Darbības ar dokumentu

Darbības ar dokumentu
Tiesību akts: spēkā esošs

Ministru prezidenta rīkojums Nr.244

Rīgā 2002.gada 29.jūlijā

Par ministriju parlamentāro sekretāru sanāksmes darba organizāciju

1. Saskaņā ar Ministru kabineta 2002.gada 12.marta noteikumu Nr.111 "Ministru kabineta kārtības rullis" 234.punktu noteikt, ka ministriju parlamentāro sekretāru sanāksmes (turpmāk - sanāksme) notiek Ministru prezidenta vai viņa pilnvarotās personas noteiktajā vietā un tajās pamatā tiek apspriesti jautājumi, kas saistīti ar ministriju parlamentāro sekretāru darbu Saeimā un tās komisijās, ar sagatavoto likumprojektu virzību Saeimā, tās komisijās un citās valsts institūcijās.

2. Sanāksmi sasauc Ministru prezidents vai viņa pilnvarota persona.

3. Sanāksmes darba kārtību apstiprina Ministru prezidents vai viņa pilnvarota persona.

4. Sanāksmes darba kārtību un atbilstošos dokumentus sanāksmes dalībniekiem nosūta Valsts kancelejas direktora norīkota amatpersona.

5. Sanāksmi protokolē Valsts kancelejas direktora norīkota amatpersona. Protokolā norāda personas, kuras piedalās sanāksmē, kā arī sanāksmē izskatītos jautājumus un pieņemtos lēmumus.

6. Sanāksmes protokolu paraksta tās vadītājs ne vēlāk kā nākamajā darbdienā pēc sanāksmes. Valsts kanceleja sanāksmes protokolu nākamajā darbdienā pēc sanāksmes nosūta parlamentārajiem sekretāriem, valsts sekretāriem un Ministru prezidenta birojam.

7. Sanāksmes darbu materiāltehniski nodrošina Valsts kanceleja.

Ministru prezidents A.Bērziņš

29.07.2002