Ministru kabineta rīkojums Nr. 25
Rīgā 2020. gada 22. janvārī (prot. Nr. 3 32. §)
1. Atbalstīt grozījumus Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmā "Izaugsme un nodarbinātība" (atbalstīta ar Ministru kabineta 2015. gada 4. februāra rīkojumu Nr. 62 "Par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmu "Izaugsme un nodarbinātība"").
2. Finanšu ministrijai nedēļas laikā iesniegt Valsts kancelejā precizēto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmu "Izaugsme un nodarbinātība".
Ministru prezidents A. K. Kariņš
Finanšu ministrs J. Reirs
(Ministru kabineta
2020. gada 22. janvāra
rīkojums Nr. 25)
Izdarīt Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmā "Izaugsme un nodarbinātība" (apstiprināta ar Ministru kabineta 2015. gada 4. februāra rīkojumu Nr. 62 "Par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmu "Izaugsme un nodarbinātība"" šādus grozījumus:
1. Izteikt 1.2. apakšsadaļas "Plānoto investīciju pamatojums" (turpmāk - 1.2. apakšsadaļa) 104. punktu šādā redakcijā:
"(104) Lai sasniegtu pamatiniciatīvas "Digitālā programma Eiropai" noteikto mērķi attiecībā uz platjoslas interneta pieejamību, stiprinātu un attīstītu pakalpojumus un IKT iespējas dažādās tautsaimniecībai nozīmīgās jomās, jāveic ieguldījumi 2. tematiskā mērķa ietvaros, kas ļaus uzlabot publiskās pārvaldes darbības efektivitāti, datu pieejamību, elektronisko pakalpojumu saturu, komercdarbības vidi, darījumu drošību elektroniskā vidē, padarot publisko informāciju viegli pieejamu, mazinot administratīvo slogu. IKT jomai plānots novirzīt 7,01% no kopējā ERAF finansējuma.".
2. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 106., 107., 108., 109. punktu šādā redakcijā:
"(106) 4. tematiskā mērķa ietvaros, novirzot 12,08% no ERAF atbilstoši ERAF regulas 5. panta 4. punkta c) un e) apakšpunktam, ieguldījumu prioritātēm un 17,55% no KF finansējuma atbilstoši KF regulas 4. panta a) apakšpunkta i), ii) un v) punktam ieguldījumu prioritātēm, sniedzot ieguldījumu primārās enerģijas ietaupījumu 0,670 Mtoe un 40% atjaunojamās enerģijas īpatsvars bruto enerģijas gala patēriņā nodrošināšanai, ņemot vērā, ka 2012. gadā AER īpatsvars bruto enerģijas galapatēriņā bija 35,8%.
(107) Nodrošinot stratēģijas "Eiropa 2020" un ESSBJR mērķu sasniegšanu 5. tematiskā mērķa ietvaros, novirzot 2,62% no ERAF kopējā finansējuma atbilstoši ERAF regulas 5. panta a) apakšpunktam ieguldījumu prioritātei, plānoti ieguldījumi klimata pārmaiņu rezultātā izraisīto plūdu un erozijas risku apdraudēto iedzīvotāju skaita samazinājumam ap 30% no identificēta plūdu un erozijas riskam pakļauto iedzīvotāju skaita, kā arī plūdu apdraudējuma hidrobūvju aizsargāto platību samazināšanai.
(108) Nodrošinot stratēģijas "Eiropa 2020" mērķu sasniegšanu, kā arī direktīvu prasību vides monitoringa, ES nozīmes sugu un biotopu aizsardzības jomā, Savienības vides acquis notekūdeņu apsaimniekošanas, ūdens resursu vides kvalitātes un gruntsūdeņu aizsardzības jomā izpildi, 6. tematiskā mērķa ietvaros plānots novirzīt 14,09% no KF kopējā finansējuma atbilstoši KF regulas 4. panta c) apakšpunkta i), ii) un iii) punktam ieguldījumu prioritātēm. 14,58% no ERAF kopējā finansējuma atbilstoši ERAF regulas 5. panta 6. punkta c) un e) apakšpunktam ieguldījumu prioritātēm paredzēti ieguldījumiem nacionālās un reģionālas nozīmes attīstības centru revitalizācijā, vides kvalitātes uzlabošanā, kā arī ilgtspējīgu tūrisma produktu attīstībā teritorijās ar atbilstošu potenciālu uz dabas un kultūras kapitāla pamata.
(109) Lai nodrošinātu stratēģijā "Eiropa 2020", ESSBJR, NRP un Transporta attīstības pamatnostādnēs noteiktos mērķus, investīcijas 7. tematiskā mērķa ietvaros plānots novirzīt 65,34% no KF finansējuma atbilstoši KF regulas 4. panta d) apakšpunkta i) un iii) punktam ieguldījuma prioritātēm un 9,79% no ERAF finansējuma atbilstoši ERAF regulas 5. panta 7. punkta b) apakšpunktam ieguldījuma prioritātei resursefektīvas transporta sistēmas izveidei, kas palīdz risināt ar klimata pārmaiņām un vidi saistītas problēmas un sekmēt teritoriālo kohēziju.".
3. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 111. un 112. punktu šādā redakcijā:
"(111) Nodarbinātības jautājumu risināšanai tiks novirzīti 23,11% no ESF finansējuma, to koncentrējot trīs ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta a) apakšpunkta i); ii) un v) punkts).
(112) Lai izpildītu ES Padomes 2013. un 2014. gada rekomendācijas par ilgstošā bezdarba mazināšanu, sociālo un veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanu un nabadzības mazināšanu, 9. tematiskā mērķa ietvaros plānots veikt ESF investīcijas divās ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta b) apakšpunkta i) un iv) punkts), kas veido 36,70% no ESF, nodrošinot ESF regulas prasību par vismaz 20% novirzīšanu 9. tematiskajam mērķim. Plānotie atbalsta pasākumi tiks papildināti ar ERAF ieguldījumiem 9,02% apmērā sociālajā un veselības infrastruktūrā (ERAF regulas 5. panta 9. punkta a) apakšpunkts).".
4. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 114., 115., 116. un 117. punktu šādā redakcijā:
"(114) Lai nodrošinātu plānoto reformu īstenošanu izglītības jomā, ESF finansējumu 38,46% apmērā no ESF plānots novirzīt četrās ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta c) apakšpunkta i); ii) iii) un iv) punkts) un ESF ieguldījumus papildinās plānotais ERAF finansējums 11,53% apmērā no ERAF vienā ieguldījumu prioritātē (ERAF regulas 5. panta 10) punkts).
(115) Lai izpildītu ES Padomes 2013. un 2014. gada rekomendācijas par tiesu sistēmas pārvaldības un efektivitātes uzlabošanu, celtu valsts pārvaldes darbinieku kapacitāti, publisko pakalpojumu efektivitāti un attīstītu sociālo dialogu, plānoti ieguldījumi 11. tematiskajā mērķī, novirzot ESF finansējumu 2,98% no ESF.
(116) Lai nodrošinātu stratēģijā "Eiropa 2020", ES Padomes 2013. un 2014. gada rekomendācijās un NRP norādīto mērķu sasniegšanu ar KP fondu atbalstu, plānotas investīcijas KP fondu administrēšanā, katram no fondiem sniedzot ieguldījumu kopējā sistēmas vadības procesā - 3,54% no ESF, 1,63% no ERAF un 3,02% no KF tiks novirzīti TP.
(117) Lai izpildītu ESF regulas 4. panta 3.c) punkta nosacījumu, ka 60% no ESF finansējuma tiek koncentrēti vismaz piecās ieguldījumu prioritātēs, ESF finansējums 80,20% apmērā tiek koncentrēts piecās lielākajās ESF ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta a) apakšpunkta i) punkts, b) apakšpunkta i) un iv) punkts, un c) apakšpunkta i) un ii) punkts)."
5. Izteikt 1.2. apakšsadaļas tabulas Nr. 1.2. (2) 7. punktu šādā redakcijā:
"Prioritārais virziens | Fonds | ES līdzfi- nansējums (EUR) |
ES līdzfi- nansējuma īpatsvars darbības programmai (dalījumā pa fondiem un prioritārajiem virzieniem) |
Tematiskais mērķis | Ieguldījumu prioritāte |
Ieguldījumu prioritātei atbilstošs specifiskais atbalsta mērķis |
Kopējais un specifiskais rezultāta rādītājs |
7. Nodar- binātība un darba- spēka mobilitāte |
ESF |
110 874 291 |
2, 51% | 8. Veicināt stabilas un kvalitatīvas darba vietas un atbalstīt brīvprātīgu darbaspēka mobilitāti |
7.1. Nodarbinātības pieejamības nodrošināšana darba meklētājiem un neaktīvām personām, tostarp ilgstošiem bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām personām, kā arī izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un atbalstu darbaspēka mobilitātei |
7.1.1. Paaugstināt bezdarbnieku kvalifikāciju un prasmes atbilstoši darba tirgus pieprasījumam | Kvalifikāciju ieguvušie dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās |
Pasākuma dalībnieki nodarbinātībā sešus mēnešus pēc pasākuma beigām | |||||||
7.1.2. Izveidot Darba tirgus apsteidzošo pārkārtojumu sistēmu, nodrošinot tās sasaisti ar Nodarbinātības barometru | Izveidota Darba tirgus apsteidzošo pārkārtojumu sistēma | ||||||
7.2. Jauniešu ilgtspējīga integrācija darba tirgū, īpašu uzmanību pievēršot nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībā neiesaistītiem jauniešiem, tostarp jauniešiem, kuriem ir sociālās atstumtības risks, un jauniešiem no sociāli atstumtām kopienām, tostarp ar garantijas jauniešiem shēmas īstenošanu | 7.2.1. Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros | Nodarbinātībā iesaistītie dalībnieki sešos mēnešos pēc aiziešanas | |||||
Kvalifikāciju ieguvušie nodarbinātie dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās | |||||||
7.3. Darba ņēmēju, uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām | 7.3.1. Uzlabot darba drošību, it īpaši bīstamo nozaru uzņēmumos | Atbalstīto mikrouzņēmumu, mazo un vidējo uzņēmumu skaits bīstamajās nozarēs, kas ir ieviesuši darba aizsardzības prasības | |||||
7.3.2. Paildzināt gados vecāku nodarbināto darbspēju saglabāšanu un nodarbinātību | Atbalstu saņēmušo gados vecāku nodarbināto personu skaits labākā darba tirgus situācijā sešus mēnešus pēc atbalsta saņemšanas | ||||||
JNI | 58 021 278 | 1,31% | 8. Veicināt stabilas un kvalitatīvas darba vietas un atbalstīt brīvprātīgu darbaspēka mobilitāti |
7.2. Jauniešu ilgtspējīga integrācija darba tirgū, īpašu uzmanību pievēršot nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībā neiesaistītiem jauniešiem, tostarp jauniešiem, kuriem ir sociālās atstumtības risks, un jauniešiem no sociāli atstumtām kopienām, tostarp ar garantijas jauniešiem shēmas īstenošanu |
7.2.1. Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros | Kvalifikāciju ieguvušie dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās | |
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki un pabeidz JNI atbalstīto intervenci | |||||||
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki un pēc aiziešanas saņem darba, pieaugušo izglītības, mācekļa vai prakses vietas piedāvājumu | |||||||
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki un pēc aiziešanas iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, vai ir nodarbināti, tostarp pašnodarbināti | |||||||
Dalībnieki, kas ir ilgstošie bezdarbnieki, un pabeidz JNI atbalstīto intervenci | |||||||
Dalībnieki, kas ir ilgstošie bezdarbnieki un saņem darba, pieaugušo izglītības, mācekļa vai prakses vietas piedāvājumu pēc aiziešanas | |||||||
Neaktīvie dalībnieki, kas nav iesaistīti izglītībā vai apmācībā un pabeidz JNI atbalstīto intervenci | |||||||
Dalībnieki, kas ir ilgstošie bezdarbnieki un pēc aiziešanas iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, vai ir nodarbināti, tostarp pašnodarbināti | |||||||
Neaktīvie dalībnieki, kas nav iesaistīti izglītībā vai apmācībā un saņem darba, pieaugušo izglītības, mācekļa vai prakses vietas piedāvājumu pēc aiziešanas | |||||||
Neaktīvie dalībnieki, kas nav iesaistīti izglītībā vai apmācībā un pēc aiziešanas iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, vai ir nodarbināti, tostarp pašnodarbināti | |||||||
Dalībnieki, kas piedalās pieaugušo izglītībā, apmācības programmās, kuras pabeidzot, tiek iegūta kvalifikācija, mācekļa praksē vai stažēšanās pasākumos sešos mēnešos pēc aiziešanas | |||||||
Pašnodarbinātībā iesaistītie dalībnieki sešos mēnešos pēc aiziešanas" |
6. Izteikt 1.2. apakšsadaļas tabulas Nr. 1.2. (2) 9. punktu šādā redakcijā:
"Prioritārais virziens | Fonds | ES līdzfi- nansējums (EUR) |
ES līdzfi- nansējuma īpatsvars darbības programmai (dalījumā pa fondiem un prioritārajiem virzieniem) |
Tematiskais mērķis | Ieguldījumu prioritāte |
Ieguldījumu prioritātei atbilstošs specifiskais atbalsta mērķis |
Kopējais un specifiskais rezultāta rādītājs |
9. Sociālā iekļaušana un nabadzības apkarošana | ERAF | 216 953 886 | 4,91% | 9. Veicināt sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību un jebkādu diskrimināciju | 9.3. Investējot veselības aprūpes un sociālajā infrastruktūrā, kas sniedz ieguldījumu valsts, reģionālajā un vietējā attīstībā, mazinot atšķirības veselības stāvokļa ziņā, un veicinot sociālo iekļaušanu ar sociālo, kultūras un atpūtas pakalpojumu uzlabotas pieejamības palīdzību un veicinot pāreju no institucionāliem uz pašvaldību pakalpojumiem | 9.3.1. Attīstīt pakalpojumu infrastruktūru bērnu aprūpei ģimeniskā vidē un personu ar invaliditāti neatkarīgai dzīvei un integrācijai sabiedrībā | Palielināts personu ar garīga rakstura traucējumiem īpatsvars, kas dzīvo ārpus institūcijas un kam pieejami sabiedrībā balstīti pakalpojumi |
9.3.2. Uzlabot kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību, jo īpaši sociālās, teritoriālās atstumtības un nabadzības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru | Ambulatoro apmeklējumu relatīvā skaita atšķirība starp iedzīvotājiem novadu teritorijās un lielajās pilsētās | ||||||
Uzlaboto ārstniecības iestāžu skaits, kurās attīstīta infrastruktūra veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanai | |||||||
ESF | 222 138 850 | 5,03% | 9. Veicināt sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību un jebkādu diskrimināciju |
9.1. Aktīva iekļaušana ar mērķi veicināt nodarbinātību, tostarp, lai veicinātu vienlīdzīgas iespējas un aktīvu līdzdalību un uzlabotu nodarbinātību |
9.1.1. Palielināt sociālās atstumtības riskam pakļauto mērķa grupu, tostarp nelabvēlīgākā situācijā esošu bezdarbnieku, iekļaušanos darba tirgū | Nodarbinātībā vai pašnodarbinātībā iesaistītie dalībnieki pēc aiziešanas | |
Pasākuma dalībnieki, kas iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē vai ir nodarbināti, tostarp pašnodarbinātie sešu mēnešu laikā pēc dalības pasākumā | |||||||
9.1.2. Palielināt bijušo ieslodzīto integrāciju sabiedrībā un darba tirgū | Bijušie ieslodzītie, kas pēc atbrīvošanās no ieslodzījuma un atbalsta saņemšanas sākuši darba meklējumus | ||||||
9.1.3. Paaugstināt resocializācijas sistēmas efektivitāti | Pilnveidotie riska un vajadzību novērtēšanas (RVN) instrumenti, kuri ir ieviesti praksē | ||||||
Profesionālo kompetenci paaugstinājušo ieslodzījuma vietu un probācijas speciālistu skaits, kas strādā ar ieslodzītajiem un bijušajiem ieslodzītajiem | |||||||
9.1.4. Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto personu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū | Nelabvēlīgā situācijā esoši dalībnieki, kas pēc aiziešanas sākuši darba meklējumus, iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, nodarbinātībā, tostarp pašnodarbinātie | ||||||
9.2. Piekļuves uzlabošana cenas ziņā pieejamiem, ilgtspējīgiem un kvalitatīviem pakalpojumiem, tostarp veselības aprūpei un vispārējas nozīmes sociālajiem pakalpojumiem | 9.2.1. Paaugstināt sociālo dienestu darba efektivitāti un darbinieku profesionalitāti darbam ar riska situācijā esošām personām | Sociālā darba speciālistu skaits, kas pilnveidojuši profesionālo kompetenci (gadā) | |||||
Speciālistu skaits, kas paaugstinājuši profesionālo kvalifikāciju bērnu tiesību aizsardzības jomā | |||||||
9.2.2. Palielināt kvalitatīvu institucionālai aprūpei alternatīvu sociālo pakalpojumu dzīvesvietā un ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu pieejamību personām ar invaliditāti un bērniem | Personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kas uzsāk patstāvīgu dzīvi ārpus ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijas | ||||||
Institucionālā aprūpē esošo bērnu skaita samazināšanās | |||||||
Slēgto ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju/filiāļu skaits | |||||||
9.2.3. Atbalstīt prioritāro (sirds un asinsvadu, onkoloģijas, bērnu (sākot no perinatālā un neonatālā perioda) aprūpes un garīgās veselības) veselības jomu veselības tīklu attīstības vadlīniju un kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izstrādi un ieviešanu, jo īpaši sociālās atstumtības un nabadzības riskam pakļauto iedzīvotāju veselības uzlabošanai | Izstrādāto un ieviesto veselības attīstības vadlīniju skaits | ||||||
Izstrādāto un ieviesto kvalitātes nodrošināšanas sistēmu skaits | |||||||
9.2.4. Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem |
Iedzīvotāju skaits, kuri iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu), ir apmeklējuši ģimenes ārstu un ir profilaktiski izmeklēti | ||||||
Iedzīvotāju skaits, kas iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu), kuri pēdējā gada laikā veselības apsvērumu dēļ ESF veselības veicināšanas pasākumu ietekmē ir mainījuši uztura un citus dzīvesveida paradumus | |||||||
9.2.5. Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kuras sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas | Atbalstīto ārstniecības personu skaits, kuras strādā teritoriālajās vienībās ārpus Rīgas gadu pēc atbalsta saņemšanas | ||||||
9.2.6. Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju | Ārstniecības, ārstniecības atbalsta personu un farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju skaits, kam pilnveidota profesionālā kvalifikācija tālākizglītības pasākumu ietvaros" |
7. Izteikt 2.1. apakšsadaļas "Pētniecība, tehnoloģiju attīstība un inovācijas" tabulu Nr. 2.1.6. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena snieguma ietvars
Indikatora tips | ID. Rādītāja nosaukums |
Definīcija | Mērvienība | Fonds | Reģiona kategorija | Starpposma vērtība 2018. gads | Mērķa vērtība | Rādītāja nozīmīguma apraksts | |||
Siev. | Vīr. | Kopā | Datu avots | ||||||||
Finanšu rādītājs | (F01) Finanšu rādītājs 1.PV (ERAF) | EUR | ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
83 094 259 | 550 023 185 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | ||||
Iznākuma rādītājs |
i.1.1.1.ak
To pētnieku skaits, kuri strādā uzlabotos pētniecības infrastruktūras objektos (CO25) |
Kopējais | pilnslodzes ekvivalents | ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
0 | 2 163 | Projektu dati | Rādītājs iekļauj darbības, kas saistītas zinātniskās infrastruktūras modernizē-šanu un atbilst 20,95 % no kopējā prioritārā virziena finansējuma | ||
Galvenais īstenošanas posms |
i. 1.1.1.ak
Izsludināti iepirkuma konkursi, % no kopējā plānoto darbu apjoma (S111) |
Izsludināti iepirkuma konkursi par SAM ietvaros plānotajām infrastruktūras aktivitātēm % no kopējās plānotās mērķa rādītājam - To pētnieku skaits, kuri strādā uzlabotos pētniecības infrastruktūras objektos | % | ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
30 | Projektu dati | ||||
Iznākuma rādītājs |
i.1.2.1.a
i.1.2.2.a Atbalstīto komersantu skaits (CO01) |
Kopējais | uzņēmumi | ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
0 | 1773 | Projektu dati |
Rādītājs ietver darbības no SAM 1.2.1. un 1.2.2. un atbilst
39,37 % no kopējā ERAF finansējuma prioritārajam virzienam |
||
Galvenais īstenošanas posms |
i.1.2.1.a
i.1.2.2.a Noslēgtie līgumi ar finansējuma saņēmēju par projektu ieviešanu (S121) |
Noslēgto līgumu skaits ar finansējuma saņēmējiem par specifiskā atbalsta mērķa projektu (tai skaitā ilgtermiņa projektu) īstenošanu. | Līgumi | ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
55 | Projektu dati | " |
8. Izteikt 2.3. apakšsadaļas "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" tabulu Nr. 2.3.11. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena snieguma ietvars
Indikatora tips | ID. Rādītāja nosaukums |
Definīcija | Mērvienība | Fonds | Reģiona kategorija | Starpposma vērtība 2018. gadā | Mērķa vērtība | Datu avots | Rādītāja nozīmīguma apraksts | ||
sievietes | vīrieši | kopā | |||||||||
Finanšu rādītājs | (F03) Finanšu rādītājs 3.PV (ERAF) | EUR | ERAF | Mazāk attīstītie reģioni | 79 669 032 | 348 460 356 | Serti- fikācijas iestādes uzskaites sistēma |
||||
Finanšu rādītājs | (F04) Finanšu rādītājs 3.PV (ESF) | EUR | ESF | Mazāk attīstītie reģioni | 7 012 838 | 21 251 009 | Serti- fikācijas iestādes uzskaites sistēma |
||||
Iznākuma rādītājs |
i.3.1.1.a
i.3.1.2.a Atbalstīto komersantu skaits |
Kopējais | Komersanti | ERAF | Mazāk attīstītie reģioni | 120 | 1 285 | Projektu dati | Rādītājs iekļauj 3.1.1. SAM un 3.1.2. SAM paredzētās darbības (t. sk. finansiālu atbalstu uzņēmumiem ar finanšu instrumentiem un grantiem, kā arī nefinansiālu atbalstu biznesa inkubatoros). Rādītājs atbilst 60,59% no kopējā ERAF finansējuma prioritārajam virzienam | ||
Iznākuma rādītājs | i.3.4.1.a Tiesu varas, tiesībaizsardzības iestāžu un tiesu sistēmai piederīgo personu skaits, kuras piedalījušās apmācībās komercdarbības vides uzlabošanas sekmēšanai |
Rādītājs raksturo apmācību apmeklējumu skaitu (nevis unikālo apmācību dalībnieku skaitu), t. i. rādītājs atspoguļo, cik reizes tiesu varas, tiesībaizsardzības iestāžu un tiesu sistēmai piederīgās personas (tiesneši, tiesu darbinieki, zvērināti notāri, zvērināti advokāti, zvērināti tiesu izpildītāji, prokurori, izmeklētāji, tiesu eksperti, mediatori) ir piedalījušās tiesībsargājošo institūciju personāla kompetences paaugstināšanas apmācībās komercdarbības vides uzlabošanas sekmēšanai. Apmācības ar komercdarbību saistītos jautājumos, piemēram, spēkā stājušos tiesu nolēmumu efektīva izpildes nodrošināšana, jaunākie grozījumi Civilprocesa likumā, ES tiesas prakse komercdarbību regulējošos jautājumos | Personu skaits | ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
456 | 12 133 | Projektu dati | Rādītājs iekļauj darbības, kas saistītas ar publiskā sektora darbinieku (tiesībsargājošo iestāžu) profesionālo pilnveidi, lai nodrošinātu uzņēmējdarbībai būtisku lietu ātrāku izskatīšanu. Rādītājs atbilst 55,34% no kopējā finansējuma prioritārajam virzienam ESF atbalsta ietvaros" |
9. Izteikt 2.4. apakšsadaļas "Pāreja uz ekonomiku ar zemu oglekļa emisijas līmeni visās nozarēs" tabulu Nr. 2.4.12. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena snieguma ietvars
Indikatora tips | ID. Rādītāja nosaukums |
Definīcija | Mērvienība | Fonds | Reģiona kategorija | Starpposma vērtība 2018. gads | Mērķa vērtība | Datu avots | Rādītāja nozīmīguma apraksts | ||
Siev. | Vīr. | Kopā | |||||||||
Finanšu rādītājs | (F05) Finanšu rādītājs 4.PV (KF) | EUR | KF | 31 678 051 | 278 650 530 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | |||||
Finanšu rādītājs | (F06) Finanšu rādītājs 4.PV (ERAF) | EUR | ERAF |
56 161 288
|
341 875 566 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | |||||
Iznākuma rādītājs |
i.4.2.1.ak
Mājsaimniecību skaits ar uzlabotu energopatēriņa klasifikāciju (CO31) |
Kopējais | Mājsaimniecības | ERAF | 0 | 16 186 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs ietver SAM 4.2.1. plānotās darbības, kas saistītas ar daudzdzīvokļu ēku siltināšanu. Iznākuma rādītājs atbilst 49,42 % no ERAF finansējuma prioritārajam virzienam | |||
Galvenais īstenošanas posms |
i.4.2.1.a
Noslēgtie līgumi ar finansējuma saņēmēju par ēku siltināšanu (S421) |
Noslēgtie līgumi ar finansējuma saņēmēju par ēku siltināšanu | Līgumi | ERAF | 70 | Projektu dati | |||||
Iznākuma rādītājs |
i.4.5.1.ak
Jaunuzbūvētu vai uzlaboto tramvaja un metro līniju kopējais garums (CO15) |
Kopējais | km | KF | 0 | 8 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs iekļauj galvenās darbības, kas plānotas SAM 4.5.1. ietvaros videi draudzīga transporta nodrošināšanai. Rādītājs atbilst 19,42 % no kopējā finansējuma. | |||
Galvenais īstenošanas posms |
i.4.5.1.a
Noslēgtie līgumi ar finansējuma saņēmēju (S451) |
Noslēgto līgumu skaits ar finansējuma saņēmēju par projekta īstenošanu | Līgumi | KF | 2 | Projektu dati | " |
10. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.9. (5) šādā redakcijā:
"ESF kopējais un specifiskais iznākuma rādītājs
ID | Rādītājs | Mērvienība | Finansējums avots | Plānotā vērtība (2023. gadā) |
Datu avots | Ziņošanas regularitāte |
i.7.3.1.ak | Atbalstīto mikrouzņēmumu, mazo un vidējo uzņēmumu skaits | Saimnieciskās darbības veicēji | ESF | 1 500 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.7.3.1.b | Darba vietu skaits bīstamajās nozarēs, kurās veikts darba vides risku novērtējums | Darba vietu skaits | ESF | 10 000 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.7.3.2.a | Atbalstu saņēmušo gados vecāku nodarbināto personu skaits | Dalībnieki | ESF | 3 000 | Projektu dati |
Reizi gadā
" |
11. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.10. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena snieguma ietvars
Indikatora tips | ID. Rādītāja nosaukums |
Definīcija | Mērvienība | Fonds | Reģiona kategorija | Starpposma vērtība 2018. gadā | Mērķa vērtība | Datu avots | Rādītāja nozīmīguma apraksts | ||
sievietes | vīrieši | kopā | |||||||||
Finanšu rādītājs | (F11) Finanšu rādītājs 7. PV (ESF) | EUR | ESF | Mazāk attīstītie reģioni |
49 376 694 |
130 440 344 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | ||||
Finanšu rādītājs | (F12) Finanšu rādītājs 7. PV (JNI) | EUR | Jauniešu nodarbinātības iniciatīva | Mazāk attīstītie reģioni | 48 708 012 | 63 140 804 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | ||||
Iznākuma rādītājs |
i.7.1.1.ak
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki (dalībnieki) |
Kopējais | Dalībnieki | ESF | Mazāk attīstītie reģioni | 42 000 | 88 034 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs iekļauj 7.1.1. SAM plānotās investīcijas, kas atbilst 75 % no prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta ietvaros | ||
Iznākuma rādītājs |
i.7.2.1.a
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki (dalībnieki) |
Kopējais | Dalībnieki | Jauniešu nodarbinātības iniciatīva | Mazāk attīstītie reģioni | 19 000 | 19 000 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs aptver 53 % no 7.2.1. SAM ietvaros plānotā Jauniešu nodarbinātības iniciatīvas finansējuma jauniešu nodarbinātības veicināšanai." |
12. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.11. (7-12) šādā redakcijā:
ESF: Mazāk attīstītie reģioni |
|||||||||||
Intervences kategorijas | Finansējuma veids |
Teritorija |
Teritoriālie sasniegšanas mehānismi |
ESF sekundāras tēmas (tikai ESF) |
Tematiskie mērķi | ||||||
Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR |
102 | 94 139 809 | 1 | 168 895 569 | 7 | 168 895 569 | 7 | 168 895 569 | 8 | 168 895 569 | 8 |
168 895 569 |
103 |
58 021 278 |
||||||||||
106 |
16 734 482 |
13. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.9.12. (5) šādā redakcijā:
"ESF specifiskie iznākuma rādītāji
ID | Rādītājs | Mērvienība | Finansējuma avots | Plānotā vērtība (2023. gadā) | Datu avots | Ziņošanas regularitāte |
i.9.2.1.a | Sociālā darba speciālistu skaits, kuri piedalījušies profesionālās kompetences pilnveidē - supervīzijā un apmācībās | Dalībnieki | ESF | 2000 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.1.b | Speciālistu skaits, kuri piedalījušies apmācībās bērnu tiesību aizsardzības jomā | Dalībnieki | ESF | 5825 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.1.c | Bērnu ar saskarsmes grūtībām skaits, kuriem izstrādātas atbalsta programmas | Personas | ESF | 1000 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.1.d | Speciālistiem un bērnu ar saskarsmes grūtībām likumiskajiem pārstāvjiem un aprūpētājiem bērnu uzvedības korekcijai sniegto rekomendāciju skaits | Rekomendāciju skaits | ESF | 2250 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.1.e | Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi (izvērtējumi, metodoloģija), kuru izstrādei sniegts atbalsts | Pētījumi | ESF | 10 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.2.a | Personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kuras saņem ESF atbalstītos sociālās aprūpes pakalpojumus dzīvesvietā | Personas | ESF | 2100 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.2.b | Bērnu ar funkcionāliem traucējumiem skaits, kuri saņem ESF atbalstītus sociālos pakalpojumus | Personas | ESF | 3 570 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.2.c | Pieaugušo personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kurām ar ESF atbalstu veikts individuālo vajadzību izvērtējums | Personas | ESF | 2100 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.2.d | Bērnu aprūpes iestādēs esošo bērnu skaits, kuriem veikts individuālo vajadzību izvērtējums | Personas | ESF | 1 198 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.2.e | Slēgšanai atbalstīto ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju/ filiāļu skaits | Institūciju/ filiāļu skaits | ESF | 3 | Projektu dati | Reizi plānošanas periodā - uz 31.12.2016. |
i.9.2.2.f | Izstrādāti sabiedrībā balstītu pakalpojumu finansēšanas mehānismi | Finansēšanas mehānismi | ESF | 2 | Projektu dati | Reizi plānošanas periodā - uz 31.12.2018. |
i.9.2.2.g | Izstrādāts atbalsta personas pakalpojums un ieviešanas mehānisms | Pakalpojums | ESF | 1 | Projektu dati | Reizi plānošanas periodā - uz 31.12.2017. |
i.9.2.3.a | Attīstībai un ieviešanai atbalstīto veselības tīklu attīstības vadlīniju skaits | Vadlīniju skaits | ESF | 4 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.3.b | Stacionāro ārstniecības iestāžu skaits, kuras nodrošina neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu un ir atbalstītas kvalitātes sistēmas un veselības tīklu attīstības vadlīniju izstrādāšanai un ieviešanai | Iestāžu skaits | ESF | 21 | Projektu dati | Reizi gadā |
i..9.2.4..a | Iedzīvotāju skaits, kas iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.rindkopu) un kas piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos | Personu skaits | ESF | 45 000 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.4.b | Iedzīvotāju skaits, kas iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.rindkopu) un kas piedalījušies ESF veselības veicināšanas pasākumos | Personu skaits | ESF | 175 000 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.4.c | ESF ietvaros īstenoto veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu skaits | Pasākumu skaits | ESF | 60 197 | Projekta dati | Reizi gadā |
i.9.2.4.d | ESF ietvaros īstenoto veselības veicināšanas un slimību profilakses kampaņu skaits | Kampaņu skaits | ESF | 5 | Projekta dati | Reizi gadā |
i.9.2.5.a | Reģioniem piesaistīto ārstniecības personu skaits, kuras saņēmušas atbalstu, lai veicinātu to piesaisti darbam teritoriālajās vienībās ārpus Rīgas | Personu skaits | ESF | 14201 | Projektu dati | Reizi gadā |
i.9.2.6.a | Veselības un sociālās aprūpes jomā strādājošās personas, kuras saņēmušas ESF atbalstītās apmācības veselības jomā | Dalībnieku skaits | ESF | 35 000 | Projektu dati | Reizi gadā" |
1 Rādītājs var tikt precizēts atbilstoši pamatnostādnēs "Cilvēkresursu attīstība veselības aprūpē 2015-2020. gadam" noteiktajam
14. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.9.16. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena snieguma ietvars
Indikatora tips | ID. Rādītāja nosaukums |
Definīcija | Mērvienība | Fonds | Reģiona kategorija | Starpposma vērtība 2018. gadā | Mērķa vērtība | Datu avots | Rādītāja nozīmīguma apraksts | ||
sievietes | vīrieši | kopā | |||||||||
Finanšu rādītājs | (F16) Finanšu rādītājs 9.PV (ESF) | EUR | ESF | Mazāk attīstītie reģioni |
47 915 277 |
261 339 828 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | ||||
Finanšu rādītājs | (F17) Finanšu rādītājs 9.PV (ERAF) | EUR | ERAF | Mazāk attīstītie reģioni |
7 796 118 |
255 239 867 | Sertifikācijas iestādes uzskaites sistēma | ||||
Iznākuma rādītājs |
i.9.1.1.ak
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki |
Dalībnieki | ESF | Mazāk attīstītie reģioni | 12 500 | 25 841 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs iekļauj 9.1.1. SAM plānotās investīcijas, kas veido 35 % no 9. prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta ietvaros | |||
Iznākuma rādītājs | i.9.2.2.a Personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kuras saņem ESF atbalstītos sociālās aprūpes pakalpojumus dzīvesvietā | To personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kuras ir saņēmušas no valsts budžeta finansētu pakalpojumu ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā, ir pārcēlušās uz dzīvi pašvaldībā un saņem individuālajām vajadzībām atbilstošus sociālos pakalpojumus dzīvesvietā ar ESF atbalstu, un to personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kurām ir indikācijas valsts finansēta pakalpojuma ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā saņemšanai, bet kuras turpina dzīvot pašvaldībā un saņemt ESF līdzfinansētus sociālos pakalpojumus dzīvesvietā | Personas | ESF | Mazāk attīstītie reģioni | 210 |
2100 |
Projektu dati | Iznākuma rādītājs iekļauj daļu no 9.2.2. SAM plānotajām investīcijām, kas veido 19 % no 9. prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta ietvaros | ||
Iznākuma rādītājs | i.9.2.4.a Iedzīvotāju skaits, kas iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.punktu) un kas piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos | Iedzīvotāju skaits, kas iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu) un kas piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos | Iedzīvotāji | ESF | Mazāk attīstītie reģioni | 20 000 | 45 000 | Projektu dati | Iznākuma rādītājs iekļauj 9.2.4. SAM plānotās investīcijas, kas veido 18 % no 9. prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta ietvaros | ||
Iznākuma rādītājs | i.9.3.2.a Uzlaboto ārstniecības iestāžu skaits, kurās attīstīta infrastruktūra veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanai | Ārstniecības iestāžu skaits, kuras saņēmušas atbalstu. specifiskā atbalsta mērķa ietvaros | Ārstniecības iestādes | ERAF | Mazāk attīstītie reģioni | 0 | 606 | Projektu dati |
Iznākuma rādītājs atbilst
79 % no 9. prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ERAF atbalsta ietvaros |
||
Galvenais īstenošanas posms |
9.3.2.a
Ar finansējuma saņēmēju noslēgtie līgumi % no kopējā SAM
finansējuma |
Ar finansējuma saņēmēju noslēgtie līgumi % no kopējā SAM finansējuma | % | ERAF | Mazāk attīstītie reģioni | 30 | Projektu dati | " |
15. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.9.17. (7-12) šādā redakcijā:
"ERAF: Mazāk attīstītie reģioni | |||||||||||
Intervences kategorijas | Finansējuma veids |
Teritorija |
Teritoriālie sasniegšanas mehānismi |
ESF sekundāras tēmas (tikai ESF) |
Tematiskie mērķi | ||||||
Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR |
53 | 171 258 153 | 1 | 216 953 886 | 1 | 162 151 651 | 7 | 204 128 236 | N/A | N/A | 9 | 216 953 886 |
55 | 45 390 655 | 2 | 45 522 585 | 1 | 12 825 650 | ||||||
13 | 305 078 | 3 | 9 279 650 | " |
16. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.9.18. (7-12) šādā redakcijā:
"ESF: Mazāk attīstītie reģioni | |||||||||||
Intervences kategorijas | Finansējuma veids |
Teritorija |
Teritoriālie sasniegšanas mehānismi | ESF sekundāras tēmas (tikai ESF) |
Tematiskie mērķi | ||||||
Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR | Kods | EUR |
109 | 92 987 119 | 1 | 222 138 850 | 7 | 222 138 850 | 7 | 222138 850 | 8 | 222 138 850 | 9 | 222 138 850 |
112 | 129 151 731 | " |
17. Izteikt 3. sadaļas "Finansējuma plāns" (turpmāk - 3. sadaļa) tabulu Nr. 3.1. (17) šādā redakcijā:
"ESF, ERAF un KF finansējuma sadalījums pa gadiem, milj. EUR
NR | Fonds | Reģions | 2014, EUR | 2015, EUR | 2016, EUR | 2017, EUR | 2018, EUR | 2019, EUR | 2020, EUR | Kopā, EUR |
(1) | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 277 214 930 | 291 536 583 | 328 768 552 | 342 810 774 | 357 274 862 | 394 164 452 | 413 778 248 | 2 405 548 401 |
Pamatsumma | Mazāk attīstīts reģions | 260 582 034 | 274 044 388 | 309 042 439 | 322 242 128 | 335 838 370 | 370 514 585 | 388 947 277 | 2 261 211 221 | |
Rezerve | Mazāk attīstīts reģions | 16 632 896 | 17 492 195 | 19 726 113 | 20 568 646 | 21 436 492 | 23 649 867 | 24 830 971 | 144 337 180 | |
(5) | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 101 569 026 | 105 377 525 | 87 428 101 | 91 162 294 | 95 008 670 | 76 968 199 | 76 745 664 | 634 259 479 |
Pamatsumma | Mazāk attīstīts reģions | 96 452 771 | 99 817 625 | 82 182 415 | 85 692 556 | 89 308 150 | 72 350 107 | 72 150 312 | 597 953 936 | |
Rezerve | Mazāk attīstīts reģions | 5 116 255 | 5 559 900 | 5 245 686 | 5 469 738 | 5 700 520 | 4 618 092 | 4 595 352 | 36 305 543 | |
(9) | JNI | N/A | 16 298 112 | 12 712 527 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 010 639 |
Pamatsumma | N/A | 16 298 112 | 12 712 527 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 010 639 | |
Rezerve | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | |
(10) | KF | N/A | 167 454 594 | 175 995 293 | 185 012 112 | 193 047 173 | 200 965 711 | 209 486 800 | 217 453 012 | 1 349 414 695 |
Pamatsumma | N/A | 157 407 318 | 165 435 575 | 173 911 385 | 181 464 343 | 188 907 768 | 196 917 592 | 204 405 832 | 1 268 449 813 | |
Rezerve | N/A | 10 047 276 | 10 559 718 | 11 100 727 | 11 582 830 | 12 057 943 | 12 569 208 | 13 047 180 | 80 964 882 | |
(12) | Kopā | 562 536 662 | 585 621 928 | 601 208 765 | 627 020 241 | 653 249 243 | 680 619 451 | 707 976 924 | 4 418 233 214 |
18. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.2. (18A) šādā redakcijā:
"Finansējuma plāns darbības programmai
Kods | Priori- tārais virziens |
Fonds | Reģions | Publiskās attiecināmās izmaksas, EUR | Savienības atbalsts, EUR | Nacionālais finansējums, EUR | Nacionālais publiskais finansējums, EUR | Nacionālais privātais finansējums, EUR | Kopējais finansējums, EUR | Līdz- finan- sējuma likme, % |
EIB līdzdalība, EUR | Pamat- piešķīrums bez rezerves, EUR |
Rezerve, EUR | Rezerves apjoms, % |
1 | 1. Pētnie- cības, tehno- loģiju attīs- tība un inovā- cijas |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 525 454 395 | 467 519 706 | 82 503 479 | 57 934 689 | 24 568 790 | 550 023 185 | 85 | 0 | 439 003 228 | 28 516 478 | 6 |
2 | 2. IKT pie- ej- amība, e-pār- valde un pakal- pojumi |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 191 264 955 | 168 533 829 | 29 741 264 | 22 731 126 | 7 010 138 | 198 275 093 | 85 | 0 | 158 254 067 | 10 279 762 | 6 |
31 | 3. Mazo un vidējo komer- santu konku- rētspē- ja |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 318 747 708 | 296 191 300 | 52 269 056 | 22 556 408 | 29 712 648 | 348 460 356 | 85 | 0 | 278 125 040 | 18 066 260 | 6 |
32 | 3. Mazo un vidējo komer- santu kon- kurēt- spēja |
ESF | Mazāk attīstīts reģions | 21 251 009 | 18 063 357 | 3 187 652 | 3 187 652 | 0 | 21 251 009 | 85 | 0 | 16 940 083 | 1 123 274 | 6 |
41 | 4. Pāreja uz ekono- miku, kura rada mazas oglekļa emi- sijas, visās nozarēs |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 341 875 566 | 290 594 229 | 51 281 337 | 51 281 337 | 0 | 341 875 566 | 85 | 0 | 272 869 363 | 17 724 866 | 6 |
42 | 4. Pāreja uz ekono- miku, kura rada mazas oglekļa emi- sijas, visās noza- rēs |
KF | N/A | 250 113 248 | 236 852 949 | 41 797 581 | 13 260 299 | 28 537 282 | 278 650 530 | 85 | 0 | 222 199 639 | 14 653 310 | 6 |
51 | 5. Vides aizsar- dzība un re- sursu izman- toša- nas efekti- vitāte |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 486 631 237 | 413 636 549 | 72 994 688 | 72 994 688 | 0 | 486 631 237 | 85 | 0 | 388 406 688 | 25 229 861 | 6 |
52 | 5. Vides aizsar- dzība un resursu izmanto- šanas efektivitāte |
KF | N/A | 194 059 921 | 190 138 398 | 33 553 837 | 3 921 523 | 29 632 314 | 223 692 235 | 85 | 0 | 178 375 164 | 11 763 234 | 6 |
61 | 6. Ilgt- spē- jīga tran- spor- ta sis- tēma |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 277 032 428 | 235 477 563 | 41 554 865 | 41 554 865 | 0 | 277 032 428 | 85 | 0 | 221 114 552 | 14 363 011 | 6 |
62 | 6. Ilgt- spē- jīga tran- sporta sis- tēma |
KF | N/A | 945 622 266 | 881 707 638 | 155 595 469 | 63 914 628 | 91 680 841 | 1 037 303 107 | 85 | 0 | 827 159 300 | 54 548 338 | 6 |
72 | 7. Nodarbi- nātība un darba- spēka mobili- tāte |
ESF | Mazāk attīstīts reģions | 128 288 324 | 110 874 291 | 19 566 053 | 17 414 033 | 2 152 020 | 130 440 344 | 85 | 0 | 103 979 544 | 6 894 747 | 6 |
73 | 7. Nodarbi- nātība un darba- spēka mobili- tāte |
JNI | N/A | 58 318 706 | 58 021 278 | 5 119 526 | 297 428 | 4 822 098 | 63 140 804 | 92 | 0 | 58 021 278 | N/A | N/A |
81 | 8. Izglī- tība, prasmes un mūžiz- glītība |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 326 424 456 | 277 460 786 | 48 963 670 | 48 963 670 | 0 | 326 424 456 | 85 | 0 | 260 536 998 | 16 923 788 | 6 |
82 | 8. Izglī- tība, prasmes un mūžiz- glītība |
ESF | Mazāk attīstīts reģions | 272 584 716 | 232 752 302 |
41 073 940 |
39 832 414 | 1 241 526 | 273 826 242 | 85 | 0 | 218 278 541 | 14 473 761 | 6 |
91 | 9. Sociālā iekļau- šana un naba- dzības apkaro- šana |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 244 592 257 | 216 953 886 | 38 285 981 | 27 638 371 | 10 647 610 | 255 239 867 | 85 | 0 | 203 720 732 | 13 233 154 | 6 |
92 | 9. Sociālā iekļau- šana un naba- dzības apkaro- šana |
ESF | Mazāk attīstīts reģions | 250 106 714 | 222 138 850 | 39 200 978 | 27 967 864 | 11 233 114 | 261 339 828 | 85 | 0 | 208 325 089 | 13 813 761 | 6 |
10 | 10. Teh- niskā palī- dzība "At- balsts ESF ievie- šanai un vadī- bai" |
ESF | Mazāk attīstīts reģions | 25 200 048 | 21 420 040 | 3 780 008 | 3 780 008 | 0 | 25 200 048 | 85 | 0 | 21 420 040 | 0 | 0 |
11 | 11. Teh- niskā palī- dzība "At- balsts ERAF ievie- šanai un vadī- bai" |
ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 46 094 769 | 39 180 553 | 6 914 216 | 6 914 216 | 0 | 46 094 769 | 85 | 0 | 39 180 553 | 0 | 0 |
12 | 12. Teh- niskā palī- dzība "At- balsts KF ievie- šanai un vadī- bai" |
KF | N/A | 47 900 836 | 40 715 710 | 7 185 126 | 7 185 126 | 0 | 47 900 836 | 85 | 0 | 40 715 710 | 0 | 0 |
0 | Kopā | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 2 758 117 771 | 2 405 548 401 | 424 508 556 | 352 569 370 | 71 939 186 | 2 830 056 957 | 85 | 0 | 2 261 211 221 | 144 337 180 | |
0 | Kopā | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 697 430 811 | 605 248 840 | 106 808 631 | 92 181 971 | 14 626 660 | 712 057 471 | 85 | 0 | 568 943 297 | 36 305 543 | |
0 | Kopā | JNI | 58 318 706 | 58 021 278 | 5 119 526 | 297 428 | 4 822
098 |
63 140 804 | 92 | 0 | 58 021 278 | 0 | ||
0 | Kopā | KF | N/A | 1 437 696 271 | 1 349 414 695 | 238 132 013 | 88 281 576 | 149 850 437 | 1 587 546 708 | 85 | 0 | 1 268 449 813 | 80 964 882 | |
0 | Kopā | 4 951 563 559 | 4 418 233 214 | 774 568 726 | 533 330 345 | 241 238 381 | 5 192 801 940 | 85 | 0 | 4 156 625 609 | 261 607 605 |
" |
19. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.3. (18B) šādā redakcijā:
"Finansējuma sadalījums starp ESF finansējumu jauniešu nodarbinātības pasākumiem un Jauniešu nodarbinātības iniciatīvas specifisko piešķīrumu2, kā arī līdzfinansējuma likme Jauniešu nodarbinātības iniciatīvai
Fonds | Reģions | Publiskā finansējuma apjoms, milj. EUR | ES atbalsts [1] |
Nacionālais līdzfinansējums, milj. EUR [2=3+4] |
Indikatīvais nacionālais publiskais līdzfinansējums,
milj. EUR [3] |
Indikatīvais privātais līdzfinansējums milj.
EUR [4] |
Kopējais finansējuma apjoms, milj. EUR [5=1+2] |
Līdzfinansējuma likme, % [6=1/5] |
Jauniešu nodarbinātības iniciatīva | N/A | 29 010 639 | 29 010 639 | 0 | 0 | 0 | 29 010 639 | 100% |
ESF salīdzināmais finansējums | Mazāk attīstīts reģions | 29 308 067 | 29 010 639 | 5 119 526 |
297 428 |
4 822 098 |
34 130 165 | 85% |
Kopā |
58 318 706 |
58 021 278 | 5 119 526 |
297 428 |
4 822 098 |
63 140 804 | 92% | |
Proporcija | Mazāk attīstīts reģions | 1 | " |
2 This table has to be completed for every (part of a) priority axis, which implements the YEI.
20. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.4. (18C) šādā redakcijā:
"Finansējuma sadalījums pa prioritārajiem virzieniem un tematiskajiem mērķiem
Prioritārais virziens | Fonds | Reģions | Tematiskais mērķis | Savienības atbalsts, EUR | Nacionālais finansējums, EUR | Kopējais finansējums, EUR |
1. Pētniecības, tehnoloģiju attīstība un inovācijas | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 1. Nostiprināt pētniecību, tehnoloģiju attīstību un inovāciju | 467 519 706 | 82 503 479 | 550 023 185 |
2. IKT pieejamība, e-pārvalde un pakalpojumi | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 2. Uzlabot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pieejamību, izmantošanu un kvalitāti | 168 533 829 |
29 741 264 |
198 275 093 |
3. Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 3. Uzlabot mazo un vidējo komersantu konkurētspēju | 296 191 300 | 52 269 056 | 348 460 356 |
3. Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 11. Uzlabot institucionālās spējas un efektīvu valsts pārvaldi | 18 063 357 | 3 187 652 | 21 251 009 |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura rada mazas oglekļa emisijas, visās nozarēs | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 4. Atbalstīt pāreju uz ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni visās nozarēs | 290 594 229 | 51 281 337 | 341 875 566 |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura rada mazas oglekļa emisijas, visās nozarēs | KF | N/A | 4. Atbalstīt pāreju uz ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni visās nozarēs | 236 852 949 | 41 797 581 | 278 650 530 |
5. Vides aizsardzība un resursu izmantošanas efektivitāte | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 5. Veicināt pielāgošanos
klimata pārmaiņām, riska novēršanu un pārvaldību 6. Aizsargāt vidi un veicināt resursu efektivitāti |
413 636 549 | 72 994 688 | 489 631 237 |
5. Vides aizsardzība un resursu izmantošanas efektivitāte | KF | N/A | 6. Aizsargāt vidi un veicināt resursu efektivitāti | 190 138 398 | 33 553 837 | 223 692 235 |
6. Ilgtspējīga transporta sistēma | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 7. Veicināt ilgtspējīgu transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla infrastruktūrās | 235 477 563 | 41 554 865 | 277 032 428 |
6. Ilgtspējīga transporta sistēma | KF | N/A | 7. Veicināt ilgtspējīgu transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla infrastruktūrās | 881 707 638 | 155 595 469 | 1 037 303 107 |
7. Nodarbinātība un darbaspēka mobilitāte | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 8. Veicināt nodarbinātību
un atbalstīt darbaspēka mobilitāti |
110 874 291 | 19 566 053 | 130 440 344 |
7. Nodarbinātība un darbaspēka mobilitāte | JNI | N/A | 8. Veicināt nodarbinātību un atbalstīt darbaspēka mobilitāti | 58 021 278 | 5 119 526 | 63 140 804 |
8. Izglītība, prasmes un mūžizglītība | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 10. Ieguldīt izglītībā, prasmēs un mūžizglītībā | 277 460 786 | 48 963 670 | 326 424 456 |
8. Izglītība, prasmes un mūžizglītība | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 10. Ieguldīt izglītībā, prasmēs un mūžizglītībā | 232 752 302 | 41 073 940 | 273 826 242 |
9. Sociālā iekļaušana un nabadzības apkarošana | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | 9. Veicināt sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību |
216 953 886 | 38 285 981 | 255 239 867 |
9. Sociālā iekļaušana un nabadzības apkarošana | ESF | Mazāk attīstīts reģions | 9. Veicināt sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību | 222 138 850 | 39 200 978 | 261 339 828 |
10. Tehniskā palīdzība "Atbalsts ESF ieviešanai un vadībai" | ESF | Mazāk attīstīts reģions | NA | 21 420 040 | 3 780 008 | 25 200 048 |
11. Tehniskā palīdzība "Atbalsts ERAF ieviešanai un vadībai" | ERAF | Mazāk attīstīts reģions | NA | 39 180 553 | 6 914 216 | 46 094 769 |
12. Tehniskā palīdzība "Atbalsts KF ieviešanai un vadībai" | KF | N/A | NA | 40 715 710 | 7 185 126 | 47 900 836 |
Kopā | 4 418 233 214 | 774 568 726 | 5 192 801 940" |
21. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.5. (19) šādā redakcijā:
Prioritārais virziens |
Indikatīvais finansējums apjoms, milj. EUR |
Proporcija no kopējā piešķīruma |
1. Pētniecības, tehnoloģiju attīstība un inovācijas | 0 | 0% |
2. IKT pieejamība, e-pārvalde un pakalpojumi | 0 | 0% |
3. Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja | 2 360 670 | 1% |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura rada mazas oglekļa emisijas visās nozarēs | 419 834 243 | 80% |
5. Vides aizsardzība un resursu izmantošanas efektivitāte | 122 728 063 | 20% |
6. Ilgtspējīga transporta sistēma | 198 122 636 | 18% |
7. Nodarbinātība un darbaspēka mobilitāte | 0 | 0% |
8. Izglītība, prasmes un mūžizglītība | 46 712 067 | 9,16% |
9. Sociālā iekļaušana un nabadzības apkarošana | 305 078 | 0,07% |
Kopā | 790 062 757 | 17,88% |
Finanšu ministrs J. Reirs