Iekšlietu ministrijas instrukcija Nr.7
Rīgā 2005.gada 2.februārī
Instrukcija par iepirkuma veikšanu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs
Izdota saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 72.panta pirmās daļas 2.punktu
1. Vispārīgie noteikumi
1. Instrukcijas mērķis ir noteikt vienotu pieeju iepirkuma veikšanas procesam un vienotas prasības iepirkuma dokumentācijas noformēšanai un uzglabāšanai Iekšlietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs (turpmāk - iestāde), kā arī padarīt atklātāku un stingrāku kontroli pār iepirkumu procedūru norisi.
2. Šī Instrukcija nosaka kārtību, kādā veidā organizē iepirkumu, noformē un uzglabā dokumentāciju par iepirkuma procedūrām, slēdz iepirkuma līgumu un saņem preces, pakalpojumus vai būvdarbus (turpmāk - iepirkums).
3. Iepirkumu procedūras, kuras organizē Eiropas Savienības pirmsiestāšanās finanšu instrumentu Phare programmas un Transition Facility programmas projektu un Šengenas konvencijas finanšu programmas (Schengen Facility) ietvaros, iestāde veic saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto.
4. Centralizēto iepirkumu procedūru pēc iekšlietu ministra apstiprinātā iepirkumu plāna iestāžu vajadzībām veic Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra (turpmāk - aģentūra).
5. Iepirkuma norise sastāv no šādiem posmiem:
5.1. iepirkuma savlaicīga plānošana atbilstoši finanšu līdzekļu apjomam;
5.2. iepirkuma komisijas izveide;
5.3. iepirkuma identifikācijas numura piešķiršana;
5.4. iepirkuma procedūras norise;
5.5. līguma saskaņošana un noslēgšana;
5.6. līguma nosacījumu izpilde;
5.7. informācijas uzkrāšana analīzei un iepirkuma efektivitātes izvērtēšana.
6. Iestādes vadītājs nodrošina iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu iepirkumu jomā atbilstoši 2003.gada 19.augusta Ministru kabineta noteikumu Nr. 466 "Noteikumi par iekšējās kontroles sistēmas izveidošanas pamatprasībām" prasībām.
7. Aģentūra iestādēm sniedz metodisko palīdzību 5.punktā minēto iepirkuma posmu norisē.
8. Iestādes izveidotā iekšējā audita struktūrvienība veic auditu saskaņā ar iekšējā audita struktūrvienības gada plānu par 5.punktā minēto iepirkuma posmu norises atbilstību likumam "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" un šo Instrukciju.
9. Iekšlietu ministrijas Iekšējā audita departaments veic metodisko vadību par 8.punktā minēto pasākumu izpildi.
10. Aģentūra sagatavo un Iekšlietu ministrija publicē savā mājas lapā informāciju par plānotajiem iepirkumiem, kā arī par iepirkuma procedūru norisi un noslēgto līgumu izpildi.
2. Iepirkuma plāna sastādīšana un centralizēto iepirkumu plānošana
11. Divu nedēļu laikā pēc ikgadējā budžeta likuma izsludināšanas iestāde sastāda paredzamo iepirkumu plānu (1.pielikums) un iesniedz to aģentūrai.
12. Iestāde iepirkumu plānā norāda informāciju par šādām kalendārā gada laikā plānotajām iepirkuma procedūrām:
12.1. iepirkumiem, kuri plānoti par kapitālieguldījumiem vai investīcijām paredzētajiem līdzekļiem;
12.2. iepirkumiem, kas ir pastāvīgi nepieciešami iestādes funkciju nodrošināšanai un kam kalendārā gada laikā vai īsi pēc tā beigsies iepriekš noslēgto iepirkuma līgumu darbības termiņš;
12.3. citiem paredzētajiem konkursiem un sarunu procedūrām.
13. Centralizēto iepirkumu plānošanai aģentūra veic šādus pasākumus:
13.1. izvērtē iestāžu iepirkumu plānus un iesniedz iekšlietu ministram priekšlikumus par centralizēto iepirkumu jomām;
13.2. apzina iepirkumā ieinteresētās iestādes;
13.3. sastāda un saskaņo ar iestādi centralizēto iepirkumu plānu.
14. Sagatavojot priekšlikumus par centralizētajiem iepirkumiem, aģentūra ņem vērā šādus nosacījumus:
14.1. paredzamā iepirkuma priekšmeta saistība ar militāra rakstura iepirkumu, transportlīdzekļu iepirkumu, jaunu objektu būvniecību, renovāciju vai rekonstrukciju;
14.2. iepirkuma vienveidība vairāku iestāžu vajadzībām;
14.3. iepirkuma apjoms un paredzamā līgumcena.
15. Aģentūra apkopo visu iestāžu iesniegtos iepirkuma plānus un mēneša laikā pēc ikgadējā budžeta likuma izsludināšanas iesniedz iekšlietu ministram apstiprināšanai.
16. Iestāde arī turpmāk kalendārā gada laikā aktualizē informāciju par plānotajām iepirkumu procedūrām, iesniedzot to aģentūrai, kas izskata aktualizēto iepirkuma plānu un iesniedz apstiprināšanai iekšlietu ministram.
3. Iepirkuma plānā neparedzētu iepirkumu plānošana
17. Pirms iepirkuma procedūras, kas nav norādīta saskaņā ar 12.punktu sagatavotajā iepirkuma plānā, iestādes struktūrvienība, kas ierosina iepirkumu, sagatavo pieteikumu un iesniedz to iestādes vadītājam.
18. Pieteikumā norāda paredzamo iepirkuma priekšmetu, tā apjomu, iegādes nepieciešamības pamatojumu, kā arī paredzamās līgumcenas prognozi.
19. Iestādes vadītājs vai viņa uzdevumā iestādes struktūrvienība veic pieteikumā norādītās vajadzības lietderības novērtējumu un izvērtē citas alternatīvas, ja tādas ir.
20. Pirms pieteikuma apstiprināšanas iestādes finanšu struktūrvienība sniedz atzinumu par pieteikumā norādītā iepirkuma priekšmeta finansēšanas iespējām un norāda iepirkuma iespējamo maksimālo summu vai summu, kāda rezervēta šim iepirkumam.
21. Pēc iestādes finanšu struktūrvienības atzinuma saņemšanas iestādes vadītājs apstiprina pieteikumu un nosaka atbildīgo personu par iepirkuma veikšanu.
22. Ja iepirkuma kopējā līgumcena nepārsniedz 1000 latu, par rakstveida līgumu var kalpot grāmatvedības attaisnojuma dokuments, uz kura pamata iestāde samaksā naudu par iepirkumu.
23. Ja iepirkums atbilst kādam no likuma "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" 4.panta pirmajā vai otrajā daļā minētajiem izņēmumiem, par iepirkumu atbildīgā persona sagatavo un iesniedz iestādes vadītājam ziņojumu ar pamatojumu atbilstībai kādam no likumā noteiktajiem izņēmumiem.
4. Iepirkuma komisijas izveide un iepirkuma metodes izvēle
24. Iepirkuma veikšanai iestādes vadītājs ar rīkojumu (pavēli) izveido iepirkuma komisiju.
25. Iepirkuma komisiju izveido atsevišķi katra konkursa rīkošanai, kā arī atsevišķi katras sarunu procedūras veikšanai.
26. Cenu aptaujas veikšanai iepirkuma komisiju izveido:
26.1. uz noteiktu laika posmu, norādot iepirkumu veidu, kurus komisija ir pilnvarota veikt, vai
26.2. katra iepirkuma procedūrai atsevišķi.
27. Rīkojumā (pavēlē), izņemot 26.1. apakšpunktā minēto gadījumu, iestādes vadītājs nosaka termiņu, līdz kuram iepirkuma komisijai ir jāpieņem lēmums par attiecīgās procedūras rezultātu.
28. Centralizēto iepirkumu rīkošanai iepirkuma komisiju no iepirkumā ieinteresēto iestāžu ieteiktajiem speciālistiem izveido ar aģentūras rīkojumu, kas saskaņots ar Iekšlietu ministriju.
29. Iepirkuma metodes izvēli iestādē veic, pamatojoties uz paredzamās līgumcenas prognozi un ņemot vērā likumā "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" noteiktos ierobežojumus.
30. Katras iepirkuma procedūras rīkošanai iestādes vadītājs izdod atsevišķu rīkojumu (pavēli), izņemot cenu aptaujas tajās iepirkuma jomās, kurās uz noteiktu laiku ir izveidota iepirkuma komisija vai apstiprināta atbildīgā amatpersona, kura ir pilnvarota veikt cenu aptaujas.
5. Ar iepirkumu norisi saistītās dokumentācijas aprite un uzglabāšana
31. Katrai iepirkumu procedūrai iestāde, kas to rīko, piešķir atsevišķu iepirkuma identifikācijas numuru, kas ietver Iekšlietu ministrijas saīsinājuma pirmos burtus (IeM), pasūtītāja pilnu nosaukumu vai šā nosaukuma saīsinājuma pirmos lielos burtus, attiecīgo gada skaitli un kārtas numuru pieaugošā secībā, kas katra kalendārā gada ietvaros uzsākams no pirmā numura.
32. Iestādes vadītājs ar rīkojumu (pavēli) nosaka atbildīgo struktūrvienību vai personu par iepirkuma identifikācijas numuru piešķiršanu un iepirkuma norises dokumentu reģistrāciju un uzglabāšanu.
33. Pamatojuma dokuments iepirkuma identifikācijas numura piešķiršanai var būt kāds no šādiem dokumentiem:
33.1. Iekšlietu ministrijas, iestādes rīkojums (pavēle);
33.2. iepirkuma atbildīgās personas pieprasījums atbilstoši iestādes vadītāja apstiprinātajam pieteikumam.
34. Attiecīgo iepirkuma procedūru iepirkuma komisija vai attiecīgajam iepirkumam pilnvarotā kompetenta amatpersona uzsāk tikai pēc iepirkuma identifikācijas numura piešķiršanas.
35. Iepirkuma identifikācijas numuru norāda uz visiem dokumentiem, kas ir saistīti ar iepirkuma norisi: uzaicinājums, nolikums, sēžu protokoli, jebkura sarakste ar pretendentiem, iepirkuma procedūras noslēguma protokols, līgums, rēķins, preču pavadzīme- rēķins u.c.
36. Visu ar konkrētās iepirkuma procedūras norisi saistīto dokumentāciju uzglabā vienkopus, nodrošinot tās pieejamību normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
6. Iepirkuma procedūru norise
37. Iestāde, kas organizē iepirkuma procedūru, sedz visus izdevumus, kas ir saistīti ar tās sagatavošanu, izsludināšanu, kā arī iepirkuma komisijas darba nodrošināšanu.
38. Centralizēto iepirkumu gadījumā iestādes iesniedz aģentūrai pieteikumu iepirkuma procedūras rīkošanai (2.pielikumā) ar tehniskās specifikācijas (darba uzdevuma) projektu.
39. Attiecīgās iepirkuma procedūras norisi un iepirkuma komisijas darbību precīzi atspoguļo dokumentos. Komisijas sekretārs ir atbildīgs par iepirkuma komisijas sēžu norises atbilstošu un precīzu protokolēšanu. Par attiecīgās iepirkuma procedūras dokumentācijas atbilstību likumam "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" un citiem normatīvajiem aktiem ir atbildīgs to sagatavotājs un parakstītājs, kā arī savas kompetences ietvaros - dokumentu saskaņotāji.
40. Tehnisko specifikāciju vai darba uzdevumu iepirkuma komisija izstrādā, ņemot vērā šādus nosacījumus:
40.1. sasniedzamais iepirkuma rezultāts, t.i., iestādes funkcijas, kuras jānodrošina ar attiecīgo iepirkumu;
40.2. kvalitātes prasības, kas izvirzītas iepirkuma mērķa sasniegšanai;
40.3. normatīvajos aktos iepirkuma priekšmetam noteiktās prasības.
41. Cenu aptaujas veikšanai iespējamo pretendentu izvēlei iepirkuma komisija veic vienu vai vairākus no šiem pasākumiem:
41.1. apzina iepriekšējo sadarbības pieredzi;
41.2. izvērtē citu iestādes darbinieku zināšanas un pieredzi konkrētā iepirkuma jomā;
41.3. izvērtē citu zināmo institūciju pieredzi attiecīgā iepirkuma jomā;
41.4. izskata telefonu grāmatu u.c. reklāmas izdevumu informāciju;
41.5. publikācija presē interesentu piesaistīšanai.
42. Cenu aptaujas uzaicinājumu paraksta iepirkuma komisijas priekšsēdētājs, bet saskaņo visi iepirkuma komisijas locekļi.
43. Uzaicinājumu uz sarunu procedūru kandidātiem sagatavo komisijas sekretārs vai komisijas priekšsēdētāja nozīmēts komisijas loceklis un paraksta iepirkuma komisijas priekšsēdētājs, bet saskaņo visi iepirkuma komisijas locekļi.
7. Iepirkumu līgumu slēgšana un darbība
44. Ja iepirkuma kopējā līgumcena pārsniedz 1000 latu, iestāde slēdz rakstveida līgumu.
45. Iepirkuma līguma projektā, ko sagatavo iestāde, norāda šādu informāciju:
45.1. pasūtītāja nosaukums;
45.2. piegādātāja nosaukums, kad tas ir zināms;
45.3. iepirkuma procedūras nosaukums un iepirkuma identifikācijas numurs;
45.4. līguma priekšmeta tehniskā specifikācija (darba uzdevums) atbilstoši konkursa nolikuma (cenu aptaujas vai sarunu procedūras uzaicinājuma) prasībām:
45.4.1. līguma priekšmeta precīzs nosaukums un apjoms, katra priekšmeta (pakalpojuma) cena atbilstoši piedāvājumam iepirkuma procedūrā;
45.4.2. līguma priekšmetam izvirzītās kvalitātes prasības, atbilstība standartiem vai citiem normatīvajiem aktiem;
45.4.3. preču iepakojuma un marķējuma nosacījumi, ja tādi ir izvirzīti;
45.4.4. prasība par preces lietošanas instrukcijas vai citas ekspluatācijas dokumentācijas piegādi kopā ar preci;
45.5. norēķinu kārtība:
45.5.1. priekšapmaksu, kuras apjoms nepārsniedz 20% no līguma kopējās summas, paredz, kad piegādātājam ir nepieciešams veikt materiālu iegādi piegādājamās preces ražošanai vai ir nepieciešams tikai pasūtītāja vajadzībām pasūtāmo preci iepirkt no ražotāja (pakalpojumu apmaksu apakšuzņēmējiem sniedzamo pakalpojumu nodrošināšanai);
45.5.2. pēcapmaksas termiņu nosaka ne mazāku kā piecas dienas;
45.5.3. ja iepirkuma līguma ietvaros pasūtītājs iegādājas preci, kas ir regulāri pieejama un pastāvīgi atrodas piegādātāja rīcība, paredz tikai pēcapmaksu, kuras termiņš var svārstīties no 5 līdz 45 dienām;
45.6. līguma izpildes kārtība:
45.6.1. preču piegādes (pakalpojumu sniegšanas) vieta;
45.6.2. preču piegādes termiņš, tajā skaitā arī katra atsevišķā pasūtījuma izpildes termiņš (termiņi, kas attiecas uz pakalpojumu sniegšanu un to pieņemšanu);
45.6.3. pilnvarojuma nosacījumi preču (pakalpojumu) nodošanai no piegādātāja puses un preču (pakalpojumu) saņemšanai no pasūtītāja puses;
45.7. līgumslēdzēju pušu atbildību par līguma neizpildīšanu:
45.7.1. kavējuma naudas apjoms (no 0,01 - 0,1%) par katru dienu no nepiegādāto preču apjoma, ko piegādātājs maksā pasūtītājam;
45.7.2. līguma tehniskajai specifikācijai neatbilstošu preču atgriešanas kārtība vai kārtība, kādā netiek apmaksāti darba uzdevumam neatbilstoši veikti pakalpojumi;
45.7.3. pretenziju pieteikšanas termiņš par atklātajiem slēptajiem defektiem pēc preču (pakalpojumu) pieņemšanas;
45.7.4. ja nepieciešams, norāda institūciju, kas novērtēs preces (pakalpojuma) kvalitāti un sniegs atzinumu par tās (tā) atbilstību normatīvajiem aktiem;
45.7.5. pasūtītājs var pieprasīt līguma nodrošinājumu preču (pakalpojumu) savlaicīgas piegādes garantēšanai, ko var noformēt kā bankas garantiju vai apdrošināšanas polisi;
45.8. līguma grozīšanas kārtība un līguma darbības termiņš:
45.8.1. līguma darbības termiņš atbilstoši nolikumā un uzaicinājumā noteiktajam;
45.8.2. līguma grozīšanas nosacījumi;
45.8.3. līguma laušanas iespējas katrai no pusēm vai tikai pasūtītājam;
45.9. līgumstrīdu izskatīšanas kārtība;
45.10. pušu rekvizīti (nosaukums, juridiskā adrese (ja atšķirīga - arī biroja adrese), reģistrācijas numurs, norēķinu rekvizīti, atbildīgo amatpersonu paraksti, to atšifrējums, līgumslēdzēju zīmogi).
46. Iepirkuma līguma projektā būvdarbiem, ko sagatavo iestāde, papildus norāda arī šādu informāciju:
46.1. līguma priekšmeta tehnisko specifikāciju atbilstoši konkursa nolikuma (cenu aptaujas vai sarunu procedūras uzaicinājuma) prasībām:
46.1.1. līguma priekšmeta precīzs nosaukums;
46.1.2. līguma priekšmetam izvirzītās kvalitātes prasības, atbilstība standartiem vai citiem normatīvajiem aktiem;
46.2. līguma summa un norēķinu kārtība:
46.2.1. līguma summa ietver tiešās izmaksas (darbaspēka, būvizstrādājumu, transporta izmaksas, tehnisko līdzekļu un ekspluatācijas izmaksas), pieskaitāmās izmaksas (vadības un personāla izmaksas, apdrošināšanas un garantijas izmaksas), kuras nosaka kā procentu no tiešajām izmaksām vai arī nosaka saskaņā ar aprēķinu un pārējās izmaksas (peļņu un ar riska faktoriem saistītās izmaksas) ar pievienotās vērtības nodokli;
46.2.2. priekšapmaksa, kuras apjoms nepārsniedz 20% no līguma kopējās summas vai veicamo darbu posma summas, paredzama tikai gadījumos, kad piegādātājam ir nepieciešams veikt apjomīgu materiālu iegādi;
46.2.3. pēcapmaksas termiņš nosakāms ne mazāks kā 10 dienas pēc atskaites par izpildītajiem darbiem abpusējas apstiprināšanas;
46.3. līguma izpildes kārtība:
46.3.1. pušu pilnvaroto pārstāvju nozīmēšanas kārtība;
46.3.2. būvdarbu veikšanai nepieciešamo atļauju saņemšanas kārtība;
46.3.3. būvlaukuma pieņemšanas un izmantošanas kārtība;
46.3.4. pušu pienākums paziņot otrai pusei par atklātajiem apstākļiem līguma izpildē, kārtība, kādā puses sniedz ziņojumus viena otrai;
46.3.5. izmaiņu saskaņošanas kārtība;
46.3.6. apdrošināšanas pienākums;
46.3.7. darbu izpildes vadības un uzraudzības kārtība;
46.3.8. darbu izpildes laika grafiks, izmaiņu izdarīšanas kārtība;
46.3.9. darbu garantijas laiks un nosacījumi;
46.3.10. defektu novēršanas kārtība;
46.4. līguma grozīšanas kārtība un līguma darbības termiņš:
46.4.1. līguma darbības termiņš atbilstoši konkursa nolikumā un uzaicinājumā noteiktajam;
46.4.2. ja līguma izpildei ir vairāki etapi, katra no tiem izpildes termiņš, kā arī galīgais iepirkuma līguma izpildes termiņš;
46.4.3. līguma grozīšanas nosacījumi;
46.4.4. līguma laušanas iespējas katrai no pusēm.
47. Pie iepirkuma līguma pievieno vienu no šādiem līguma noslēgšanu pamatojošajiem dokumentiem:
47.1. iepirkuma komisijas sagatavots paziņojums par lēmuma pieņemšanu;
47.2. Ministru kabineta rīkojuma kopija;
47.3. par darījumu kārtošanu atbildīgās amatpersonas ziņojums ar pamatojumu atbilstībai kādam no likumā noteiktajiem izņēmumiem, kad pasūtītājs var nerīkot iepirkuma procedūru.
48. Par centralizētās iepirkuma procedūras rezultātiem aģentūra paziņo visām attiecīgajā iepirkumā ieinteresētajām iestādēm trīs darba dienu laikā pēc iepirkuma komisijas lēmuma pieņemšanas, nosūtot iepirkuma komisijas sagatavoto paziņojumu par lēmuma pieņemšanu un iepirkuma līguma projektu. Ja kāda no attiecīgajā iepirkumā ieinteresētajām iestādēm uzskata iepirkuma komisijas pieņemto lēmumu par neatbilstošu likuma "Par iepirkumu valsts un pašvaldību vajadzībām" noteiktajiem iepirkuma mērķiem, septiņu darba dienu laikā pēc iepirkuma komisijas lēmuma publicēšanas internetā Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā tā ir tiesīga iesniegt lūgumu iekšlietu ministram atcelt iepirkuma komisijas pieņemto lēmumu.
49. Iepirkumu līguma projektu pirms tā parakstīšanas saskaņo iepirkuma komisijas priekšsēdētājs, ja viņš nav arī līguma parakstītājs, un līguma sagatavotājs, kā arī šādas iestādes atbildīgās amatpersonas vai attiecīgās struktūrvienības, ja tādas attiecīgajā iestādē ir, uzņemoties atbildību par līguma atbilstību savā kompetencē esošajos jautājumos:
49.1. juridiskā struktūrvienība;
49.2. finanšu struktūrvienība;
49.3. par darījumu kārtošanu atbildīgā amatpersona, ja tāda ir nozīmēta.
50. Saskaņoto iepirkuma līguma projektu iestāde iesniedz parakstīšanai izpildītājam.
51. Iestāde piedāvājuma derīguma laikā noslēdz līgumu centralizētās iepirkuma procedūras rezultātā un trīs darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas nosūta līguma kopiju aģentūrai.
52. Jebkuras papildus vienošanās par iepirkuma līguma nosacījumu izmaiņām, iestādes vadītājs paraksta tikai pēc to saskaņošanas 49.punktā noteiktajā kārtībā. Noslēgtās papildus vienošanās kopiju trīs darba dienu laikā pēc tās parakstīšanas nosūta aģentūrai.
53. Iepirkuma saņemšanu apliecina atbilstoši normatīvo aktu prasībām noformēts darījumu apliecinošais dokuments (preču pavadzīme - rēķins, pieņemšanas- nodošanas akts, atskaite par izpildītajiem darbiem u.c.).
54. Par darījumu kārtošanu atbildīgā amatpersona pārbauda, vai iesniegtais rēķins atbilst iepirkuma procedūrai un iepirkuma līguma nosacījumiem.
55. Līguma izpildes kontroli katrā iestādē savas kompetences ietvaros veic:
55.1. finanšu struktūrvienība, sekojot maksājumu savlaicīgai veikšanai,
55.2. par darījumu kārtošanu atbildīgā amatpersona, ja tāda ir nozīmēta, sekojot savlaicīgai līgumsaistību izpildei no piegādātāja pusei un savlaicīgi brīdinot iestādes vadītāju par iespējamajiem kavējumiem vai līgumsaistību neizpildi.
8. Informācijas apkopošana par iepirkumiem
56. Aģentūra divas reizes gadā apkopo iestāžu iesniegtos pārskatus par iepirkumiem (3.pielikums) un pārskatus par iepirkuma procedūrām (4.pielikums) kalendārajā gadā un tā sešos mēnešos.
57. Iestāde 56.punktā minētajos pārskatos ietver informāciju par iepirkumiem izlietotajiem līdzekļiem, kā arī par veiktajām iepirkuma procedūrām.
58. Aģentūra vismaz reizi gadā iesniedz iekšlietu ministram ziņojumu par iepirkumu izpildi iestādēs.
Saskaņots ar Tieslietu ministriju 2005.gada 5.janvārī.
Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons
1.pielikums
Iekšlietu ministrijas 2005.gada 2.februāra Instrukcijai Nr. 7
"Instrukcija par iepirkuma veikšanu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs"
Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons
2.pielikums
Iekšlietu ministrijas 2005.gada 2.februāra Instrukcijai Nr.7
"Instrukcija par iepirkuma veikšanu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs"
Pieteikums iepirkuma procedūras rīkošanai
I Informācija par iepirkuma priekšmetu |
|
Iepirkuma mērķis: |
(plānotā pielietojuma sfēra un funkcijas) |
Paredzamā līguma kopējā summa, latos |
|
Piegādes termiņš |
|
Piegādes vieta |
|
Pakalpojumu sniegšanas vispārīgie nosacījumi |
|
Būvdarbu izpildes termiņi |
|
Avansa apjoms, latos |
|
Mēnesis, kad plānots maksāt avansu |
|
Mēneši, kad plānots maksāt par piegādāto preci, un plānotās maksājuma summas |
|
Pilnvarotā persona no saņēmēja puses (ja tāda tiks noteikta) |
|
II Tehniskās specifikācijas piegādājamajām precēm |
|
Piegādājamās preces nosaukums |
|
Vienību skaits |
|
Standarti, kuriem precei ir jāatbilst |
|
Prasības, kas raksturo preces spēju veikt noteiktas funkcijas (piem., jauda, ātrdarbība, kvalitāte, drošība u.c.) |
|
Prasības, kas raksturo preces izskatu (izmēri, krāsa, iesaiņojums u.c.) |
|
Minimālās garantijas prasības |
|
Funkcionālie un tehniskie parametri, pēc kuriem iepirkuma komisija vērtēs, vai piedāvātie izstrādājumi vai procesi ir ekvivalenti * |
|
Prasības attiecībā uz piegādājamās preces savietojamību ar pasūtītāja rīcībā esošajām precēm |
|
Prasības attiecībā uz preces piegādi, iebūvi, uzstādīšanu |
|
Prasības attiecībā uz preces piegādi, iebūvi, uzstādīšanu, testēšanu, remontu, rezerves daļu piegādi, garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu |
|
Prasības attiecībā uz preces testēšanu |
|
Prasības attiecībā uz preces remontu, rezerves daļu piegādi, garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu |
|
Informācija par preces uzstādīšanas vietu, lietošanas vidi un apstākļiem |
|
Prasības attiecībā uz personāla apmācību |
|
Preces parauga pārbaudes norises apraksts |
|
Preces piegādes vieta parauga pārbaudes veikšanai |
|
Funkcionālās un tehniskās īpašības, kuras tiks pārbaudītas preces parauga pārbaudes laikā. |
|
Prasības attiecībā uz piegādājamo papildu aprīkojumu, preces aprakstiem, instrukcijām u.c. dokumentāciju. |
|
III Darba uzdevums pakalpojumiem |
|
Pakalpojuma nosaukums |
|
Pakalpojumus sniegšanas regularitāte (biežums) un termiņi |
|
Standarti, kuriem pakalpojumam ir jāatbilst |
|
Prasības attiecībā uz pakalpojumu sniegšanā izmantojamām metodēm un resursiem |
|
Prasības attiecībā uz pakalpojumu rezultātu |
|
Minimālās garantijas prasības |
|
Funkcionālie un tehniskie parametri, pēc kuriem iepirkuma komisija vērtēs, vai piedāvātie izstrādājumi vai procesi ir ekvivalenti * |
|
Prasības attiecībā uz pakalpojumu pieņemšanas procedūrām |
|
Prasības attiecībā uz pakalpojumu garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu |
|
Informācija par pakalpojuma sniegšanas vietu un apstākļiem |
|
Prasības attiecībā uz personāla apmācību |
|
Pakalpojuma prezentācijas norises apraksts |
|
Pakalpojuma prezentācijas veikšanas vieta |
|
Funkcionālās un tehniskās īpašības, kuras tiks pārbaudītas pakalpojuma prezentācijas laikā. |
|
Prasības attiecībā uz piegādājamo papildu aprīkojumu, aprakstiem, instrukcijām u.c. dokumentāciju |
|
IV Tehniskās specifikācijas būvdarbiem |
|
Būvdarbu veids un nosaukums |
|
Projekta dokumentācijas sējumu nosaukumi un to skaits** |
|
Darbu apjomu tabulu nosaukumi un to skaits** |
|
Standarti, kuriem būvdarbiem ir jāatbilst |
|
Minimālās garantijas prasības |
|
Preces parauga pārbaudes norises apraksts |
* Norāda, ja tehniskajās specifikācijās minēti noteikti izstrādājumi vai procesi vai norādītas tirdzniecības markas, patenti vai preču specifiska izcelsme un tiem pievienoti vārdi "vai ekvivalents".
** Pievieno tehniskajām specifikācijām kā atsevišķus dokumentus.
Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons
3.pielikums
Iekšlietu ministrijas 2005.gada 2.februāra Instrukcijai Nr.7
"Instrukcija par iepirkuma veikšanu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs"
Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons
4.pielikums
Iekšlietu ministrijas 2005.gada 2.februāra Instrukcijai Nr. 7
"Instrukcija par iepirkuma veikšanu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs"
Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons