Tiesību akts: spēkā esošs
Aizkraukles novada domes saistošie noteikumi Nr. 2023/4

Aizkrauklē 2023. gada 16. martā
Par Aizkraukles novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību
APSTIPRINĀTI
ar Aizkraukles novada domes 2023. gada 16. marta
sēdes lēmumu Nr. 137 (prot. Nr. 4, 3. p.)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka kārtību, kādā notiek Aizkraukles novada mobilās lietotnes (turpmāk – Mobilā lietotne) izmantošana un Aizkraukles novada personalizētās iedzīvotāja kartes (turpmāk – Iedzīvotāja karte) izsniegšana un lietošana.

2. Mobilā lietotne un Iedzīvotāja karte ir paredzēta personām, kuras ir deklarētas Aizkraukles novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) administratīvajā teritorijā, lai varētu izmantot Noteikumu 21. punktā minētās priekšrocības. Mobilās lietotnes iespējas ierobežotā apjomā var izmantot arī personas, kuras nav deklarētas Pašvaldības administratīvajā teritorijā.

3. Mobilā lietotne ir lietojumprogrammatūra, kas darbojas viedtālruņos un planšetdatoros. Lietotne darbojas neatkarīgi no citām ierīcēm vai sistēmām. Mobilo lietotni var lejupielādēt bez maksas App Store (iOS ierīcēm) un Google Play (Android ierīcēm).

4. Iedzīvotāja karte ir personalizēta karte, kuru izsniedz, ja persona nevar vai nevēlas lejupielādēt Mobilo lietotni savā viedtālrunī vai planšetdatorā, vai vēlas izmantot plastikāta karti. Uz Iedzīvotāja kartes norādīts QR kods, kartes numurs, personas vārds un uzvārds.

5. Mobilo aplikāciju un Iedzīvotāja karti administrē Aizkraukles novada pašvaldības Administrācija (turpmāk – Administrācija). Iedzīvotāja karte ir Administrācijas īpašums, kas nodots personai lietojumā.

6. Aizkraukles novada Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes saņemtie fizisko personu dati tiek apstrādāti atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) "Par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)", Fizisko personu datu apstrādes likuma un citu normatīvo aktu prasībām.

7. Personas datu apstrāde tiek veikta, lai identificētu Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotāju un sniegtu lietotāja priekšrocības atbilstoši Noteikumos minētajiem datu apstrādes nolūkiem, apstrādājot datus pēc iespējas minimālākā apjomā, kāds ir nepieciešams, lai sasniegtu attiecīgo datu apstrādes mērķi, saskaņā ar Pašvaldības Datu privātuma politiku.

II. Iedzīvotāja kartes izsniegšanas kārtība

8. Maksa par Iedzīvotāja kartes izgatavošanu un izsniegšanu personai ir 5 (pieci) euro, kas tiek ieskaitīti Pašvaldības budžetā.

9. Lai saņemtu Iedzīvotāja karti, persona iesniedz pieteikumu (turpmāk – Pieteikums), (pielikumā):

9.1. vēršoties kādā no Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem, Aizkraukles novada apvienību pārvaldēm, Skrīveru pagasta pārvaldē vai pagastu pakalpojumu centriem (turpmāk – Apkalpošanas centrs), līdzi ņemot:

9.1.1. personu apliecinošu dokumentu (pasi vai personas apliecību);

9.1.2. persona, kura iegādājas Iedzīvotāja karti par samaksu – maksājumu apliecinošu dokumentu par samaksas veikšanu (maksājums veicams uz Pašvaldības bankas norēķinu kontu, maksājuma mērķī norādot: Iedzīvotāja karte, lietotāja vārds, uzvārds);

9.1.3. statusu apliecinošu dokumentu no Iedzīvotāja kartes izsniegšanas maksas atbrīvotām personām;

9.1.4. personām līdz 18 gadu vecumam Pieteikumu paraksta tās likumiskais pārstāvis (uzrādot bērna dzimšanas apliecību vai dokumentu, kas apliecina tiesības būt par likumisko pārstāvi);

9.2. elektroniski atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz e-pastu: dome@aizkraukle.lv.

10. No Iedzīvotāja kartes pirmreizējās izsniegšanas maksas ir atbrīvoti:

10.1. Pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarētās personas līdz 18 gadu vecumam;

10.2. pensionāri, politiski represētas personas, trūcīgas un maznodrošinātas personas, personas ar invaliditāti, daudzbērnu ģimenes (3 un vairāk bērni), Aizkraukles novada Goda pilsoņi.

11. Pirms Pieteikuma reģistrēšanas personalizētās Iedzīvotāju kartes informācijas sistēmā Apkalpošanas centra darbinieks veic personas iesniegto personas datu atbilstības pārbaudi valsts nozīmes reģistros.

12. Pēc pieteikuma sagatavošanas personalizētās Iedzīvotāju kartes informācijas sistēmā Apkalpošanas centra darbinieks aktivizē Iedzīvotāja kartes QR kodu un 10 (desmit) darba dienu laikā izsniedz to personai Apkalpošanas centrā, kur noformēts Pieteikums, vai nosūta pieprasījumu Iedzīvotāja kartes izgatavotājam Iedzīvotāja kartes nosūtīšanai pa pastu uz personas Pieteikumā norādīto adresi.

13. Ja tiek konstatēts, ka personas norādītā informācija Pieteikumā nav atbilstoša Noteikumiem, Pašvaldības izpilddirektora vietnieks (prombūtnes laikā Pašvaldības izpilddirektors) pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt Iedzīvotāja karti un informē pieprasītāju par atteikuma iemesliem.

14. Šo Noteikumu 13. punktā minēto lēmumu var apstrīdēt Aizkraukles novada domē.

15. Iedzīvotāja karti izgatavo un izsniedz bez maksas šādos gadījumos:

15.1. iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nav tehniskā vai lietošanas kārtībā, kas radusies Administrācijas vainas dēļ un persona to nodod atpakaļ kādā no Apkalpošanas centriem;

15.2. Iedzīvotāja kartes nomaiņa nepieciešama sakarā ar personas datu izmaiņām, un iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte tiek nodota atpakaļ kādā no Apkalpošanas centriem.

16. Ja Iedzīvotāja karte ir nozaudēta, nozagta vai citu iemeslu dēļ netiek nodota atpakaļ kādā no Apkalpošanas centriem nomaiņai, tad par jaunas Iedzīvotāja kartes izgatavošanu veicams maksājums 5 (pieci) euro apmērā.

17. Lai atkārtoti saņemtu Iedzīvotāja karti, persona iesniedz Pieteikumu atbilstoši Noteikumu 9. punkta nosacījumiem.

III. Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes izmantošanas un lietošanas kārtība

18. Mobilās lietotnes lietotājs ir persona, kura deklarēta Pašvaldības administratīvajā teritorijā, vai Aizkraukles novada viesis, kurš uzstādījis Mobilo lietotni savā viedtālrunī vai planšetdatorā.

19. Ja Mobilo lietotni izmanto persona jaunāka par 13 gadiem, tad par Mobilās lietotnes lejupielādi un izmantošanu atbildīgs ir personas likumiskais pārstāvis.

20. Mobilajā lietotnē paredzēta divu līmeņu autentifikācija:

20.1. personas identifikācija, izmantojot tālruņa numuru jeb vieglā autentifikācija. Izmantojot šo autentifikāciju, personai nav iespēja izmantot tās Mobilās lietotnes iespējas, kuras ir paredzētas personām, kuras ir deklarētas Pašvaldības administratīvajā teritorijā;

20.2. personas identifikācija, izmantojot uzticamu identifikācijas līdzekļa sniedzēju – Latvija.lv vienotās pieteikšanās moduli jeb stingrā autentifikācija, kas sniedz iespēju izmantot visas Mobilās lietotnes iespējas, kas ir paredzētas personām, kuras ir deklarētas Pašvaldības administratīvajā teritorijā.

21. Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotājiem tiek dotas iespējas:

21.1. izmantojot Mobilo lietotni:

21.1.1. iesniegt ziņojumus Pašvaldībai par dažādām problēmām un saimnieciskiem jautājumiem, un Pašvaldības noteiktajā kārtībā saņemt atbildi;

21.1.2. sazināties ar Pašvaldības iestādēm;

21.1.3. iesniegt iesniegumus Pašvaldībai, izmantojot sagatavotās formas;

21.1.4. saņemt pakalpojumus un atlaides Pašvaldības iestādēs un pie Pašvaldības sadarbības partneriem;

21.1.5. sekot līdzi Pašvaldības jaunumiem un pasākumiem;

21.1.6. piedalīties aptaujās un publiskajās apspriešanās;

21.1.7. ārkārtas situācijās saņemt brīdinājuma ziņu no Pašvaldības par nepieciešamo rīcību;

21.1.8. uzzināt par tūrisma pakalpojumiem un piedāvājumiem, izmantot interaktīvu Aizkraukles novada tūrisma objektu karti.

21.2. izmantojot Iedzīvotāja karti, saņemt pakalpojumus un atlaides Pašvaldības iestādēs un pie Pašvaldības sadarbības partneriem.

22. Mobilo lietotni un Iedzīvotāja karti drīkst lietot tikai tā persona, kuras datus satur tās QR kods.

23. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotājam lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

24. Ja persona atsakās uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, pakalpojumu sniedzējam ir tiesības atteikt piešķirt noteiktās priekšrocības.

25. Ja Iedzīvotāja kartes lietotājs maina deklarēto adresi, kas ir citas pašvaldības administratīvajā teritorijā, tam ir pienākums nodot Iedzīvotāja karti kādā no Apkalpošanas centriem.

26. Iedzīvotāja kartes atrašanas gadījumā personai ir jāvēršas kādā no Apkalpošanas centriem un tā jānodod Apkalpošanas centra darbiniekam.

IV. Pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu iesniegšana par priekšrocībām Mobilās lietotnes un Iedzīvotāja kartes lietotājiem

27. Priekšrocības Mobilās lietotnes un/vai Iedzīvotāja kartes lietotājam var piedāvāt jebkurš pakalpojuma sniedzējs, turpmāk – Sadarbības partneris, nosūtot brīvas formas pieteikumu uz e-pastu: mobapp@zzdats.lv.

28. Pašvaldība izskata Sadarbības partnera piedāvājuma pieteikumu (turpmāk – piedāvājums) un, ja to akceptē, piedāvājumu publicē Mobilajā lietotnē.

29. Piedāvājumu izskatīšanas procesu organizē Pašvaldības Administrācijas norīkots darbinieks.

30. Pašvaldībai ir tiesības atteikt piedāvājuma publicēšanu.

V. Noslēguma jautājums

31. Saistošie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Aizkraukles novada domes priekšsēdētāja vietnieks
tautsaimniecības un vides jautājumos A. Zālītis
Pielikums
Aizkraukles novada domes
2023. gada 16. marta 
saistošajiem noteikumiem Nr. 2023/4
"Par Aizkraukles novada mobilās lietotnes izmantošanas
un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību"

Aizkraukles novada pašvaldībai

PIETEIKUMS
Aizkraukles novada Iedzīvotāja kartes saņemšanai

1. Informācija par Iedzīvotāja kartes lietotāju:
Vārds, uzvārds: 
Personas kods: 
 
Deklarētā dzīvesvieta Aizkraukles novada administratīvajā teritorijā:
 

2. Informācija par Iedzīvotāja kartes pieteicēju

Vārds, uzvārds: 
Personas kods: 

Pārstāvības pamats:

Nepilngadīgas personas vecāks/aizbildnis vai pilngadīgas personas aizgādnis

Pilnvarotā persona (pilnvaras oriģināls uzrādāms klātienē)

Pārstāvības apliecinošs dokuments (dokumenta nosaukums, numurs, datums, izdevējiestāde):
 

3. Kontaktinformācija

Tālruņa numurs: 
E-pasta adrese: 

Informācija: aizpildot pieteikuma laukus par kontaktinformāciju, persona apliecina, ka ir informēta, ka uz norādītajiem saziņas kanāliem Pašvaldība var nosūtīt informāciju par Iedzīvotāja kartes izmantošanas nosacījumiem.

4. Informācija par personas statusu (atzīmē pie pieteikuma pirmreizējas aizpildīšanas):

 nepilngadīga persona pensionārs
 politiski represēta persona trūcīga vai maznodrošināta persona
daudzbērnu ģimene persona ar invaliditāti
Goda pilsonis 

5. Iedzīvotāja kartes saņemšanas iemesls:

 pirmreizēja saņemšana

 iepriekš izsniegtās Iedzīvotāja kartes nomaiņa sakarā ar personas datu izmaiņām

iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nav derīga cita attaisnojoša iemesla dēļ
 iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nozaudēta, nozagta vai citu iemeslu dēļ netiek nodota Apkalpošanas centrā

 iepriekš izsniegtā Iedzīvotāja karte nav tehniskā vai lietošanas kārtībā lietotāja vainas dēļ

6. Lūgums Iedzīvotāja karti:

Izsniegt klātienē 
Nosūtīt pa pastu uz adresi 
  

7. Parakstot šo pieteikumu, apliecinu, ka:

7.1. šajā pieteikumā norādītās ziņas ir patiesas;

7.2. esmu iepazinies/usies ar Iedzīvotāja kartes lietošanas kārtību, apņemos tos ievērot;

7.3. apņemos Iedzīvotāja karti nenodot lietošanā citām personām;

7.4. esmu informēts/ta, ka personas datu apstrāde tiek veikta, lai identificētu Iedzīvotāja kartes lietotāju un sniegtu Iedzīvotāja kartes lietotāja priekšrocības atbilstoši Noteikumos minētajiem datu apstrādes nolūkiem, apstrādājot datus pēc iespējas minimālākā apjomā, kāds ir nepieciešams, lai sasniegtu attiecīgo datu apstrādes nolūku saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības Datu privātuma politiku;

7.5. esmu informēts/ta, ka man ir pienākums nomainīt Iedzīvotāja karti, ja mainījušies personas dati;

7.6. esmu informēts/ta, ka man ir pienākums nodot Iedzīvotāja karti kādā no Apkalpošanas centriem, ja mana deklarētā dzīvesvietas adrese nav Aizkraukles novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;

7.7. esmu informēts/ta, ka informācija par Iedzīvotāja kartes noformēšanas, izsniegšanas un lietošanas kārtību ir atrodama Aizkraukles novada pašvaldības tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv.

Pieteikuma iesniedzēja paraksts, atšifrējums: Datums: 

8. Informācija par Iedzīvotāja kartes izsniegšanu (aizpilda Pakalpojuma centra darbinieks):

Pieteikuma iesniedzējam izsniegta Aizkraukles novada iedzīvotāja karte ar Nr. 
Pieteikuma iesniedzējam ir atteikts izsniegt Iedzīvotāja karti, jo:
  

 

Aizkraukles novada domes 2023. gada 16. marta saistošo noteikumu Nr. 2023/4 "Par Aizkraukles novada mobilās lietotnes izmantošanas un personalizētās iedzīvotāja kartes izsniegšanas un lietošanas kārtību"
paskaidrojuma raksts
Paskaidrojuma raksta sadaļaNorādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums1.1. Saistošo noteikumu mērķis ir sniegt priekšrocības Aizkraukles novada pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarētajām personām un noteikt kārtību, kādā notiek Aizkraukles novada mobilās lietotnes izmantošana un Aizkraukles novada iedzīvotāja kartes izsniegšana un lietošana.

1.2. Mobilā lietotne un Iedzīvotāja karte primāri ir paredzēta personām, kuras ir deklarētas Aizkraukles novada pašvaldības administratīvajā teritorijā. Mobilās lietotnes iespējas ierobežotā apjomā būs pieejamas arī personām, kuras nav deklarētas Aizkraukles novada pašvaldības administratīvajā teritorijā.

1.3. Izstrādājot saistošos noteikumus, tiek plānots piesaistīt jaunus iedzīvotājus, veicinot Aizkraukles novada attīstību.

1.4. Aizkraukles novada pašvaldībā līdz šim nav pieņemti saistošie noteikumi, kas nosaka vienotu kārtību, kādā notiek Aizkraukles novada mobilās lietotnes izmantošana un Aizkraukles novada iedzīvotāja kartes izsniegšana un lietošana, kā arī atbildīgā persona par pieteikumu pieņemšanu un izvērtēšanu.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu2.1. Saistošo noteikumu īstenošanas fiskālās ietekmes prognoze uz Pašvaldības budžetu – saistošo noteikumu izpilde notiks Aizkraukles novada pašvaldības kārtējā gada budžeta ietvaros:

2.1.1. provizoriski nav attiecināms uz ieņēmumu daļu;

2.1.2. izdevumu daļā plānoti izdevumi lietotnes uzturēšanas izmaksām 16 728.00 EUR/gadā un 5500.00 EUR funkcionalitātes izmaiņām un uzlabojumiem;

2.1.3. Iedzīvotāju kartes izgatavošanas izmaksas 5.00 EUR/gab. ietekmēs budžeta izmaiņas ieņēmumu un izdevumu daļā. Ietekme nav uzskatāma par būtisku.

2.2. Lai nodrošinātu saistošo noteikumu izpildi, nav nepieciešams veidot jaunu institūciju vai jaunas darba vietas.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci 

 

3.1. Pozitīva sociālā ietekme, jo cilvēkiem, izmantojot mobilo aplikāciju, būs iespēja attālināti sazināties ar Pašvaldības iestādēm, kā arī sekot līdzi aktualitātēm, piedalīties aptaujās un publiskajās apspriešanās. Mobilā aplikācija un iedzīvotāja karte dos iespēju saņemt atlaides Pašvaldības iestādēs un pie tās sadarbības partneriem.

3.2. Ietekme uz vidi – nav attiecināms.

3.3. Ietekme uz iedzīvotāju veselību – saistošie noteikumi nav attiecināmi uz cilvēku veselības ietekmi.

3.4. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi Pašvaldības teritorijā – saistošie noteikumi veicinās uzņēmējdarbības aktivitātes, piesaistot klientus un nodrošinot uzņēmumu attīstību, izaugsmi.

3.5. Ietekme uz konkurenci – saistošie noteikumi uzņēmējiem nodrošinās vienlīdzīgas tiesības un iespējas, kas atbilst brīvai, godīgai un vienlīdzīgai konkurencei.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām 4.1. Mobilo aplikāciju un iedzīvotāja karti administrē Aizkraukles novada pašvaldības Administrācija.

4.2. Institūcija, kurā privātpersona var vērsties saistošo noteikumu piemērošanā – Aizkraukles novada pašvaldība.

4.3. Pieteikumu par iedzīvotāja kartes saņemšanu pieņems un personas iesniegto personas datu atbilstības pārbaudi valsts nozīmes reģistros veiks Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru darbinieki, Aizkraukles novada apvienību pārvalžu darbinieki, Skrīveru pagasta pārvaldes darbinieki un Aizkraukles novada pagastu pakalpojumu centru darbinieki, lēmumu par atteikumu izsniegt iedzīvotāja karti pieņems Pašvaldības izpilddirektora vietnieks (prombūtnes laikā Pašvaldības izpilddirektors), pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu izskatīšanas procesu organizēs ar Pašvaldības Administrācijas rīkojumu norīkots darbinieks.

4.4. Lēmumu par atteikumu izsniegt Iedzīvotāja karti var apstrīdēt Aizkraukles novada domē.

4.5. Saistošie noteikumi tiks publicēti oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", ievietoti Pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv un informācija par tiem būs pieejama Aizkraukles novada pašvaldības informatīvajā izdevumā "Aizkraukles Novada Vēstis", vienlaikus nodrošinot atbilstību oficiālajai publikācijai, norādot atsauci uz oficiālo publikāciju, atbilstoši Pašvaldību likuma 47. panta astotajai daļai.

4.6. Nav paredzētas administratīvo procedūru izmaksas.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem 5.1. Pašvaldību funkcijas, kuru izpildei tiek izstrādāti šie saistošie noteikumi –

Pašvaldību likuma 5. pantā noteiktā brīvprātīgo iniciatīvu izpilde, t.i., Pašvaldība savas administratīvās teritorijas iedzīvotāju interesēs var brīvprātīgi īstenot iniciatīvas ikvienā jautājumā, ja tās nav citu institūciju kompetencē un šādu darbību neierobežo citi likumi.

5.2. Saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai tiks iesaistīti Pašvaldības esošie cilvēkresursi, nav nepieciešams veidot jaunas Pašvaldības institūcijas vai darba vietas, jauni uzdevumi tiks uzlikti esošajiem darbiniekiem.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu 6.1. Saistošo noteikumu izpildē iesaistītās institūcijas – Aizkraukles novada pašvaldības Administrācija, Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centri, Aizkraukles novada apvienību pārvaldes ar struktūrvienībām, Skrīveru pagasta pārvalde.

6.2. Izpildes nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to pamatotība – iesaistīto institūciju darbinieki nodrošinās pieteikumu izskatīšanu, izvērtējot katra pieteikuma atbilstību saistošo noteikumu prasībām, nodrošinās vienotu mehānismu iedzīvotāja kartes saņemšanai un organizēs pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu izskatīšanas procesu.

7. Prasību samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana7.1. Saistošie noteikumi ir piemēroti iecerētā mērķa sasniegšanas nodrošināšanai un paredz tikai to, kas ir vajadzīgs minētā mērķa sasniegšanai.

7.2. Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir piemēroti leģitīmā mērķa sasniegšanai un tās rīcība ir atbilstoša. 

8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām 8.1. Saskaņā ar Pašvaldību likuma 46. panta trešo daļu saistošo noteikumu projekts un tam pievienotais paskaidrojuma raksts no 2023. gada 20. februāra līdz 2023. gada 6. martam publicēts pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.aizkraukle.lv sabiedrības viedokļa noskaidrošanai. Par saistošo noteikumu projektu netika saņemti viedokļi.

8.2. Saistošo noteikumu izstrādes procesā notikušas konsultācijas ar Aizkraukles novada pašvaldības Administrācijas darbiniekiem, Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, mobilās lietotnes izstrādātāju SIA "MobillyTX".

Aizkraukles novada domes priekšsēdētāja vietnieks
tautsaimniecības un vides jautājumos A. Zālītis
23.03.2023