāja
A.Lapsa — Satversmes aizsardzības biroja darbinieks
A.Lācis — Valsts kancelejas Juridiskā departamenta juriskonsults
L.Peinberga — Valsts kancelejas Dokumentu nodrošinājuma departamenta vadītāja
M.Rāzna — Iekšlietu ministrijas Juridiskā departamenta direktors
I.Vilks — Valsts kancelejas direktora palīgs
2. Darba grupas vadītājs, ja nepieciešams, šī rīkojuma 1.punktā minētā uzdevuma izpildei var pieaicināt attiecīgus ekspertus un speciālistus.
3. Darba grupai izstrādāt un Valsts kancelejai līdz 2008.gada 3.martam iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā šī rīkojuma 1.punktā minētos priekšlikumus.
(Grozīts ar Mp 28.03.2007. rīkojumu Nr.150; Mp 21.01.2008. rīkojumu Nr.32)