UZMANĪBU!
Jūs lietojat neatjaunotu interneta pārlūkprogrammu,
tāpēc Likumi.lv pilnās versijas funkcionalitāte darbosies nepilnīgi.
Atvērt pilno versiju
Turpināt lietot vienkāršoto versiju
Satura rādītājs
I. Vispārīgais jautājums
1. punkts
II. Vispārējās vidējās izglītības satura īstenošanas mērķis, uzdevumi un saturā iekļaujamās vērtības
2. punkts
3. punkts
4. punkts
III. Vispārējās vidējās izglītības obligātais saturs, tā apguves plānotie rezultāti mācību jomās un īstenošanas principi
5. punkts
6. punkts
7. punkts
8. punkts
9. punkts
10. punkts
11. punkts
12. punkts
13. punkts
14. punkts
IV. Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas pamatprincipi un iegūtās izglītības vērtēšanas kārtība
15. punkts
16. punkts
17. punkts
18. punkts
18.
1
punkts
19. punkts
20. punkts
21. punkts
21.
1
punkts
21.
2
punkts
V. Vispārējās vidējās izglītības programmu paraugi
22. punkts
23. punkts
VI. Noslēguma jautājumi
24. punkts
25. punkts
25.
1
punkts
25.
2
punkts
25.
3
punkts
25.
4
punkts
25.
5
punkts
25.
6
punkts
26. punkts
1. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti caurviju prasmēs, beidzot 12. klasi
2. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti valodu mācību jomā
3. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti sociālajā un pilsoniskajā mācību jomā
4. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā
5. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti dabaszinātņu mācību jomā
6. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti matemātikas mācību jomā
7. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti tehnoloģiju mācību jomā
8. pielikums.
Plānotie skolēnam sasniedzamie rezultāti veselības, drošības un fiziskās aktivitātes mācību jomā
9. pielikums.
Kursu apraksti
10. pielikums.
Skolēna mācību sasniegumu vērtēšana 10 ballu skalā
10.
1
pielikums.
Izglītojamā mācību snieguma vērtēšana kursā "Valsts aizsardzības mācība"
11. pielikums.
Vispārējās vidējās izglītības programmas paraugs
12. pielikums.
Vispārējās vidējās izglītības programmas paraugs izglītības ieguvei neklātienes vai tālmācības formā