Ministru kabineta noteikumi Nr.633
Rīgā 2010.gada 13.jūlijā (prot. Nr.36 40.§)
Izdoti saskaņā
ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
atlīdzības likuma
7.panta trešās daļas 2.punktu, 15.panta pirmo daļu un 16.panta
otro daļu
Izdarīt Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumos Nr.1651 "Noteikumi par valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un to noteikšanas kārtību" (Latvijas Vēstnesis, 2009, 206.nr.) šādus grozījumus:
1. Izteikt noteikumu nosaukumu šādā redakcijā:
"Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un to noteikšanas kārtību".
2. Izteikt 1.punktu šādā redakcijā:
"1. Noteikumi nosaka valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpes un to noteikšanas kārtību. Noteikumu II1 nodaļa ir piemērojama Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minēto amatpersonu un darbinieku amatiem atbilstošo mēnešalgu grupu un tām atbilstošo mēnešalgu maksimālo apmēru noteikšanai."
3. Izteikt II nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:
"II. Valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku mēnešalgas un kvalifikācijas pakāpes noteikšanas kārtība".
4. Aizstāt 6.punktā vārdus "tiešās pārvaldes iestādēs" ar vārdiem "un pašvaldību institūcijās".
5. Papildināt noteikumus ar 13.1 punktu šādā redakcijā:
"13.1 Šo noteikumu 11., 12., 13., 14. un 15.punktā minētajos gadījumos amatpersonai (darbiniekam), kuras amats atbilst 14A, 14., 15. vai 16.mēnešalgu grupai, nosakot kvalifikācijas pakāpi, ja tā ir zemāka nekā attiecīgajai mēnešalgu grupai 2. vai 3.pielikumā noteiktā, pārbaudes laikā vai līdz amatpersonas (darbinieka) darbības un tās rezultātu novērtēšanai piešķir attiecīgajai mēnešalgu grupai noteikto zemāko kvalifikācijas pakāpi. Amatpersonai (darbiniekam) piešķirto kvalifikācijas pakāpi saglabā, ja pēc amatpersonas (darbinieka) darbības un tās rezultātu novērtēšanas atbilstoši 4.pielikumam noteiktā kvalifikācijas pakāpe ir zemāka nekā amatpersonai (darbiniekam) iepriekš piešķirtā kvalifikācijas pakāpe."
6. Izteikt 19.2.apakšpunktu šādā redakcijā:
"19.2. zemāks nekā iepriekšējā gadā, atbilstošo kvalifikācijas pakāpi piešķir saskaņā ar šo noteikumu 10.punktu. Amatpersonai (darbiniekam), kuras amats atbilst 14A, 14., 15. vai 16.mēnešalgu grupai, piemēro šo noteikumu 13.1 punktā noteikto kārtību. Ja kvalifikācijas pakāpe tiek pazemināta, var pārskatīt mēnešalgu. Mēnešalgu pārskata, ja līdzšinējā mēnešalga pārsniedz attiecīgajai kvalifikācijas pakāpei atbilstošās mēnešalgas maksimālo apmēru."
7. Papildināt noteikumus ar II 1 nodaļu šādā redakcijā:
"II 1. Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļa minēto amatpersonu un darbinieku mēnešalgu grupas un tām atbilstošās maksimālās mēnešalgas
"20.1 Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem amatam atbilstošo mēnešalgu grupu nosaka saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu, ņemot vērā amata saimi un līmeni.
20.2 Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem mēnešalgas maksimālo apmēru atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai nosaka saskaņā ar šo noteikumu 3.1 pielikumu.
20.3 Nosakot mēnešalgu Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem, ņem vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu un tai atbilstošo mēnešalgas maksimālo apmēru."
8. Izteikt 1.pielikumu šādā redakcijā:
"1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 22.decembra
noteikumiem Nr.1651
Amatu saimes (apakšsaimes) |
Mēnešalgu grupas un atbilstošie līmeņi |
||||||||||||||||||
numurs |
nosaukums |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13A |
13 |
14A |
14 |
15 |
16 |
1 |
Administratīvā vadība |
I |
IIB |
IIA |
IVA1 |
IVB1 |
IVE |
||||||||||||
IIC |
IVA2 |
IVB2 |
VA |
||||||||||||||||
III |
IVB |
IVC |
VB |
||||||||||||||||
IVA |
IVD |
VI |
|||||||||||||||||
2 |
Apgāde (iepirkšana) |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
3 |
Apsaimniekošana |
IA |
IB |
IIA |
IIB |
III |
IV |
V |
|||||||||||
4 |
Apsardze un uzraudzība |
IA |
IIA |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
IB |
IIB |
||||||||||||||||||
5.1 |
Ārstniecība: Ārstniecības pakalpojumi |
IA |
IE |
III |
IVA |
V |
VI |
||||||||||||
IIA |
|||||||||||||||||||
IB |
IVB |
||||||||||||||||||
IC |
IIB |
||||||||||||||||||
ID |
|||||||||||||||||||
5.2 |
Ārstniecība: Aprūpe |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
5.3 |
Ārstniecība: Farmācija |
I |
II |
IIIA |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
IIIB |
|||||||||||||||||||
5.4 |
Ārstniecība: Neatliekamās medicīnas ārstniecības pakalpojumi |
IA |
IC |
IIB |
IIC |
IIIB |
IIIC |
IVB |
VIA |
VIC |
|||||||||
IIIA |
|||||||||||||||||||
IB |
IIA |
IVA |
VB |
VIB |
VID |
||||||||||||||
VA |
|||||||||||||||||||
6 |
Darba aizsardzība |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
7 |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
I |
IIA |
IIIC |
IIIA |
IVA |
V |
VI |
|||||||||||
IIB |
IIIB |
IVB |
|||||||||||||||||
IVC |
|||||||||||||||||||
8 |
Dispečeru pakalpojumi |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
9 |
Dokumentu rediģēšana |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
|||||||||||||
10 |
Ekspertīze |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
11.1 |
Finanšu administrēšana: Finanšu tirgi/Finanšu resursu vadība |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
11.2 |
Finanšu administrēšana: Kreditēšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
11.3 |
Finanšu administrēšana: Riska vadība (finanšu riski) |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
11.4 |
Finanšu administrēšana: Valsts budžeta norēķini |
IA |
IB |
IIA |
IIIB |
IIIA |
IVA |
V |
|||||||||||
IIB |
IVB |
||||||||||||||||||
12.1 |
Finanšu analīze un vadība: Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās |
I |
IIA |
IIC |
IIIA |
IIIB |
IVB |
||||||||||||
IIB |
IVA |
V |
|||||||||||||||||
12.2 |
Finanšu analīze un vadība: Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
13 |
Fiziskais un kvalificētais darbs |
IA |
IB |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
|||||||||||
II |
|||||||||||||||||||
14 |
Grāmatvedība |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
VA |
VB |
|||||||||||
15 |
Iekšējais audits |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
16 |
Iestāžu drošība |
IA |
IIA |
IIB |
|||||||||||||||
IB |
|||||||||||||||||||
17 |
Iestāžu procedūras |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
18.1 |
Informācijas apkopošana un analīze: Arhīvu pakalpojumi |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
18.2 |
Informācijas apkopošana un analīze: Bibliotēku pakalpojumi |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
18.3 |
Informācijas apkopošana un analīze: Dokumentu pārvaldība |
I |
II |
III |
IVA |
VA |
|||||||||||||
IVB |
VB |
||||||||||||||||||
18.4 |
Informācijas apkopošana un analīze: Fondu glabāšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
18.5 |
Informācijas apkopošana un analīze: Muzeju pakalpojumi |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
18.6 |
Informācijas apkopošana un analīze: Statistika |
IA |
IB |
II |
III |
IV |
V |
||||||||||||
19.1 |
Informācijas tehnoloģijas: Datorgrafika un WEB dizains |
I |
II |
||||||||||||||||
19.2 |
Informācijas tehnoloģijas: Datu atbalsts |
I |
II |
||||||||||||||||
19.3 |
Informācijas tehnoloģijas: Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība |
I |
IIA |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
IIB |
|||||||||||||||||||
19.4 |
Informācijas tehnoloģijas: Programmatūras attīstība |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
19.5 |
Informācijas tehnoloģijas: Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
I |
IIA |
IIB |
III |
IV |
|||||||||||||
19.6 |
Informācijas tehnoloģijas: Lietotāju atbalsts |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
20 |
Inženiertehniskie darbi |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
21 |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
VA |
VB |
VIA |
VIB |
VIC |
||||||||
VID |
|||||||||||||||||||
22.1 |
Jūras un gaisa transports: Transportlīdzekļu vadīšana |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
22.2 |
Jūras un gaisa transports: Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
23 |
Klientu apkalpošana |
I |
IIA |
IIB |
IIIA |
IIIB |
IV |
V |
|||||||||||
24 |
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
25 |
Konsultēšana |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
26.1 |
Kontrole un uzraudzība: Iestāžu un amatpersonu kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
26.2 |
Kontrole un uzraudzība: Muita un muitas kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
26.3 |
Kontrole un uzraudzība: Privātpersonu kontrole |
I |
II |
III |
IV |
V |
VIA |
VIB |
|||||||||||
27 |
Kvalitātes vadība |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
28.1 |
Noziedzības novēršana un apkarošana: Izmeklēšana |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
28.2 |
Noziedzības novēršana un apkarošana: Operatīvā darbība |
I |
II |
IIIA |
IIIB |
IV |
V |
||||||||||||
28.3 |
Noziedzības novēršana un apkarošana: Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
IV |
|||||||||||||||||||
28.4 |
Noziedzības novēršana un apkarošana: Policija |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
29.1. |
Pedagoģija: Valsts dibinātu augstskolu vadība |
IA |
IB |
IC |
IIB |
IIC |
IV |
||||||||||||
IIA |
IIIA |
IIIB |
|||||||||||||||||
29.2 |
Pedagoģija: Izglītošana pirmskolas, vispārējās, profesionālās un interešu izglītības programmās |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
29.3 |
Pedagoģija: Pedagoģijas metodikas vadība |
IA |
II |
IIIA |
|||||||||||||||
IB |
IIIB |
||||||||||||||||||
29.4 |
Pedagoģija: Izglītības iestāžu vadība |
I |
IIA |
IIIA |
IV |
||||||||||||||
IIB |
IIIB |
||||||||||||||||||
30 |
Personāla vadība |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
IVC |
IVD |
|||||||||||
31 |
Laboratoriju un izpētes darbi |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
32 |
Projektu vadība |
I |
IIA |
IIB |
IIIA |
IIIB |
IIIC |
||||||||||||
IIC |
|||||||||||||||||||
IIID |
|||||||||||||||||||
33 |
Radošie darbi |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
34 |
Restaurācijas darbi |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
|||||||||||||
34.1 |
Risku vadība (darbības riski) |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
35 |
Politikas ieviešana |
I |
II |
III |
IVA |
IVB |
V |
||||||||||||
36 |
Politikas plānošana |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
37 |
Tirgzinība |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
38 |
Sekretariāta funkcija |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
39 |
Sociālais darbs |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
40 |
Starptautiskie sakari |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
41 |
Transportlīdzekļa vadīšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
42.1 |
Tulkošana: Tulkošana rakstos |
I |
II |
||||||||||||||||
42.2 |
Tulkošana: Tulkošana mutvārdos |
I |
II |
||||||||||||||||
42.3 |
Tulkošana: |
I |
II |
||||||||||||||||
43 |
Ugunsdzēsība un glābšana |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
44 |
Ārvalstu finanšu instrumentu vadība |
I |
IIA |
IIIA |
IIIB |
IVB |
VI B |
VIIC |
|||||||||||
IIB |
IIIC |
IVC |
VIC |
||||||||||||||||
IIC |
VIIA |
||||||||||||||||||
IVA |
VB |
||||||||||||||||||
VC |
VIIB |
||||||||||||||||||
VA |
VIA |
||||||||||||||||||
45 |
Bāriņtiesas |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
46 |
Dzimtsarakstu pakalpojumi |
I |
II |
||||||||||||||||
47 |
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšana |
I |
II |
III |
IV |
||||||||||||||
48 |
Sporta organizēšana |
I |
II |
III |
|||||||||||||||
49 |
Studentu apkalpošana |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
50 |
Studiju procesa organizēšana |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||||||||||
51 |
Teritorijas plānošana |
I |
II |
III |
IV |
V |
|||||||||||||
52.1 |
Tiesas un prokuratūra: Tiesu darbinieki |
I |
IIIA |
IVA |
IIIC |
IVC |
IVD |
VC |
|||||||||||
II |
IIIB |
IVB |
VB |
||||||||||||||||
VA |
|||||||||||||||||||
52.2 |
Tiesas un prokuratūra: Satversmes tiesas darbinieki |
IA |
IB |
II |
IIIA |
IIIB |
IVB |
||||||||||||
IVA |
|||||||||||||||||||
52.3 |
Tiesas un prokuratūra: |
IA |
IB |
IIB" |
|||||||||||||||
IIA |
9. Papildināt noteikumus ar 3.1 pielikumu šādā redakcijā:
"3.1 pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 22.decembra
noteikumiem Nr.1651
Mēnešalgu grupa |
Mēnešalgas maksimālais apmērs (latos) |
16 |
ne vairāk kā 1 715 |
15 |
ne vairāk kā 1 653 |
14 |
ne vairāk kā 1 591 |
13 |
ne vairāk kā 1 347 |
12 |
ne vairāk kā 1 157 |
11 |
ne vairāk kā 971 |
10 |
ne vairāk kā 825 |
9 |
ne vairāk kā 698 |
8 |
ne vairāk kā 614 |
7 |
ne vairāk kā 527 |
6 |
ne vairāk kā 467 |
5 |
ne vairāk kā 403 |
4 |
ne vairāk kā 358 |
3 |
ne vairāk kā 302 |
2 |
ne vairāk kā 266 |
1 |
ne vairāk kā 218" |
Ministru prezidents V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše