Tiesību akts: spēkā esošs
Ministru kabineta noteikumi Nr. 448

Rīgā 2024. gada 9. jūlijā (prot. Nr. 28 48. §)
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem veselības aprūpes, veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, uzlabojot veselības aprūpes sistēmu efektivitāti un izturētspēju" 4.1.2.2. pasākuma "Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošana vietējai sabiedrībai" īstenošanas noteikumi
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem veselības aprūpes, veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, uzlabojot veselības aprūpes sistēmu efektivitāti un izturētspēju" (turpmāk – specifiskā atbalsta mērķis) 4.1.2.2. pasākumu "Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošana vietējai sabiedrībai" (turpmāk – pasākums);

1.2. pasākuma mērķi;

1.3. pasākumam plānoto un pieejamo finansējumu;

1.4. prasības Eiropas Sociālā fonda Plus projekta iesniedzējam (turpmāk – projekta iesniedzējs), finansējuma saņēmējam un projekta sadarbības partnerim;

1.5. atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumus;

1.6. vienkāršoto izmaksu piemērošanas nosacījumus un kārtību.

2. Pasākuma atbalsta veids ir grants.

3. Pasākumu īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.

4. Pasākuma ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas pilda Veselības ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde).

5. Projektu iesniegumu atlasi organizē vienu reizi par visu pieejamo finansējumu.

6. Pasākuma īstenošanas vieta ir Latvijas Republika.

II. Pasākuma mērķis

7. Pasākuma mērķis ir uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, nodrošinot vietējā mēroga veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumus.

8. Pasākuma mērķa grupa ir visi Latvijas iedzīvotāji, īpaši nabadzības, sociālās un teritoriālās atstumtības riskam pakļautie iedzīvotāji, visās vecuma grupās.

9. Pasākuma iznākuma rādītājs ir nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmuši atbalstu. Līdz 2029. gada 31. decembrim pasākuma ietvaros būs sasniegts iznākuma rādītājs – atbalstu saņēmušas 43 pašvaldības, tostarp līdz 2024. gada 31. decembrim – 43 pašvaldības.

10. Pasākums veicina specifiskā atbalsta mērķa rezultāta rādītāja "iedzīvotāju skaits, kuri pēdējā gada laikā veselības apsvērumu dēļ Eiropas Sociālā fonda Plus veselības veicināšanas pasākumu ietekmē ir mainījuši uztura un citus dzīvesveida paradumus" sasniegšanu. Līdz 2029. gada 31. decembrim specifiskā atbalsta mērķa pasākumu ietvaros būs sasniegta rādītāja vērtība – 50 000 iedzīvotāju.

III. Pasākuma finansējums

11. Pasākumam pieejamais kopējais attiecināmais finansējums ir 14 795 220 euro, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējums – 12 575 937 euro un valsts budžeta līdzfinansējums – 2 219 283 euro.

12. Maksimālais Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma apmērs nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējā attiecināmā finansējuma.

13. Izmaksas ir attiecināmas, ja tās atbilst šajos noteikumos minētajām izmaksu pozīcijām un ir radušās ne agrāk par 2023. gada 1. jūliju. Projektā neiekļauj darbības, kas ir pabeigtas pirms projekta iesniegšanas.

IV. Prasības projekta iesniedzējiem, finansējuma saņēmējiem, sadarbības partneriem un projekta vērtēšanai

14. Projekta iesniedzējs, kas pēc sadarbības iestādes lēmuma par projekta iesnieguma apstiprināšanu kļūst par finansējuma saņēmēju, pasākuma ietvaros ir pašvaldība, kura veic vietējās sabiedrības veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumus. Projektu iesniedzēju saraksts un tiem pieejamais individuālais attiecināmais finansējums noteikts ​pielikumā.

15. Pasākuma ietvaros šo noteikumu 14. punktā minētais projekta iesniedzējs sadarbības partneru statusā var piesaistīt citu šo noteikumu 14. punktā minēto projekta iesniedzēju – pašvaldību, kura veic vietējās sabiedrības veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumus un kura minēta šo noteikumu ​pielikumā. Projekta iesniedzējs sadarbības partneru statusā var piesaistīt vairākus sadarbības partnerus.

16. Finansējuma saņēmējs atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, slēdz sadarbības līgumus ar sadarbības partneriem, kontrolē to izpildi un novērš dubultā finansējuma riskus. Sadarbības līgumā iekļauj vismaz šādus nosacījumus:

16.1. projekta budžeta sadalījumu pa izmaksu veidiem (projekta vadības izmaksas, netiešās izmaksas un pārējās tiešās izmaksas) starp finansējuma saņēmēju un sadarbības partneri;

16.2. pārskatu un citas informācijas iesniegšanas kārtību un termiņus.

17. Finansējuma saņēmēji un sadarbības partneri (ja attiecināms), iesaistoties projekta īstenošanā, nodrošina, lai funkcijas, kuras tie pilda projekta īstenošanā, tiktu nodalītas no pamatfunkciju izpildes un saimnieciskās darbības.

18. Sadarbības partneris iesaistās projekta īstenošanā ar saviem resursiem, tai skaitā ar tā īpašumā, valdījumā, turējumā vai lietojumā esošo nekustamo īpašumu, kā arī nodrošina pārskatu un citas informācijas iesniegšanu atbilstoši sadarbības līgumā noteiktajai kārtībai.

19. Projekta iesnieguma vērtēšanas komisijā sadarbības iestāde iekļauj arī pārstāvjus no Veselības ministrijas kā nozares ministrijas un Slimību profilakses un kontroles centra.

20. Projekta iesniedzējs kopīgi ar sadarbības partneriem (ja attiecināms) sagatavo projekta iesniegumu atbilstoši projektu iesniegumu atlases nolikumā noteiktajām prasībām un iesniedz to sadarbības iestādē, izmantojot Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu, tai skaitā ar parakstu apliecina projekta iesniedzēja un sadarbības partnera (ja attiecināms) interešu konflikta neesību atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas Nr. 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. pantam.

V. Pasākuma atbalstāmās darbības un attiecināmās izmaksas

21. Pasākuma ietvaros ir atbalstāmi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Latvijas iedzīvotājiem visos vecuma posmos un dažādām mērķa grupām, kas novērstu priekšlaicīgu mirstību, darba nespēju, veicinātu dzīves kvalitāti un uzlabotu iedzīvotāju veselībpratību šādās jomās:

21.1. seksuālā un reproduktīvā veselība;

21.2. atkarību mazināšana un profilakse;

21.3. traumatisma mazināšana;

21.4. psihiskā veselība;

21.5. veselīgs uzturs;

21.6. fiziskās aktivitātes;

21.7. veselības veicināšana un slimību profilakses uzlabošana;

21.8. prenatālās un agrīnās bērnības vecāku prasmju programmas.

22. Pasākuma ietvaros ir atbalstāmas šādas darbības:

22.1. projekta vadības un īstenošanas nodrošināšana;

22.2. veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi mērķa grupām un vietējai sabiedrībai;

22.3. komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas pasākumi.

23. Pasākuma ietvaros plāno šādas attiecināmās izmaksas:

23.1. tiešās attiecināmās izmaksas, kas ir tieši saistītas ar pasākuma īstenošanu un nepieciešamas pasākuma rezultātu sasniegšanai, un šī saistība ir skaidri saprotama un pierādāma;

23.2. netiešās attiecināmās izmaksas, kas nav tieši saistītas ar pasākuma rezultātu sasniegšanu, bet atbalsta un nodrošina atbilstošus apstākļus pasākuma īstenošanai un pasākuma rezultātu sasniegšanai;

23.3. neparedzētās izmaksas.

24. Šo noteikumu 22.1. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības ietvaros tiešās attiecināmās personāla izmaksas saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai (turpmāk – regula Nr. 2021/1060), 55. panta 1. punktu projekta iesniegumā plāno kā vienu izmaksu pozīciju, piemērojot izmaksu vienoto likmi 10 procentu apmērā no šo noteikumu 25. punktā minētajām pārējām projekta tiešajām attiecināmajām īstenošanas izmaksām. Minētās atbalstāmās darbības ietvaros ir attiecināmas finansējuma saņēmēja un sadarbības partnera projekta vadības personāla un īstenošanas personāla izmaksas.

25. Šo noteikumu 22.2. un 22.3. apakšpunktā minētās izmaksas veido pārējās projekta tiešās attiecināmās īstenošanas izmaksas.

26. Šo noteikumu 22.2. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības ietvaros ir attiecināmas šādas attiecināmo izmaksu pozīcijas:

26.1. veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu izmaksas, iekļaujot plānošanu, izstrādi un ieviešanu, tai skaitā sabiedrības un dažādu mērķa grupu informēšanu un izglītošanu;

26.2. veselības parametru paškontroles ierīču un inventāra iegādes izmaksas, kuru vērtība par vienu vienību ir mazāka par 500 euro, un to darbības nodrošināšanas izmaksas projekta īstenošanas laikā, nepārsniedzot 10 procentus no atbalstāmās darbības finansējuma;

26.3. transporta, tai skaitā specializētā transporta, izmaksas mērķa grupām nokļūšanai pasākumu norises vietās;

26.4. horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" darbību īstenošanas izmaksas, tai skaitā ekspertu konsultāciju, pandusu un pacēlāju nomas, indukcijas cilpu nomas, zīmju valodas tulka, Braila raksta drukas, reāllaika transkripcijas, subtitru nodrošināšanas u. c. pakalpojumu izmaksas.

27. Šo noteikumu 22.3. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības ietvaros ir attiecināmas komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas izmaksas, lai izpildītu minētās prasības atbilstoši regulas Nr.  2021/1060 47. un 50. pantam un normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, kā arī Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām.

28. Šo noteikumu 22. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai ir attiecināmas projekta netiešās attiecināmās izmaksas, ko projekta iesniegumā plāno kā vienu izmaksu pozīciju, piemērojot netiešo izmaksu vienoto likmi 7 procentu apmērā no šo noteikumu 24. un 25. punktā minētajām projekta tiešajām izmaksām.

29. Šo noteikumu 22.2. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai ir attiecināmas šo noteikumu 23.3. apakšpunktā minētās neparedzētās izmaksas līdz diviem procentiem no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām, ko projekta iesniegumā plāno kā vienu izmaksu pozīciju un izmanto šo noteikumu 26. punktā minēto atbalstāmo darbību papildu izmaksu segšanai, kas neparedzamu apstākļu dēļ ir kļuvušas nepieciešamas projekta īstenošanai. Neparedzētās izmaksas pirms izdevumu veikšanas finansējuma saņēmējs saskaņo ar sadarbības iestādi, kā to nosaka vienošanās par projekta īstenošanu.

30. Pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tiešā veidā saistīti ar projektu, ir uzskatāmi par attiecināmām izmaksām saskaņā ar regulas Nr. 2021/1060 64. panta 1. punkta "c" apakšpunktā ietvertajiem nosacījumiem.

VI. Pasākuma projekta īstenošanas un finansējuma saņemšanas nosacījumi

31. Projekta iesnieguma minimālais kopējā attiecināmā finansējuma apmērs ir lielāks par 200 000 euro.

32. Lai nodrošinātu šo noteikumu 31. punktā minēto prasību:

32.1. projekta iesniedzējs kā sadarbības partneri var piesaistīt šo noteikumu 15. punktā minēto pašvaldību, kura veic vietējās sabiedrības veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumus un kura minēta šo noteikumu pielikumā, attiecīgi palielinot projekta iesnieguma kopējo attiecināmo finansējumu atbilstoši šo noteikumu pielikumā konkrētajai pašvaldībai plānotajam individuālajam kopējam attiecināmajam finansējumam;

32.2. projekta iesniedzējs papildus šo noteikumu ​pielikumā minētajam Eiropas Sociālā fonda Plus finansējumam un valsts budžeta līdzfinansējumam individuālā līmenī var pievienot pašvaldības finansējumu, lai nodrošinātu šo noteikumu 31. punktā minētās projekta iesniegumam noteiktās prasības.

33. Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris, plānojot un īstenojot atbalstāmās darbības, ievēro Slimību profilakses un kontroles centra izstrādātās vadlīnijas pašvaldībām saistībā ar veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošanu.

34. Finansējuma saņēmējs un sadarbības partneris nodrošina, ka informācija par projektā paredzētajiem pasākumiem un darbībām ir pieejama vietējai sabiedrībai, jo īpaši vietējām biedrībām, nodibinājumiem un ārstniecības iestādēm.

35. Ja projekta kopējās attiecināmās izmaksas pārsniedz 1,5 milj. euro, tā plānošanas un ieviešanas kontrolei finansējuma saņēmējs un sadarbības partneris izveido vadības un kontroles komisiju, kuras sastāvā uzaicina Veselības ministrijas un Slimību profilakses un kontroles centra pārstāvjus, kā arī sadarbības iestādes pārstāvi novērotāja statusā. Vadības un kontroles komisijas sanāksmes organizē pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi gadā.

36. Finansējuma saņēmējs un sadarbības partneris uzkrāj šādus datus:

36.1. par horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" rādītāja – atbalstu saņēmušo sociālās atstumtības un nabadzības riskam pakļauto personu skaits – sasniegšanu, ja persona piedalās veselības veicināšanas vai slimību profilakses pasākumā un pasākums ilgst vairāk nekā astoņas stundas;

36.2. par projekta dalībniekiem atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) Nr. 2021/1057, ar ko izveido Eiropas Sociālo fondu Plus (ESF+) un atceļ Regulu (ES) Nr. 1296/2013, I pielikumam un Ministru kabineta 2023. gada 21. marta noteikumu Nr. 135 "Eiropas Savienības fondu projektu pārbaužu veikšanas kārtība 2021.–2027. gada plānošanas periodā" 1. pielikumam, ja persona piedalās veselības veicināšanas vai slimību profilakses pasākumā un pasākums ilgst vairāk nekā astoņas stundas.

37. Īstenojot projektu, finansējuma saņēmējs un sadarbības partneri:

37.1. iepirkumus, kas nepieciešami atbalstāmo darbību īstenošanai, veic kā sociāli atbildīgus iepirkumus, tai skaitā nodrošina vides prasību integrāciju preču un pakalpojumu iepirkumos (zaļais publiskais iepirkums) un atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām īsteno atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu procedūru;

37.2. pasākuma īstenošanas laikā nodrošina interešu konflikta neesību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. panta un publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām, kā arī paraksta interešu konflikta neesības apliecinājumu;

37.3. nodrošina komunikācijas un vizuālās identitātes nosacījumu ievērošanu atbilstoši regulas Nr. 2021/1060 47. un 50. pantam un normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, kā arī Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām.

38. Ja sadarbības iestādei ir pieejami valsts budžeta līdzekļi, tā, izvērtējot plānotā avansa apmēru un tā pamatojumu un pamatojoties uz finansējuma saņēmēja rakstisku avansa pieprasījumu, pēc vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas var piešķirt finansējuma saņēmējam avansu. Finansējuma saņēmējs avansa pieprasījumu sagatavo un sadarbības iestāde to apstiprina, ņemot vērā, ka plānotā avansa apmērs atbilst spējai to izlietot sešu mēnešu laikā saimnieciskā gada ietvaros. Finansējuma saņēmējam avansu var piešķirt līdz 30 procentiem no projektam piešķirtā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas un atbilstoši normatīvajiem aktiem par valsts budžeta līdzekļu plānošanas kārtību Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai 2021.–2027. gada plānošanas periodā, ievērojot, ka avansu var izmaksāt vairākos maksājumos un avansa un starpposma maksājumu kopsumma nepārsniedz 90 procentus no projektam piešķirtā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas.

39. Finansējuma saņēmējs un sadarbības partneris uzņemas segt sadārdzinājumu, nodrošina nepārklāšanās principu ar citiem valsts un ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem un dubultā finansējuma neiestāšanos.

40. Pasākuma ietvaros finansējuma saņēmējs projektu īsteno saskaņā ar vienošanos par projekta īstenošanu, bet ne ilgāk kā līdz 2029. gada 31. decembrim.

VII. Valsts atbalsts komercdarbībai un tā saņemšanas nosacījumi

41. Pasākuma ietvaros atbalsts tiek piešķirts valsts deleģēto funkciju veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošanai, un tas nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu.

42. Ja ir konstatēts, ka ar saimniecisko darbību nesaistīts projekts tā ieviešanas gaitā vai projekta pārskata periodā (projekta dzīves cikla laikā) kļūst par projektu, kas saistīts ar saimniecisku darbību, atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt sadarbības iestādei saņemto nelikumīgo komercdarbības atbalstu no līdzekļiem, kas nav saistīti ar valsts atbalstu, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV un V nodaļas nosacījumiem.

Ministru prezidente E. Siliņa

Veselības ministrs H. Abu Meri
Pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 9. jūlija
noteikumiem Nr. 448
Pasākumam pieejamā kopējā attiecināmā finansējuma sadalījums
Nr.Pasākuma atbalsta saņēmējiPasākumam plānotais un pieejamais kopējais attiecināmais finansējums pa finansējuma avotiem,
euro
kopāEiropas Sociālais fonds Plusvalsts budžeta finansējums
123 = 4 + 545
1.

Aizkraukles novads

229 174,00

194 797,90

34 376,10

2.

Alūksnes novads

106 972,00

90 926,20

16 045,80

3.

Augšdaugavas novads

199 375,00

169 468,75

29 906,25

4.

Ādažu novads

173 085,00

147 122,25

25 962,75

5.

Balvu novads

145 928,00

124 038,80

21 889,20

6.

Bauskas novads

326 484,00

277 511,40

48 972,60

7.

Cēsu novads

321 893,00

273 609,05

48 283,95

8.

Dienvidkurzemes novads

259 786,00

220 818,10

38 967,90

9.

Dobeles novads

220 798,00

187 678,30

33 119,70

10.

Gulbenes novads

150 724,00

128 115,40

22 608,60

11.

Jelgavas novads

251 607,00

213 865,95

37 741,05

12.

Jēkabpils novads

(t. sk. Jēkabpils valstspilsēta)

315 378,00

268 071,30

47 306,70

13.

Krāslavas novads

164 441,00

139 774,85

24 666,15

14.

Kuldīgas novads

216 317,00

183 869,45

32 447,55

15.

Ķekavas novads

241 053,00

204 895,05

36 157,95

16.

Limbažu novads

223 006,00

189 555,10

33 450,90

17.

Līvānu novads

82 654,00

70 255,90

12 398,10

18.

Ludzas novads

166 917,00

141 879,45

25 037,55

19.

Madonas novads

221 791,00

188 522,35

33 268,65

20.

Mārupes novads

271 578,00

230 841,30

40 736,70

21.

Ogres novads

(t. sk. Ogres valstspilsēta)

454 255,00

386 116,75

68 138,25

22.

Olaines novads

157 381,00

133 773,85

23 607,15

23.

Preiļu novads

128 868,00

109 537,80

19 330,20

24.

Rēzeknes novads

228 851,00

194 523,35

34 327,65

25.

Ropažu novads

260 575,00

221 488,75

39 086,25

26.

Salaspils novads

182 582,00

155 194,70

27 387,30

27.

Saldus novads

210 504,00

178 928,40

31 575,60

28.

Saulkrastu novads

74 199,00

63 069,15

11 129,85

29.

Siguldas novads

243 861,00

207 281,85

36 579,15

30.

Smiltenes novads

141 220,00

120 037,00

21 183,00

31.

Talsu novads

277 596,00

235 956,60

41 639,40

32.

Tukuma novads

346 274,00

294 332,90

51 941,10

33.

Valkas novads

59 512,00

50 585,20

8 926,80

34.

Valmieras novads

(t. sk. Valmieras valstspilsēta)

400 682,00

340 579,70

60 102,30

35.

Varakļānu novads

23 016,00

19 563,60

3 452,40

36.

Ventspils novads

84 169,00

71 543,65

12 625,35

37.

Daugavpils

624 067,00

530 456,95

93 610,05

38.

Jelgava

431 404,00

366 693,40

64 710,60

39.

Jūrmala

398 805,00

338 984,25

59 820,75

40.

Liepāja

531 309,00

451 612,65

79 696,35

41.

Rēzekne

208 872,00

177 541,20

31 330,80

42.

Rīga

4 778 321,00

4 061 572,85

716 748,15

43.

Ventspils

259 936,00

220 945,60

38 990,40

KOPĀ

14 795 220,00

12 575 937,00

2 219 283,00

 

12.07.2024