1. Noteikumi nosaka vispārējās izglītības iestāžu un profesionālās izglītības iestāžu (turpmāk – izglītības iestāde) pedagoģiskā procesa un eksaminācijas centru profesionālās kvalifikācijas ieguves organizēšanai obligāti nepieciešamo dokumentāciju.
2. Izglītības iestādei, kas īsteno vispārējās izglītības programmu, pedagoģiskā procesa organizēšanai ir nepieciešami šādi dokumenti (ja attiecināms) elektroniskā vai papīra formā:
2.1. izglītojamā personas lieta. Tas ir ieraksts Valsts izglītības informācijas sistēmā (turpmāk – sistēma), no kuras to ir iespējams izgūt elektroniskā formā. Izglītības iestāde, kas īsteno:
2.1.1. pirmsskolas izglītības programmu, personas lietā ieraksta izglītojamā vārdu (vārdus), uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītojamā deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās un faktiskās dzīvesvietas adresi, izglītības programmas nosaukumu un kodu, informāciju par izglītojamā uzņemšanu izglītības programmā un atskaitīšanu no izglītības programmas;
2.1.2. vispārējās izglītības programmu, izņemot šo noteikumu 2.1.1. apakšpunktā minēto programmu, personas lietā ieraksta izglītojamā vārdu (vārdus), uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītojamā deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās un faktiskās dzīvesvietas adresi, izglītības programmas nosaukumu un kodu, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) gadā, valsts pārbaudes darbos un pēcpārbaudījumos, informāciju par izglītojamā uzņemšanu izglītības programmā, pārcelšanu nākamajā klasē, papildu mācību pasākumu noteikšanu, atstāšanu uz otru gadu tajā pašā klasē, izglītības ieguvi apliecinoša dokumenta izsniegšanu un atskaitīšanu no izglītības programmas. Izglītojamā personas lietā var norādīt izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) semestrī;
2.2. izglītības iestādes attīstības plāns. Tajā norāda izglītības iestādes misiju, vīziju, stratēģiskos mērķus, uzdevumus, attīstības prioritātes un plānotos sasniedzamos rezultātus ne mazāk kā triju gadu periodam un to saskaņo ar izglītības iestādes dibinātāju;
2.3. izglītības iestādes darba plāns. Tajā norāda izglītības iestādes sasniedzamos mērķus, uzdevumus, ikgadējās prioritātes un plānotos sasniedzamos rezultātus vienam gadam;
2.4. izglītības iestādes metodiskā darba dokumenti, kuru saturu un noformēšanas prasības nosaka izglītības iestādes vadītājs;
2.5. izglītības iestādes padomes sēžu protokoli;
2.6. izglītības iestādes pedagoģiskās padomes sēžu protokoli;
2.7. žurnāls:
2.7.1. pirmsskolas grupas žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītības programmas nosaukumu un kodu, mācību gadu, grupu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, datumu, plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā, izglītojamā kavējumus (norādot atsevišķi kavējumu skaitu slimības dēļ, kavējumu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnotu kavējumu skaitu), kā arī informāciju par izglītojamā iepazīstināšanu ar iekšējās kārtības noteikumiem, drošības noteikumiem un evakuācijas plānu saskaņā ar normatīvo aktu, kas nosaka kārtību, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos;
2.7.2. klases žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītības programmas nosaukumu un kodu, mācību gadu, klasi (grupu), mācību priekšmetu (kursu) nosaukumus, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo mācību un klases stundu datumu, tematu, plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus mācību priekšmetos (kursos), pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) ikdienā, gadā, valsts pārbaudes darbos un pēcpārbaudījumos, izglītojamā kavējumus (norādot atsevišķi kavēto stundu skaitu slimības dēļ, kavēto stundu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnoti kavēto stundu skaitu), kā arī informāciju par izglītojamā iepazīstināšanu ar iekšējās kārtības noteikumiem, drošības noteikumiem un evakuācijas plānu saskaņā ar normatīvo aktu, kas nosaka kārtību, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos. Klases žurnālā var norādīt izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) semestrī;
2.7.3. izglītojamo mācību sasniegumu kopsavilkuma žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītības programmas nosaukumu un kodu, mācību gadu, izglītojamo vārdus un uzvārdus, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) gadā, valsts pārbaudes darbos un pēcpārbaudījumos, informāciju par izglītojamā uzņemšanu izglītības programmā, pārcelšanu nākamajā klasē, papildu mācību pasākumu noteikšanu, atstāšanu uz otru gadu tajā pašā klasē, izglītības ieguvi apliecinoša dokumenta izsniegšanu un atskaitīšanu no izglītības programmas. Izglītojamo mācību sasniegumu kopsavilkuma žurnālā var norādīt izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) semestrī. Izglītojamo mācību sasniegumu kopsavilkuma žurnāls ir ieraksts sistēmā, no kuras to ir iespējams izgūt elektroniskā formā;
2.7.4. pagarinātās dienas grupas žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, mācību gadu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo nodarbību datumu, tematu, izglītojamā nodarbību apmeklējumu, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā;
2.7.5. fakultatīvo nodarbību žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, mācību gadu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo nodarbību datumu, kā arī tematu vai plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus, izglītojamā nodarbību apmeklējumu, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā;
2.7.6. interešu izglītības nodarbību žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, interešu izglītības programmas nosaukumu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo nodarbību datumu, kā arī tematu vai plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus, izglītojamā nodarbību apmeklējumu, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā;
2.7.7. individuālā un grupu darba ar izglītojamiem un konsultāciju žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo individuālā, grupu darba vai konsultāciju ar izglītojamo datumu, tematu, plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus, izglītojamā nodarbību apmeklējumu, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā;
2.7.8. individuālā un grupu atbalsta nodarbību žurnāls izglītojamiem ar speciālajām vajadzībām. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, pedagogu un izglītojamo vārdus un uzvārdus, notikušo individuālā vai grupu darba ar izglītojamo datumu, tematu, plānotos izglītojamam sasniedzamos rezultātus, izglītojamā nodarbību apmeklējumu, pedagoga parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā;
2.8. mācību priekšmetu (kursu) stundu (nodarbību) saraksts noteiktam mācību posmam (mēnesim, semestrim vai mācību gadam). Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, mācību gadu, katrai klasei katrā dienā paredzētās mācību priekšmetu (kursu) stundas atbilstoši izglītības iestādes īstenotajai izglītības programmai. Vizuāli atšķirīgā veidā norāda ārpus izglītības programmas paredzētās nodarbības, izņemot individuālās nodarbības un individuālās konsultācijas ar izglītojamiem, ko norāda atsevišķi;
2.9. liecība. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītojamā vārdu (vārdus) un uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītības programmas nosaukumu un kodu, klasi, mācību gadu, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) gadā, valsts pārbaudes darbos un pēcpārbaudījumos, mācību stundu skaitu katrā mācību priekšmetā (kursā) atbilstoši mācību plānam, informāciju par izglītojamā mācību stundu kavējumiem semestra laikā (norādot atsevišķi kavēto stundu skaitu slimības dēļ, kavēto stundu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnoti kavēto stundu skaitu), papildu mācību pasākumiem, pārcelšanu nākamajā klasē, atstāšanu uz otru gadu tajā pašā klasē, kā arī papildu informāciju (ja attiecināms) par izglītojamā īpašiem sasniegumiem, dalību projektos un citās aktivitātēs. Liecībā var norādīt izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) semestrī. Šo dokumentu izglītības iestāde izsniedz Vispārējās izglītības likumā noteiktajos gadījumos un pēc savas iniciatīvas vai nepilngadīgā izglītojamā likumiskā pārstāvja (turpmāk – vecāks), pilngadīgā izglītojamā vai par ieslodzītā resocializāciju atbildīgās amatpersonas, vai Valsts robežsardzes atbildīgās amatpersonas (turpmāk – atbildīgā amatpersona) pamatota pieprasījuma. Liecību izglītības iestāde sagatavo sistēmā un izsniedz to elektroniskā formā vai izdrukas veidā;
2.10. izziņa par izglītības programmas daļēju apguvi. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītojamā vārdu (vārdus) un uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītības programmas nosaukumu un kodu, mācību gadu, klasi, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos), īstenoto mācību stundu skaitu katrā mācību priekšmetā (kursā), informāciju par izglītojamā kavējumiem (norādot atsevišķi kavēto stundu skaitu slimības dēļ, kavēto stundu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnoti kavēto stundu skaitu), kā arī papildu informāciju (ja attiecināms) par izglītojamā īpašiem sasniegumiem, dalību projektos un citās aktivitātēs. Šo dokumentu izglītības iestāde izsniedz pēc savas iniciatīvas vai vecāka, pilngadīgā izglītojamā vai atbildīgās amatpersonas pamatota pieprasījuma par laikposmu, par kuru vēl nav izsniegta liecība. Izziņu iekļauj sistēmā, ja tas ir nepieciešams;
2.11. izglītojamā statusu apliecinošs dokuments – piemēram, skolēna apliecība, skolēna karte. Tajā ietver izglītojamā fotoattēlu un norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītojamā vārdu (vārdus) un uzvārdu, personas dzimšanas datus (datums, mēnesis, gads), klasi, kurā izglītojamais mācās, kā arī citu izglītības iestādes skatījumā būtisku papildu informāciju. Izglītības iestādes vadītājs nosaka šī dokumenta veidu un nodrošina tā izsniegšanu;
2.12. izglītības iestādes noteikts dokuments informācijas apmaiņai ar vecāku, pilngadīgo izglītojamo vai atbildīgo amatpersonu. Dokumenta saturu un formu nosaka izglītības iestādes vadītājs;
2.13. izglītības programmas īstenošanai izmantojamās mācību literatūras saraksts – mācību grāmatas un tām pielīdzinātās darba burtnīcas. Sarakstu līdz katra attiecīgā mācību gada sākumam saskaņā ar izglītības iestādes pedagoģiskās padomes ieteikumu apstiprina izglītības iestādes vadītājs;
2.14. citos normatīvajos aktos par izglītības iestādes darbību, izglītību apliecinošo dokumentu izsniegšanu un apriti noteiktie dokumenti.
3. Izglītības iestādei, kas īsteno profesionālās izglītības programmas, pedagoģiskā procesa organizēšanai ir nepieciešami šo noteikumu 2.3., 2.4., 2.5., 2.6., 2.7.6., 2.7.7. (izņemot profesionālās ievirzes sporta izglītības iestādi) un 2.12. apakšpunktā minētie dokumenti, kā arī šādi dokumenti (ja attiecināms) elektroniskā vai papīra formā:
3.1. izglītojamā personas lieta. Tajā ieraksta izglītojamā vārdu (vārdus), uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītojamā deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās un faktiskās dzīvesvietas adresi, izglītības programmas nosaukumu un kodu, izglītojamā snieguma vērtējumus (profesionālās ievirzes sporta izglītības programmās – rezultativitātes kritēriju izpildi) mācību priekšmetos (moduļos, kursos) gadā, valsts pārbaudes darbos, tai skaitā kvalifikācijas eksāmenā, informāciju par izglītojamā uzņemšanu izglītības programmā, pārcelšanu nākamajā kursā (grupā, klasē), izglītības ieguvi apliecinoša dokumenta izsniegšanu un atskaitīšanu no izglītības programmas, kā arī profesionālās pamatizglītības, arodizglītības un profesionālās vidējās izglītības programmās informāciju par prakses laiku, piešķirto kvalifikāciju (ja attiecināms), pabeigtajiem mācību priekšmetiem (moduļiem, kursiem). Izglītojamā personas lieta ir ieraksts sistēmā, no kuras to ir iespējams izgūt elektroniskā formā;
3.2. izglītības iestādes attīstības plāns. Tajā norāda izglītības iestādes misiju, vīziju, stratēģiskos mērķus, uzdevumus, attīstības prioritātes un plānotos sasniedzamos rezultātus, komunikācijas kanālus un metodes ar potenciālajiem izglītojamiem un citām institūcijām, starptautiskās sadarbības virzienus ne mazāk kā triju gadu periodam, un to saskaņo ar izglītības iestādes dibinātāju vai ministriju, kuras padotībā ir izglītības iestāde;
3.3. izglītības iestādes konventa sēžu protokoli, izņemot profesionālās izglītības iestādes, kurās tiek īstenotas tikai profesionālās ievirzes izglītības programmas;
3.4. stundu (nodarbību) saraksts noteiktam mācību posmam (nedēļai, mēnesim, semestrim vai gadam). Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, katram kursam (grupai, klasei) katru dienu paredzēto mācību priekšmetu (kursu, moduļu) stundas atbilstoši izglītības iestādes īstenotajai izglītības programmai. Vizuāli atšķirīgā veidā norāda ārpus izglītības programmas paredzētās nodarbības, izņemot individuālās nodarbības un individuālās konsultācijas ar izglītojamiem, ko norāda atsevišķi;
3.5. grupas vai individuālo mācību nodarbību uzskaites žurnāls. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītības programmas nosaukumu un kodu, mācību gadu, mācību grupu, kursu (klasi), mācību priekšmetu (kursu) nosaukumus, datumu, tematu, stundu skaitu, pedagoga (trenera) parakstu vai identifikāciju elektroniskajā žurnālā, izglītojamā saņemtos vērtējumus ikdienā, gadā, valsts pārbaudes darbos, izglītojamā kavējumus (norādot atsevišķi kavēto stundu skaitu slimības dēļ, kavēto stundu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnoti kavēto stundu skaitu), grupas mācību gada gala rezultātus (nodarbību vai mācību priekšmetu (moduli), stundu skaitu, semestra, gada vai galīgo vērtējumu, semestra un eksāmenu sesiju pārbaudījumu vērtējumu, prakses vērtējumu, kavētās stundas), kā arī informāciju par izglītojamā iepazīstināšanu ar iekšējās kārtības noteikumiem, drošības noteikumiem un evakuācijas plānu saskaņā ar normatīvo aktu, kas nosaka kārtību, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos;
3.6. veikto drošības instruktāžu apkopojums. Tajā norāda informāciju par notikušām drošības instruktāžām, instruktāžas veidu, datumu, izglītojamo parakstus;
3.7. grupas sekmju izraksts (izņemot profesionālās pilnveides izglītības programmas, profesionālās ievirzes sporta izglītības programmas). Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītības programmas nosaukumu un kodu, izglītojamo vārdus un uzvārdus, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos, moduļos) un valsts pārbaudes darbos, piešķirto profesionālo kvalifikāciju (ja attiecināms), informāciju par uzņemšanu un atskaitīšanu no izglītības programmas, pārcelšanu nākamajā kursā (modulī), izglītības ieguvi apliecinoša dokumenta nosaukumu, sēriju un numuru. Grupas sekmju izraksts ir ieraksts sistēmā, no kuras to ir iespējams izgūt elektroniskā formā;
3.8. izglītojamā statusu apliecinošs dokuments – piemēram, apliecība (izņemot profesionālās ievirzes izglītības programmas, kurās par izglītojamā statusu apliecinoša dokumenta nepieciešamību lemj izglītības iestādes vadītājs). Tajā ietver izglītojamā fotoattēlu un norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītojamā vārdu (vārdus) un uzvārdu, personas dzimšanas datus (datumu, mēnesi, gadu), kursu (grupu), kurā izglītojamais mācās, kā arī citu izglītības iestādes skatījumā būtisku papildu informāciju. Izglītības iestādes vadītājs nosaka šī dokumenta veidu un nodrošina tā izsniegšanu;
3.9. akts par notikušu nelaimes gadījumu ar izglītojamo izglītības iestādē, tās teritorijā vai dienesta viesnīcā. Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, atbildīgās personas par darba aizsardzības jautājumiem izglītības iestādē vārdu (vārdus), uzvārdu un amatu, informāciju par cietušo izglītojamo (vārdu (vārdus), uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), faktisko dzīvesvietas adresi, izglītības programmas nosaukumu, kursu (grupu)), kā arī informāciju par nelaimes gadījumu (datums, laiks, vieta, apstākļi, cietušā darbības, liecinieki, gūtā trauma, nelaimes cēlonis) un izglītības iestādes darbībām (informācija par cietušā izglītojamā instruktāžu un apmācību, pirmās palīdzības sniegšanu, nelaimes gadījuma izmeklēšanu, izvērtēšanu, secinājumi, kā arī priekšlikumi nelaimes gadījuma cēloņu novēršanai). Aktu apstiprina izglītības iestādes vadītājs;
3.10. liecība (profesionālās ievirzes mūzikas un mākslas izglītības programmās) vai cita informācija par izglītojamā sniegumu (izņemot profesionālās pilnveides izglītības programmas, profesionālās ievirzes sporta izglītības programmas). Tajā norāda izglītības iestādes nosaukumu, izglītojamā vārdu (vārdus) un uzvārdu, personas kodu vai izglītības iestādes piešķirto personas identifikācijas numuru, kas nesakrīt ar personas kodu (ja personai Latvijā nav piešķirts personas kods), izglītības programmas nosaukumu un kodu, izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos, moduļos), mācību stundu skaitu katrā mācību priekšmetā (kursā, modulī) atbilstoši mācību plānam un izglītojamā mācību stundu kavējumus (norādot atsevišķi kavēto stundu skaitu slimības dēļ, kavēto stundu skaitu citu attaisnojošu iemeslu dēļ, neattaisnoti kavēto stundu skaitu). Šo dokumentu izglītības iestāde izsniedz pēc savas iniciatīvas, vecāka, pilngadīgā izglītojamā vai atbildīgās amatpersonas pamatota pieprasījuma. Liecību vai citu informāciju par izglītojamā sniegumu izglītības iestāde sagatavo sistēmā un izsniedz to elektroniskā formā vai izdrukas veidā;
3.11. citos normatīvajos aktos par izglītības iestādes darbību, izglītojamo prakses un kvalifikācijas eksāmena organizēšanu, izglītību apliecinošo dokumentu izsniegšanu un apriti noteiktie dokumenti.
4. Eksaminācijas centram profesionālās kvalifikācijas ieguves organizēšanai ir šādi pedagoģiskā procesa organizēšanai nepieciešamie dokumenti elektroniskā vai papīra formā:
4.1. eksaminācijas centra attīstības plāns. Tajā norāda eksaminācijas centra misiju, vīziju, stratēģiskos mērķus, uzdevumus, attīstības prioritātes un plānotos sasniedzamos rezultātus;
4.2. eksaminācijas centra darba plāns. Tajā norāda eksaminācijas centra sasniedzamos mērķus, uzdevumus un rezultātus vienam gadam;
4.3. dokumenti, kas apliecina eksaminējamās personas tiesības kārtot profesionālās kvalifikācijas eksāmenu;
4.4. eksaminācijas centra vadītāja rīkojumi par eksaminējamām personām un šo rīkojumu reģistrācijas žurnāls vai reģistrs. Rīkojumu reģistrācijas žurnālā ieraksta rīkojuma datumu, numuru un īsu satura izklāstu;
4.5. citos normatīvajos aktos par eksaminācijas centru darbību, eksaminācijas procesu un izglītību apliecinošo dokumentu izsniegšanu un apriti noteiktie dokumenti.
5. Atzīt par spēku zaudējušiem:
5.1. Ministru kabineta 2005. gada 18. oktobra noteikumus Nr. 779 "Noteikumi par vispārējās izglītības iestāžu pedagoģiskā procesa organizēšanai nepieciešamo obligāto dokumentāciju" (Latvijas Vēstnesis, 2005, 168. nr.; 2012, 131. nr.; 2014, 128. nr.; 2017, 248. nr.);
5.2. Ministru kabineta 2007. gada 6. marta noteikumus Nr. 165 "Noteikumi par profesionālās izglītības iestāžu pedagoģiskā procesa un eksaminācijas centru profesionālās kvalifikācijas ieguves organizēšanai obligāti nepieciešamo dokumentāciju" (Latvijas Vēstnesis, 2007, 41. nr.).
6. Šo noteikumu 2.1., 2.7.2., 2.7.3. un 2.9. apakšpunktā minētās tiesības attiecīgajos dokumentos norādīt izglītojamā snieguma vērtējumus mācību priekšmetos (kursos) semestrī piemēro ar 2022./2023. mācību gadu attiecībā uz vispārējās izglītības programmu īstenošanu 3., 6., 9. un 12. klasē. Līdz minētajam laikam attiecīgajos dokumentos par vispārējās izglītības programmu minēto klašu izglītojamiem norāda izglītojamā vērtējumus mācību priekšmetos semestrī atbilstoši normatīvajam aktam par valsts pamatizglītības standartu, pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem un pamatizglītības programmu paraugiem un normatīvajā aktā par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu, mācību priekšmetu standartiem un izglītības programmu paraugiem, kas bija spēkā līdz 2020. gada 31. augustam.
7. Šo noteikumu 2.1. apakšpunktā minēto prasību par izglītojamā personas lietas, 2.7.3. apakšpunktā minēto prasību par izglītojamā mācību sasniegumu kopsavilkuma žurnāla un 3.7. apakšpunktā minēto prasību par grupas sekmju izraksta ierakstu sistēmā elektroniskā formā, šo noteikumu 2.9. apakšpunktā minēto prasību par liecības un 3.10. apakšpunktā minēto prasību par liecības vai citas informācijas par izglītojamā sniegumu sagatavošanu sistēmā, kā arī šo noteikumu 2.10. apakšpunktā minēto prasību par izziņas pievienošanu sistēmā piemēro ar 2022. gada 1. septembri.
8. Šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minēto prasību par izglītojamā personas lietas ierakstu sistēmā elektroniskā formā piemēro ar 2023. gada 1. septembri.
9. Šo noteikumu 2.7.2. apakšpunktā minēto prasību par plānoto izglītojamam sasniedzamo rezultātu norādīšanu klases žurnālā attiecībā uz vispārējās izglītības programmu īstenošanu 3., 6., 9. un 12. klasē piemēro ar 2022./2023. mācību gadu.