1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (turpmāk – ministrija) budžeta programmā 30.00.00 "Attīstības nacionālie atbalsta instrumenti" paredzēto apropriāciju izmanto valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (turpmāk – vienotie klientu apkalpošanas centri) tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei 2021. gadā.
2. Lai piešķirtu valsts budžeta dotāciju vienas pieturas aģentūras principu ieviešanai pakalpojumu sniegšanā, ministrija veic pašvaldību atlasi.
3. Lai nodrošinātu šo noteikumu 12. punktā minēto līdzekļu atlikumu efektīvu izmantošanu, ministrija izveido komisiju (turpmāk – komisija), kas veic šo noteikumu 7. punktā minēto izvērtējumu un sniedz priekšlikumus par atbalstāmajiem pasākumiem valsts budžeta dotācijas līdzekļu piešķiršanai atbilstoši šo noteikumu 12. punktam. Komisijas sastāvā iekļauj ministrijas, Latvijas Pašvaldību savienības, Reģionālo attīstības centru apvienības un nevalstisko organizāciju pārstāvjus.
4. No ministrijas budžeta programmas 30.00.00 "Attīstības nacionālie atbalsta instrumenti" centralizēti novirza finansējumu 10 000 euro apmērā vienoto klientu apkalpošanas centru atpazīstamības pasākumu un mācību organizēšanai, tai skaitā satura izstrādei un sabiedriskās domas pētījuma veikšanai.
5. Lai saņemtu valsts budžeta dotāciju saskaņā ar šo noteikumu 12. punktu, pašvaldība ministrijas noteiktā termiņā iesniedz:
5.1. pieteikumu valsts budžeta dotācijas saņemšanai 2021. gadā novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei apdzīvotā vietā, kā arī vienotā klientu apkalpošanas centra izveides vai pielāgošanas un uzturēšanas izdevumu aprēķinu un apliecinājumu par pašvaldības budžeta līdzfinansējumu atbilstoši šo noteikumu 1. pielikumam;
5.2. pašvaldības domes lēmumu par vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi pašvaldībā;
5.3. pašvaldības īpašumā vai ilgtermiņa nomā esoša infrastruktūras objekta telpu plānu vienotā klientu apkalpošanas centra projektēšanai un būvdarbu veikšanai.
(Grozīts ar MK 31.08.2021. noteikumiem Nr. 595)
6. Komisijai ir tiesības pieprasīt papildinformāciju no pašvaldības, kura atbilstoši šo noteikumu 5. punktam iesniegusi dokumentus valsts budžeta dotācijas saņemšanai, un noteikt papildinformācijas iesniegšanas termiņu.
7. Izvērtējot valsts budžeta dotācijas piešķiršanu, komisija ņem vērā:
7.1. plānotā vienotā klientu apkalpošanas centra attālumu līdz tuvākajam vienotajam klientu apkalpošanas centram pašvaldības administratīvajā teritorijā. Prioritāri atbalstāmi tie vienotie klientu apkalpošanas centri, kuri ģeogrāfiski izvietoti tālāk viens no otra attiecīgajā administratīvajā teritorijā vai teritoriālā iedalījuma vienībā;
7.2. pašvaldības pieteikumā valsts budžeta dotācijas saņemšanai norādīto gatavību ieguldīt savus līdzekļus vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei un uzturēšanai.
(Grozīts ar MK 31.08.2021. noteikumiem Nr. 595)
8. Komisija 15 darbdienu laikā pēc pašvaldību pieteikumu saņemšanas apkopo un izvērtē pieteikumus un tiem pievienotos dokumentus un iesniedz ministrijā komisijas apstiprinātu protokolu.
9. Valsts budžeta dotāciju esošo vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei novadu un reģionālās nozīmes attīstības centros pašvaldībai piešķir atbilstoši šo noteikumu 2. pielikuma 1. punktam.
10. Lai uzturētu vienoto klientu apkalpošanas centru darbībai nepieciešamo pakalpojumu vadības sistēmu, valsts budžeta dotāciju Ventspils pilsētas domei piešķir atbilstoši šo noteikumu 2. pielikuma 2. punktam, un to izlieto saskaņā ar ministrijas un Ventspils pilsētas domes noslēgto līgumu.
11. Ministrija 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu stāšanās spēkā pārskaita valsts budžeta dotācijas transfertu noteiktam mērķim atbilstoši šo noteikumu 2. pielikuma 1. un 2. punktam uz pašvaldības norēķinu kontu Valsts kasē.
12. Valsts budžeta dotācijas atlikumu, kas veidojas pēc šo noteikumu 4. punktā minēto līdzekļu izmantošanas un 11. punktā minēto līdzekļu pārskaitīšanas, vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram ir tiesības novirzīt jaunu novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei un uzturēšanai, kā arī publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei, tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai vienoto klientu apkalpošanas centru tīklā.
(MK 31.08.2021. noteikumu Nr. 595 redakcijā)
13. Lai piešķirtu dotāciju saskaņā ar šo noteikumu 12. punktu, ministrija piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 8. punktā minētā protokola saņemšanas izvērtē pieteikumu un tam pievienoto dokumentu atbilstību šiem noteikumiem un izdod rīkojumu par valsts budžeta dotācijas piešķiršanu novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei vai atsaka piešķirt valsts budžeta dotāciju.
(MK 31.08.2021. noteikumu Nr. 595 redakcijā)
14. Rīkojumā par valsts budžeta dotācijas piešķiršanu ministrija norāda:
14.1. valsts budžeta dotācijas saņēmēju;
14.2. vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei paredzētās vienreizējās valsts budžeta dotācijas apmēru;
14.3. vienotā klientu apkalpošanas centra darbības uzturēšanai paredzētās valsts budžeta dotācijas apmēru;
14.4. valsts budžeta dotācijas izlietošanas mērķi un infrastruktūras objektu, kurā paredzēts ieguldīt valsts budžeta dotāciju;
14.5. valsts budžeta dotācijas izlietošanas termiņu;
14.6. vienotajā klientu apkalpošanas centrā nodarbināto atlīdzības fonda dotācijas apmēru atbilstoši šo noteikumu 18. punktam.
15. Ministrija piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 13. punktā minētā rīkojuma pieņemšanas nosūta to attiecīgajai pašvaldībai un pārskaita valsts budžeta dotāciju uz pašvaldības norēķinu kontu Valsts kasē.
16. Vienreizējās valsts budžeta dotācijas apmērs novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei nepārsniedz 70 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem, bet ne vairāk kā 7 200 euro.
(MK 31.08.2021. noteikumu Nr. 595 redakcijā)
17. Pašvaldības līdzfinansējums novada nozīmes vai vietējas nozīmes vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei nav mazāks par 30 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem, un pašvaldība no saviem budžeta līdzekļiem sedz ne mazāk par 50 % no vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas izdevumiem.
(MK 31.08.2021. noteikumu Nr. 595 redakcijā)
18. Vienlaikus ar valsts budžeta dotāciju vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei un uzturēšanai tiek piešķirta valsts budžeta dotācija vienotajā klientu apkalpošanas centrā nodarbināto atlīdzības fondam šādā apmērā:
18.1. pašvaldībām, kurās ir līdz 10 000 iedzīvotāju, – 500 euro mēnesī;
18.2. pašvaldībām, kurās ir no 10 001 līdz 20 000 iedzīvotāju, – 700 euro mēnesī;
18.3. pašvaldībām, kurās ir vairāk nekā 20 000 iedzīvotāju, – 1000 euro mēnesī.
19. Valsts budžeta dotāciju vienotajā klientu apkalpošanas centrā nodarbināto atlīdzības fondam piešķir, nepārsniedzot šo noteikumu 18. punktā minēto apmēru, neatkarīgi no iesaistīto darbinieku skaita.
19.1 Ja kādai no administratīvi teritoriālās reformas rezultātā apvienotajām pašvaldībām saskaņā ar šo noteikumu 9. un 11. punktu ir pārskaitīta dotācija nodarbināto atlīdzības fondam, jaunizveidotajai pašvaldībai, kurā iekļauta attiecīgā pašvaldība, atlīdzību nodarbināto fondam neizmaksā.
(MK 31.08.2021. noteikumu Nr. 595 redakcijā)
20. Valsts budžeta dotāciju vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanai piešķir 15 % apmērā no valsts budžeta dotācijas nodarbināto atlīdzības fondam.
21. Vienotā klientu apkalpošanas centra izveidošanas vai pielāgošanas (izņemot uzturēšanas izdevumus) attiecināmie izdevumi ir šādi:
21.1. specifiski vides un informācijas pieejamības nodrošināšanas pasākumi, ievērojot vajadzības, kādas ir personām ar redzes, dzirdes, kustību un garīga rakstura traucējumiem (vides pieejamības ekspertu konsultācijas, uzbrauktuvju izbūve, automātisko durvju ierīkošana, ēkā izveidoto durvju platuma nodrošināšana atbilstoši vajadzībām, kādas ir personām, kas pārvietojas riteņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem, akustisko cilpu ierīkošana, ēkas kāpņu pirmā un pēdējā pakāpiena, grīdas līmeņa maiņas, stikla sienu, virsmu un citu bīstamo vietu marķēšana kontrastējošā krāsā, taktilo (sataustāmo) vadulu izveide, labi saskatāmu, viegli salasāmu, sataustāmu, izgaismotu apzīmējumu, vizuālās informācijas, piktogrammu, norāžu un audiosignālu izvietošana telpās un citi pasākumi atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām);
21.2. darbinieka datorizētas darba vietas izveide, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm;
21.3. (svītrots ar MK 31.08.2021. noteikumiem Nr. 595);
21.4. videonovērošanas ierīkošana klientu apkalpošanas telpās;
21.5. rindu vadības iekārtas iepirkšana un uzturēšana klientu plūsmas koordinēšanai;
21.6. autostāvvietas ierīkošana, paredzot visus nepieciešamos nosacījumus, lai to varētu izmantot personas ar invaliditāti;
21.7. publiskas pieejas datora iegāde, kas aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem, dokumentu kameras, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā;
21.8. informācijas centra ierīkošana ievadinformācijas un konsultāciju sniegšanai, kā arī klientu apkalpošanai nepieciešamo multifunkcionālo iekārtu iegāde;
21.9. telefoniski sniegto konsultāciju integrācija vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumu vadības sistēmā, izmantojot internetu.
(Grozīts ar MK 31.08.2021. noteikumiem Nr. 595)
22. Vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas attiecināmie izdevumi ir šādi:
22.1. kancelejas preču, biroja piederumu un biroja aprīkojuma izmaksas;
22.2. komunālie maksājumi un telpu uzturēšana (tai skaitā iestādes koplietošanas telpu un koplietošanas resursu izmantošanas izdevumu proporcionāla segšana);
22.3. sakaru, interneta un informācijas tehnoloģiju uzturēšana un pasta pakalpojumi.
23. Lai ar vienoto klientu apkalpošanas centru starpniecību nodrošinātu valsts pārvaldes iestāžu klientu apkalpošanu, ministrija Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktajā kārtībā organizē sadarbības līgumu noslēgšanu starp valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām, kuras 2021. gadā veido vienotos klientu apkalpošanas centrus.
25. Piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietošanu uzrauga ministrija atbilstoši ministrijas iekšējiem normatīvajiem aktiem.
26. Pašvaldība ir atbildīga par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un sadarbības līguma noteikumiem, kā arī par grāmatvedības uzskaiti izdevumiem, kas saistīti ar vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi un uzturēšanu.
27. Pašvaldība līdz 2022. gada 8. janvārim sagatavo un iesniedz ministrijā pārskatu par 2021. gadā piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei, aizpildot šādas veidlapas:
27.1. "Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu 2021. gadā valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei" (3. pielikums);
27.2. "Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu 2021. gadā valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai" (4. pielikums).
28. Ventspils pilsētas dome līdz 2022. gada 8. janvārim sagatavo un iesniedz ministrijā pārskatu par 2021. gadā piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumu vadības sistēmas nodrošināšanai, aizpildot veidlapu "Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu 2021. gadā valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai" (4. pielikums).
29. Šo noteikumu 27. un 28. punktā minēto pārskatu sagatavošanai, pārbaudei, parakstīšanai un iesniegšanai izmanto Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati (turpmāk – ePārskati) atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus.
30. Ministrija ePārskatos astoņu darbdienu laikā pēc pārskatu iesniegšanas, bet ne vēlāk kā līdz 2022. gada 20. janvārim pārbauda pārskatu atbilstību piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumam un apstiprina pārskatus, lai laikus nodrošinātu informāciju grāmatvedības ierakstu veikšanai. Ministrija izlases kārtībā uz vietas pārbauda pašvaldībām piešķirto valsts budžeta dotāciju izlietojumu.
31. Ministrija transferta maksājumu avansā atzīst izdevumos, bet pašvaldības saņemto transferta maksājumu avansā atzīst ieņēmumos (pēc ministrijas apstiprinājuma saņemšanas ePārskatos par attaisnotajiem izdevumiem) atbilstoši šo noteikumu 3. un 4. pielikumā minētajai informācijai.
32. Ministrija veiktos uzturēšanas izdevumus apstiprina atbilstoši uzkrāšanas principam, bet pamatkapitāla veidošanas izdevumus – atbilstoši naudas plūsmai.
33. Valsts budžeta dotāciju, kas nav izlietota vai nav izlietota atbilstoši paredzētajam mērķim un šo noteikumu prasībām, pašvaldība atmaksā ministrijai 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 3. un 4. pielikumā minēto pārskatu apstiprināšanas ePārskatos.
(Pielikums grozīts ar MK 31.08.2021. noteikumiem Nr. 595)
1. Informācija par valsts budžeta dotācijas saņēmēju |
Pašvaldība | |
Adrese | |
Reģistrācijas numurs | |
Konta numurs Valsts kasē | |
Tālrunis | |
E-pasts |
2. Informācija par valsts budžeta dotācijas saņēmēja kontaktpersonu |
Vārds | |
Uzvārds | |
Amats | |
Tālrunis | |
E-pasts |
3. Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveides vieta un laiks |
Adrese | |
Izveides termiņš | |
Plānotais atvēršanas datums |
4. Publiskais finansējums |
Valsts budžeta dotācija (euro) | Pašvaldības līdzfinansējums (euro) | ||||||
izveide | uzturēšana | atlīdzība | kopā | izveide | uzturēšana | atlīdzība | kopā |
5. Informācija par valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra plānotajiem izdevumiem (euro) |
Nr. p. k. | Izdevumu pozīcija | Valsts budžeta dotācija | Pašvaldības līdzfinansējums |
1. | Izveides vai pielāgošanas (vienreizējie) attiecināmie izdevumi: | ||
1.1. | specifiski vides un informācijas pieejamības nodrošināšanas pasākumi, ievērojot vajadzības, kādas ir personām ar redzes, dzirdes, kustību un garīga rakstura traucējumiem (vides pieejamības ekspertu konsultācijas, uzbrauktuvju izbūve, automātisko durvju ierīkošana, ēkā izveidoto durvju platuma nodrošināšana atbilstoši vajadzībām, kādas ir personām, kas pārvietojas riteņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem, akustisko cilpu ierīkošana, ēkas kāpņu pirmā un pēdējā pakāpiena, grīdas līmeņa maiņas, stikla sienu, virsmu un citu bīstamo vietu marķēšana kontrastējošā krāsā, taktilo (sataustāmo) vadulu izveide, labi saskatāmu, viegli salasāmu, sataustāmu, izgaismotu apzīmējumu, vizuālās informācijas, piktogrammu, norāžu un audiosignālu izvietošana telpās un citi pasākumi atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām) | ||
1.2. | darbinieka datorizēta darba vieta, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm | ||
1.3. | videonovērošanas ierīkošana klientu apkalpošanas telpās | ||
1.4. | rindu vadības iekārtas iepirkšana un uzturēšana klientu plūsmas koordinēšanai | ||
1.5. | autostāvvietas ierīkošana, paredzot visus nepieciešamos nosacījumus, lai to varētu izmantot personas ar invaliditāti | ||
1.6. | publiskas pieejas datora iegāde, kas aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem, dokumentu kameru, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā | ||
1.7. | informācijas centra ierīkošana ievadinformācijas un konsultāciju sniegšanai, kā arī klientu apkalpošanai nepieciešamo multifunkcionālo iekārtu iegāde |
6. Apliecinājums |
Apliecinu, ka pašvaldība no saviem budžeta līdzekļiem finanšu vai kapitālieguldījumu veidā segs ne mazāk kā 30 % no valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem un ne mazāk kā 50 % no valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas izdevumiem.
7. Pielikumi |
1. | Pašvaldības domes lēmums par valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi | uz ____ lp. |
2. | Telpu plāns valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei | uz ____ lp. |
8. Valsts budžeta dotācijas saņēmēja atbildīgā amatpersona |
(vārds, uzvārds, amats) | (paraksts*) |
(datums*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītus "paraksts" un "datums" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
I. Valsts budžeta dotācijas apmērs valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei novadu un reģionālās nozīmes attīstības centros
Nr. | Pašvaldība | Valsts budžeta dotācijas apmērs (euro) |
1. | Aglonas novads | 6900 |
2. | Aizkraukles novads | 6900 |
3. | Aizputes novads | 6900 |
4. | Aknīstes novads | 6900 |
5. | Alojas novads | 6900 |
6. | Alsungas novads | 6900 |
7. | Alūksnes novads | 9660 |
8. | Amatas novads | 6900 |
9. | Apes novads | 6900 |
10. | Auces novads | 6900 |
11. | Ādažu novads | 9660 |
12. | Baldones novads | 6900 |
13. | Baltinavas novads | 6900 |
14. | Balvu novads | 9660 |
15. | Bauskas novads | 13800 |
16. | Beverīnas novads | 6900 |
17. | Brocēnu novads | 6900 |
18. | Burtnieku novads | 6900 |
19. | Carnikavas novads | 6900 |
20. | Cesvaines novads | 6900 |
21. | Cēsu novads | 9660 |
22. | Ciblas novads | 6900 |
23. | Dagdas novads | 6900 |
24. | Daugavpils novads | 13800 |
25. | Dundagas novads | 6900 |
26. | Engures novads | 6900 |
27. | Ērgļu novads | 6900 |
28. | Grobiņas novads | 6900 |
29. | Gulbenes novads | 13800 |
30. | Iecavas novads | 6900 |
31. | Ikšķiles novads | 9660 |
32. | Ilūkstes novads | 6900 |
33. | Inčukalna novads | 6900 |
34. | Jaunjelgavas novads | 6900 |
35. | Jaunpiebalgas novads | 6900 |
36. | Jaunpils novads | 6900 |
37. | Jelgavas novads | 13800 |
38. | Jēkabpils novads | 6900 |
39. | Kandavas novads | 6900 |
40. | Kārsavas novads | 6900 |
41. | Kocēnu novads | 6900 |
42. | Kokneses novads | 6900 |
43. | Krimuldas novads | 6900 |
44. | Ķeguma novads | 6900 |
45. | Ķekavas novads | 13800 |
46. | Lielvārdes novads | 9660 |
47. | Līvānu novads | 9660 |
48. | Lubānas novads | 6900 |
49. | Ludzas novads | 9660 |
50. | Mazsalacas novads | 6900 |
51. | Mālpils novads | 6900 |
52. | Mārupes novads | 13800 |
53. | Mērsraga novads | 6900 |
54. | Naukšēnu novads | 6900 |
55. | Neretas novads | 6900 |
56. | Nīcas novads | 6900 |
57. | Olaines novads | 13800 |
58. | Ozolnieku novads | 9660 |
59. | Pārgaujas novads | 6900 |
60. | Pāvilostas novads | 6900 |
61. | Pļaviņu novads | 6900 |
62. | Priekules novads | 6900 |
63. | Priekuļu novads | 6900 |
64. | Raunas novads | 6900 |
65. | Rēzeknes novads | 13800 |
66. | Riebiņu novads | 6900 |
67. | Rojas novads | 6900 |
68. | Ropažu novads | 6900 |
69. | Rucavas novads | 6900 |
70. | Rugāju novads | 6900 |
71. | Rundāles novads | 6900 |
72. | Rūjienas novads | 6900 |
73. | Salacgrīvas novads | 6900 |
74. | Salas novads | 6900 |
75. | Salaspils novads | 13800 |
76. | Saulkrastu novads | 6900 |
77. | Sējas novads | 6900 |
78. | Skrīveru novads | 6900 |
79. | Skrundas novads | 6900 |
80. | Smiltenes novads | 9660 |
81. | Stopiņu novads | 9660 |
82. | Strenču novads | 6900 |
83. | Tērvetes novads | 6900 |
84. | Tukuma novads | 13800 |
85. | Vaiņodes novads | 6900 |
86. | Valkas novads | 6900 |
87. | Varakļānu novads | 6900 |
88. | Vecpiebalgas novads | 6900 |
89. | Vecumnieku novads | 6900 |
90. | Viesītes novads | 6900 |
91. | Viļakas novads | 6900 |
92. | Viļānu novads | 6900 |
93. | Zilupes novads | 6900 |
Kopā | 741 060 |
II. Valsts budžeta dotācijas apmērs vienoto klientu apkalpošanas centru darbībai nepieciešamās pakalpojumu vadības sistēmas uzturēšanai
Pašvaldība | Valsts budžeta dotācijas apmērs (euro) |
Ventspils pilsētas dome | 65 000 |
Kopā | 65 000 |
Datu apkopošanas pamatojums – Ministru kabineta 2021. gada 24. marta noteikumi Nr. 184 "Kārtība, kādā izmanto 2021. gadam paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei" | Veidlapa Nr. 21_KAC_IZV | |
Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu 2021. gadā valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei | ||
KODI | ||
Pašvaldības nosaukums | ||
Pārskata gads |
(euro)
Kods | Koda nosaukums | Valsts budžeta dotācija | Pašvaldību līdzfinansējums | ||
naudas plūsmas izpilde | izpilde pēc uzkrāšanas principa | naudas plūsmas izpilde | izpilde pēc uzkrāšanas principa | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 |
I | Ieņēmumi | ||||
18.6.2.0 | Pašvaldību saņemtie valsts budžeta transferti | x | x | ||
PAŠ_FIN | Pašvaldības finansējums | x | x | ||
II | IZDEVUMI (2000 + 5000) | ||||
2000 | Preces un pakalpojumi | ||||
2200 | Pakalpojumi | ||||
2210 | Izdevumi par sakaru pakalpojumiem | ||||
2220 | Izdevumi par komunālajiem pakalpojumiem | ||||
2221 | Izdevumi par siltumenerģiju | ||||
2222 | Izdevumi par ūdensapgādi un kanalizāciju | ||||
2223 | Izdevumi par elektroenerģiju | ||||
2230 | Dažādi pakalpojumi | ||||
2231 | Izdevumi iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai | ||||
2233 | Izdevumi par transporta pakalpojumiem | ||||
2236 | Maksājumu pakalpojumi un komisijas | ||||
2240 | Remontdarbi un iestāžu uzturēšanas pakalpojumi (izņemot kapitālo remontu) | ||||
2241 | Ēku, būvju un telpu būvdarbi | ||||
2243 | Iekārtas, inventāra un aparatūras remonts, tehniskā apkalpošana | ||||
2244 | Nekustamā īpašuma uzturēšana | ||||
2250 | Informācijas tehnoloģiju pakalpojumi | ||||
2300 | Krājumi, materiāli, energoresursi, preces, biroja preces un inventārs, kurus neuzskaita kodā 5000 | ||||
2310 | Izdevumi par dažādām precēm un inventāru | ||||
2311 | Biroja preces | ||||
2312 | Inventārs | ||||
2314 | Izdevumi par precēm iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai | ||||
2320 | Kurināmais un enerģētiskie materiāli | ||||
2322 | Degviela | ||||
2329 | Pārējie enerģētiskie materiāli | ||||
2350 | Iestāžu uzturēšanas materiāli un preces | ||||
5000 | Pamatkapitāla veidošana | x | x | ||
5100 | Nemateriālie ieguldījumi | x | x | ||
5120 | Licences, koncesijas un patenti, preču zīmes un līdzīgas tiesības | x | x | ||
5200 | Pamatlīdzekļi, ieguldījuma īpašumi un bioloģiskie aktīvi | x | x | ||
5230 | Pārējie pamatlīdzekļi | x | x | ||
5238 | Datortehnika, sakaru un cita biroja tehnika | x | x | ||
5239 | Pārējie iepriekš neklasificētie pamatlīdzekļi un ieguldījuma īpašumi | x | x | ||
5240 | Pamatlīdzekļu un ieguldījuma īpašumu izveidošana un nepabeigtā būvniecība | x | x | ||
5250 | Kapitālais remonts un rekonstrukcija | x | x | ||
ATL_BEI | Atlikums perioda beigās | x | x |
Apliecinu, ka esmu sniedzis patiesas un pilnīgas nepieciešamās ziņas, un apzinos, ka par nepatiesu ziņu sniegšanu mani var saukt pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības. |
Paškontrole pašvaldības līdzfinansējumam:
Rādītāji | Naudas plūsmas izpilde | |
Valsts budžeta dotācija | ||
Pašvaldības līdzfinansējums |
Informācijai:
Pašvaldība, atmaksājot ministrijai neizlietoto valsts budžeta dotāciju, maksājuma rīkojumā norāda izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodu "7245" un saņēmēja pusē – ieņēmumu klasifikācijas kodu "19560".
Valsts budžeta dotācijas saņēmēja atbildīgā amatpersona | |
(vārds, uzvārds, paraksts*) |
Pārskata sagatavotājs | |
(vārds, uzvārds, paraksts*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītu "paraksts" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
Datu apkopošanas pamatojums – Ministru kabineta 2021. gada 24. marta noteikumi Nr. 184 "Kārtība, kādā izmanto 2021. gadam paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei" | Veidlapa Nr. 21_KAC_UZT | |
Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu 2021. gadā valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai | ||
KODI | ||
Pašvaldības nosaukums | ||
Iestādes nosaukums | ||
Pārskata gads |
(euro)
Kods | Koda nosaukums | Valsts budžeta dotācija | Pašvaldību līdzfinansējums | ||
naudas plūsmas izpilde | izpilde pēc uzkrāšanas principa | naudas plūsmas izpilde | izpilde pēc uzkrāšanas principa | ||
A | B | 1 | 2 | 3 | 4 |
I | Ieņēmumi | ||||
18.6.2.0 | Pašvaldību saņemtie valsts budžeta transferti | x | x | ||
PAŠ_FIN | Pašvaldības finansējums | x | x | ||
II | IZDEVUMI (1000 + 2000) | ||||
1000 | Atlīdzība | ||||
1100 | Atalgojums | ||||
1110 | Mēnešalga | ||||
1119 | Pārējo darbinieku mēnešalga (darba alga) | ||||
1140 | Piemaksas, prēmijas un naudas balvas | ||||
1147 | Piemaksa par papildu darbu | ||||
1148 | Prēmijas un naudas balvas | ||||
1200 | Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, pabalsti un kompensācijas | ||||
1210 | Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas | ||||
1220 | Darba devēja pabalsti, kompensācijas un citi maksājumi | ||||
1221 | Darba devēja pabalsti un kompensācijas, no kuriem aprēķina iedzīvotāju ienākuma nodokli un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas | ||||
1227 | Darba devēja izdevumi veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanai | ||||
2000 | Preces un pakalpojumi | ||||
2100 | Mācību, darba un dienesta komandējumi, darba braucieni | ||||
2200 | Pakalpojumi | ||||
2210 | Izdevumi par sakaru pakalpojumiem | ||||
2220 | Izdevumi par komunālajiem pakalpojumiem | ||||
2221 | Izdevumi par siltumenerģiju | ||||
2222 | Izdevumi par ūdensapgādi un kanalizāciju | ||||
2223 | Izdevumi par elektroenerģiju | ||||
2230 | Dažādi pakalpojumi | ||||
2231 | Izdevumi iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai | ||||
2233 | Izdevumi par transporta pakalpojumiem | ||||
2236 | Maksājumu pakalpojumi un komisijas | ||||
2239 | Pārējie neklasificētie pakalpojumi | ||||
2240 | Remontdarbi un iestāžu uzturēšanas pakalpojumi (izņemot kapitālo remontu) | ||||
2241 | Ēku, būvju un telpu būvdarbi | ||||
2243 | Iekārtas, inventāra un aparatūras remonts, tehniskā apkalpošana | ||||
2244 | Nekustamā īpašuma uzturēšana | ||||
2250 | Informācijas tehnoloģiju pakalpojumi | ||||
2270 | Pārējie pakalpojumi | ||||
2300 | Krājumi, materiāli, energoresursi, preces, biroja preces un inventārs, kurus neuzskaita kodā 5000 | ||||
2310 | Izdevumi par dažādām precēm un inventāru | ||||
2311 | Biroja preces | ||||
2312 | Inventārs | ||||
2314 | Izdevumi par precēm iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai | ||||
2320 | Kurināmais un enerģētiskie materiāli | ||||
2322 | Degviela | ||||
2329 | Pārējie enerģētiskie materiāli | ||||
2350 | Iestāžu uzturēšanas materiāli un preces | ||||
5000 | Pamatkapitāla veidošana | ||||
5120 | Licences, koncesijas un patenti, preču zīmes un līdzīgas tiesības | ||||
5238 | Datortehnika, sakaru un cita biroja tehnika | ||||
5239 | Pārējie iepriekš neklasificētie pamatlīdzekļi un ieguldījuma īpašumi | ||||
ATL_BEI | Atlikums perioda beigās | x | x |
Apliecinu, ka esmu sniedzis patiesas un pilnīgas nepieciešamās ziņas, un apzinos, ka par nepatiesu ziņu sniegšanu mani var saukt pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības. |
Paškontrole pašvaldības līdzfinansējumam:
Rādītāji | Naudas plūsmas izpilde | |
Valsts budžeta dotācija | ||
Pašvaldības līdzfinansējums |
Informācijai:
Pašvaldība, atmaksājot ministrijai neizlietoto valsts budžeta dotāciju, maksājuma rīkojumā norāda izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodu "7245" un saņēmēja pusē – ieņēmumu klasifikācijas kodu "19560".
Valsts budžeta dotācijas saņēmēja atbildīgā amatpersona | |
(vārds, uzvārds, paraksts*) |
Pārskata sagatavotājs | |
(vārds, uzvārds, paraksts*) |
Piezīme. * Dokumenta rekvizītu "paraksts" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.