2. PIELIKUMS
REZOLŪCIJA
MSC.338(91)
(pieņemta 2012. gada 30. novembrī)
KUĢOŠANAS DROŠĪBAS KOMITEJA,
ATSAUCOTIES uz Konvencijas par Starptautisko Jūrniecības organizāciju 28. panta b) punktu, kas attiecas uz šīs Komitejas funkcijām;
ATSAUCOTIES ARĪ uz 1974. gada Starptautiskās konvencijas par cilvēku dzīvības aizsardzību uz jūras (SOLAS) (turpmāk tekstā - "Konvencija") VIII panta b) punktu par grozīšanas procedūru, kas piemērojama šīs Konvencijas pielikumam, izņemot tā I nodaļas noteikumus;
IZSKATOT savā deviņdesmit pirmajā sesijā Konvencijas grozījumus, kas ierosināti un izplatīti saskaņā ar tās VIII panta b) punkta i) apakšpunktu;
1. PIEŅEM saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta iv) apakšpunktu Konvencijas grozījumus, kuru teksts iekļauts šīs rezolūcijas pielikumā;
2. NOSAKA saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta vi) apakšpunkta 2. daļas bb) iedaļu, ka grozījumi uzskatāmi par pieņemtiem 2014. gada 1. janvārī, ja vien līdz šim datumam vairāk nekā viena trešdaļa Konvencijas Līgumslēdzēju valdību vai tās Līgumslēdzējas valdības, kuru tirdzniecības flotes apjoms kopā nav mazāks par 50 % no pasaules tirdzniecības flotes bruto tilpības, nav paziņojušas savus iebildumus pret šiem grozījumiem;
3. LŪDZ SOLAS Līgumslēdzējas valdības ņemt vērā to, ka saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta vii) apakšpunkta 2. daļu grozījumi stājas spēkā 2014. gada 1. jūlijā, ja tie ir pieņemti atbilstoši 2. punktam iepriekš;
4. LŪDZ ģenerālsekretāram atbilstoši Konvencijas VIII panta b) punkta v) apakšpunktam nosūtīt šīs rezolūcijas un pielikumā iekļauto grozījumu tekstu apliecinātas kopijas visām Konvencijas Līgumslēdzējām valdībām;
5. TURKLĀT LŪDZ ģenerālsekretāram šīs rezolūcijas un tās pielikuma kopijas nosūtīt arī visiem tiem Organizācijas biedriem, kas nav šīs Konvencijas Līgumslēdzējas valdības.
***
PIELIKUMS
GROZĪTĀS 1974. GADA STARPTAUTISKĀS KONVENCIJAS PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS GROZĪJUMI
II-1.
NODAĻA
KONSTRUKCIJA - UZBŪVE, NODALĪJUMI UN NOTURĪBA, MEHĀNISMI UN
ELEKTROIEKĀRTAS
A-1. daļa
Kuģu uzbūve
1. Pēc esošā 3.11. noteikuma pievieno šādu jaunu 3.12. noteikumu:
"3.12. noteikums. Aizsardzība pret troksni
1. Šo noteikumu piemēro kuģiem, kuru bruto tilpība ir 1600 tonnas un lielāka un
1) kuru būvēšanas līgums ir noslēgts 2014. gada 1. jūlijā vai vēlāk vai,
2) ja būvēšanas līguma nav, kuriem ielikts ķīlis vai kuri bijuši līdzīgā būvniecības stadijā 2015. gada 1. janvārī vai vēlāk, vai
3) kuri piegādāti 2018. gada 1. jūlijā vai vēlāk,
ja vien administrācija neuzskata, ka atbilstība kādam konkrētam noteikumam ir nepamatota vai neiespējama.
2. Uz kuģiem, kuri piegādāti līdz 2018. gada 1. jūlijam un
1) kuru būvēšanas līgums noslēgts līdz 2014. gada 1. jūlijam, un kuriem ielikts ķīlis vai kuri bijuši līdzīgā būvniecības stadijā 2009. gada 1. janvārī vai vēlāk, bet līdz 2015. gada 1. janvārim, vai,
2) ja būvēšanas līguma nav, kuriem ielikts ķīlis vai kuri bijuši līdzīgā būvniecības stadijā 2009. gada 1. janvārī vai vēlāk, bet līdz 2015. gada 1. janvārim,
veic pasākumus*, lai mehānismu radīto troksni mašīntelpās samazinātu līdz pieņemamam līmenim, ko noteikusi administrācija. Ja šo troksni nevar pietiekami samazināt, pārmērīgā trokšņa avotu pienācīgi izolē vai novieto atsevišķi vai ierīko no trokšņa brīvu telpu, ja mašīntelpā jābūt apkalpei. Tie darbinieki, kuriem jāiekļūst šādās mašīntelpās, vajadzības gadījumā jānodrošina ar ausu aizsargiem.
3. Kuģi būvējami tā, lai samazinātu uz tiem dzirdamo troksni un aizsargātu personālu no trokšņa saskaņā ar Kodeksu par trokšņu līmeni uz kuģiem, ko Kuģošanas drošības komiteja pieņēma ar rezolūciju MSC.337(91) un ko var būt grozījusi Organizācija, ja šos grozījumus pieņem un tie stājas spēkā saskaņā ar šīs Konvencijas VIII panta noteikumiem par grozīšanas procedūrām, kuras piemērojamas pielikumam, izņemot tā I nodaļu. Lai gan saistībā ar šo noteikumu Kodeksu par trokšņu līmeni uz kuģiem uzskata par obligāti piemērojamu dokumentu, Kodeksa I nodaļā norādītās daļas, kuras ir kā ieteikumi, jāuzskata par neobligātām, ja vien Kuģošanas drošības komiteja saskaņā ar savu reglamentu šajās ieteikumu daļās nav pieņēmusi grozījumus.
4. Neatkarīgi no 1. punkta prasībām šo noteikumu nepiemēro tiem kuģu veidiem, kuri uzskaitīti Kodeksa par trokšņu līmeni uz kuģiem 1.3.4. punktā.
_________________
* Sk. Kodeksu par trokšņa līmeni uz kuģiem, kuru Organizācija
pieņēmusi ar rezolūciju A.468(XII)."
C daļa
Mehānismi
2. Esošo 36. noteikuma tekstu svītro un tā vietu atstāj tukšu.
II-2.
NODAĻA
KONSTRUKCIJA - UGUNSAIZSARDZĪBA, UGUNSGRĒKA KONSTATĒŠANA UN
UGUNSDZĒSĪBA
A daļa
Vispārīgi noteikumi
1. noteikums. Piemērošana
3. Šīs daļas 1. noteikuma nosaukumam pievieno šādu zemsvītras piezīmi:
"* Ar rezolūciju MSC.308(88) noteica, ka piemērošanas datums ir 2012. gada 1. jūlijs. Tomēr ar šo rezolūciju tika grozīts tikai II-2. nodaļas 3. noteikuma 23. punkts (Ugunsizturības pārbaudes procedūru kodekss) un 7. noteikuma 4.1. punkts (jaunais 3. apakšpunkts), bet netika grozīti pārējie noteikumi, attiecībā uz kuriem spēkā ir sākotnējais piemērošanas datums - 2002. gada 1. jūlijs."
4. Esošajā 2.4. punktā pēc esošā 6. apakšpunkta pievieno šādus jaunus apakšpunktus:
"7) Nav jānodrošina to kravas kuģu atbilstība 19.3. noteikuma 3. punkta prasībām, kuru bruto tilpība ir 500 tonnas vai lielāka, un to pasažieru kuģu atbilstība minētā noteikuma punktam, kuri uzbūvēti 1992. gada 1. februārī vai vēlāk, bet līdz 2002. gada 1. jūlijam, ja tie atbilst 54. noteikuma 2.3. punkta prasībām, kas pieņemtas ar rezolūciju MSC.13(57), un
8) nav jānodrošina to kravas kuģu atbilstība 19.3. noteikuma 1., 5., 6. un 9. punkta prasībām, kuru bruto tilpība ir 500 tonnas vai lielāka, kā arī to pasažieru kuģu atbilstība šīm prasībām, kas uzbūvēti 1984. gada 1. septembrī vai vēlāk, bet līdz 2002. gada 1. jūlijam, ja tie atbilst 54. noteikuma 2.1., 2.5., 2.6. un 2.9. punkta prasībām, kas pieņemtas ar rezolūciju MSC.1(XLV)."
5. Pievieno šādu jaunu 2.5. punktu:
"2.5. Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2012. gada 1. jūlijam, atbilst arī 10. noteikuma 10.1.2. punktam, kas pieņemts ar rezolūciju MSC.338(91)."
C daļa
Ugunsgrēka dzēšana
9. noteikums. Ugunsgrēka ierobežošana
6. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 2. rindā ("Gaiteņi") norādi "A-15" aizstāj ar norādi "A-30 g".
7. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 4. rindā ("Kāpņu telpas") norādi "A-15" aizstāj ar norādi "A-30 g".
8. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 11. rindā norādi "A-0" aizstāj ar norādi "A-30 g".
9. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 1. rindā ("Vadības posteņi") norādi "A-30" aizstāj ar norādi "A-60 g".
10. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 2. rindā ("Gaiteņi") norādi "A-0" aizstāj ar norādi "A-30 g".
11. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 4. rindā ("Kāpņu telpas") norādi "A-0" aizstāj ar norādi "A-30 g".
12. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 11. rindā norādi "A-0" aizstāj ar norādi "A-30 g".
13. Šīs daļas 9.4. tabulas 2. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 11. rindā ("Gaiteņi") norādi "A-15" aizstāj ar norādi "A-30 g".
14. 9.4. tabulas 4. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") 11. rindā ("Kāpņu telpas") norādi "A-15" aizstāj ar norādi "A-30 g".
15. 9.4. tabulas 6. ailes ("A kategorijas mašīntelpas") 11. rindā ("Īpašas kategorijas telpas un ro-ro telpas") norādi "A-30" aizstāj ar norādi "A-60 g".
16. 9.4. tabulā pievieno šādu jaunu piezīmi:
"g Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, atbilst vismaz iepriekšējām prasībām, kas bija piemērojamas kuģa būvēšanas laikā, kā norādīts 1.2. noteikumā."
17. 9.5. tabulas 11. ailes ("Ro-ro un transportlīdzekļu telpas") 11. rindā norādi "*h" aizstāj ar norādi "A-30 j".
18. 9.6. tabulas 11. ailes ("Ro-ro un transportlīdzekļu telpas") 10. rindā ("Vaļējie klāji") norādi "*" aizstāj ar norādi "A-0 j".
19. 9.6. tabulas 11. ailes 11. rindā ("Ro-ro un transportlīdzekļu telpas") norādi "*h" aizstāj ar norādi "A-30 j".
20. 9.6. tabulas 10. ailes ("Vaļējie klāji") 11. rindā ("Ro-ro un transportlīdzekļu telpas") norādi "*" aizstāj ar norādi "A-0 j".
21. 9.6. tabulā esošo h) piezīmi aizstāj ar vārdu "svītrots".
22. 9.6. tabulā pievieno šādu jaunu piezīmi:
"j Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, atbilst vismaz iepriekšējām prasībām, kas bija piemērojamas kuģa būvēšanas laikā, kā norādīts 1.2. noteikumā."
23. 6.2. un 6.3. punktu svītro un atbilstoši maina turpmāko punktu numerāciju.
10. noteikums. Ugunsdzēsība
24. 5.6.3. punktā esošo 1. apakšpunktu aizstāj ar šādu apakšpunktu:
"1. iekšdedzes mehānismu ugunsbīstamās daļas vai attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, tās iekšdedzes mehānismu ugunsbīstamās daļas, kuras izmanto kuģa galvenajiem dzinējiem un elektroenerģijas ražošanai;".
25. Esošo 10.1. punktu aizstāj ar šādu punktu:
"10.1. Ugunsdzēsēju ekipējuma veidi
10.1. Ugunsdzēsēju ekipējums atbilst Ugunsdrošības sistēmu kodeksa prasībām, un
10.2. ugunsdzēsēju ekipējumā ietilpstošā autonomā saspiesta gaisa elpošanas aparāta atbilstību Ugunsdrošības sistēmu kodeksa 3. nodaļas 2.1.2.2. punkta prasībām nodrošina līdz 2019. gada 1. jūlijam."
26. Pēc esošā 10.3. punkta pievieno šādu jaunu punktu:
"10.4. Ugunsdzēsēju sakari
Uz kuģiem, kas uzbūvēti 2014. gada 1. jūlijā vai vēlāk, katrai ugunsdzēsēju brigādei ugunsdzēsēju sakariem ir vismaz divi pārnēsājamie divvirzienu radiotelefona aparāti. Pārnēsājamie divvirzienu radiotelefona aparāti ir vai nu sprādziendroši, vai nu droši. To kuģu atbilstību šā punkta prasībām, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, nodrošina ne vēlāk kā līdz pirmajai apskatei pēc 2018. gada 1. janvāra."
E daļa
Ekspluatācijas prasības
15. noteikums. Instrukcijas, apmācība un mācības uz kuģa
27. Pēc esošā 2.2.5. punkta pievieno šādu jaunu punktu:
"2.2.6. Uz kuģa jābūt vai nu mācībās izlietoto elpošanas aparātu balonu atkārtotas uzpildes līdzekļiem, vai atbilstošam daudzumam rezerves balonu, kas paredzēti izlietoto balonu nomaiņai."
G daļa
Īpašas prasības
20. noteikums. Transportlīdzekļu telpu, īpašas kategorijas telpu un ro-ro telpu aizsardzība
28. Esošo 6.1. punktu, tostarp tā 6.1.1. un 6.1.2. apakšpunktu, aizstāj ar šādu punktu:
"6.1. Stacionāras ugunsdzēsības sistēmas
(6.1.1. un 6.1.2. punkta prasības attiecas uz kuģiem, kas uzbūvēti 2014. gada 1. jūlijā vai vēlāk. Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, atbilst iepriekš piemērojamajām 6.1.1. un 6.1.2. punkta prasībām.)
6.1.1. Transportlīdzekļu telpas un ro-ro telpas, kuras nav īpašas kategorijas telpas un kuras var hermētiski noslēgt no vietas, kas atrodas ārpus kravas telpām, aprīkojamas ar vienu no šādām stacionārajām gāzes ugunsdzēsības sistēmām:
1. stacionāru gāzes ugunsdzēsības sistēmu, kas atbilst Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem;
2. stacionāru augstas izplešanās putu ugunsdzēsības sistēmu, kas atbilst Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem;
3. stacionāru ūdens ugunsdzēsības sistēmu ro-ro telpām un īpašas kategorijas telpām, kuras atbilst Ugunsdrošības sistēmu kodeksa un 6.1.2.1.-6.1.2.4. punkta noteikumiem.
6.1.2. Transportlīdzekļu telpas un ro-ro telpas, kuras nav iespējams hermētiski noslēgt, un īpašas kategorijas telpas aprīkojamas ar Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem atbilstošu stacionāru ūdens ugunsdzēsības sistēmu, kas paredzēta ro-ro telpām un īpašas kategorijas telpām un kas aizsargā visas klāja un transportlīdzekļu platformas vietas šādās telpās. Šādām ūdens ugunsdzēsības sistēmām ir
1. manometrs vārstu kolektorā;
2. uz katra kolektora vārsta skaidrs marķējums, kas norāda apkalpojamās telpas,
3. apkopes un ekspluatācijas instrukcijas, kas atrodas vārstu telpā, un
4. pietiekams skaits drenāžas vārstu, lai nodrošinātu pilnīgu ūdens novadīšanu no sistēmas."
III NODAĻA
GLĀBŠANAS LĪDZEKĻI UN SISTĒMAS
B daļa
Prasības kuģiem un glābšanas līdzekļiem
29. Pēc esošā 17. noteikuma pievieno šādu jaunu 17.1. noteikumu:
"17.1.
noteikums
Cilvēku glābšana no ūdens
1. Uz katra kuģa jābūt izstrādātiem attiecīgajam kuģa veidam atbilstošiem plāniem un procedūrām cilvēku glābšanai no ūdens, ņemot vērā Organizācijas izstrādātās pamatnostādnes.* Šajos plānos un procedūrās ir norādīts aprīkojums, kuru paredzēts izmantot cilvēku glābšanai, un pasākumi, kas jāveic, lai līdz minimumam samazinātu apdraudējumu kuģa personālam, kas piedalās glābšanas operācijās. To kuģu atbilstību šai prasībai, kuri uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, nodrošina līdz pirmajai kuģa drošības aprīkojuma periodiskajai apskatei vai tās atjaunošanai, kas jāveic pēc 2014. gada 1. jūlija, attiecīgi izvēloties tuvāko no šiem termiņiem.
2. Uzskata, ka šim noteikumam atbilst tie ro-ro pasažieru kuģi, kas atbilst 26.4. noteikumam.
_________________
* Sk. Pamatnostādnes plānu un procedūru izstrādei cilvēku
glābšanai no ūdens (MSC.1/Circ.1447)."
PAPILDINĀJUMS
APLIECĪBAS
30. Visas papildinājumā iekļautās apliecības un aprīkojuma saraksta veidlapas aizstāj ar turpmāk iekļautajām apliecībām un veidlapām.
DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA PASAŽIERU KUĢIEM
PASAŽIERU KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu pasažieru kuģa drošības apliecībai (P veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
īsam1 starptautiskam reisam
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi2
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV nodaļas 2. noteikums): |
IMO numurs3 |
Uzbūvēšanas datums: |
Būvēšanas līguma datums: |
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā: |
Nodošanas datums: |
Datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana (atbilstošā gadījumā): |
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas 7. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
1) konstrukciju, galvenajiem mehānismiem un palīgmehānismiem, katliem un citām spiedtvertnēm;
2) ūdensnecaurlaidīgo nodalījumu sistēmām un informāciju par tām;
3) šādām sadalījuma ūdenslīnijām:
Sadalījuma ūdenslīnijas, kas noteiktas un marķētas uz kuģa sāna kuģa vidusdaļā (II-1. nodaļas 18. noteikums)4 |
Brīvsāni |
Piemēro, ja pie telpām, kurās pārvadā pasažierus, piederīgas šādas alternatīvas telpas |
P1 P2 P3 |
......... ......... ......... |
............................................. ............................................. ............................................. |
________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
2 Informāciju par kuģi var norādīt arī ailēs
horizontāli.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2009. gada
1. janvārim, jāizmanto attiecīgais sadalījuma apzīmējums
"C.1, C.2 un C.3".
2.2. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz konstrukcijas ugunsdrošību, ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem.
2.3. Glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas prasībām.
2.4. Kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām.
2.5. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz radioiekārtām.
2.6. To radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām.
2.7. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas publikācijām.
2.8. Kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu sadursmju novēršanas noteikumos.
2.9. Visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām Konvencijas prasībām.
2.10. Kuģim ir/nav izstrādāts alternatīvs projekts un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam/ II-2. nodaļas 17. noteikumam/ III nodaļas 38. noteikumam1.
2.11. Šai apliecībai ir/nav1 pievienots mehānismu un elektroiekārtu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu alternatīvā projekta un sistēmu1 apstiprinājuma dokuments.
3. Ir/nav izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
APRĪKOJUMA SARAKSTS PASAŽIERU KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (P VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Pasažieru skaits, attiecībā uz kuru kuģis ir sertificēts: |
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits, kas vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas: |
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
1. | To personu kopējais skaits, kurām paredzēti glābšanas līdzekļi: | ||
Kreisajā pusē |
Labajā pusē |
||
2. | Kopējais glābšanas laivu skaits |
.................. |
.................. |
2.1. | Glābšanas laivās izvietojamo personu kopējais skaits |
.................. |
.................. |
2.2. | Daļēji slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 21. noteikums un LSA kodeksa 4.5. punkts) |
.................. |
.................. |
2.3. | Daļēji slēgto pašiztaisnojošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
.................. |
.................. |
2.4. | Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 21. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
.................. |
.................. |
2.5. | Pārējās glābšanas laivas | ||
2.5.1. | Skaits |
.................. |
.................. |
2.5.2. | Veids |
.................. |
.................. |
3. | Glābšanas motorlaivu skaits (iekļauts iepriekš minēto glābšanas laivu kopējā skaitā) |
...................................................... |
|
3.1. | To glābšanas laivu skaits, kuras aprīkotas ar prožektoriem |
...................................................... |
|
4. | Dežūrlaivu skaits |
...................................................... |
|
4.1. | To laivu skaits, kuras iekļautas iepriekš minēto glābšanas laivu kopējā skaitā |
...................................................... |
|
4.2. | Ātrgaitas glābējlaivu skaits |
...................................................... |
|
5. | Glābšanas plosti | ||
5.1. | Glābšanas plosti, kam vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas | ||
5.1.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
|
5.1.2. | Šādos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem (turpinājums)
5.2. | Glābšanas plosti, kam nav vajadzīgas apstiprinātas palaišanas iekārtas | |
5.2.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
5.2.2. | Šādos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
6. | Jūras evakuācijas sistēmu (MES) skaits |
...................................................... |
6.1. | Šo sistēmu apkalpoto glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
6.2. | Šādos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
7. | Peldošie glābšanas līdzekļi | |
7.1. | Peldošo glābšanas līdzekļu skaits |
...................................................... |
7.2. | To personu skaits, kurām ir iespēja izmantot peldošos glābšanas līdzekļus |
...................................................... |
8. | Glābšanas riņķu skaits |
...................................................... |
9. | Glābšanas vestu kopējais skaits |
...................................................... |
9.1. | Pieaugušajiem paredzēto glābšanas vestu skaits |
...................................................... |
9.2. | Bērniem paredzēto glābšanas vestu skaits |
...................................................... |
9.3. | Zīdaiņiem paredzēto glābšanas vestu skaits |
...................................................... |
10. | Hidrotērpi |
...................................................... |
10.1. | Kopējais skaits |
...................................................... |
10.2. | To hidrotērpu skaits, kas atbilst glābšanas vestēm noteiktajām prasībām |
...................................................... |
11. | Aizsargtērpu skaits |
...................................................... |
12. | Termiskās aizsardzības līdzekļu skaits2 |
...................................................... |
13. | Glābšanas līdzekļos izmantojamās radioiekārtas | |
13.1. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits | |
13.1.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotāji (SART) |
...................................................... |
13.1.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
13.2. | Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu radiotelefona aparātu skaits |
...................................................... |
_________________
2 Izņemot tos, kas paredzēti LSA kodeksa
4.1.5.1.24., 4.4.8.31. un 5.1.2.2.13. punktā.
3. Informācija par radioiekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1. | Galvenās sistēmas | |
1.1. | Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta | |
1.1.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.1.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.1.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.2. | Vidējo viļņu (MF) radioiekārta | |
1.2.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.2.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.2.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3. | Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF) radioiekārta | |
1.3.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.3.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.3.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3.4. | Tiešās drukas radiotelegrāfs |
...................................................... |
1.4. | INMARSAT kuģu zemes stacija |
...................................................... |
2. | Sekundārie trauksmes signalizēšanas līdzekļi |
...................................................... |
3. | Iekārtas kuģošanas drošības informācijas uztveršanai | |
3.1. | NAVTEX uztvērējs |
...................................................... |
3.2. | EGC uztvērējs |
...................................................... |
3.3. | Īsviļņu (HF) tiešās drukas radiotelegrāfa uztvērējs |
...................................................... |
4. | Satelītu EPIRB | |
4.1. | COSPAS-SARSAT |
...................................................... |
5. | Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
...................................................... |
6. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce | |
6.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotājs (SART) |
...................................................... |
6.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
4. Metodes, ar kurām nodrošina radioiekārtu pieejamību (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7. punkts)
4.1. Aprīkojuma dublēšana: |
4.2. Tehniskā apkope un uzturēšana krastā: |
4.3. Tehniskā apkope un uzturēšana jūrā: |
5. Informācija par navigācijas sistēmām un iekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1.1. | Standarta magnētiskais kompass3 |
...................................................... |
1.2. | Rezerves magnētiskais kompass3 |
...................................................... |
1.3. | Žirokompass3 |
...................................................... |
1.4. | Žirokompasa kursa atkārtotājs3 |
...................................................... |
1.5. | Žirokompasa peilējuma atkārtotājs3 |
...................................................... |
1.6. | Kursa vai ceļa kontroles sistēma3 |
...................................................... |
1.7. | Peilēklis vai kompasa peilēšanas ierīce3 |
...................................................... |
1.8. | Līdzekļi, ar kuriem koriģē kursu un peilējumus |
...................................................... |
1.9. | Pārraidošā kursa ierīce (THD)3 |
...................................................... |
2.1. | Navigācijas kartes/elektronisko karšu attēlošanas un informācijas sistēma (ECDIS)4 |
...................................................... |
2.2. | ECDIS dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
2.3. | Navigācijas publikācijas |
...................................................... |
2.4. | Elektronisko navigācijas publikāciju dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
3.1. | Globālās satelītu navigācijas sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas uztvērējs3, 4 |
...................................................... |
3.2. | 9 GHz radars3 |
...................................................... |
3.3. | Otrs radars (3 GHz/9 GHz4)3 |
...................................................... |
3.4. | Automātiskā radiolokācijas informācijas apstrādes aparatūra (ARPA)3 |
...................................................... |
3.5. | Automātiskās izsekošanas līdzeklis2 |
...................................................... |
3.6. | Otrs automātiskās izsekošanas līdzeklis3 |
...................................................... |
3.7. | Elektroniskās kursa nolikšanas līdzeklis3 |
...................................................... |
4.1. | Automātiskās identifikācijas sistēma (AIS) |
...................................................... |
4.2. | Tāldarbības identifikācijas un izsekošanas sistēma |
...................................................... |
5. | Reisa datu ieraksta ierīce (VDR) |
...................................................... |
6.1. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)3 |
...................................................... |
6.2. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā uz priekšu un dvarsā)3 |
...................................................... |
7. | Eholots3 |
...................................................... |
8.1. | Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un darbības režīmu indikators3 |
...................................................... |
8.2. | Pagriešanās ātruma indikators3 |
...................................................... |
9. | Skaņu uztveršanas sistēma3 |
...................................................... |
10. | Telefons sakariem ar avārijas stūrēšanas posteni3 |
...................................................... |
11. | Dienasgaismas signāllampa3 |
...................................................... |
12. | Radiolokācijas atstarotājs3 |
...................................................... |
13. | Starptautiskais signālu kods |
...................................................... |
14. | IAMSAR rokasgrāmatas III sējums |
...................................................... |
15. | Komandtiltiņa navigācijas sardzes trauksmes sistēma (BNWAS) |
_________________
3 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
4 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: | |
(Saraksta izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot šo sarakstu) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS KONSTRUKCIJAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS KONSTRUKCIJAS APLIECĪBA
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi1
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās tonnas)2: |
IMO numurs3 |
Kuģa veids4
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Uzbūvēšanas datums:
Būvēšanas līguma datums: |
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā: |
Nodošanas datums: |
Datums, kad sākta būtiska pārbūve vai modificēšana (atbilstošā gadījumā): |
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Kuģis ir apskatīts saskaņā ar Konvencijas I nodaļas 10. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka iepriekšējā noteikumā definētās konstrukcijas, mehānismu un aprīkojuma stāvoklis ir apmierinošs un kuģis atbilst attiecīgajām prasībām, kas noteiktas Konvencijas II-1. un II-2. nodaļā (izņemot prasības, kas attiecas uz ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem).
3. Ir/nav4 izdota atbrīvojuma apliecība.
4. Kuģim ir/nav4 izstrādāts alternatīvs projekts un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam / II-2. nodaļas 17. noteikumam4.
5. Šai apliecībai ir/nav pievienots mehānismu un elektroiekārtu/ugunsdzēsības4 ierīču alternatīvā projekta un izvietojuma apstiprinājuma dokuments.
Šī apliecība ir derīga līdz |
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
KRAVAS KUĢA APRĪKOJUMA DROŠĪBAS APRĪKOJUMA APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS APRĪKOJUMA APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu kravas kuģa drošības apliecībai (E veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi1
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās tonnas)2: |
Kuģa garums (III nodaļas 3. noteikuma 12. punkts): |
IMO numurs3: |
Kuģa veids4:
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā, vai atbilstošā gadījumā datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana:
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas 8. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem;
2.2. glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas prasībām;
2.3. kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām;
2.4. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas publikācijām;
2.5. kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu sadursmju novēršanas noteikumos;
2.6. visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām Konvencijas prasībām;
2.7. kuģim ir/nav4 izstrādāts alternatīvs projekts un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-2. nodaļas 17. noteikumam / III nodaļas 38. noteikumam4;
2.8. šai apliecībai ir/nav4 pievienots ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu un ierīču alternatīvā projekta un izvietojuma4 apstiprinājuma dokuments.
3. Kuģis veic darbību saskaņā ar III nodaļas 26. noteikuma 1.1.1. punktu5 tirdzniecības zonas __________________ robežās.
4. Ir/nav4 izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
5 Attiecībā uz daļēji slēgtām pašiztaisnojošām
glābšanas laivām sk. 1983. gada grozījumus SOLAS
konvencijā (rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami
kuģiem, kuri uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz
1998. gada 1. jūlijam.
APRĪKOJUMA SARAKSTS KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (E VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
1. | To personu kopējais skaits, kurām paredzēti glābšanas līdzekļi: | ||
Kreisajā pusē |
Labajā pusē |
||
2. | Kopējais glābšanas laivu skaits |
.................. |
.................. |
2.1. | Glābšanas laivās izvietojamo personu kopējais skaits |
.................. |
.................. |
2.2. | Daļēji slēgto, pašiztaisnojošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
.................. |
.................. |
2.3. | Pilnībā slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
.................. |
.................. |
2.4. | To glābšanas laivu skaits, kurām ir autonoma gaisa atbalsta sistēma (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
.................. |
.................. |
2.5. | Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
.................. |
.................. |
2.6. | Pārējās glābšanas laivas | ||
2.6.1. | Skaits |
.................. |
.................. |
2.6.2. | Veids |
.................. |
.................. |
2.7. | Brīvā kritiena glābšanas laivu skaits |
...................................................... |
|
2.7.1. | Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.7. punkts) |
...................................................... |
|
2.7.2. | Autonomo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
...................................................... |
|
2.7.3. | Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
...................................................... |
|
3. | Glābšanas motorlaivu skaits (iekļauts iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā) |
...................................................... |
|
3.1. | To glābšanas laivu skaits, kuras aprīkotas ar prožektoriem |
...................................................... |
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem (turpinājums)
4. | Glābējkuģu skaits |
...................................................... |
4.1. | To laivu skaits, kuras iekļautas iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā |
...................................................... |
5. | Glābšanas plosti | |
5.1. | Glābšanas plosti, kam vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas | |
5.1.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
5.1.2. | Šajos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
5.2. | Glābšanas plosti, kam nav vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
...................................................... |
5.2.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
5.2.2. | Šajos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
5.3. | Konvencijas III nodaļas 31. noteikuma 1.4. punktā paredzēto glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
6. | Glābšanas riņķu skaits |
...................................................... |
7. | Glābšanas vestu skaits |
...................................................... |
8. | Hidrotērpi | |
8.1. | Kopējais skaits |
...................................................... |
8.2. | To hidrotērpu skaits, kuri atbilst prasībām, kas attiecas uz glābšanas vestēm |
...................................................... |
9. | Aizsargtērpu skaits |
...................................................... |
10. | Glābšanas līdzekļos izmantojamās radioiekārtas | |
10.1. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits | |
10.1.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotāji (SART) |
...................................................... |
10.1.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
10.2. | Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu radiotelefona aparātu skaits |
...................................................... |
3. Informācija par navigācijas sistēmām un iekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1.1. | Standarta magnētiskais kompass2 |
...................................................... |
1.2. | Rezerves magnētiskais kompass2 |
...................................................... |
1.3. | Žirokompass2 |
...................................................... |
1.4. | Žirokompasa kursa atkārtotājs2 |
...................................................... |
1.5. | Žirokompasa peilējuma atkārtotājs2 |
...................................................... |
1.6. | Kursa vai ceļa kontroles sistēma2 |
...................................................... |
1.7. | Peilēklis vai kompasa peilēšanas ierīce2 |
...................................................... |
1.8. | Līdzekļi, ar kuriem koriģē kursu un peilējumus |
...................................................... |
1.9. | Pārraidošā kursa ierīce (THD)2 |
...................................................... |
2.1. | Navigācijas kartes/elektronisko karšu attēlošanas un informācijas sistēma (ECDIS)3 |
...................................................... |
2.2. | ECDIS dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
2.3. | Navigācijas publikācijas |
...................................................... |
2.4. | Elektronisko navigācijas publikāciju dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
3.1. | Globālās satelītu navigācijas sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas uztvērējs2, 3 |
...................................................... |
3.2. | 9 GHz radars |
...................................................... |
3.3. | Otrs radars (3 GHz/9 GHz3)2 |
...................................................... |
3.4. | Automātiskā radiolokācijas informācijas apstrādes aparatūra (ARPA)2 |
...................................................... |
3.5. |
Automātiskās izsekošanas līdzeklis2 |
...................................................... |
3.6. |
Otrs automātiskās izsekošanas līdzeklis2 |
...................................................... |
3.7. | Elektroniskās kursa nolikšanas līdzeklis2 |
...................................................... |
4.1. | Automātiskās identifikācijas sistēma (AIS) |
...................................................... |
4.2. | Tāldarbības identifikācijas un izsekošanas sistēma |
...................................................... |
5.1. | Reisa datu ieraksta ierīce (VDR)3 |
...................................................... |
5.2. | Vienkāršota reisa datu ieraksta ierīce (S-VDR)3 |
...................................................... |
6.1. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)2 |
...................................................... |
6.2. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā uz priekšu un dvarsā)2 |
...................................................... |
7. | Eholots2 |
...................................................... |
8.1. | Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un darbības režīmu indikators2 |
...................................................... |
8.2. | Pagriešanās ātruma indikators2 |
...................................................... |
9. | Skaņu uztveršanas sistēma2 |
...................................................... |
10. | Telefons sakariem ar avārijas stūrēšanas posteni2 |
...................................................... |
11. | Dienasgaismas signāllampa2 |
...................................................... |
12. | Radiolokācijas atstarotājs2 |
...................................................... |
13. | Starptautiskais signālu kods |
...................................................... |
14. | IAMSAR rokasgrāmatas III sējums |
...................................................... |
15. | Komandtiltiņa navigācijas sardzes trauksmes sistēma (BNWAS) |
...................................................... |
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
3 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: | |
(Saraksta izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot šo sarakstu) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai attiecīgā gadījumā spiedogs)
KRAVAS KUĢA RADIODROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA RADIODROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno radioiekārtu aprīkojuma sarakstu (R veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi1
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV nodaļas 2. noteikums): |
IMO numurs3 |
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā, vai atbilstošā gadījumā datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana: |
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veiktā šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas 9. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz radioiekārtām;
2.2. to radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām;
3. ir/nav3 izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
3 Svītrot pēc vajadzības.
APRĪKOJUMA SARAKSTS KRAVAS KUĢA RADIODROŠĪBAS APLIECĪBAI (R VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits, kuras vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas |
2. Informācija par radioiekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1. | Galvenās sistēmas | |
1.1. | Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta | |
1.1.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.1.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.1.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.2. | Vidējo viļņu radioiekārta | |
1.2.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.2.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.2.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3. | Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF) radioiekārta | |
1.3.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.3.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.3.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3.4. | Tiešās drukas telegrāfs |
...................................................... |
1.4. | INMARSAT kuģu zemes stacija |
...................................................... |
2. | Sekundārie trauksmes signāla līdzekļi |
...................................................... |
3. | Iekārtas kuģošanas drošības informācijas uztveršanai | |
3.1. | NAVTEX uztvērējs |
...................................................... |
3.2. | EGC uztvērējs |
...................................................... |
3.3. | Īsviļņu (HF) tiešās drukas radiotelegrāfa uztvērējs |
...................................................... |
4. | Satelītu EPIRB |
...................................................... |
4.1. | COSPAS-SARSAT |
...................................................... |
5. | Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
...................................................... |
6. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce | |
6.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotāji (SART) |
...................................................... |
6.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
3. Metodes, ar kurām nodrošina radioiekārtu pieejamību (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7. punkts)
3.1. Aprīkojuma dublēšana: |
3.2. Tehniskā apkope un uzturēšana krastā: |
3.3. Tehniskā apkope un uzturēšana jūrā: |
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: | |
(Saraksta izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot šo sarakstu) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
ATBRĪVOJUMA APLIECĪBAS VEIDLAPA
ATBRĪVOJUMA APLIECĪBA
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi1
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
IMO numurs2 |
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
kuģis, pamatojoties uz pilnvarām, kas piešķirtas ar Konvencijas noteikumu, ir atbrīvots no šādām Konvencijas prasībām: |
Nosacījumi, saskaņā ar kuriem ir piešķirta atbrīvojuma apliecība, ja tādi ir: |
Reisi, uz kuriem attiecas atbrīvojuma apliecība, ja tādi ir: |
Šī apliecība ir derīga līdz | , ja apliecība, kurai šī apliecība ir pievienota, paliek spēkā. |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
PASAŽIERU ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
PASAŽIERU ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu pasažieru kuģa drošības apliecībai (P veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
īsam1 starptautiskam reisam
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi2
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV nodaļas 2. noteikums): |
IMO numurs3: |
Uzbūvēšanas datums: |
Būvēšanas līguma datums: |
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā: |
Nodošanas datums: |
Datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana (atbilstošā gadījumā): |
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
2 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas VIII nodaļas 9. noteikuma prasībām.
2. Kuģis, kas ir atomkuģis, atbilst visām Konvencijas VIII nodaļas prasībām, kā arī šim kuģim apstiprinātajam drošības novērtējumam, un
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
1) konstrukciju, galvenajiem mehānismiem un palīgmehānismiem, katliem un citām spiedtvertnēm, kā arī atomdzinēja ierīci un prettrieciena konstrukciju;
2) ūdensnecaurlaidīgo nodalījumu sistēmām un informāciju par tām;
3) šādām sadalījuma ūdenslīnijām:
Sadalījuma ūdenslīnijas, kas noteiktas un marķētas uz kuģa sāna kuģa vidusdaļā (II-1. nodaļas 18. noteikums)4 |
Brīvsāni |
Piemēro, ja pie telpām, kurās pārvadā pasažierus, piederīgas šādas alternatīvas telpas |
P1 |
.................. |
...................................................... |
P2 |
.................. |
...................................................... |
P3 |
.................. |
...................................................... |
_________________
4 Attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2009. gada
1. janvārim, jāizmanto attiecīgais sadalījuma apzīmējums
"C.1, C.2 un C.3".
2.2. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz konstrukcijas ugunsdrošību, ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem.
2.3. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz pretradiācijas aizsardzības sistēmām un iekārtām.
2.4. Glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas prasībām.
2.5. Kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām.
2.6. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz radioiekārtām.
2.7. To radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām.
2.8. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas publikācijām.
2.9. Kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu sadursmju novēršanas noteikumos.
2.10. Visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām Konvencijas prasībām.
2.11. Kuģim ir/nav1 izstrādāts alternatīvs projekts un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam / II-2. nodaļas 17. noteikumam / III nodaļas 38. noteikumam1.
2.12. Šai apliecībai ir/nav1 pievienots mehānismu un elektroietaišu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu alternatīvā projekta un sistēmu1 apstiprinājuma dokuments.
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
Šī apliecība ir derīga līdz
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
KRAVAS ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu kravas kuģa drošības apliecībai (C veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts) |
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par kuģi1
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
Reģistrācijas osta: |
Bruto tilpība: |
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās tonnas)2: |
Kuģa garums (III nodaļas 3. noteikuma 12. punkts): |
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV nodaļas 2. noteikums): |
IMO numurs3 |
Kuģa veids4
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Uzbūvēšanas datums:
Būvēšanas līguma datums: |
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā būvniecības stadijā: |
Nodošanas datums: |
Datums, kad sākta būtiska pārbūve vai modificēšana (atbilstošā gadījumā): |
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas VIII nodaļas 9. noteikuma prasībām.
2. Kuģis, kas ir atomkuģis, atbilst visām Konvencijas VIII nodaļas prasībām, kā arī šim kuģim apstiprinātajam drošības novērtējumam, un
2.1. Konvencijas I nodaļas 10. noteikumā (piemērojams, lai ievērotu VIII nodaļas 9. noteikumu) definētās konstrukcijas, mehānismu un aprīkojuma stāvoklis, kā arī atomdzinēja ierīces un prettrieciena konstrukcijas stāvoklis ir apmierinošs, un kuģis atbilst attiecīgajām prasībām, kas noteiktas Konvencijas II-1. un II-2. nodaļā (izņemot prasības, kas attiecas uz ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem);
2.2. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem;
2.3. glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas prasībām;
2.4. kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām;
2.5. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz radioiekārtām;
2.6. to radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām;
2.7. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas publikācijām;
2.8. kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu sadursmju novēršanas noteikumos;
2.9. visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām noteikumu prasībām, ciktāl šīs prasības uz to attiecas;
2.10. kuģim ir/nav3 izstrādāts alternatīvs projekts un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam / II-2. nodaļas 17. noteikumam / III nodaļas 38. noteikumam3;
2.11. šai apliecībai ir/nav3 pievienots mehānismu un elektroietaišu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu un ierīču alternatīvā projekta un izvietojuma3 apstiprinājuma dokuments.
_________________
3 Svītrot pēc vajadzības.
Šī apliecība ir derīga līdz
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība: (dd/mm/gggg) |
Izdošanas vieta: | |
(Apliecības izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo apliecību) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
APRĪKOJUMA SARAKSTS KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (C VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Kuģa vārds: |
Atšķirības numurs vai burti: |
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits, kas vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas: |
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
1. | To personu kopējais skaits, kurām paredzēti glābšanas līdzekļi: | ||
Kreisajā pusē |
Labajā pusē |
||
2. | Kopējais glābšanas laivu skaits |
.................. |
.................. |
2.1. | Glābšanas laivās izvietojamo personu kopējais skaits |
.................. |
.................. |
2.2. | Daļēji slēgto, pašiztaisnojošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
.................. |
.................. |
2.3. | Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
.................. |
.................. |
2.4. | To glābšanas laivu skaits, kurām ir autonoma gaisa atbalsta sistēma (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
.................. |
.................. |
2.5. | Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
.................. |
.................. |
2.6. | Pārējās glābšanas laivas | ||
2.6.1. | Skaits |
.................. |
.................. |
2.6.2. | Veids |
.................. |
.................. |
2.7. | Brīvā kritiena glābšanas laivu skaits |
...................................................... |
|
2.7.1. | Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.7. punkts) |
...................................................... |
|
2.7.2. | Autonomo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
...................................................... |
|
2.7.3. | Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
...................................................... |
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem (turpinājums)
3. | Glābšanas motorlaivu skaits (iekļauts iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā) |
...................................................... |
3.1. | To glābšanas laivu skaits, kuras aprīkotas ar prožektoriem |
...................................................... |
4. | Dežūrlaivu skaits |
...................................................... |
4.1. | To laivu skaits, kuras iekļautas iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā |
...................................................... |
5. | Glābšanas plosti | |
5.1. | Glābšanas plosti, kam vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas | |
5.1.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
5.1.2. | Šajos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
5.2. | Glābšanas plosti, kam nav vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas | |
5.2.1. | Glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
5.2.2. | Šajos glābšanas plostos izvietojamo personu skaits |
...................................................... |
5.3. | Konvencijas III nodaļas 31. noteikuma 1.4. punktā paredzēto glābšanas plostu skaits |
...................................................... |
6. | Glābšanas riņķu skaits |
...................................................... |
7. | Glābšanas vestu skaits |
...................................................... |
8. | Hidrotērpi | |
8.1. | Kopējais skaits |
...................................................... |
8.2. | To tērpu skaits, kuri atbilst prasībām attiecībā uz glābšanas vestēm |
...................................................... |
9. | Aizsargtērpu skaits |
...................................................... |
10. | Glābšanas līdzekļos izmantojamās radioiekārtas | |
10.1. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits | |
10.1.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotāji (SART) |
...................................................... |
10.1.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
10.2. | Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu radiotelefona aparātu skaits |
...................................................... |
3. Informācija par radioiekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1. | Galvenās sistēmas | |
1.1. | Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta | |
1.1.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.1.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.1.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.2. | Vidējo viļņu (MF) radioiekārta | |
1.2.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.2.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.2.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3. | Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF) radioiekārta | |
1.3.1. | DSC kodētājs |
...................................................... |
1.3.2. | DSC sardzes uztvērējs |
...................................................... |
1.3.3. | Radiotelefons |
...................................................... |
1.3.4. | Tiešās drukas telegrāfs |
...................................................... |
1.4. | INMARSAT kuģu zemes stacija |
...................................................... |
2. | Sekundārie trauksmes signāla līdzekļi |
...................................................... |
3. | Iekārtas kuģošanas drošības informācijas uztveršanai | |
3.1. | NAVTEX uztvērējs |
...................................................... |
3.2. | EGC uztvērējs |
...................................................... |
3.3. | Īsviļņu (HF) tiešās drukas radiotelegrāfa uztvērējs |
...................................................... |
4. | Satelītu EPIRB | |
4.1. | COSPAS-SARSAT |
...................................................... |
5. | Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
...................................................... |
6. | Meklēšanas un glābšanas operācijām paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce | |
6.1. | Meklēšanas un glābšanas radiolokācijas atstarotājs (SART) |
...................................................... |
6.2. | AIS meklēšanas un glābšanas raidītāji (AIS-SART) |
...................................................... |
4. Metodes radioiekārtu pieejamības nodrošināšanai (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7. punkts)
4.1. Aprīkojuma dublēšana: |
4.2. Tehniskā apkope un uzturēšana krastā: |
4.3. Tehniskā apkope un uzturēšana jūrā: |
5. Informācija par navigācijas sistēmām un iekārtām
Vienība |
Faktiskā esamība |
|
1.1. | Standarta magnētiskais kompass2 |
...................................................... |
1.2. | Rezerves magnētiskais kompass2 |
...................................................... |
1.3. | Žirokompass2 |
...................................................... |
1.4. | Žirokompasa kursa atkārtotājs2 |
...................................................... |
1.5. | Žirokompasa peilējuma atkārtotājs2 |
...................................................... |
1.6. | Kursa vai ceļa kontroles sistēma2 |
...................................................... |
1.7. | Peilēklis vai kompasa peilēšanas ierīce2 |
...................................................... |
1.8. | Līdzekļi, ar ko koriģē kursu un peilējumus |
...................................................... |
1.9. | Pārraidošā kursa ierīce (THD)2 |
...................................................... |
2.1. | Navigācijas kartes/elektronisko karšu attēlošanas un informācijas sistēma (ECDIS)3 |
...................................................... |
2.2. | ECDIS dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
2.3. | Navigācijas publikācijas |
...................................................... |
2.4. | Elektronisko navigācijas publikāciju dublēšanas sistēmas |
...................................................... |
3.1. | Globālās satelītu navigācijas sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas uztvērējs3 |
...................................................... |
3.2. | 9 GHz radars |
...................................................... |
3.3. | Otrs radars (3 GHz/9 GHz3)2 |
...................................................... |
3.4. | Automātiskā radiolokācijas informācijas apstrādes aparatūra (ARPA)2 |
...................................................... |
3.5. | Automātiskās izsekošanas līdzeklis2 |
...................................................... |
3.6. | Otrs automātiskās izsekošanas līdzeklis2 |
...................................................... |
3.7. | Elektroniskās kursa nolikšanas līdzeklis2 |
...................................................... |
4.1. | Automātiskās identifikācijas sistēma (AIS) |
...................................................... |
4.2. | Tāldarbības identifikācijas un izsekošanas sistēma |
...................................................... |
5.1. | Reisa datu ieraksta ierīce (VDR)3 |
...................................................... |
5.2. | Vienkāršota reisa datu ieraksta ierīce (S-VDR)3 |
...................................................... |
6.1. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)2 |
...................................................... |
6.2. | Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce (kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā uz priekšu un dvarsā)2 | |
7. | Eholots2 |
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
3 Svītrot pēc vajadzības.
5. Informācija par navigācijas sistēmām un iekārtām (turpinājums)
8.1. | Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un darbības režīmu indikators2 |
...................................................... |
8.2. | Pagriešanās ātruma indikators2 |
...................................................... |
9. | Skaņu uztveršanas sistēma2 |
...................................................... |
10. | Telefons sakariem ar avārijas stūrēšanas posteni2 |
...................................................... |
11. | Dienasgaismas signāllampa2 |
...................................................... |
12. | Radiolokācijas atstarotājs2 |
...................................................... |
13. | Starptautiskais signālu kods |
...................................................... |
14. | IAMSAR rokasgrāmatas III sējums |
...................................................... |
15. | Komandtiltiņa navigācijas sardzes trauksmes sistēma (BNWAS) |
...................................................... |
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: | |
(Saraksta izdošanas vieta) |
(Izdošanas datums) |
(Tās amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot šo sarakstu) |
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)