Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Darbības ar dokumentu

Tiesību akts: zaudējis spēku
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Labklājības ministrija

Rīkojums Nr.333 Rīgā 2000. gada 7. decembrī

Par zāļu reklāmas saskaņošanas kārtību

Izdots saskaņā ar Farmācijas likuma 6. panta 8. punktu

un 10. panta 10. punktu

1. Bezpeļņas organizācija valsts akciju sabiedrība "Valsts zāļu aģentūra" (turpmāk - Valsts zāļu aģentūra) pirms zāļu reklāmas izplatīšanas novērtē reklāmas devēja iesniegto reklāmas materiālu (informācijas nesēju vai tā vizuālo attēlu, kas satur zāļu reklāmai paredzēto informāciju) atbilstību normatīvo aktu prasībām.

2. Lai noteiktu reklāmas materiālu (izņemot šī rīkojuma 3. punktā noteikto) atbilstību normatīvo aktu prasībām, Valsts zāļu aģentūra izvērtē tai iesniedzamo dokumentāciju:

2.1. pieteikumu reklāmas saskaņošanai;
2.2. reklāmas tekstu visās valodās, kādās tiek paredzēts izplatīt reklāmu Latvijas Republikas teritorijā;
2.3. reklāmas vizuālo attēlu vai videoierakstu, ja nav paredzēta tikai mutiska reklāma;
2.4. reklāmas audioierakstu, ja ir paredzēta skaņas reklāma;
2.5. apliecinājumu visiem faktiem, kas tiek minēti reklāmā un kas nav iekļauti zāļu reģistrācijas dokumentācijā.

3. Ja reklāma, saskaņā ar zāļu reklāmu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, ir paredzēta tikai kā atgādinājums, pirms tās izplatīšanas Valsts zāļu aģentūrai informācijai tiek iesniegts reklāmas nesēja paraugs vai tā vizuālais attēls.

4. Nepieciešamības gadījumā Valsts zāļu aģentūra pieprasa papildus informāciju šī rīkojuma 2. punktā minētās dokumentācijas precizēšanai.

5. Valsts zāļu aģentūra ne vēlāk kā 15 dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas izsniedz rakstisku reklāmas saskaņojumu vai atteikumu, norādot pieņemtā lēmuma pamatojumu un pārsūdzēšanas kārtību.

6. Papildus pārbaudes nepieciešamības gadījumā Valsts zāļu aģentūras ģenerāldirektors šī rīkojuma 5.punktā minēto termiņu var pagarināt līdz 30 dienām.

7. Reklāmas devējs apmaksā Valsts zāļu aģentūrai izdevumus, kas saistīti ar iesniegto reklāmas materiālu izvērtēšanu.

8. Valsts zāļu aģentūras saskaņojums zāļu reklāmai ir derīgs vienu gadu.

9. Jebkādas izmaiņas reklāmā jāsaskaņo, ievērojot šajā rīkojumā noteikto zāļu reklāmas saskaņošanas kārtību.

Labklājības ministrs A. Požarnovs

07.12.2000