UZMANĪBU!
Jūs lietojat neatjaunotu interneta pārlūkprogrammu,
tāpēc Likumi.lv pilnās versijas funkcionalitāte darbosies nepilnīgi.
Atvērt pilno versiju
Turpināt lietot vienkāršoto versiju
Satura rādītājs
I. Vispārīgie jautājumi
1. punkts
20 sekunžu laikā atbildēto izsaukumu skaits. punkts
3. punkts
4. punkts
5. punkts
6. punkts
7. punkts
8. punkts
II. Pakalpojumu kvalitātes parametru un to vērtību noteikšanas kārtība
9. punkts
10. punkts
11. punkts
III. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes deklarāciju iesniegšanas kārtība
12. punkts
13. punkts
14. punkts
15. punkts
16. punkts
17. punkts
IV. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes mērījumu veikšana
18. punkts
19. punkts
20. punkts
21. punkts
22. punkts
23. punkts
24. punkts
25. punkts
26. punkts
27. punkts
28. punkts
29. punkts
V. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes pārskatu iesniegšanas kārtība
30. punkts
31. punkts
32. punkts
33. punkts
34. punkts
35. punkts
36. punkts
37. punkts
VI. Universālā pakalpojuma kvalitātes prasības
38. punkts
39. punkts
40. punkts
41. punkts
42. punkts
43. punkts
44. punkts
45. punkts
46. punkts
VII. Noslēguma jautājumi
47. punkts
48. punkts
Informatīvā atsauce uz Eiropas Savienības direktīvām
1. pielikums.
Informācija par sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem un pakalpojuma sniegšanai izmantotajiem elektronisko sakaru tīkliem
2. pielikums.
Iekšzemes balss telefonijas pakalpojuma* kvalitātes deklarācija
3. pielikums.
Balss starpsavienojuma pakalpojuma* kvalitātes deklarācija
4. pielikums.
Īsziņu pakalpojuma* kvalitātes deklarācija
5. pielikums.
Īsziņu starpsavienojuma pakalpojuma* kvalitātes deklarācija
6. pielikums.
Televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma* kvalitātes deklarācija
7. pielikums.
Interneta pakalpojuma
1
kvalitātes deklarācija
8. pielikums.
Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes parametru mērījumu veicēji
9. pielikums.
Kvalitātes pārskats par iekšzemes balss telefonijas pakalpojuma* kvalitātes prasību izpildi
10. pielikums.
Kvalitātes pārskats par balss starpsavienojuma* pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi
11. pielikums.
Kvalitātes pārskats par īsziņu pakalpojuma* kvalitātes prasību izpildi
12. pielikums.
Kvalitātes pārskats par īsziņu starpsavienojuma pakalpojuma* kvalitātes prasību izpildi
13. pielikums.
Kvalitātes pārskats par televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma* kvalitātes prasību izpildi
14. pielikums.
Kvalitātes pārskats par interneta pakalpojuma* kvalitātes prasību izpildi
15. pielikums.
Kvalitātes prasības pakalpojumu kvalitātes parametriem universālā pakalpojuma sniedzējam
16. pielikums.
Universālā pakalpojuma kvalitātes deklarācija
17. pielikums.
Kvalitātes pārskats par universālā pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi