Ministru kabineta noteikumi Nr.869
Rīgā 2011.gada 15.novembrī (prot. Nr.67 8.§)
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības
struktūrfondu
un Kohēzijas fonda vadības likuma
18.panta 10.punktu
Izdarīt Ministru kabineta 2010.gada 21.septembra noteikumos Nr.887 "Noteikumi par darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.3.1.1.aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana" 2.3.1.1.2.apakšaktivitāti "Ārējo tirgu apgūšana - nozaru starptautiskās konkurētspējas stiprināšana"" (Latvijas Vēstnesis, 2010, 158.nr.) šādus grozījumus:
1. Izteikt 2. un 3.punktu šādā redakcijā:
"2. Apakšaktivitātes mērķis ir veicināt nozaru konkurētspējas stiprināšanu, atbalstot komersantu ieiešanu ārvalstu tirgos, nodrošinot Latvijas ārvalstu ekonomisko pārstāvniecību darbību, veicinot ārvalstu tiešo investīciju piesaistīšanu Latvijai un veicinot Latvijas kā tūrisma galamērķa starptautisko konkurētspēju.
3. Apakšaktivitātes ietvaros atbalsta šādas darbības:
3.1. nacionālo stendu organizēšana starptautiskajās izstādēs ārvalstīs;
3.2. reklāmas kampaņu un mārketinga pētījumu organizēšana ārvalstīs;
3.3. uzņēmējdarbības veicināšanas un investīciju piesaistes pasākumi:
3.3.1. Latvijas ārvalstu ekonomisko pārstāvniecību darbības nodrošināšana;
3.3.2. ārvalstu investīciju piesaistes pasākumi (dalība starptautiskās investīciju piesaistes izstādēs un mārketinga kampaņu organizēšana)."
2. Izteikt 12. un 13.punktu šādā redakcijā:
"12. Ja finansējuma saņēmēja ir valsts aģentūra, kuras mērķis ir sekmēt komercdarbības attīstību, attiecīgā valsts aģentūra:
12.1. apakšaktivitātes ietvaros piešķirto finansējumu izmanto šo noteikumu 3.1. un 3.3.apakšpunktā minētajām darbībām, izņemot darbības, kurās gala labuma saņēmēji ir arī finansējuma saņēmēji 2.3.2.3.aktivitātē "Klasteru programma";
12.2. atbalstāmo darbību ietvaros atbalsta saņēmējus izvērtē, ievērojot finansējuma saņēmēja izstrādātu kārtību, kādā izvēlas un sniedz atbalstu komersantiem, pašvaldībām, biedrībām, nodibinājumiem, kooperatīvajām sabiedrībām un ostu pārvaldēm;
12.3. šo noteikumu 3.1.apakšpunktā minētās darbības ietvaros nacionālā stenda dalībniekiem nodrošina izstādes organizatora noteikto izmaksu (dalības maksa izstādē, ekspozīcijas laukuma, stenda nomas, tehniskā aprīkojuma izmaksas un izmaksas, kas saistītas ar informācijas ievietošanu izstādes katalogā) segšanu, stenda konstrukciju un tās izgatavošanu, kā arī organizē stenda mārketinga pasākumus.
13. Ja finansējuma saņēmēja ir valsts aģentūra, kura izveidota, lai īstenotu tūrisma attīstības valsts politiku, attiecīgā valsts aģentūra:
13.1. apakšaktivitātes ietvaros piešķirto finansējumu izmanto šo noteikumu 3.1. un 3.2.apakšpunktā minētajām darbībām;
13.2. atbalstāmās darbības īsteno, ievērojot Tūrisma attīstības valsts aģentūras konsultatīvās padomes apstiprināto Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģiju;
13.3. sadarbībā ar Tūrisma attīstības valsts aģentūras konsultatīvo padomi nodrošina dalībnieku atlasi nacionālajam stendam;
13.4. organizējot nacionālo stendu, atbalsta saņēmējus izvērtē, ievērojot finansējuma saņēmēja izstrādātu kārtību, kādā izvēlas un sniedz atbalstu komersantiem, pašvaldībām, biedrībām, nodibinājumiem, kooperatīvajām sabiedrībām un ostu pārvaldēm;
13.5. šo noteikumu 3.1.apakšpunktā minētās darbības ietvaros nacionālā stenda dalībniekiem nodrošina izstādes organizatora noteikto izmaksu (dalības maksa izstādē, ekspozīcijas laukuma, stenda nomas, tehniskā aprīkojuma izmaksas un izmaksas, kas saistītas ar informācijas ievietošanu izstādes katalogā) segšanu, stenda konstrukciju un tās izgatavošanu, kā arī organizē stenda mārketinga pasākumus."
3. Izteikt III nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:
"III. Prasības komersantiem, pašvaldībām, biedrībām, nodibinājumiem, kooperatīvajām sabiedrībām un ostu pārvaldēm atbalsta saņemšanai".
4. Izteikt 14.punktu šādā redakcijā:
"14. Finansējuma saņēmējs atbalstāmo darbību ietvaros piešķir de minimis atbalstu komersantiem, biedrībām, nodibinājumiem, kooperatīvajām sabiedrībām un ostu pārvaldēm, ievērojot Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulas (EK) Nr. 1998/2006 par Līguma 87. un 88.panta piemērošanu de minimis atbalstam (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2006.gada 28.decembris, Nr. L 379) (turpmāk - regula Nr. 1998/2006) nosacījumus de minimis atbalsta piešķiršanai."
5. Papildināt noteikumus ar 14.1, 14.2, 14.3 un 14.4 punktu šādā redakcijā:
"14.1 Finansējuma saņēmējs atbalstāmo darbību ietvaros pirms de minimis atbalsta piešķiršanas komersantiem, biedrībām, nodibinājumiem, kooperatīvajām sabiedrībām un ostu pārvaldēm pārbauda atbilstību vienam no šādiem nosacījumiem:
14.1 1. atbilstoši šiem noteikumiem piešķirtā de minimis atbalsta apmērs kopā ar attiecīgajā fiskālajā gadā un iepriekšējos divos fiskālajos gados piešķirtā de minimis atbalsta apmēru nepārsniedz regulas Nr. 1998/2006 2.panta 2.punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru;
14.1 2. atbilstoši šiem noteikumiem piešķirtā de minimis atbalsta apmērs kopā ar attiecīgajā fiskālajā gadā un iepriekšējos divos fiskālajos gados piešķirtā de minimis atbalsta un cita ierobežota apmēra atbalsta apmēru nepārsniedz EUR 500 000 ekvivalentu latos. Šo nosacījumu piemēro līdz 2011.gada 31.decembrim.
14.2 Līdz 2011.gada 31.decembrim de minimis atbalsta saņēmējs de minimis atbalsta uzskaiti veic saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem vai de minimis un cita ierobežota apmēra atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem un piešķiršanas kārtību. No 2012.gada 1.janvāra de minimis atbalsta saņēmējs de minimis atbalsta uzskaiti veic saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem.
14.3 Līdz 2011.gada 31.decembrim, lai saņemtu de minimis atbalstu, ir nepieciešams iesniegt uzskaites veidlapu par saņemto de minimis atbalstu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību vai de minimis un cita ierobežota apmēra atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem un piešķiršanas kārtību. No 2012.gada 1.janvāra, lai saņemtu de minimis atbalstu, ir nepieciešams iesniegt uzskaites veidlapu par saņemto de minimis atbalstu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību.
14.4 De minimis atbalstu var saņemt saskaņā ar regulas Nr. 1998/2006 1.panta 1.punktā noteiktajām prasībām."
6. Izteikt 15.punktu šādā redakcijā:
"15. Atbalstu var saņemt komersants vai kooperatīvā sabiedrība, kas atbilst šādām prasībām:
15.1. komersants ir reģistrēts Latvijas Republikas komercreģistrā vai kooperatīvā sabiedrība ir reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
15.2. komersants (kooperatīvā sabiedrība) pretendē uz atbalstu atbalstāmajā nozarē (neatbalstāmo nozaru saraksts iekļauts šo noteikumu 1.pielikumā);
15.3. komersants (kooperatīvā sabiedrība) neatbilst grūtībās nonākuša komersanta statusam, un tam nav konstatētas šādas pazīmes:
15.3.1. tam ar tiesas spriedumu ir pasludināts maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu tiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu tiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, vai tas atrodas sanācijas procesā, vai tā saimnieciskā darbība ir izbeigta;
15.3.2. zaudējumi pārsniedz pusi no pamatkapitāla, un pēdējo 12 mēnešu laikā zaudējumi pārsniedz ceturtdaļu no pamatkapitāla;
15.3.3. saskaņā ar pēdējo divu noslēgto finanšu gadu finanšu pārskatos norādīto informāciju tam ir novērojamas grūtībās nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes - zaudējumu pieaugums, apgrozījuma samazināšanās, naudas plūsmas samazināšanās, parādu pieaugums, procentu likmju celšanās, gatavās produkcijas krājumu pieaugums, zems likviditātes koeficients, krītoša vai nulles aktīvu vērtība;
15.3.4. tam nav iespēju nosegt zaudējumus no saviem līdzekļiem vai ar līdzekļiem, ko tas spēj iegūt no sava īpašnieka vai kreditoriem, un tas nespēj apturēt zaudējumus, kuri bez valsts iestāžu ārējas iejaukšanās īstermiņā vai vidējā termiņā gandrīz noteikti novedīs komersantu (kooperatīvo sabiedrību) līdz nespējai turpināt darbību;
15.4. šo noteikumu 15.3.3.apakšpunktā minētās prasības netiek piemērotas komersantiem (kooperatīvajām sabiedrībām), kas atbilst Komisijas 2008.gada 6.augusta Regulas (EK) Nr. 800/2008, kas atzīst noteiktas atbalsta kategorijas par saderīgām ar kopējo tirgu, piemērojot Līguma 87. un 88.pantu (vispārējā grupu atbrīvojuma regula), 1.pielikuma 2.pantā noteiktajai definīcijai;
15.5. šo noteikumu 15.3.2., 15.3.3. un 15.3.4.apakšpunktā minētos nosacījumus nepiemēro komersantiem (kooperatīvajām sabiedrībām) pirmos trīs gadus pēc to reģistrācijas;
15.6. komersantam (kooperatīvajai sabiedrībai) nav Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu un citu valsts vai pašvaldību noteikto obligāto maksājumu parādu;
15.7. komersants (kooperatīvā sabiedrība) finansējuma saņēmējam nav sniedzis nepatiesu informāciju vai tīši maldinājis saistībā ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanu;
15.8. komersanta (kooperatīvās sabiedrības) interesēs fiziska persona nav izdarījusi noziedzīgu nodarījumu, kas skāris Latvijas Republikas vai Eiropas Savienības finanšu intereses, un komersantam (kooperatīvajai sabiedrībai) saskaņā ar Krimināllikumu nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas līdzekļi;
15.9. komersants (kooperatīvā sabiedrība) nav saņēmis vai neparedz saņemt finansējumu par tām pašām attiecināmajām izmaksām citu aktivitāšu ietvaros no vietējiem, reģionālajiem, valsts vai Eiropas Savienības līdzekļiem;
15.10. kooperatīvajā sabiedrībā ir apvienojušies vismaz pieci komersanti (netiek piešķirts atbalsts dzīvokļu īpašnieku kooperatīvajām sabiedrībām, automašīnu garāžu īpašnieku kooperatīvajām sabiedrībām, laivu garāžu īpašnieku kooperatīvajām sabiedrībām un dārzkopības kooperatīvajām sabiedrībām)."
7. Izteikt 17.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"17.5. pašvaldība var saņemt atbalstu, kura apmērs viena kalendāra gada ietvaros nepārsniedz 46 853,60 latu."
8. Izteikt 18.punktu šādā redakcijā:
"18. Atbalstu var saņemt biedrības, nodibinājumi vai ostu pārvaldes, kas atbilst šādām prasībām:
18.1. biedrībai, nodibinājumam vai ostu pārvaldei nav Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu un citu valsts vai pašvaldību noteikto obligāto maksājumu parādu;
18.2. biedrība, nodibinājums vai ostu pārvalde finansējuma saņēmējam nav sniegusi nepatiesu informāciju vai tīši maldinājusi saistībā ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanu;
18.3. biedrība, nodibinājums vai ostu pārvalde, iesniedzot projektu, kas nav saistīts ar saimnieciskās darbības īstenošanu, var saņemt atbalstu, kura apmērs viena kalendāra gada ietvaros nepārsniedz 46 853,60 latu. Biedrība, nodibinājums vai ostu pārvalde, iesniedzot projektu, kas ir saistīts ar saimnieciskās darbības īstenošanu, var saņemt de minimis atbalstu;
18.4. biedrība, nodibinājums vai ostu pārvalde nav saņēmusi vai neparedz saņemt finansējumu par tām pašām attiecināmajām izmaksām citu aktivitāšu ietvaros no vietējiem, reģionālajiem, valsts vai Eiropas Savienības līdzekļiem;
18.5. biedrībā ir apvienojušies vismaz pieci komersanti;
18.6. nodibinājuma dibinātāju un to biedru (biedrību un personālsabiedrību) un dibinātāju (nodibinājuma) starpā ir vismaz pieci komersanti;
18.7. ja biedrība, nodibinājums vai ostu pārvalde saņem de minimis atbalstu, tai nav konstatētas šādas pazīmes:
18.7.1. ar tiesas spriedumu ir pasludināts maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu tiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu tiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, vai tā atrodas sanācijas procesā, vai tās saimnieciskā darbība ir izbeigta;
18.7.2. saskaņā ar pēdējo divu noslēgto finanšu gadu finanšu pārskatos norādīto informāciju tai ir novērojamas grūtībās nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes - zaudējumu pieaugums, apgrozījuma samazināšanās, naudas plūsmas samazināšanās, parādu pieaugums, procentu likmju celšanās, gatavās produkcijas krājumu pieaugums, zems likviditātes koeficients, krītoša vai nulles aktīvu vērtība;
18.7.3. tai nav iespēju nosegt zaudējumus no saviem līdzekļiem vai ar līdzekļiem, ko tā spēj iegūt no sava īpašnieka vai kreditoriem, un tā nespēj apturēt zaudējumus, kuri bez valsts iestāžu ārējās iejaukšanās īstermiņā vai vidējā termiņā gandrīz noteikti novedīs to līdz nespējai turpināt darbību;
18.8. šo noteikumu 18.7.2. un 18.7.3.apakšpunktā minētos nosacījumus nepiemēro saimnieciskās darbības veicējiem pirmos trīs gadus pēc to reģistrācijas."
9. Papildināt noteikumus ar 19.10.apakšpunktu šādā redakcijā:
"19.10. komandējuma izmaksas diviem projekta iesniedzēja pārstāvjiem, tai skaitā transporta, naktsmītnes un dienas naudas izmaksas."
10. Izteikt 20. un 21.punktu šādā redakcijā:
"20. Uzņēmējdarbības veicināšanas un investīciju piesaistes pasākumiem attiecināmas ir šādas izmaksas:
20.1. sakaru un informācijas sistēmu pakalpojumu izmaksas;
20.2. telpu nomas, uzturēšanas un komunālo pakalpojumu izmaksas;
20.3. atlīdzības izmaksas, piemaksa par diplomātisko rangu un normatīvajos aktos par diplomātisko un konsulāro dienestu noteiktie pabalsti un kompensācijas (izņemot prēmiju un naudas balvu);
20.4. valsts sociālās apdrošināšanas izmaksas;
20.5. kancelejas preču izmaksas, tai skaitā informācijas nesēji un reprezentācijas materiāli;
20.6. komandējuma izmaksas, tai skaitā transporta, naktsmītnes un dienas naudas izmaksas;
20.7. mārketinga aktivitāšu izmaksas, mārketinga materiālu izgatavošanas un izplatīšanas izmaksas, semināru un konferenču organizatoriskās un dalības izmaksas, prezentāciju izdevumi, samaksa konsultantiem;
20.8. izstādes organizatora noteiktās izmaksas (dalības maksa izstādē, ekspozīcijas laukuma, stenda nomas, tehniskā aprīkojuma izmaksas un izmaksas, kas saistītas ar informācijas ievietošanu izstādes katalogā);
20.9. nepieciešamo ārpakalpojumu izmaksas uzņēmējdarbības veicināšanas un ārvalstu tiešo investīciju piesaistes pasākumiem.
21. Reklāmas kampaņu un mārketinga pētījumu organizēšanai ārvalstīs attiecināmas ir šādas izmaksas:
21.1. reklāmas kampaņas koncepcijas un reklāmas materiālu dizaina izstrādes izmaksas;
21.2. videomateriālu izgatavošanas un izplatīšanas izmaksas;
21.3. publicitātes izmaksas ārvalstu plašsaziņas līdzekļos;
21.4. mārketinga materiālu dizaina izstrādes, satura izstrādes, tulkošanas, izgatavošanas, izplatīšanas un uzglabāšanas izmaksas;
21.5. ārvalstu tūrisma uzņēmumu un žurnālistu iepazīšanās vizīšu organizēšanas izmaksas (tai skaitā transporta, izmitināšanas, ēdināšanas un gida pakalpojumu izmaksas);
21.6. reklāmas aktivitāšu īstenošanas izmaksas ārvalstu tirgos (tai skaitā vides reklāmas objektu izstrādes, izgatavošanas, nomas un uzstādīšanas izmaksas);
21.7. darba semināru organizēšanas izmaksas (tai skaitā telpu nomas, tehniskā aprīkojuma, prezentāciju izdevumu, dalībnieku piesaistes un organizatoriskās izmaksas);
21.8. mārketinga aktivitātes un tūrisma portāla satura izstrāde, kas veicina Latvijas tūrisma portāla apmeklējumu skaitu;
21.9. tirgus pētījumu izmaksas un reklāmas kampaņu monitoringa izmaksas."
11. Izteikt 22.1.apakšpunktu šādā redakcijā:
"22.1. izmaksas, kuras nav minētas šo noteikumu 19., 20. un 21.punktā;".
12. Izteikt 1.pielikumu šādā redakcijā:
"1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 21.septembra
noteikumiem Nr.887
Neatbalstāmo nozaru ierobežojumi ir attiecināmi uz komercsabiedrību ražotajiem produktiem vai pakalpojumiem, kurus komercsabiedrības piedāvā tirgū, izņemot gadījumus, ja specifiski norādīts citādi.
I. Lauksaimniecības produktu ražošanas nozare
Ierobežojums attiecas uz Līguma par Eiropas Savienības darbību I pielikumā minēto lauksaimniecības produktu primāro ražošanu.
II. Zivsaimniecības un akvakultūras nozare
Zivsaimniecība un akvakultūra, uz ko attiecas Padomes 1999.gada 17.decembra Regula (EK) Nr.104/2000 par zivsaimniecības un akvakultūras produktu tirgu kopīgo organizāciju.
III. Ogļu rūpniecības nozare
Atbilstoši Padomes 2002.gada 23.jūlija Regulai Nr.1407/2002 par valsts atbalstu ogļu rūpniecībai1 ogles tiek definētas kā augstas kvalitātes, vidējas kvalitātes, kā arī zemas kvalitātes A un B kategorijas ogles atbilstoši ANO Eiropas Ekonomikas komisijas izstrādātajai starptautiskajai ogļu kodifikācijas sistēmai2.
Ogļu rūpniecības nozare ietilpst NACE 2.red. 05.nodaļā "Ogļu un brūnogļu (lignīta) ieguve" (NACE 1.1.red. grupā 10.1 "Akmeņogļu ieguve, apstrāde un aglomerācija" un grupā 10.2 "Brūnogļu (lignīta) ieguve, apstrāde un aglomerācija").
Piezīmes.
1 OV L 205, 02.08.2006., 1.-8.lpp.
2 Starptautiskā vidējas kvalitātes un augstas
kvalitātes ogļu kodifikācijas sistēma (1998), Ogļu slāņa
starptautiskā klasifikācija (1998) un Starptautiskā zemas
kvalitātes ogļu kodifikācijas sistēma (1999).
IV. Tabakas izstrādājumu ražošanas nozare
Saskaņā ar NACE 2.red. 12.nodaļu "Tabakas izstrādājumu ražošana" (NACE 1.1.red. 16.nodaļa "Tabakas izstrādājumu ražošana").
V. Tirdzniecības nozare
Saskaņā ar NACE 2.red. G sadaļu "Vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība; automobiļu un motociklu remonts", izņemot grupu 45.2 "Automobiļu apkope un remonts" (NACE 1.1.red. G sekcija "Vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība; automobiļu, motociklu individuālās lietošanas priekšmetu, sadzīves aparatūras un iekārtu remonts", izņemot grupu 50.2 "Automobiļu apkope un remonts" un grupu 52.7 "Individuālās lietošanas priekšmetu, sadzīves aparatūras un iekārtu remonts").
VI. Finanšu starpniecības nozare
Saskaņā ar NACE 2.red. K sadaļu "Finanšu un apdrošināšanas darbības" (NACE 1.1.red. J sekcija "Finanšu starpniecība").
VII. Komercpakalpojumu nozare
Saskaņā ar NACE 2.red. L sadaļu "Operācijas ar nekustamo īpašumu" un 77.nodaļu "Iznomāšana un ekspluatācijas līzings" (NACE 1.1.red. 70.nodaļa "Operācijas ar nekustamo īpašumu" un 71.nodaļa "Transportlīdzekļu, mašīnu un iekārtu, individuālās lietošanas priekšmetu, sadzīves aparatūras un iekārtu iznomāšana").
VIII. Azartspēļu nozare
Saskaņā ar NACE 2.red. 92.nodaļu "Azartspēles un derības" (NACE 1.1.red. klase 92.71 "Azartspēles un derības")."
13. Izteikt 2.pielikuma 2.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.5. Plānotās projekta aktivitātes (sniegt katras plānotās aktivitātes aprakstu):
Nacionālo stendu organizēšana starptautiskajās izstādēs ārvalstīs | |
1. Izstādes nosaukums, kurā plānots organizēt nacionālo stendu: | |
Izstādes nozare: | |
Plānotais izstādes norises laiks: | |
Izstādes norises vieta (pilsēta, valsts): | |
Izvēlētās izstādes pamatojums: | |
Plānotie sasniedzamie rezultāti: | |
2. ... | |
Reklāmas kampaņu organizēšana ārvalstu tirgos | |
1. Valsts, kurā plānota reklāmas kampaņa: | |
Plānotais reklāmas kampaņas norises laiks: | |
Reklāmas kampaņas pamatojums: | |
Reklāmas kampaņas ietvaros plānotās aktivitātes un to pamatojums: | |
Plānotie sasniedzamie rezultāti: | |
2. ... | |
Uzņēmējdarbības veicināšanas un investīciju piesaistes pasākumi: | |
Latvijas ārvalstu ekonomisko pārstāvniecību darbība | |
1. Latvijas ārvalstu ekonomisko
pārstāvniecību darbība un pamatojums: |
|
Plānotie sasniedzamie rezultāti: | |
2. ... | |
Ārvalstu investīciju piesaistes pasākumi | |
1. Ārvalstu tiešo investīciju pasākumu apraksts un pamatojums: | |
Plānotie sasniedzamie rezultāti: | |
2. ... |
" |
Ministru prezidents V.Dombrovskis
Ekonomikas ministrs D.Pavļuts