UZMANĪBU!
Jūs lietojat neatjaunotu interneta pārlūkprogrammu,
tāpēc Likumi.lv pilnās versijas funkcionalitāte darbosies nepilnīgi.
Atvērt pilno versiju
Turpināt lietot vienkāršoto versiju
Satura rādītājs
I. Vispārīgie jautājumi
1. punkts
20 sekunžu laikā atbildēto izsaukumu skaits. punkts
3. punkts
4. punkts
5. punkts
6. punkts
II. Pakalpojumu kvalitātes parametru un to vērtību noteikšanas kārtība
7. punkts
8. punkts
III. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes deklarāciju iesniegšanas kārtība
9. punkts
10. punkts
11. punkts
12. punkts
13. punkts
14. punkts
15. punkts
16. punkts
17. punkts
IV. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes mērījumu veikšana
18. punkts
19. punkts
20. punkts
21. punkts
22. punkts
23. punkts
24. punkts
25. punkts
26. punkts
27. punkts
28. punkts
29. punkts
30. punkts
31. punkts
32. punkts
33. punkts
34. punkts
35. punkts
36. punkts
V. Mazumtirdzniecībā sniegto pakalpojumu kvalitātes pārskatu iesniegšanas kārtība
37. punkts
38. punkts
39. punkts
40. punkts
41. punkts
42. punkts
43. punkts
44. punkts
VI. Universālā pakalpojuma kvalitātes prasības
45. punkts
46. punkts
47. punkts
48. punkts
49. punkts
50. punkts
51. punkts
52. punkts
53. punkts
VI. Noslēguma jautājumi
54. punkts
55. punkts
Informatīvā atsauce uz Eiropas Savienības direktīvu
1. pielikums.
Balss telefonijas pakalpojuma fiksētajā telefonu tīklā kvalitātes deklarācija _______.gadam
2. pielikums.
Balss telefonijas pakalpojuma mobilajā telefonu tīklā kvalitātes deklarācija _______.gadam
3. pielikums.
Balss telefonijas pakalpojuma runas pārraides kvalitātes deklarācija _______.gadam
4. pielikums.
Īsziņu pakalpojuma mobilajā telefonu tīklā kvalitātes deklarācija _______.gadam
5. pielikums.
Īsziņu pakalpojuma, izmantojot mobilo telefonu tīklu starpsavienojumu, kvalitātes deklarācija _______.gadam
6. pielikums.
Starpsavienojuma pakalpojuma kvalitātes deklarācija _______.gadam
7. pielikums.
Televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma kvalitātes deklarācija _______.gadam
8. pielikums.
Interneta pakalpojuma kvalitātes deklarācija _______.gadam
9. pielikums.
Komersanta, kurš sniedz elektronisko sakaru pakalpojumu, izmantojot cita komersanta elektronisko sakaru tīklu, informatīvs paziņojums _______.gadā
10. pielikums.
Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes parametru mērījumu veicēji
11. pielikums.
Kvalitātes pārskats par balss telefonijas pakalpojuma fiksētajā telefonu tīklā kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
12. pielikums.
Kvalitātes pārskats par balss telefonijas pakalpojuma mobilajā telefonu tīklā kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
13. pielikums.
Kvalitātes pārskats par īsziņu pakalpojuma mobilajā telefonu tīklā kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
14. pielikums.
Kvalitātes pārskats par īsziņu pakalpojuma, izmantojot mobilo telefonu tīklu starpsavienojumu, kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
15. pielikums.
Kvalitātes pārskats par starpsavienojuma pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
16. pielikums.
Kvalitātes pārskats par televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi _______.gadā
17. pielikums.
Kvalitātes pārskats par interneta pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi ___________.gadā
18. pielikums.
Kvalitātes prasības pakalpojumu kvalitātes parametriem universālā pakalpojuma sniedzējam
19. pielikums.
Universālā pakalpojuma kvalitātes deklarācija _______.gadam
20. pielikums.
Kvalitātes pārskats par universālā pakalpojuma kvalitātes prasību izpildi _______.gadā