Ministru kabineta rīkojums Nr.361
Rīgā 2011.gada 5.augustā (prot. Nr.44 28.§)
1. Izdarīt Latvijas Stratēģiskās attīstības plānā 2010.-2013.gadam (apstiprināts ar Ministru kabineta 2010.gada 9.aprīļa rīkojumu Nr.203 (Latvijas Vēstnesis, 2010, 60.nr.)) šādus grozījumus:
1.1. papildināt nodaļu "Saīsinājumi" ar šādiem saīsinājumiem (alfabēta secībā):
1.1.1. "LOI 5 - nodomu vēstule SVF (Letter of Intent 09.05.2011.)";
1.1.2. "SMOU 4 - grozījumi nodomu protokolā ar EK (Supplemental Memorandum of Understanding 07.06.2011.)";
1.2. izdarīt 3.pielikumā šādus grozījumus:
1.2.1. izteikt 1.1.1. un 1.1.2.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.1.1. Stingra fiskālā disciplīna, budžeta ieņēmumu un izdevumu konsolidācija atbilstoši fiskālajam mērķim | |||||
1.1.1.1. | Fiskālās
atbildības palielināšana - fiskālās atbildības
likumprojekts. Tiks izveidots saistošs vidēja termiņa budžeta ietvars, kas paredz noteikt fiskālās darbības nosacījumus, ierobežot valsts parāda pieaugumu un nodrošināt pretciklisku fiskālo politiku |
Fiskālās disciplīnas likumprojekts saturiski saskaņots ar SVF un EK | FM | 31.08.2011. | LOI 5 -
17.5; SMOU 4 - 5.e; Annex 1, 2.b |
Saeimai iesniegts fiskālās disciplīnas likumprojekts, kurā ietverti fiskālie nosacījumi. To mērķis - sabalansēt budžetu atbilstoši ekonomikas cikliskajām svārstībām un vienlaikus nodrošināt atbilstību ES Stabilitātes un izaugsmes paktā noteiktajām prasībām | FM | 30.11.2011. | LOI 5 -
17.5; SMOU 4 - Annex 1, 2.b |
||
Iesniegts Saeimā likumprojekts par grozījumiem Latvijas Republikas Satversmē, kas dod iespēju nostiprināt Fiskālās disciplīnas likumu vai ar Fiskālās disciplīnas likumu saistītās normas augstākā hierarhijā tiesību aktu sistēmā | FM | 30.11.2011. | LOI 5 -
17.5; SMOU 4 - Annex 1, 2.b |
||
1.1.2. Nodokļu sloga pārdale no tiešajiem, ar darbaspēku saistītajiem nodokļiem, uz netiešajiem, ar patēriņu saistītajiem nodokļiem, un cīņa ar ēnu ekonomiku | |||||
1.1.2.1. |
Nodokļu administrācijas stiprināšana un ēnu ekonomikas apkarošana | Izveidota darba grupa, iesaistot valdības un programmas partneru pārstāvjus, lai novērtētu dažādu ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumu efektivitāti | FM | 30.06.2011. | LOI 5 -
15.4; SMOU 4 - 4.punkts |
Novērtēta nodokļu administrācijas stiprināšanas un ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumu efektivitāte 2012.gadā un turpmākajos gados | FM | 15.08.2011. | LOI 5 -
15.4; SMOU 4 - 4.punkts |
||
Izvērtētas soda sankcijas par kontrabandas tirdzniecību un stiprināta kontrolējošo institūciju kapacitāte | FM | 30.09.2011. | SMOU 4 -
A, Annex 1, 3.c |
||
Izvērtēta iespēja apturēt maksājumus no Valsts kases uz uzņēmumiem, kam ir nodokļu parādi, līdz nodokļu parādu samaksai vai dzēšanai | FM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 3.a |
||
Veicināta ciešāka sadarbība starp Valsts ieņēmumu dienestu un uzņēmējiem, publicēti un ieviesti uzņēmumu "baltie saraksti", kā arī attīstīti divpusējās sadarbības līgumi starp Valsts ieņēmumu dienestu un nozaru asociācijām | FM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 3.b |
||
Ieviesti galvenie ēnu ekonomikas apkarošanas stratēģijas pasākumi, it īpaši jaunā deklarācijas shēma, kā arī pasākumi, kas paātrina nodokļu parādu samaksu | FM | 31.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 3.a |
||
Izvērtēt esošo nodokļu atvieglojumu veidu (īpaši attiecībā uz UIN un IIN) lietderību un efektivitāti, lai labāk sasniegtu mērķauditoriju, vai atcelt tos tiem, kas nav sasnieguši izvirzītos mērķus, un uzlabot vienlīdzību starp nodokļu maksātājiem, vienlaikus izvērtējot citus alternatīvus atbalsta veidus | FM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 2.c" |
1.2.2. izteikt 1.1.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.1.4. Finanšu sektora stabilitātes nodrošināšana | |||||
1.1.4.1. |
Latvijas Hipotēku un zemes bankas pārveidošanas plāna izpilde | Latvijas Hipotēku un zemes bankas pārdošanas stratēģija iesniegta Eiropas Komisijā un piesaistīts augsti kvalificēts un neatkarīgs restrukturizācijas vadītājs ar starptautisku pieredzi | FM | 30.06.2011. | LOI 5 -
27.3; SMOU 4 - Annex 1, B 5 |
Sasniegts Latvijas Hipotēku un zemes bankas pārdošanas stratēģijā izvirzītais mērķis - pārdotas Latvijas Hipotēku un zemes bankas komerciālās daļas | FM | 15.12.2011. | LOI 5 -
27.3; SMOU 4 - Annex 1, B 5 |
||
1.1.4.2. | Apstiprināts optimizācijas plāns attīstības kreditēšanas sistēmai Latvijā | Izstrādāt attīstības finansēšanas institūciju optimizācijas darbības plānu, kas nodrošina sinerģiju starp esošajām institūcijām un ļauj efektīvāk izmantot ES fondus, tai skaitā veicot mērķfondu līdzekļu izsniegšanu aizdevumos ar komercbanku starpniecību | FM | 31.10.2011. | LOI 5 - 28 |
1.1.4.3. |
Izstrādāt ziņojumu par pastiprinātās uzraudzības un monitoringa īstenošanu | Iesniegts EK ziņojums par pastiprinātās uzraudzības un monitoringa īstenošanu, koncentrējoties uz banku aizdevumu portfeļu izmaiņām, rezervi iespējamo zaudējumu segšanai, likviditāti un kapitalizāciju, kas stingri uzraugāmi, veicot regulāras pārbaudes uz vietas, un stresa testu rezultātiem | FKTK | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 2 Finansiālo procesu uzraudzība 4.punkts" |
1.2.3. papildināt pielikumu ar 1.2.2.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.2.5. |
Atbalstīt jaunu darba vietu radīšanu | Sadarbībā ar attiecīgajām nozaru organizācijām un privātā sektora pārstāvjiem sagatavota valsts programma ražošanas kapacitātes veicināšanai (arī mazattīstītās lauku teritorijās) un nodrošināts pietiekams finansējums šai programmai 2012.gada budžetā vai no citiem finansējuma avotiem | EM | 01.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 16.a" |
1.2.4. papildināt pielikumu ar 1.2.2.7.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.2.7. | Uz finanšu tirgu balstītu parādu restrukturizācijas motivācijas stiprināšana | Precizētas metodes pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanai ieķīlātas mantas pārdošanas gadījumā | FM | 31.07.2011. | LOI 5 - 30.1 |
Saeimā iesniegti grozījumi Civilprocesa likumā, lai piešķirtu prioritāru statusu prasījumiem bez nodrošinājuma par maksājumiem, kas radušies par pārvaldīšanu un ar dzīvokļa īpašuma lietošanu saistītajiem pakalpojumiem | EM | 31.07.2011. | LOI 5 - 30.3 | ||
Sagatavots izvērtējums par nepieciešamību un iespējām nodrošināt finanšu sektora dalībnieku regulētu pieeju plašākai informācijai par privātpersonu maksātspējas situāciju, ņemot vērā personas datu aizsardzības principus, tādējādi veicot nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu turpmāku caurskatāmības palielināšanu un finanšu sektora dalībnieku regulētu pieeju plašākai informācijai par privātpersonu maksātspējas situāciju | TM, VARAM, FM |
30.09.2011. |
SMOU 4 - |
1.2.5. izteikt 1.2.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.3. Efektīva ES fondu finansējuma apguve, apgūstot pieejamo finansējumu pilnā apmērā un mazinot administratīvos šķēršļus ES finansējuma apguvei | |||||
1.2.3.1. | Nodrošināta atbilstoša, efektīva un caurskatāma ES fondu vadība un apguve | A) 2011.gadā Latvijai jācenšas nodrošināt līdzekļu izlietojumu (starpniekinstitūciju veiktie maksājumi) vismaz EUR 72 miljonu apmērā no Eiropas Sociālā fonda (ESF), EUR 201 miljona apmērā no Kohēzijas fonda (KF) un EUR 318 miljonu apmērā no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) | FM, SM, IZM, EM, LM, VM, VARAM, KM, VK | 31.12.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.a |
B) 2011.gadā Latvijai jācenšas nodrošināt gada līdzekļu izlietojumu (starpniekinstitūciju veiktie maksājumi) vismaz LVL 138,8 miljonu apmērā no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai, LVL 22,9 miljonu apmērā no Eiropas Zivsaimniecības fonda un LVL 147,1 miljona apmērā no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda | ZM | 31.12.2011. | SMOU 3
- Vispārējie programmas nosacījumi; SMOU 3 - D: Strukturālās reformas; SMOU - Q1: Strukturālās reformas |
||
C) Jānodrošina no plānošanas perioda sākuma līdz 2011.gada beigām reālai projektu īstenošanai (t.i., izņemot avansa maksājumus un starpniekinstitūcijas izmaksātos līdzekļus finanšu instrumentiem) starpniekinstitūciju veiktie maksājumi ne mazāk kā EUR 1 052 miljoni (kopā skaitot) no ESF, KF un ERAF | FM, SM, IZM, EM, LM, VM, VARAM, KM, VK | 31.12.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.a |
||
D) Veikti pasākumi izvērtējumu kvalitātes uzlabošanai, lai noteiktu, kā ES fondu atbalsts ietekmē sagaidāmo rezultātu sasniegšanu | FM | 31.12.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.b |
||
E) Izvērtēti vidēja termiņa plāni ES fondu projektu administrācijas sistēmas centralizēšanā | FM | 31.12.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.b |
||
F) Veikti pasākumi, lai pārdalītu ES fondu finansējumu no to aktivitāšu finansējuma, kurām līdz 2010.gada beigām nebija apstiprināti Ministru kabineta noteikumi atbilstoši Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma pārejas noteikumu 2.punktam |
SM,
VARAM, FM |
31.07.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.c |
||
G) Parakstīti visi līgumi ERAF apakšaktivitātes "Zinātnes infrastruktūras attīstība" pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros, lai sāktu projektu ieviešanu līdz 2011.gada beigām | IZM | 31.12.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.d |
||
H) Parakstīti visi līgumi ERAF apakšaktivitātes "Zinātnes infrastruktūras attīstība" otrās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros | IZM | 31.05.2012. | SMOU
4 - Annex 1, 9.d |
||
I) Nodrošināts, ka starpniekinstitūcijas izdevumi ERAF apakšaktivitātes "Zinātnes infrastruktūras attīstība" ietvaros no ERAF sasniedz vismaz EUR 20 miljonu 2011.gadā, EUR 30 miljonu 2012.gadā un EUR 65 miljonus 2013.gadā, kā arī veikti pasākumi, lai sasniegtu Latvijas Stratēģiskās attīstības plānā 2010.-2013.gadam noteiktos nacionālos mērķus pētniecības un attīstības izdevumiem | FM |
31.12.2011.
31.12.2012. 31.12.2013. |
SMOU
4 - Annex 1, 9.d |
||
J) Izstrādātas tehniskās specifikācijas un nosacījumi neatkarīgiem JASPERS piesaistītiem ekspertiem | SM | 31.05.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.e |
||
K) Sniegts neatkarīgs novērtējums par ES finansēto ceļu rekonstrukcijas kvalitāti, un sniegtas rekomendācijas ceļu būves uzraudzības un kontroles sistēmas pilnveidošanai, kā arī izvērtētas ES fondu finansēto ceļu projektu standarta garantijas perioda pagarināšanas iespējas | SM | 31.10.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.e |
||
L) Nodrošināta finanšu instrumentu darbības (aizdevumi un garantijas) atbilstība attiecīgo ES Regulu prasībām un saņemtajiem skaidrojumiem no DG REGIO dienestiem, un veikti turpmāki pasākumi, lai ievērojami palielinātu privāto līdzieguldījumu (piemēram, kopējais privātais ieguldījums ar aizdevumiem saistītām investīcijām) un izsniegto garantiju apjomu | EM, FM | 30.09.2011. | SMOU
4 - Annex 1, 9.f" |
1.2.6. papildināt pielikumu ar 1.2.4.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.4.5. | Konkurences veicināšana brīvajā tirgū | Iesniegti grozījumi nozaru likumdošanā, kas nepieciešami, lai ieviestu Pakalpojumu direktīvu (ieskaitot tādas nozīmīgas nozares kā regulētās profesijas, būvniecība un mazumtirdzniecība), lai veicinātu pārrobežu pakalpojumu izveidošanu un sniegšanu, vienlaikus nodrošinot juridisko noteiktību | EM | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 15.a |
Nodrošināts, ka elektroniskais vienotais kontaktpunkts, kas jāizveido atbilstoši Pakalpojumu direktīvas 6.pantam, darbojas atbilstoši tā galvenajiem mērķiem | VARAM, EM | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 15.b |
||
Sagatavots progresa ziņojums par Pakalpojumu direktīvas ieviešanu, kurā uzrādītas pieejamās tiešsaistes procedūras un soļi, kādi būtu jāveic nākamajos ceturkšņos, lai pabeigtu elektronisko procedūru izpildi, nosakot skaidrus termiņus pakalpojumu sektorā un procedūrās | EM, VARAM | 31.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 15.b" |
1.2.7. papildināt pielikumu ar 1.2.5.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.5.5. | Uzlabot dzelzceļa transporta infrastruktūru | Nodrošināts ievērojams progress saistībā ar TEN T finansēto Rail Baltica izbūvi, jo īpaši tiešā dzelzceļa savienojumā (nodrošinot ātrumu 120 km/h) maršrutā Rīga-Kauņa un Valka-Rīga | SM | 31.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 16.d" |
1.2.8. papildināt pielikumu ar 1.4.1.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.4.1.4. | Veicināt efektīvāku energoresursu un dabas resursu izmantošanu | Panākts progress ES tiesību aktu ieviešanā energoresursu jomā, pievēršot pastiprinātu uzmanību Trešās paketes elementiem, konkrēti - valsts regulatora un konkurences padomes neatkarības (tostarp finansiālās neatkarības) stiprināšanai un energonozares konkurētspējas veicināšanai | EM | 31.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 11.a |
Tiek piemērotas jaunās dabas resursu nodokļa likmes dabas resursu ieguvei, atkritumu apglabāšanai poligonos un gaisa piesārņojumam, kā noteikts Dabas resursu nodokļa likumā, un attīstīta un pilnveidota atkritumu apsaimniekošana - veicināta atkritumu pārstrāde kā prioritārā atkritumu apsaimniekošanas hierarhijā un kā alternatīva atkritumu apglabāšanai un sadedzināšanai | VARAM, FM | 01.01.2012. | SMOU 4
- Annex 1, 11.c |
||
Pieņemts vispārējs otrais Nacionālās energoefektivitātes rīcības plāns, deleģējot pienākumus, piešķirot finansējumu attiecīgajām ministrijām/dienestiem un nosakot uzdevumus, kā arī izskatīts jautājums par potenciālo energoresursu ietaupījumu gala patēriņā, sadalē un enerģijas ražošanas procesā | EM | 01.08.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 11.d" |
1.2.9. izteikt 2.1.1.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.1.4. | Regulāri informēt Ministru prezidentu par aktīvās darba tirgus politikas pasākumu ieviešanas gaitu | Ziņojums par aktīvās darba tirgus politikas pasākumu ieviešanu iesniegts Ministru prezidentam zināšanai. Ziņojumā iekļauta informācija par dalībnieku skaitu (kopējais plānotais skaits/kopējais bezdarbnieku skaits, programmā nodarbināto stipendiātu skaits), esošajām problēmām un piedāvātajiem risinājumiem |
LM, EM, IZM |
31.07.2011., |
SMOU 3 - 2. pielikums. Strukturālo reformu uzraudzība. Darba tirgus un sociālā politika |
Ministru kabinetā iesniegts ziņojums par stratēģisko virzību aktīvās darba tirgus politikas pasākuma "Darba praktizēšana ar stipendiju pašvaldībās" aizvietošanai ar ilgtspējīgiem aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem |
LM |
30.11.2011. |
LOI - 5" |
1.2.10. papildināt pielikumu ar 2.1.1.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.1.5. | Ieviest efektīvu aktīvo darba tirgus politiku un izglītības politiku | Sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozaru asociācijām izvērtēta esošā un plānotā aktīvās darba tirgus politikas programmu atbilstība, prioritātes un finansējums, lai ar apmācībām un cita veida aktivitātēm veicinātu programmu dalībnieku pāreju uz regulāru darbu (tostarp pašnodarbinātību), un sagatavoti priekšlikumi Komisijai par pietiekama papildu finansējuma piešķiršanu no ES struktūrfondiem aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem 2012.-2013.gadā | LM, FM | 31.07.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 12.a |
Ieviesta apmācību sniedzēju uzraudzības sistēma, pamatojoties uz to, cik cilvēku pēc apmācībām ir sākuši strādāt, un klientu aptauju rezultātiem | LM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 12.b |
||
Pabeigts neatkarīgas kuponu sistēmas darbības izvērtējums, sevišķi attiecībā uz mācību atbilstību darba tirgus prasībām | LM | 31.03.2012. | SMOU 4
- Annex 1, 12.b |
||
Stiprināta Valsts nodarbinātības aģentūras kapacitāte, lai tā varētu sniegt efektīvākas darba konsultācijas, samazinot viena darbinieka apkalpoto bezdarbnieku skaitu un ieviešot inovatīvas darba metodes | LM | 31.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 12.c" |
1.2.11. papildināt pielikumu ar 2.1.3.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.3.3. | Adekvāta finansējuma nodrošināšana sociālajām vajadzībām un caurskatāmas un izmaksu ziņā efektīvas sociālās palīdzības sniegšanas nodrošināšana | Starptautiskajiem aizdevējiem iesniegti priekšlikumi par reformām un finansējumu visaptverošai sociālās drošības tīkla programmai 2012.gadam un pēc tā, ņemot vērā izmaksu efektivitāti un fiskālo ietekmi | LM, FM | 31.08.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 4.a |
Ieviesti Valsts kontroles ieteikumi attiecībā uz nepieciešamajiem uzlabojumiem Sociālās drošības tīkla stratēģijas administrēšanā | LM, IZM, VARAM, VM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 4.b |
||
Ieviests Valsts kontroles ieteikums attiecībā uz nepieciešamajiem uzlabojumiem Sociālās drošības tīkla stratēģijas īstenošanā, izvērtējot iespēju izveidot pašvaldību sociālo dienestu izsniegto izziņu uzskaiti atvieglojumu saņemšanai veselības jomā | VM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 4.b" |
1.2.12. papildināt 3.1.1.1.apakšpunkta pirmā un otrā darbības rezultāta aili "Atsauce" ar vārdiem un skaitļiem "SMOU 4 - Annex 1, 16.b";
1.2.13. papildināt 3.1.1.2.apakšpunktu ar jaunu darbības rezultātu šādā redakcijā:
"Izstrādāta koncepcija turpmākai valsts nekustamo īpašumu apsaimniekošanas restrukturizācijai, tostarp izvērtējot finansēšanas modeli un administratīvo un apsaimniekošanas funkciju centralizāciju | FM | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 13.c" |
1.2.14. izteikt 3.1.1.10.apakšpunktu šādā redakcijā:
"3.1.1.10. | Uzlabot valstij un pašvaldībām piederošo aktīvu pārvaldību | Izstrādāta Publisko personu komercdarbības koncepcija, lai pārvērtētu publiskās personas nepieciešamību turpmāk darboties kā komersantam, deformējot tirgu jomās, kur pastāv konkurence. Izstrādāti un iesniegti Ministru kabinetā normatīvo aktu projekti atbilstoši Ministru kabineta atbalstītajam koncepcijas risinājuma variantam | EM | 30.12.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 13.a |
Izstrādāta Publisko personu īpašumā esošu kapitāla daļu pārvaldības koncepcija, lai centralizētu un pilnveidotu kapitālsabiedrību pārvaldi, kas tiktu balstīta uz komercdarbības principiem. Izstrādāti un iesniegti Ministru kabinetā normatīvo aktu projekti atbilstoši Ministru kabineta atbalstītajam koncepcijas risinājuma variantam | EM | 30.06.2012. | SMOU 4
- Annex 1, 13.b |
||
Piesaistīts konsultants, kas sniedz atbalstu Publisko personu komercdarbības koncepcijas un Publisko personu īpašumā esošu kapitāla daļu pārvaldības koncepcijas izstrādē un tās ieviešanā | FM, VK | 30.11.2011. | LOI 5 - 17.4" |
1.2.15. papildināt pielikumu ar 3.1.1.12.apakšpunktu šādā redakcijā:
"3.1.1.12. | Publiskā iepirkuma stiprināšana | Pilnveidotas apmācību aktivitātes valsts amatpersonām, kas iesaistītas publisko iepirkumu un pirmsdarījumu (ex-ante) pārbaužu procesā, lai tādējādi samazinātu nepareizi piemērotu publisko iepirkumu tiesisko regulējumu risku | FM | 30.06.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 14.a |
Sadarbībā ar attiecīgajām uzņēmēju organizācijām izvērtēta pašreizējās Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) darbības efektivitāte un Ministru kabinetā iesniegti nepieciešamie grozījumi tiesību aktos, kas paredz paplašināt EIS obligātu izmantošanu un piešķirt nepieciešamos finanšu resursus EIS atbalstam un attīstībai, kā arī jaunu preču grupu pievienošanai | VARAM, FM | 30.09.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 14.b |
||
Sadarbībā ar attiecīgajām uzņēmēju organizācijām (izvērtējot ietekmi uz mikrouzņēmējiem un mazajiem uzņēmējiem) iesniegti attiecīgi tiesību aktu projekti, lai padarītu par obligātu pašvaldībām centralizētu iepirkumu veikšanu, tādējādi vienlaikus ierobežojot attiecīgo pašvaldību veiktos iepirkumus | FM, VARAM | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 14.c |
||
Izveidota darba grupa, lai ieviestu administratīvo atbildību/sodus par pārkāpumiem publisko iepirkumu procesā | FM | 31.05.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 14.d |
||
Sagatavoti un iesniegti Ministru kabinetā tiesību aktu projekti, kas paredz administratīvo atbildību/sodus par pārkāpumiem publisko iepirkumu procesā | FM | 31.10.2011. | SMOU 4
- Annex 1, 14.d" |
2. Finanšu ministrijai nedēļas laikā iesniegt precizēto rīcības plānu Valsts kancelejā.
3. Finanšu ministram līdz 2011.gada 20.oktobrim iesniegt Ministru kabinetā pārskatu par Latvijas Stratēģiskās attīstības plāna 2010.-2013.gadam izpildi (par laikposmu no 2011.gada 1.aprīļa līdz 2011.gada 30.septembrim) un turpmākajā laikposmā plānoto.
Ministru prezidenta vietā -
tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs
A.Štokenbergs
Finanšu ministrs A.Vilks