Darbības ar dokumentu

Tiesību akts: zaudējis spēku
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Apdrošināšanas uzraudzības inspekcija

Rīkojums nr. 175

Rīgā 1999.gada 17.novembris

Par Kārtību, kādā saskaņojamas privāto pensiju fondu padomes, valdes locekļu, valdes locekļu kandidātu, rīkotājdirektoru, citu personu ar paraksta tiesībām, revidentu un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras

Pamatojoties uz likuma "Par privātajiem pensiju fondiem" 7.panta 2.daļu un 14.pantu noteikt Kārtību, kādā saskaņojamas privāto pensiju fondu padomes, valdes locekļu, valdes locekļu kandidātu, rīkotājdirektoru, citu personu ar paraksta tiesībām, revidentu un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras.

Priekšnieks G.Romeiko

Apstiprināta ar Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijas priekšnieka

1999.gada 17.novembra rīkojumu Nr. 175

KĀRTĪBA, KĀDĀ SASKAŅOJAMAS PRIVĀTO PENSIJU FONDU PADOMES, VALDES LOCEKĻU, VALDES LOCEKĻU KANDIDĀTU, RĪKOTĀJDIREKTORU, CITU PERSONU AR PARAKSTA TIESĪBĀM, REVIDENTU UN REVĪZIJAS KOMISIJAS LOCEKĻU KANDIDATŪRAS

I. Privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu

un locekļu kandidātu kandidatūru saskaņošana

1. Lai saskaņotu privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu un locekļu kandidātu kandidatūras, privātais pensiju fonds iesniedz Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijā (tālāk - Inspekcija) šādus dokumentus:

1.1. Inspekcijas priekšniekam adresētu iesniegumu ar lūgumu saskaņot kandidatūru;

1.2. privātā pensiju fonda Statūtos paredzētās institūcijas protokola kopiju par kandidatūras izvirzīšanu attiecīgam amatam;

1.3. izziņu par amatam izvirzīto personu (1.pielikums);

1.4. amatam izvirzītās personas pases kopiju.

2. Ja lūguma izskatīšanas gaitā rodas neskaidrības par iesniegto dokumentu saturu, Inspekcijai ir tiesības pieprasīt no privātā pensiju fonda papildu informāciju, kas iesniedzama Inspekcijā 10 darba dienu laikā.

3. Lēmumu par privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu un locekļu kandidātu kandidatūras saskaņošanu Inspekcija paziņo privātajam pensiju fondam 10 darba dienu laikā pēc visu kandidatūras saskaņošanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas.

 

II. Privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūru saskaņošana

1. Lai saskaņotu privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras, privātais pensiju fonds iesniedz Inspekcijā šādus dokumentus:

1.1. Inspekcijas priekšniekam adresētu iesniegumu ar lūgumu saskaņot kandidatūru;

1.2. privātā pensiju fonda Statūtos paredzētās institūcijas protokola kopiju par kandidatūras izvirzīšanu attiecīgam amatam;

1.3. izziņu par amatam izvirzīto personu (2.pielikums);

1.4. amatam izvirzītās personas izvērstu profesionālo biogrāfiju, kurā norāda apgrieztā hronoloģiskā secībā darba vietas, amatus un veikto pienākumu aprakstus, kā arī piedalīšanos profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumos par pēdējiem 10 gadiem;

1.5. izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;

1.6. apliecinājumu, ka personai nav atņemtas tiesības veikt uzņēmējdarbību (3.pielikums);

1.7. amatam izvirzītās personas pases kopiju.

2. Ja lūguma izskatīšanas gaitā rodas neskaidrības par iesniegto dokumentu saturu, Inspekcijai ir tiesības pieprasīt no privātā pensiju fonda papildu informāciju, kas iesniedzama Inspekcijā 10 darba dienu laikā.

3. Inspekcijai ir tiesības uzaicināt kandidātu uz pārrunām, lai pārliecinātos par tā kompetenci finansu vadības jautājumos. Inspekcija var šīs pārrunas protokolēt.

4. Inspekcija pārbauda kandidāta sodāmību Iekšlietu ministrijas Informācijas centrā.

5. Persona, kas apzināti sniegusi par sevi nepatiesas ziņas, nevar atkārtoti kandidēt uz attiecīgo amatu.

6. Lēmumu par privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras saskaņošanu Inspekcija paziņo privātajam pensiju fondam 10 darba dienu laikā pēc visu kandidatūras saskaņošanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas.

1. pielikums

2. pielikums

3.pielikums

175_11~1.GIF (68428 BYTES)

175_12~1.GIF (31788 BYTES)

175_22~1.GIF (67619 BYTES)

175_22~1.GIF (67619 BYTES)

175_23~1.GIF (28458 BYTES)

175_3.GIF (28361 BYTES)

 

17.11.1999