Tiesību akts: spēkā esošs
Ādažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 53/2023

Ādažos 2023. gada 28. decembrī
Ādažu novada pašvaldības parku, skvēru, bērnu rotaļu, sporta laukumu un stadionu izmantošanas kārtība
APSTIPRINĀTI
ar Ādažu novada pašvaldības domes
2023. gada 28. decembra sēdes lēmumu (prot. Nr. 29 § 53)

PRECIZĒTI
ar Ādažu novada pašvaldības domes
2024. gada 29. februāra sēdes lēmumu (prot. Nr. 4 § 38)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma
45. panta pirmās daļas 2. punktu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi nosaka Ādažu novada pašvaldības īpašumā esošo publiskajā lietošanā nodoto parku, skvēru, stadionu, bērnu rotaļu un sporta laukumu (turpmāk – laukumi) izmantošanas kārtību. Laukumu saraksts iekļauts pielikumā.

2. Laukumi paredzēti iedzīvotāju aktīvai un pasīvai atpūtai, prioritāri – bērnu un pusaudžu veselības, fiziskās un garīgās attīstības nostiprināšanai un sportam.

3. Laukumu sastāvā var ietilpt būves un to elementi, aprīkojums, apgaismojums, kā arī stādījumi.

4. Laukumi ir brīvi pieejami, izņemot pašvaldības organizētu vai saskaņotu pasākumu laikā vai citos noteikumos noteiktajos gadījumos.

II. Laukumu darbības organizācija

5. Laukumu apmeklēšana ir bez maksas, izņemot gadījumus, ja laukumu nomas maksa tiek noteikta ar pašvaldības domes lēmumu.

6. Stadionu izmantošana notiek saskaņā ar lietošanas grafikiem, ko apstiprina pašvaldības Centrālās pārvaldes Sporta nodaļas vadītājs. Stadionu skrejceļu izmantošana fiziskām personām ir bez maksas, ievērojot stadionu izmantošanas grafiku un darba laiku.

7. Laukumi ir pieejami apmeklētājiem katru dienu bez laika ierobežojuma, izņemot laukumus ar noteiktu apmeklējuma laiku:

7.1. Ādažu multifunkcionālais sporta laukums, Gaujas iela 25B, Ādaži, Ādažu novads – no plkst. 8.00 līdz 22.00;

7.2. Ādažu multifunkcionālā velotrase, Attekas iela 41, Ādaži, Ādažu novads – no plkst. 8.00 līdz 22.00;

7.3. Carnikavas sporta laukums, Rožu iela 28, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads – no plkst. 8.00 līdz 22.00;

7.4. Ādažu vidusskolas stadions – Gaujas iela 30, Ādaži, Ādažu novads – no plkst. 8.00 līdz 23.00;

7.5. Carnikavas stadions – Smilšu iela 1, Carnikava, Carnikavas pag., Ādažu novads – no plkst. 8.00 līdz 23.00.

III. Laukumu apmeklētāju tiesības un pienākumi

8. Laukuma apmeklētāji var izmantot laukumus tikai atpūtai, sportam, veselības nostiprināšanai, kā arī fiziskās un garīgās attīstības veicināšanai.

9. Laukumos aizliegts:

9.1. ienest un izmantot jebkura veida pirotehnikas priekšmetus, lāpas un dūmu sveces;

9.2. ienest stikla taru;

9.3. atrasties laukumos ārpus šo noteikumu 7. punktā norādītā laika;

9.4. patvaļīgi pārvietot un pārveidot laukuma aprīkojumu vai izvietot jebkādas konstrukcijas;

9.5. braukt ar velosipēdiem, skrituļdēļiem, skrituļslidām un skrejriteņiem šīm aktivitātēm speciāli neparedzētā vietā;

9.6. izmantot laukumus tam neparedzētajiem mērķiem;

9.7. lietot rotaļu laukumu elementus personām, kuras neatbilst vecumam, kādam paredzēti attiecīgie elementi;

9.8. lietot laukumos izvietotās ierīces neatbilstoši to paredzētajai nestspējai;

9.9. izmantot rotaļu laukumu elementus, skeitparku un multifunkcionālo velo trasi nepiemērotos laikapstākļos (sniegs, sals, apledojums, lietusgāze, stiprs vējš, u.tml.), vai tumsā, ja nav apgaismojuma.

10. Noteikumu 9.5. apakšpunkts neattiecas uz Ādažu vidusskolas stadiona asfaltētā seguma skrejceļu un Ādažu multifunkcionālo velo trasi.

11. Laukumu apmeklētāju pienākumi:

11.1. ievērot aprīkojuma izmantošanas un lietošanas noteikumus, kā arī laukumos izvietotās aizlieguma un brīdinājuma zīmes;

11.2. lietot ķiveres un cita veida aizsarginventāru atbilstoši sporta veidam;

11.3. atbildēt par personiskajām mantām un bez uzraudzības atstātām materiālām vērtībām;

11.4. informēt pašvaldības policiju par laukumu aprīkojuma bojājumiem;

11.5. ievērot par laukumu uzturēšanu atbildīgo pašvaldības darbinieku vai pašvaldības policijas darbinieku norādījumus.

12. Pašvaldība nodrošina laukumu uzturēšanu lietošanas kārtībā un apstiprina laukumu iekšējās kārtības noteikumus.

13. Īpaši aizsargājamās dabas teritorijās izvietoto laukumu izmantošanas papildu kārtība noteikta ārējos normatīvajos aktos par attiecīgo teritoriju (dabas parki, u.c.) aizsardzību un izmantošanu.

14. Administratīvā atbildība par šo noteikumu pārkāpumiem iestājas, ja pēc pārkāpuma rakstura nav paredzēta administratīvā atbildība attiecīgo nozaru regulējošos likumos.

15. Par šo noteikumu pārkāpumiem:

15.1. 9.3. apakšpunkta gadījumā fiziskām personām piemēro brīdinājumu vai naudas sodu līdz piecdesmit naudas soda vienībām, un juridiskajām personām no divām līdz septiņdesmit naudas soda vienībām;

15.2. 9.9. apakšpunkta gadījumā fiziskām personām piemēro brīdinājumu vai naudas sodu līdz piecdesmit naudas soda vienībām, un juridiskajām personām no divām līdz septiņdesmit naudas soda vienībām;

15.3. 11.2. apakšpunkta gadījumā fiziskām personām piemēro brīdinājumu vai naudas sodu līdz piecdesmit naudas soda vienībām, un juridiskajām personām no divām līdz septiņdesmit naudas soda vienībām.

16. Pašvaldības policija veic šo noteikumu ievērošanas kontroli un administratīvā pārkāpuma procesu par pārkāpumiem līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai. Administratīvo pārkāpumu lietas izskata pašvaldības Administratīvā komisija.

V. Noslēguma jautājums

17. Ar šo noteikumu spēkā stāšanos spēku zaudē Ādažu novada pašvaldības 2021. gada 29. septembra saistošie noteikumi Nr. 13/2021 "Par kārtību Ādažu novada pašvaldības bērnu rotaļu un sporta laukumos".

Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja K. Miķelsone
Pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 28. decembra
saistošajiem noteikumiem Nr. 53/2023
Ādažu novada pašvaldības publiskās lietošanas stadioni, bērnu rotaļu un sporta laukumi, parki un skvēri

Nr. p.k.

Laukuma nosaukums

Adrese

1.

Stadioni 

1.1.

Ādažu vidusskolas stadionsGaujas iela 30, Ādaži

1.2.

Carnikavas stadionsSmilšu iela 1, Carnikava

2.

Multifunkcionālie āra sporta laukumi 

2.1.

Rožu ielas sporta laukumsRožu iela 28, Carnikava

2.2.

Garkalnes olimpiskā centra sporta laukumsLazdu iela, Garkalne

2.3.

Ādažu multifunkcionālais sporta laukumsGaujas iela 25B, Ādaži

2.5.

Ādažu multifunkcionālā velotraseAttekas ielā 41, Ādaži

2.7.

Carnikavas pamatskolas sporta komplekssSmilšu iela 1, Carnikava

3.

Āra brīvpieejas sporta laukumi 

3.1.

Sporta un aktīvās atpūtas centrs "Zibeņi""Zibeņi", Carnikava

3.3.

Carnikavas parksJūras iela 3A, Carnikava

3.4.

Volejbola laukumiVējupes iela 2, Ādaži

3.5.

Sporta laukumi KadagāKadaga 7, Kadaga

3.8.

Sporta laukumsDārznieku iela 5, Carnikava

3.9.

Sporta laukumsMežciema iela 26, Garciems

3.10.

Sporta laukumsCīruļu iela 8, Kalngale

3.11.

Sporta laukumsKadaga 7, Kadaga

4.

Bērnu rotaļu laukumi 

4.1.

Carnikavas parksJūras iela 3A, Carnikava

4.2.

Rotaļu laukumsStacija "Gauja", Dzirnupes iela, Gauja, Carnikavas pag.

4.3.

Rotaļu laukumsRīgas iela 8, Carnikava

4.4.

Rotaļu laukumsLiepu iela 2, Carnikava

4.5.

Rotaļu laukumsTulpju iela 5, Carnikava

4.6.

Rotaļu laukumsZvejnieku iela 23, Carnikava

4.7.

Rotaļu laukumsDārznieku iela 5, Carnikava

4.8.

Rotaļu laukumsMežciema iela 26, Garciems

4.9.

Rotaļu laukumsCīruļu iela 8, Kalngale

4.10.

Rotaļu laukumsLazdu iela 11, Garkalne

4.11.

Rotaļu laukumsKadaga 13, Kadaga

4.12.

Rotaļu laukumsKadaga 7, Kadaga

4.13.

Rotaļu laukumsKadaga 6, Kadaga

4.14.

Rotaļu laukumsGaujas iela 30, Ādaži

4.15.

Rotaļu laukumsPirmā iela 29, Ādaži

4.16.

Rotaļu laukumsKadaga 11, Kadaga

4.17.

Rotaļu laukumsGaujas iela 10A, Ādaži

4.18.

Rotaļu laukumsGaujas iela 25, Ādaži

4.219.

Rotaļu laukumsVējupes iela 2, Ādaži

5.

Parki un skvēri 

5.1.

Līgo parksGaujas iela 10A, Ādaži

5.2.

Laimes koku parksDailas skvērs, Ādaži, Ādažu novads

5.3.

Alderu parksEnkuru iela 11, Alderi

5.4.

Carnikavas parksZvejnieku iela 3, Carnikava

5.5.

Skvērs Carnikavā blakus T/n "Ozolaine"Jūras iela 1A, Carnikava, Carnikavas pag., Ādažu nov., LV-2163

5.6.

Svētku laukumsStacijas iela 23, Carnikava

5.7.

Putnu parksCīruļu iela 8A, Kalngale

5.8.

"Ūdensrožu parks"Kadaga

5.9.

Piejūras dabas parksCarnikava

5.10.

Bērnudārza skvērsBlakus PII "Riekstiņš" Jūras iela 2, Carnikava

5.11.

Saules pulkstenisRīgas iela 16, Carnikava
Paskaidrojuma raksts
Ādažu novada pašvaldības 2023. gada 28. decembra saistošajiem noteikumiem Nr. 53/2023 "Ādažu novada pašvaldības parku, skvēru, bērnu rotaļu, sporta laukumu un stadionu izmantošanas kārtība"

Paskaidrojuma raksta sadaļas un norādāmā informācija

1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums

1.1. Saistošo noteikumu (turpmāk – Noteikumi) izdošanas mērķis ir identificēt publiskā lietošanā nodotas Ādažu novada pašvaldības teritorijas – parkus, skvērus, stadionus, bērnu rotaļu un sporta laukumus (turpmāk – laukumi), noteikt to izmantošanas kārtību, paredzēt apmeklējuma laikus, noteikt uzvedības normas un drošības prasības personām, kuras tos apmeklē, kā arī noteikt administratīvo atbildību par Noteikumu pārkāpšanu.

1.2. 01.01.2023. stājās spēkā Pašvaldību likums, un spēku zaudēja likums "Par pašvaldībām". Pašvaldību likuma Pārejas noteikumu 6. punktā noteikts, ka pašvaldības dome izvērtē uz likuma "Par pašvaldībām" normu pamata izdoto saistošo noteikumu atbilstību Pašvaldību likumam un līdz 30.06.2024. izdod jaunus saistošos noteikumus atbilstoši Pašvaldību likumā ietvertajam pilnvarojumam.

1.3. Šobrīd Ādažu novada administratīvajā teritorijā ir spēkā pašvaldības 29.09.2021. saistošie noteikumi Nr. 13/2021 "Par kārtību Ādažu novada pašvaldības bērnu rotaļu un sporta laukumos" (turpmāk – SN Nr.13/2021). Lai Noteikumi Nr. 13/2021 atbilstu jaunajam normatīvajam regulējumam, tie jāizdod no jauna.

1.4. Saskaņā ar Pašvaldību likuma 45. panta pirmās daļas 2. punktu dome ir tiesīga izdot saistošos noteikumus un paredzēt administratīvo atbildību par to pārkāpšanu, nosakot administratīvos pārkāpumus un par tiem piemērojamos administratīvos sodus (ja likumos nav noteikts citādi) jautājumos par publiskā lietošanā nodotu pašvaldības teritoriju, piemēram, parku, skvēru, bērnu rotaļu laukumu, stadionu, peldvietu un kapsētu izmantošanu.

1.5. Izvērtējot SN Nr. 13/2021 secināms, ka tajos noteiktā kārtība kopumā ir atbilstoša Pašvaldību likumam, jauna regulējuma pieņemšana nav lietderīga un nepieciešama, Noteikumos nepieciešams iestrādāt tikai atsevišķas izmaiņas.

1.6. Izstrādājot Noteikumus, ir vērtēta citu pašvaldību pieredze, nosakot regulējumu stadionos, sporta laukumos un bērnu rotaļu laukumos.

1.7. Atšķirībā no iepriekšējā regulējuma:

1.7.1. Noteikumi tiek attiecināti arī uz publiskā lietošanā nodotiem pašvaldības parkiem un skvēriem;

1.7.2. tiek precizēts, ka laukumu izmantošana ir bez maksas, izņemot, ja nomas maksa par to izmantošanu ir noteikta ar domes lēmumu;

1.7.3. Noteikumu vispārīgajos jautājumos tiek definēts laukumu izmantošanas mērķis un sastāvs. Laukumi paredzēti iedzīvotāju aktīvai un pasīvai atpūtai, prioritāri – bērnu un pusaudžu veselības, fiziskās un garīgās attīstības nostiprināšanai un sportam. Laukumu sastāvā var ietilpt būves un to elementi, aprīkojums, apgaismojums, kā arī stādījumi;

1.7.4. respektējot Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas 2023. gada 24. oktobra atzinumu Nr. 1-18/6101 par pašvaldības 2023. gada 28. septembra saistošo noteikumu Nr. 30/2023 "Par Ādažu novada pašvaldības kapsētu darbības un uzturēšanas kārtību" tiesiskumu, attiecībā par nepieciešamību izvērtēt lietderību ierobežot sabiedrības brīvu piekļuvi publiskā lietošanā nodotām pašvaldības teritorijām, ierobežojumi attiecībā uz izmantošanas laiku tiek noteikti vienīgi Ādažu multifunkcionālajam sporta laukumam, velotrasei, Carnikavas sporta laukumam (Rožu ielā, Carnikavā), kā arī Ādažu vidusskolas un Carnikavas stadioniem. Nepieciešamība noteikt minēto objektu slēgšanas laiku apmeklētājiem pamatojama ar darbības specifiku – objektu segumam nepieciešama speciāla kopšana un uzturēšana, pārvietoties pa tiem ieteicams ar īpašiem sporta apaviem;

1.7.5. Noteikumi papildināti ar pašvaldības īpašumā esošo publiskajā lietošanā nodoto stadionu, bērnu rotaļu un sporta laukumu, parku un skvēru sarakstu, norādot to atrašanās vietu;

1.7.6. Noteikumos veikts administratīvās atbildības izvērtējums. Normas, kas dublējās ar ārējos normatīvajos aktos noteikto atbildību, Noteikumos nav iekļautas, kā arī tiek precizētas korespondējošās tiesību normas, par kuru pārkāpšanu paredzēta administratīvā atbildība, atsevišķi nodalot atbildību par katru pārkāpumu, kā arī nosakot minimālo un maksimālo soda apmēru.

1.8. Citas būtiskas izmaiņas līdzšinējā regulējumā netiek veiktas.

2. Fiskālā ietekme un pašvaldības budžetu

2.1. Precīzu fiskālo ietekmi uz pašvaldības budžetu noteikt nevar. Izdevumi var rasties attiecībā uz laukumu iekārtu uzstādīšanu, pārbaudi un uzturēšanu atbilstoši 07.01.2020. Ministru kabineta noteikumiem Nr. 18 "Spēļu un rekreācijas laukumu drošuma noteikumi" (turpmāk – MK noteikumi).

2.2. Tā kā Noteikumi paredz arī administratīvo atbildību par to neievērošanu, budžetā var rasties ieņēmumi no Noteikumos paredzētajiem administratīvajiem sodiem.

2.3. Citas pašvaldības budžeta pozīcijas netiks ietekmētas, jo nav nepieciešama jaunu institūciju vai darba vietu izveide vai esošo institūciju kompetences paplašināšanu, lai nodrošinātu Noteikumu izpildi.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī uz konkurenci

3.1. Sociālā ietekme – paredzama tieša ietekme, jo laukumi nodrošina attīstību veicinošās aktivitātes visām vecuma grupām un iespēju maksimāli daudz laika pavadīt svaigā gaisā, attīstīt spēku, veiklību, pārvarēt bailes un nedrošību. Noteikumi pozitīvi ietekmēs mērķgrupu, kas izmantos laukumus.

3.2. Ietekme uz vidi – Noteikumu pieņemšana labvēlīgi ietekmēs apkārtējo vidi, jo MK noteikumi nosaka, ka spēļu vai citu aktivitāšu iekārtas, kā arī publiskos spēļu un rekreācijas laukumus un tā pārklājumus konstruē, ražo, uzstāda un izvieto tā, lai laukumā tiktu novērsti vai mazināti vides riski.

3.3. Noteikumiem ir labvēlīga ietekme uz iedzīvotāju veselību, jo regulāras fiziskās un sporta aktivitātes svaigā gaisā stiprina imunitāti, norūda un veicina fizisko un emocionālo veselību, uzlabo sirdsdarbību, augšanas procesus, izturību. Fiziska slodze samazina ķermeņa tauku daudzumu, uzlabo miega kvalitāti, palīdz uzveikt nemieru, stresu un nomāktību. Aktīvs dzīvesveids bērnībā parasti sekmē tā uzturēšanu cilvēka visā mūžā.

3.4. Noteikumi tiešā veidā neietekmē uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā.

3.5. Ietekme uz konkurenci – nav ietekmes uz konkurenci.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām

4.1. Institūcijas un amatpersonas, pie kurām persona var vērsties par Noteikumu neievērošanu, ir Ādažu novada pašvaldības policija.

4.2. Noteikumu projekts neskar citas administratīvās procedūras un nemaina privātpersonām veicamās darbības līdzšinējo kārtību.

4.3. Ādažu novada pašvaldības policija veic Noteikumu ievērošanas kontroli un administratīvā pārkāpuma procesu par pārkāpumu līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai.

4.4. Administratīvā pārkāpuma lietas, tai skaitā, ko izdarījušas nepilngadīgas personas, izskata pašvaldības Administratīvā komisija. Jautājumu par audzinoša rakstura piespiedu līdzekļu piemērošanu bērnam izskata speciālajā likumā noteiktajā kārtībā.

4.5. Administratīvās komisijas lēmumus var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

4.6. Paredzētās administratīvo procedūru izmaksas – nav attiecināms. 

4.7. Administratīvā komisija, nosakot administratīvā soda veidu un mēru, ņem vērā izdarītā pārkāpuma raksturu, pie atbildības saucamās personas vecumu, personību, mantisko stāvokli, pārkāpuma izdarīšanas apstākļus, atbildību mīkstinošos un pastiprinošos apstākļus.

4.8. Administratīvais sods paredzēts ar mērķi atturēt laukuma apmeklētājus no pārkāpumu izdarīšanas, aizstāvēt pārējo iedzīvotāju tiesības apmeklēt laukumus drošā vidē.

4.9. Administratīvās atbildības likuma (turpmāk – AAL) 11. panta pirmajā daļā noteikts, ka ja personas izdarītais administratīvais pārkāpums konkrētajos apstākļos nav radījis tādu apdraudējumu tiesiski aizsargātajām interesēm, lai par to piemērotu sodu (maznozīmīgs pārkāpums), amatpersona var neuzsākt administratīvā pārkāpuma procesu, bet, ja tas ir uzsākts, amatpersona, augstāka amatpersona vai tiesa jebkurā stadijā var to izbeigt, nepiemērojot sodu. Šajā gadījumā amatpersona, augstāka amatpersona vai tiesa, ja to atzīst par lietderīgu, izsaka personai aizrādījumu. Aizrādījums nerada tiesiskas sekas.

4.10. AAL 13. pantā minēts administratīvā soda mērķis, proti, administratīvais sods ir ietekmēšanas līdzeklis, kas tiek piemērots administratīvo pārkāpumu izdarījušajai personai, lai aizsargātu sabiedrisko kārtību, atjaunotu taisnīgumu, sodītu par izdarīto pārkāpumu, kā arī atturētu administratīvo pārkāpumu izdarījušo personu un citas personas no turpmākas administratīvo pārkāpumu izdarīšanas.

4.11. AAL ir paredzēts, ka amatpersona, pieņemot lēmumu, izvērtē nepieciešamību piemērot administratīvo sodu vai nepiemērot, vai izteikt aizrādījumu.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem

5.1. Noteikumu izpildei nav nepieciešams veidot pašvaldības jaunas institūcijas, darba vietas vai paplašināt esošo institūciju kompetenci.

5.2. Noteikumi izstrādāti, pamatojoties uz Pašvaldību likuma 45. panta pirmās daļas 2. punktu.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu

6.1. Ādažu novada pašvaldības policija veic Noteikumu ievērošanas kontroli un administratīvā pārkāpuma procesu par pārkāpumu līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai. Administratīvā pārkāpuma lietas izskata pašvaldības Administratīvā komisija. Visas iepriekš minētās institūcijas jau darbojas pašvaldībā, papildus administratīvais resurss noteikumu darbības nodrošināšanai netiks piesaistīts.

6.2. Nav paredzēta jaunu institūciju izveide vai esošo likvidācija, reorganizācija. Izpildei nepieciešami resursi tiek paredzēti pašvaldības budžeta ietvaros.

7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana

7.1. Noteikumu pieņemšana ļauj pašvaldībai īstenot uzraudzību un kontroli par Noteikumu ievērošanu. Mērķa sasniegšanai ir noteiktas samērīgas prasības laukumu izmantošanai, kā arī samērīga atbildība par Noteikumu neievērošanu.

7.1. Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir leģitīmi un rīcība atbilst ārējiem normatīvajiem aktiem.

8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām

8.1. Noteikumu izstrādes procesā nav notikušas konsultācijas ar sabiedrības pārstāvjiem.

8.2. Konsultācijām tika izmantots šāds sabiedrības līdzdalības veids: atbilstoši Pašvaldību likuma 46. panta trešajai daļai, pēc Noteikumu izskatīšanas domes Attīstības komitejā, to projekts tika publicēts pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.adazunovads.lv, kā arī informācija par projektu tika publicēta sociālā tīkla Facebook pašvaldības profilā, lai sasniegtu mērķgrupu, kā arī noskaidrotu pēc iespējas plašākas sabiedrības viedokli.

8.3. Publikācijā noteiktajā termiņā – no 2023. gada 7. decembra līdz 21. decembrim iedzīvotāju priekšlikumi par Noteikumu projektu netika saņemti.

8.4. Cita veida saziņa un konsultācijas nav notikušas.

Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja K. Miķelsone
06.03.2024