Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Darbības ar dokumentu

Tiesību akts: spēkā esošs

Ministru kabineta noteikumi Nr. 186

Rīgā 2016. gada 29. martā (prot. Nr. 15 23. §)

Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 30. septembra noteikumos Nr. 598 "Noteikumi par valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanu, administrēšanu un uzraudzību lauku un zivsaimniecības attīstībai 2014.-2020. gada plānošanas periodā"

Izdoti saskaņā ar Lauksaimniecības un
lauku attīstības likuma
5. panta
ceturto daļu un septīto daļu

Izdarīt Ministru kabineta 2014. gada 30. septembra noteikumos Nr. 598 "Noteikumi par valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanu, administrēšanu un uzraudzību lauku un zivsaimniecības attīstībai 2014.-2020. gada plānošanas periodā" (Latvijas Vēstnesis, 2014, 205. nr.; 2015, 93., 202. nr.) šādus grozījumus:

1. Papildināt noteikumus ar 6.1 punktu šādā redakcijā:

"6.1 Šo noteikumu 6.5.3. un 6.5.4. apakšpunktā minēto prasību par nepieciešamo piedāvājumu skaitu nepiemēro, ja atbalsta pretendents ir Publisko iepirkumu likuma 1. panta 10. punktā minētais pasūtītājs. Ja publiskā iepirkuma procedūrā ir saņemts viens piedāvājums, atbalsta pretendents Lauku atbalsta dienestā iesniedz dokumentus, kas pierāda preču, pakalpojumu vai būvniecības līgumcenas pamatotību un atbilstību tirgus cenai."

2. Papildināt noteikumus ar 7.1 punktu šādā redakcijā:

"7.1 Šo noteikumu 7. punktā minētos nosacījumus nepiemēro, ja atbalsta pretendents ir valsts nozīmes meliorācijas sistēmu apsaimniekotājs."

3. Izteikt 26. punktu šādā redakcijā:

"26. Atbalsta pretendents ir tiesīgs uzsākt projekta īstenošanu pēc projekta iesnieguma iesniegšanas Lauku atbalsta dienestā, uzņemoties pilnu finanšu risku. Atbalsta pretendents (fiziska persona), kam saskaņā ar normatīvajiem aktiem par valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanu lauku un zivsaimniecības attīstībai konkrētam pasākumam ir jāiegūst komersanta, zemnieku saimniecības vai saimnieciskās darbības veicēja statuss, ir tiesīgs uzsākt projekta īstenošanu pēc attiecīgā statusa reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā vai Valsts ieņēmumu dienestā. Ja Lauku atbalsta dienests pieņem lēmumu par projekta noraidīšanu, atbalsta pretendents sedz visus ar projekta īstenošanu saistītos izdevumus."

4. Aizstāt 54.7. apakšpunktā vārdu "divu" ar vārdu "sešu".

5. Papildināt 1. pielikuma 15. punktu aiz skaitļa un vārda "10. pantā" ar vārdiem un skaitļiem "vai Komisijas 2014. gada 17. decembra Deleģētajā regulā (ES) Nr. 2015/288, ar ko Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 508/2014 par Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu papildina attiecībā uz pieteikumu nepieņemamības laikposmu un tā sākuma un beigu dienu".

6. Svītrot 5. pielikuma nodaļā "Informācija par atbalsta saņēmēju un projekta iesniegumu" vārdus un skaitli "(nepārsniedz 90 % no projekta attiecināmajām izmaksām, ja vien projektā nav noteikta zemāka atbalsta intensitāte)".

7. Papildināt 6. pielikuma tabulu ar 6.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"6.4. Atbalsta pretendenta (projekta) atbilstība Ja sabiedriskā labuma projekta rezultāts nav atbilstošs tā sākotnējam mērķim un atbalsta saņemšanas nosacījumiem; atbalsta pretendents vairs nav sabiedriskā labuma uzņēmējs 100 % sabiedriskā labuma projektiem (pretendentiem), ja projekta īstenošanas vai uzraudzības periodā tiek gūta peļņa, kas neatbilst sākotnējiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem"

Ministru prezidents Māris Kučinskis

Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs