1. Saistošie noteikumi (turpmāk – nolikums) nosaka kārtību, kādā Salaspils novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) organizē līdzdalības budžeta finansējuma izlietojumu sabiedrības ierosinātiem teritorijas attīstības projektiem (turpmāk – Projekti) un kārtību, kādā notiek Projektu iesniegšana un atlase.
2. Projektu konkursa mērķi:
2.1. Veicināt pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotāju iesaisti teritorijas attīstības jautājumu izlemšanā;
2.2. Nodrošināt sabiedrības iesaisti Pašvaldības lēmumu pieņemšanā;
2.3. Sekmēt efektīvu, atklātu un atbildīgu pašvaldības darbu un šā darba atbilstību administratīvās teritorijas iedzīvotāju interesēm;
2.4. Radīt publiski pieejamu, radošu un atvērtu sabiedrisko vidi un aktivizēt jaunu, radošu līdzdarbības formu attīstību, stimulēt sabiedrības savstarpējo sadarbību un sociāli ekonomisko potenciālu;
2.5. Veicināt sabiedrības iespēju tiešā veidā ieteikt konkrētas novada infrastruktūras attīstības vajadzības un citas sabiedrībai aktuālas iniciatīvas, ko īstenos Pašvaldība.
3. Pašvaldības finansējums tiek piešķirts, organizējot atklātu projektu konkursu (turpmāk – Konkurss).
5. Katrā konkrētajā gadā Konkursa realizācijai pieejamo finansējumu nosaka Pašvaldības budžetā un viena Projekta realizācijai piešķir ne vairāk kā 30 000 euro, t,sk. tehniskās dokumentācijas izstrādei, ja tāda Projekta realizācijai ir nepieciešama.
6. Projektus īsteno šādās līdzdalības budžeta plānošanas vienībās (teritorijās):
6.1. Salaspils pilsēta;
6.2. Salaspils pagasts.
8. Konkursam iesniedz Projektu, kas atbilst šādiem kritērijiem:
8.1. Projekts paredz ieguldījumus pašvaldībai piederošā īpašumā, savukārt ieguldījumus citai publiskai personai vai privātpersonai piederošā īpašumā – tikai gadījumā, ja ir saņemts attiecīgā īpašnieka saskaņojums un ieguldījums nepieciešams, lai īstenotu pašvaldības autonomās funkcijas vai brīvprātīgās iniciatīvas, ievērojot apbūves tiesību normatīvo regulējumu un neparedzot maksu par apbūves tiesību piešķiršanu;
8.2. Projekts paredz citu pašvaldības rīcību, kuras rezultātā tiek uzlabota pašvaldības autonomo funkciju vai brīvprātīgo iniciatīvu īstenošana;
8.3. Projektā paredzētie ieguldījumi ir ekonomiski pamatoti, tostarp izvērtējot investīciju uzturēšanu un ilgtspējai nepieciešamo finansējumu, kā arī projekta rezultāts ir publiski pieejams pēc iespējas plašākam iedzīvotāju lokam;
8.4. Projektā plānotie pasākumi netiek papildus finansēti no Pašvaldības, valsts budžeta, ES fondiem vai citiem ārvalstu finanšu līdzekļiem;
8.5. Projektā plānotiem pasākumiem nav pieejams finansējums citās pašvaldības atbalsta programmās;
8.6. Projekta ideja, koncepts nav pretrunā ar Pašvaldības attīstības plānošanas dokumentiem;
8.7. Projekts nav saistīts ar komercdarbības atbalstu, politiskām un reliģiskām aktivitātēm.
9. Ja Projektu īsteno privātpersonai piederošā īpašumā, visu Projekta ietvaros realizēto darbu, teritorijas vai telpu labiekārtojumu, iekārtu, aprīkojuma, u.tml., lietu turpmāku uzturēšanu nodrošina pati privātpersona.
10. Gadījumā, ja apstiprinātais Projekts divu gadu laikā pēc tā apstiprināšanas netiek realizēts iepriekš neparedzētu apstākļu vai nesamērīga sadārdzinājuma dēļ, tad šim mērķim paredzētos finanšu līdzekļus novirza attiecīgi nākamā gada Līdzdalības budžeta projektu konkursam.
11. Paziņojumu par Konkursa izsludināšanu publicē Pašvaldības tīmekļvietnē www.salaspils.lv un Pašvaldības sociālo tīklu kontos, norādot:
11.1. Projekta pieteikumu iesniegšanas vietu;
11.2. Projekta pieteikumu iesniegšanas termiņu.
12. Projekta pieteikumu dalībai Konkursā var iesniegt fiziska persona, kura sasniegusi 16 gadu vecumu, vai biedrība vai nodibinājums, kurā nav pašvaldības dalības.
13. Projekta pieteikumu veido šādi dokumenti:
13.1. Aizpildīta Projekta pieteikuma veidlapa (1. pielikums);
13.2. Dokuments, kas apliecina iesniedzēja vai tā pilnvarotās personas tiesības rīkoties iesniedzēja vārdā, ja Projekta pieteikumu iesniedz iesniedzēja pilnvarotā persona;
13.3. Projekta skice, ja paredzēti uzlabojumi infrastruktūrā (norāda visu Projekta būtisko elementu izmērus un to izvietojumu uz zemesgabala robežu plāna vai izdrukas no tīmekļvietnes www.topografija.lv, www.kadastrs.lv vai www.geolatvija.lv);
13.4. Vismaz viena vizualizācija, kurā uzskatāmi attēlots Projekta īstenošanas rezultāts. Elektroniski iesniegtai vizualizācijai izmanto *.jpeg vai *.png formātu, vismaz ar 800 x 600 ppi izšķirtspēju.
14. Konkursam iesniegtos Projektu pieteikumus vērtē Konkursa vērtēšanas komisija (turpmāk – Komisija) 7 locekļu sastāvā, kuru apstiprina ar Salaspils novada domes lēmumu.
16. Projekta pieteikumu sagatavo datorrakstā latviešu valodā, ievērojot normatīvo aktu prasības dokumentu izstrādāšanai un noformēšanai.
17. Visas izmaksas, kas saistītas ar Projekta pieteikuma sagatavošanu un iesniegšanu, sedz iesniedzējs.
19. Projekta pieteikumu, kas noformēts papīra formā, iesniedz klātienē Salaspils novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā vai sūtot vēstuli ar norādi "Līdzdalības budžeta projekta pieteikums" adresētu Salaspils novada pašvaldībai Līvzemes ielā 8, Salaspilī, Salaspils novadā, LV-2169.
20. Projekta pieteikumu var iesniegt elektroniski, to parakstot ar drošu elektronisko parakstu un nosūtot uz elektroniskā pasta adresi dome@salaspils.lv.
22. Iesniedzējs ir tiesīgs pirms Konkursa Projektu iesniegšanas termiņa beigām grozīt vai atsaukt iesniegto Projekta pieteikumu.
23. Informāciju par visiem Konkursa komisijas apstiprinātiem Projektiem publicē Pašvaldības tīmekļvietnē www.salaspils.lv, Pašvaldības informatīvajā izdevumā "Salaspils Vēstis" un Pašvaldības sociālo tīklu kontā, norādot Projekta iesniedzēju, Projekta nosaukumu un īsu tā aprakstu.
24. Divu nedēļu laikā pēc Projektu iesniegšanas termiņa beigām Komisija par iesniegtajiem Projektu pieteikumiem pieņem lēmumu par projektu nodošanu iedzīvotāju balsojumam.
25. Pirms Komisijas sēdes katrs Komisijas loceklis paraksta apliecinājumu, ka viņš nav personīgi ieinteresēts kādā no Konkursam iesniegtajiem Projektu pieteikumiem.
26. Ja Komisijas loceklis ir personīgi ieinteresēts kāda iesniegtā Projekta pieteikuma izskatīšanā, viņš par to informē pārējos Komisijas locekļus un atstata sevi no konkrētā Projekta pieteikuma izskatīšanas, kas tiek fiksēts Komisijas sēdes protokolā.
27. Komisijas kompetencē ir:
27.1. izvērtēt Konkursam iesniegtos Projektu pieteikumus atbilstoši nolikuma 8. un 13. punktā noteiktajiem atlases kritērijiem un prasībām;
27.2. noteikt Projektus, kuri virzāmi iedzīvotāju balsojumam un noteikt to īstenošanai nepieciešamā prognozējamā finansējuma apjomu;
27.3. pieaicināt Komisijas darbā nozaru ekspertus vai kompetentas institūcijas viedokļu un atzinumu sniegšanai;
27.4. veikt Projekta pieteikumā matemātisku aprēķinu kļūdu labojumus, informējot par to Projekta iesniedzēju;
27.5. uzdot jautājumus un saņemt atbildes par Projektu no Projekta iesniedzēja un sniegt atbildes uz Projekta iesniedzēja uzdotiem jautājumiem.
28. Komisija ir tiesīga noraidīt Projekta pieteikumu, ja:
28.1. Projekta pieteikums neatbilst Konkursa nolikumā noteiktajām prasībām;
28.2. Projekta īstenošana ir atzīta par neiespējamu vai Projektā paredzētās aktivitātes jau ietilpst kādā no Pašvaldības budžeta tautsaimniecības sadaļām;
28.3. Projekta pieteikums ir iesniegts pēc nolikuma 18. punktā noteiktā termiņa;
28.4. Projekta izmaksas pārsniedz nolikuma 5. punktā minēto summu.
30. Komisijas darbu vada Komisijas priekšsēdētājs, bet viņa prombūtnes laikā – priekšsēdētāja vietnieks. Komisija lēmumus pieņem sēdes laikā, atklāti balsojot. Lēmums ir pieņemts, ja par to nobalsojis klātesošo Komisijas locekļu vairākums. Balsīm sadaloties vienādi, izšķirošā ir Komisijas priekšsēdētāja balss.
31. Komisijas organizatorisko darbu nodrošina Pašvaldības administrācijas Centrālā pārvalde. Komisijas sēdes protokolē. Protokolu paraksta Komisijas priekšsēdētājs un Komisijas sekretārs, kurš nav Komisijas loceklis.
32. Projektu, kuru realizācija pēc tā izvērtēšanas atbilst Projektu atlases kritērijiem, nodod balsošanai iedzīvotājiem balsošanas platformā, uz kuru saite pieejama Pašvaldības tīmekļvietnē.
33. Balsojumu par Projektu var veikt arī Salaspils novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, vai elektroniski balsošanas platformā atbilstoši autorizācijas noteikumiem.
34. Par Projektu var balsot persona, kura sasniegusi 16 gadu vecumu un kuras deklarētā dzīvesvieta balsošanas brīdī ir Salaspils novada administratīvajā teritorijā. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt, vai persona balsojuma brīdī sasniegusi 16 gadu vecumu un deklarējusi savu dzīvesvietu Salaspils novadā, tādējādi pārliecinoties, ka balsojums ir derīgs. Nederīgu balsojumu neskaita.
35. Vienai personai ir viena balss, izmantošanai katrā nolikuma 6.punktā minētā līdzdalības budžeta plānošanas vienībā (teritorijā).
37. Par projektiem, kuri ieguvuši vienādu balsu skaitu, tiek organizēta atkārtota balsošana, ja ir nepietiekami budžeta līdzekļi vienādi ieguvušo balsu projektu īstenošanai. Atkārtotu balsošanu organizē ievērojot šajā nodaļā noteikto kārtību.
38. Noslēdzoties Konkursa balsojuma termiņam, Komisija sagatavo lēmumu par Projekta pieteikuma akceptēšanu vai tā noraidīšanu. Akceptētos Projekta pieteikumus, kas balsojuma rezultātā saņēmuši vislielāko balsu skaitu, virza izskatīšanai Pašvaldības domes sēdē.
39. Ja arī pēc atkārtota balsojuma Konkurss noslēdzies ar vienādu balsu skaitu vairākiem Projektiem, kuru realizācija, ievērojot paredzētā finansējuma apmēru, vienlaikus nav iespējama, Komisija akceptē to Projekta pieteikumus, kas iesniegts ātrāk.
41. Komisija var izbeigt Konkursu bez rezultātiem, ja:
41.1. nav iesniegts neviens Projekts;
41.2. visi iesniegtie Projektu pieteikumi neatbilst nolikuma prasībām;
41.3. konstatēts cits būtisks iemesls, kas liedz turpināt Konkursa norisi.
43. Konkursa kārtībā apstiprinātos Projektus īsteno Pašvaldība sadarbībā ar Projekta iesniedzēju, ievērojot normatīvo aktu prasības.
44. Ja Projekta īstenošanas stadijā sadārdzinās Projekta izmaksas, Pašvaldības dome ar atsevišķu lēmumu var piešķirt papildu finansējumu, kas nepārsniedz 30 % no Projekta sākotnējām izmaksām.
45. Līdz Pašvaldības administrācijas Centrālās pārvaldes izveidei nolikuma 4. un 31. punkta izpildi nodrošina Pašvaldības domes izdotajos tiesību aktos noteiktā Pašvaldības administrācija.
1. Informācija par projekta iesniedzēju
Projekta iesniedzējs – fiziska persona | |
Vārds, uzvārds | |
Personas kods | |
Deklarētās dzīvesvietas adrese | |
Korespondences adrese (nav jānorāda, ja projektu iesniedz elektroniski) | |
Kontaktinformācija saziņai (tālruņa numurs, e-pasta adrese) |
Projekta iesniedzējs – juridiska persona (nevalstiskā organizācija) | |
Nosaukums | |
Vienotais reģistrācijas numurs | |
Juridiskā adrese | |
Korespondences adrese (nav jānorāda, ja projektu iesniedz elektroniski) | |
Kontaktinformācija saziņai (tālruņa numurs, e-pasta adrese) | |
Pārstāvja vārds, uzvārds | |
Pārstāvības pamats: (statūti, pilnvarojums, cits) |
2. Informācija par projektu
2.1. Informācija par projekta īstenošanas vietu | |
Adrese: | |
Kadastra apzīmējums: | |
Cita informācija, kas iespējami precizē projekta īstenošanas vietu |
2.2. Projekta nosaukums (īss, projekta būtību izsakošs, līdz 50 zīmēm) |
|
2.3. Īss projekta apraksts (balsošanas platformai, līdz 250 zīmēm) |
|
2.4. Projekta tematiskā joma (norāda projekta idejas jomu) |
o Sporta un rotaļu laukumi o Zaļā zona, rekreācija un atpūta o Pilsētvides infrastruktūra o Kultūrvides infrastruktūra o Satiksmes infrastruktūra o Cits____________________ |
2.5. Projekta apraksts un tā sabiedriskā nepieciešamība (apraksta projekta ideju – projekta ietvaros veicamās aktivitātes un to rezultātā iegūtos risinājumus; kādu pievienoto vērtību projekts sniegs vietējai kopienai, norāda galveno mērķa grupu un uz projektu attiecināmo nolikuma 2. punktā noteikto konkursa mērķi, līdz 2500 zīmēm) |
|
2.6. Projekta īstenošanai iespējami nepieciešamais finansējums (norāda projekta darbu apjomu, iespējamās darbu un materiālu izmaksas un to, vai projekts var tikt īstenots arī nepilnā apjomā) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paredzamās darbu izmaksas:
1 Vismaz 10 % no projekta īstenošanas izmaksām. 2 Vismaz 3 % no projekta īstenošanas izmaksām. |
2.7. Projekta īstenošana nepilnā apjomā (Ja Komisija atzīst ka Projekta īstenošana ir iespējama tikai daļēji) |
Piekrītu Nepiekrītu |
Atzīmēt, ja projekta iesniedzējs piekrīt projekta idejas īstenošanai nepilnā apjomā.
Pielikumā:*
Projekta skice, ja paredzēti uzlabojumi infrastruktūrā (norāda visu Projekta būtisko elementu izmērus un to izvietojumu uz zemesgabala robežu plāna vai izdrukas no tīmekļvietnes www.topografija.lv, www.kadastrs.lv vai www.geolatvija.lv);
vismaz viena vizualizācija, kurā uzskatāmi attēlots projekta īstenošanas rezultāts;
dokuments, kas apliecina projekta iesniedzēja pilnvarotās personas tiesības rīkoties projekta iesniedzēja vārdā (ja attiecināms).
* atzīmējiet pievienotos pielikumus
(Projekta iesniedzējs) | (Paraksts, datums)** |
** Dokumenta rekvizītus "Paraksts" un "Datums" neaizpilda, ja projekta pieteikumu iesniedz elektroniska dokumenta formā saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu apriti.
Personas datu pārzinis ir Salaspils novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90000024008, adrese: Līvzemes iela 8, Salaspils, LV-2169, e-pasts: dome@salaspils.lv, tālrunis: 67981011.
Pieteikumā norādīto personas datu apstrādes mērķis ir:
1) identificēt Jūs un pārliecināties, vai atbilstat Salaspils novada domes ..07.2023. saistošajiem noteikumiem Nr. /2023 "Salaspils novada līdzdalības budžeta nolikums" īstenošanas konkursa (turpmāk – Konkurss) nolikuma prasībām;
2) saziņai ar Jums Konkursa nolikumā minētajos gadījumos.
Jūs kā iesniedzējs esat atbildīgs par personas datu nodošanas Salaspils novada pašvaldībai likumību, tajā skaitā Jums ir aizliegts sniegt Salaspils novada pašvaldībai personas datus, ja šai apstrādei nepastāv tiesisks pamats. Plašāka informācija par Salaspils novada pašvaldības veikto personas datu apstrādi pieejama https://salaspils.lv/lv/privatums-politika.
Paskaidrojuma raksta sadaļas | Norādāmā informācija |
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums | 1.1. Saistošo noteikumu mērķis ir veicināt Salaspils novada pašvaldības (turpmāk – pašvaldība) administratīvās teritorijas iedzīvotāju iesaisti teritorijas attīstības jautājumu izlemšanā un īstenot sabiedrības ierosinātos pašvaldības teritorijas attīstības projektus, lai izpildītu pašvaldības autonomās funkcijas un brīvprātīgās iniciatīvas, nodrošinot sabiedrības iesaisti pašvaldības lēmumu pieņemšanas procesos, un veicināt sabiedrības iespēju tiešā veidā ieteikt konkrētas novada infrastruktūras attīstības vajadzības un citas sabiedrībai aktuālas iniciatīvas, ko īstenos pašvaldība; 1.2. Problēmas raksturojums, kuras risināšanai nepieciešami saistošie noteikumi – līdzdalības budžeta nolikums nepieciešams, lai sniegtu iespēju iedzīvotājiem noteikt, kā tiek iztērēta daļa no pašvaldības budžeta līdzekļiem; 1.3. Pastāvošais tiesiskais regulējums – Pašvaldību likuma 59., 60., 61., 62. pants un likuma Pārejas noteikumu 7. pants, kas pašvaldībām uzliek par pienākumu gadskārtējā budžetā paredzēt finansējumu līdzdalības budžeta ieviešanai līdz 2025. gadam; 1.4. Pamatojoties uz Pašvaldību likuma 61. pantu, pašvaldībām jāizstrādā līdzdalības budžeta nolikums, kas jāizdod saistošo noteikumu veidā. |
2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu | 2.1. Pašvaldību likuma 59. panta otrā daļa nosaka, ka gadskārtējā pašvaldības budžetā, sākot ar 2025. gadu, jāparedz finansējums līdzdalības budžetam vismaz 0,5 procentu apmērā no pašvaldības vidējiem viena gada iedzīvotāju ienākuma nodokļa un nekustamā īpašuma nodokļa faktiskajiem ieņēmumiem, kas tiek aprēķināti par pēdējiem trim gadiem. 2.2. Konkrētajā gadā līdzdalības budžeta projektu realizācijai pieejamais finansējums tiek noteikts Pašvaldības budžetā. 2.3. Viena projekta realizācijai piešķir ne vairāk kā 30 000 euro, t.sk. tehniskās dokumentācijas izstrādei, ja tāda ir nepieciešama. |
3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci | 3.1. Sociālā ietekme – ar saistošajiem noteikumiem un tajos paredzēto līdzdalības budžeta konkursu novada iedzīvotājiem tiek mazināts atstumtības risks, radot vienādas iespējas ietekmēt savas apkārtējās vides uzlabojumus, veicinot iedzīvotāju savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību kopējam labumam; 3.2. Ietekme uz vidi – saistošajiem noteikumiem nav tieša ietekme uz vidi, taču iedzīvotāji konkursā var iesniegt projektus, ar kuriem var tikt uzlaboti kādi konkrēti apkārtējās vides apstākļi; 3.3. Ietekme uz iedzīvotāju veselību – saistošajiem noteikumiem nav tieša ietekme uz iedzīvotāju veselību, taču iedzīvotāji konkursā var iesniegt projektus, kas paredzēti sabiedrības veselības uzlabošanai; 3.4. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā – saistošajiem noteikumiem nav tieša ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, taču pašvaldība normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā varēs piesaistīt uzņēmējus konkursā uzvarējušo projektu realizācijai; 3.5. Nav konstatējama ierobežojoša ietekme uz tirgu un atbilstību brīvai un godīgai konkurencei, jo līdzdalības budžetā apstiprinātās projektu idejas realizēs pašvaldība, ievērojot normatīvo aktu prasības attiecībā uz publiskā iepirkuma regulējumu. |
4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām | 4.1. Saistošo noteikumu piemērošanā un ar to saistītajos jautājumos privātpersona var vērsties Salaspils novada pašvaldības administrācijā; 4.2. Saistošo noteikumu projekts iekļauj līdzdalības budžeta konkursa pieteikuma veidlapu, ko interesentiem jāaizpilda, lai pretendētu uz projekta realizāciju un balsošanas kārtību, kādā sabiedrība izvēlēsies realizējamos projektus; 4.3. Būs nepieciešams veidot pieejamus konsultāciju laikus vai seminārus iedzīvotājiem saistībā ar projektu ieviešanas procedūru un to iemaņu praktizēšanu; 4.4. Paredzētās administratīvo procedūru izmaksas – administratīvo procedūru izmaksas nav paredzētas, sabiedrības dalība līdzdalības budžeta konkursā ir bezmaksas. |
5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem | 5.1. Saistošie noteikumi izstrādāti līdzdalības budžeta izpildei, lai veicinātu pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotāju iesaisti teritorijas attīstības jautājumu izlemšanā; 5.2. Saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai nav nepieciešams veidot jaunas pašvaldības institūcijas, darba vietas vai paplašināt esošo institūciju kompetenci. |
6. Informācija par izpildes nodrošināšanu | 6.1. Saistošo noteikumu izpildē iesaistītās institūcijas, tai skaitā, vai paredzēta jaunu institūciju izveide, esošo likvidācija vai reorganizācija – nav paredzēta; 6.2. Saistošo noteikumu izpildi nodrošina pašvaldība saskaņā ar Pašvaldību likuma 62. panta pirmo daļu. |
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana | 7.1. Saistošie noteikumi veicinās pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotāju iesaisti teritorijas attīstības jautājumu izlemšanā; 7.2. Sabiedrības ierosinātajiem pašvaldības teritorijas attīstības projektiem finansējums tiks noteikts saskaņā ar Domes lēmumu, lai nodrošinātu Projektu konkursā atbalstīto projektu īstenošanu; 7.3. Paredzams, ka sabiedrības ierosinātajiem pašvaldības teritorijas attīstības projektiem katru gadu, sākot ar 2025. gadu, tiks paredzēts finansējums līdzdalības budžetam ne mazāk kā 0,5 procentu apmērā no pašvaldības vidējiem viena gada iedzīvotāju ienākuma nodokļa un nekustamā īpašuma nodokļa faktiskajiem ieņēmumiem, kas tiek aprēķināti par pēdējiem trim gadiem. Līdzdalības budžeta apjoms ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, no iedzīvotāju atsaucības un intereses līdzdarboties, kā arī no iesniegto ideju daudzuma un kvalitātes. |
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām | Ievērojot Pašvaldību likuma 46. panta trešo daļu projekts tika publicēts pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē sabiedrības viedokļa noskaidrošanai no 06.10.2023. līdz 20.10.2023. Neviens viedoklis par projektu no sabiedrības netika saņemts. |