Ministru kabineta noteikumi Nr.402
Rīgā 2003.gada 22.jūlijā (prot. Nr.41, 30.§)
Pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projekta koordinācijas padomes nolikums
Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 13.pantu
1. Pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projekta koordinācijas padome (turpmāk - padome) ir konsultatīva valsts institūcija, kas koordinē pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projekta īstenošanu saskaņā ar administratīvi teritoriālo reformu.
2. Padomei ir šādas funkcijas:
2.1. uzraudzīt valsts investīciju programmā apstiprinātā pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projekta īstenošanas gaitu un sniegt priekšlikumus par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu projekta īstenošanai, kā arī atzinumu par piešķirto budžeta līdzekļu izlietojumu;
2.2. koordinēt valsts reģistru un citu valsts institūciju sadarbību ar pašvaldību institūcijām jautājumos, kas saistīti ar pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projektu;
2.3. apstiprināt pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projekta īstenošanas vadlīnijas, izvērtēt priekšlikumus par piešķirtā valsts finansējuma sadali projekta īstenošanas pasākumiem.
3. Padome vismaz reizi gadā sagatavo un iesniedz reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministram pārskatu par padomes darbību.
4. Padomei ir šādas tiesības:
4.1. pieprasīt un bez atlīdzības saņemt no valsts un pašvaldību institūcijām ar pašvaldību vienotās informācijas sistēmas projektu saistīto informāciju;
4.2. uzaicināt piedalīties (ar padomdevēja tiesībām) padomes sēdēs speciālistus un ekspertus.
5. Padomes sastāvā ir 16 padomes locekļu un padomes sekretārs. Padomes priekšsēdētājs ir Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvis. Padomes locekļi no sava vidus ievēlē padomes priekšsēdētāja vietnieku. Padomes sekretārs ir Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvis.
6. Padomes locekļi ir:
6.1. divi Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvji;
6.2. Finanšu ministrijas pārstāvis;
6.3. Ekonomikas ministrijas pārstāvis;
6.4. Kultūras ministrijas pārstāvis;
6.5. Satiksmes ministrijas pārstāvis;
6.6. Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvis;
6.7. Iekšlietu ministrijas pārstāvis;
6.8. Tieslietu ministrijas pārstāvis;
6.9. Vides ministrijas pārstāvis;
6.10.Valsts zemes dienesta pārstāvis;
6.11. Valsts kancelejas pārstāvis;
6.12. četri Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvji.
7. Padomes personālsastāvu apstiprina Ministru prezidents.
8. Padomes sēdes vada padomes priekšsēdētājs, bet viņa prombūtnes laikā - padomes priekšsēdētāja vietnieks.
9. Padomes priekšsēdētājs:
9.1. sagatavo un apstiprina padomes sēdes darba kārtību;
9.2. sasauc un vada padomes sēdes;
9.3. paraksta padomes lēmumus, sēžu protokolus un citus padomes dokumentus.
10. Padomes priekšsēdētājs sēdes sasauc pēc savas iniciatīvas vai vismaz pēc triju padomes locekļu ierosinājuma, bet ne retāk kā trīs reizes gadā.
11. Padomes priekšsēdētājs var pilnvarot padomes priekšsēdētāja vietnieku sagatavot un apstiprināt padomes sēdes darba kārtību.
12. Padomes sekretārs vismaz piecas dienas pirms padomes sēdes nosūta padomes locekļiem darba kārtību un attiecīgos dokumentus.
13. Padome ir lemttiesīga, ja tās sēdē piedalās padomes priekšsēdētājs vai - viņa prombūtnes laikā - padomes priekšsēdētāja vietnieks un vismaz septiņi padomes locekļi.
14. Padomes locekli viņa prombūtnes laikā padomes sēdē var pārstāvēt attiecīgās institūcijas rakstiski pilnvarots pārstāvis.
15. Padomes lēmums tiek pieņemts, ja par to atklāti nobalsojusi ne mazāk kā puse klātesošo padomes locekļu vai attiecīgo institūciju pilnvaroto pārstāvju. Ja balsu skaits sadalās līdzīgi, izšķirošā ir padomes sēdes vadītāja balss.
16. Padome atbilstoši savai kompetencei pieņem lēmumus un sniedz priekšlikumus Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijai.
17. Padomes sēdes protokolē. Padomes sēdes protokolā norāda darba kārtību, sēdes dalībniekus un personas, kuras izteikušās par attiecīgo jautājumu, kā arī pieņemtos lēmumus. Protokolu paraksta padomes sēdes vadītājs un padomes sekretārs.
18. Ja padomes loceklis neatbalsta pieņemto lēmumu, viņam ir tiesības izteikt savu viedokli rakstiski. Padomes locekļa atšķirīgo viedokli pievieno padomes sēdes protokolam.
19. Padomē iekļauto institūciju pārstāvji sekmē padomes lēmumu izpildi viņu pārstāvētajās institūcijās. Attiecīgās institūcijas pārstāvis nākamajā padomes sēdē informē padomi par iepriekšējā sēdē pieņemto lēmumu izpildes gaitu.
20. Padomes sekretārs septiņu darbdienu laikā pēc padomes sēdes nosūta protokola kopiju visiem padomes locekļiem un padomes lēmumu kopijas - visām ieinteresētajām institūcijām un amatpersonām.
21. Padomes darbu tehniski nodrošina Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija likumā par valsts budžetu kārtējam gadam paredzētās apropriācijas ietvaros.
Ministru prezidents E.Repše
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs I.Gaters
Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2003.gada 26.jūliju.